CERCADORES MARÇ 2019

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Miri27 » dt. març 19, 2019 6:41 pm

Aixx que bé que actives esteu! Mola entrar i trobar que hi ha converses!
Doncs a veure, si estem en SW! avui farem un intent >.-<: ! tot i que justament demà marxo a Madrid per feina i estaré una nit fora...que oportú!

Nuri00 vinga va! a fer intents de panxu! no perdem el temps!

Els psicosimptomes... de veritat! jo amb el primer embaràs no massa, però en el segon, des del dia següent de fer deures, ja vaig tenir simptomes, ja no em vaig trobar bé... i jo pensava que era psicologic i no, així que ningú perdi l'esperança! sense w no donem res per perdut!

A veure a veure si cantem un positiu que ja toca!!

petonets a totes!!
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: ambjdejan » dc. març 20, 2019 8:32 am

Bon dia!! que bé aquestes setmanes sexis!!! a veure, a veure!!
mare meva, els psicosímptomes!! jajajajaja fins i tot en tinc jo que ja sabeu que aquest mes és impossible perquè no hi va haver S! jajajaj fatal!!! Això de la primavera ens té ben alterats a tots!!

Purple12 que bona!! amb això de la família t'entenc perfectament!! perquè si surt positiu estàs tan contenta que no vols que se t'escapi i si surt - estàs més xof. A veure dilluns! i que no sigui res aquest tacat marró :(

Biol, a nosaltres amb el primer embaràs ens va passar igual, el mes que no vam mirar res, va ser quan vam fer diana! Les temperatures va bé fer-les per conèixer el teu cos perquè a vegades dóna sorpreses, però un cop ho has fet una termporada i ja coneixes el teu patró, millor deixar-ho... jo ho faig uns dies al voltant de l'ovulació i després quan s'acosta la w per controlar si baixa o no... però no ho faig tot el mes, perquè és un agobio, si t'aixeques a mitja nit i tot això...

Olotina, a mi sí que em passa, que quan ovulo en tinc més ganes!! Crec que el meu marit també ho nota, perquè ja em veu avançant i perseguint-lo per casa jajajajaja

Miri, si vau per pinxito, una nit fora i tornes i pinxito, és ideal!! ;)

Per cert, teoria freak: ara ja estem a la primavera, però una vegada em van dir que era important que el cos no es refredés quan hi ha la implantació o sigui que des d'aleshores, si fa fred, jo durant la sw i la fase lútea, dormo amb mitjons... estem fatal!!!!

Apa, que vagin molt bé els pinxitos!! petonets! mua mua
Purple12
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dj. gen. 03, 2019 1:39 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Purple12 » dc. març 20, 2019 1:12 pm

Noies, em connecto un moment per dir-vos que tenim aquí la warry :ufs: , així que a seguir buscant! Ahir, quan ja m’ho ensumava, vaig tenir moment de bajón però avui ja ho tenia més assumit... en fi! :-o00m

Després us llegeixo i contesto! :--/)

Feliç dimecres!
Ell 33 i ella 30
2018 Comencem!
2019 Diagnòstic oligoastenozoospèrmia severa
7/ 20 FIV - 4 blastòcits x*x*x x*x*x x*x*x x*x*x
8/ 20 1a transfer x*x*x ~ bioquímic
9 /20 2a transfer x*x*x ~ bioquímic
12/20 Histeroscòpia diagnòstica + tractament
10/21 3a transfer x*x*x x*x*x POSITIU :-())
11/21 2021El veiem i li escoltem el cor :love:
biol
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dg. març 10, 2019 8:31 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: biol » dc. març 20, 2019 1:16 pm

Hola noies,

Avui ha fet acte de presència la W. Per una part estic contenta perquè pensava que potser alguna cosa se m'havia desajustat amb el DIU però per l'altra part m'ha fet pena, encar atenia una petita esperança que haguéssim fet diana!

Però bé, ara em serà més senzill saber l'ovulació i anar a caçar l'òvul!

Nuri00 i Miri27 ànims amb la SW!!! A fer punteria

Olotina ai aquests psicosímptomes...

Ambjdejan quin riure amb això dels mitjons

Petonets maques :***:
biol
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dg. març 10, 2019 8:31 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: biol » dc. març 20, 2019 1:17 pm

Purple12 oooh! :-o00m
Va que anirem igual! El mes que ve serà el nostre >.-<: >.-<:
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: olotina » dc. març 20, 2019 1:29 pm

Ostres Purple12 em sap molt greu. Estava segura que seria que sí. Sé que costa no obsessionar-se però potser sí que tens aquests cicles bojos amb retards a causa de la pressió de la cerca. Quan vulguis entra i ens expliques més coses, que hi som per escoltar-nos i donar-nos suport quan faci falta.

ambjdejan sóc superfan teva per dormir amb mitjons per no tenir fred XDDD estem fatal

Miri27 una nit fora és perfecte. Pinxitu de comiat i 48h després pinxitu de benvinguda. Ideal!

martonagc la següent ets tu, 22/3. Tot i que diguis que és difícil, crec que hi ha alguna possibilitat. AIxí que esperem a tenir notícies teves :)
martonagc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: dj. gen. 22, 2015 11:23 am

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: martonagc » dc. març 20, 2019 1:35 pm

Hola noies! Entro en plan sosomòbil ràpid, al final ahir va baixar la W... Veig q som unes quantes a les q els ha baixat, quina casualitat! A mi se m'ha avançat, sempre se m'atrassa i ara va i s'avança, el cos està ben boig, deu ser la primavera jeje!
Ara tinc pròxima data NW 20/04, aviam si Sant Jordi ens porta sort!
Imatge
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: olotina » dc. març 20, 2019 7:31 pm

Ostiiii!! ara he vist tot el que heu dit a la tarda. Quin dia més negre :(
biol clar que sí, ara a estar pendent i començar amb energia. Era difícil caçar-lo si no era amb un sm en tota regla :love:
martonagc si ha de venir fora de data almenys que vingui avançada. Que els retards fan molta ràbia :(

quin greu, de veritat.

ambjdejan quedem tu i jo. Nena a veure si remuntem aquesta estadística :ok:
Purple12
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dj. gen. 03, 2019 1:39 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Purple12 » dc. març 20, 2019 8:44 pm

Hola boniques!
Ostres, quantes coses han passat avui no?

amdjdejan i olotina, a mi també em passa! Quan ovulo estic a tope, com si el cos ja sapigués que estem en SW jajaja i, per cert, molt molt fan també de la teoria dels mitjons, me l'apunto! >.-<:

Miri27, comparteixo opinions, aprofiteu el viatget per donar les seves hores de descans de rigor pels ..::·· i torneu a la càrrega!

biol i martonagc, mare meva, ens hem sincronitzat pel fòrum, què heavy.

Tornava de la feina pensant en la frase que va posar l'olotina quan va obrir el grup: Març, marçot, porta'ns un panxot! Tinc la teoria que el mes de març s'ho ha pres massa al peu de la lletra això de "UN panxot". Esperem que es descompti i en siguin dos!
I pel mes d'abril, ja si això, anem a per totes i tirem de refrany popular: A l'abril panxes MIL! :p-)
Ara... serien :-()) per desembre, quin festival les
DPPs: nens de nit de Nadal, de Sant Esteve, de Cap d'any, juju. neujor:-) Ai... no em feu gaire cas, que ja és molt tard.

Va, demà començo amb el termòmetre. :ok:
Com esteu d'ànims la resta? :b-)))

Petonets!!!
Ell 33 i ella 30
2018 Comencem!
2019 Diagnòstic oligoastenozoospèrmia severa
7/ 20 FIV - 4 blastòcits x*x*x x*x*x x*x*x x*x*x
8/ 20 1a transfer x*x*x ~ bioquímic
9 /20 2a transfer x*x*x ~ bioquímic
12/20 Histeroscòpia diagnòstica + tractament
10/21 3a transfer x*x*x x*x*x POSITIU :-())
11/21 2021El veiem i li escoltem el cor :love:
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dj. març 21, 2019 7:40 am

nenes quina activitaaaat!!! :b-))) :b-))) :b-))) m'encanta!!!
he rigut sola llegint els psicosimptomes de la sopa instant, amb els mitjons per no refredar el cos...jajajjaa que bones!

quina casualitat que hagin arribat totes les W de cop aquesta setmana..! ens estem sincronitzant...? jjajajajaja molts ànims a les que us ha vingut... és un pal.... però com diu la Purple12... a l'abril panxes mil!!! :-()) :-()) aquest març no ens ha fet gaire cas... però tinc un bon pressentiment per l'abril...és un mes bonic amb santjordi i setmana santa pel mig.

vaaa bon dijous a totes!!!! :-()-)
Avatar de l’usuari
techary
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1967
Membre des de: dj. maig 01, 2008 1:20 pm
Ubicació: Vallés oriental
Contacta:

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: techary » dj. març 21, 2019 9:41 am

Hola a totes :--/) en presentó en dic Noelia i tinc 37 anys i aquest es el meu segon cicle buscant embarass tinc dos fills de 10 i 12 anys i sempre he volgut tenir 3 el meu día de la no warri es el 31/3 encantada de haber tornat al SP despres de tants anys >.-<:
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dj. març 21, 2019 2:38 pm

Benvinguda Noelia!!!

a mi també sempre m'ha fet gràcia tenir familia nombrosa...ha de ser molt cansat però molt bonic!!! >.-<: a veure si tens sort i aquest mes ja podeu ampliar la familia!!!

per cert, no sé com funciona...les dates DNW s'han d'anar actualitzant?? la meva ara és 05/04
Avatar de l’usuari
techary
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1967
Membre des de: dj. maig 01, 2008 1:20 pm
Ubicació: Vallés oriental
Contacta:

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: techary » dj. març 21, 2019 2:44 pm

Moltes gracies nuri00 tant debo encara que la edat juga una mica en la meva contra ho hem intentat! Ara esperar fins el día de la no warri :b-)))
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Miri27 » dj. març 21, 2019 10:14 pm

Holaaaa!
quina activitat! he marxat un dia i veig que hi ha moltes noticies , noves cercadores i paranoies varies! moooolt bé! welcome Noelia!
Doncs quin mes més poc fructifer, no? totes amb la W... en fi, a veure si es veritat que a l'abril panxes mil! Jo ja dono per acabada la SW, a veure si hem fet diana! ens uns dies ho sabrem!

Noelia benvinguda! a veure si tens sort amb el teu tercer! palabras mayores!

petonets enormes! disfruteu del finde, que aviat arriba!
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: olotina » dg. març 24, 2019 2:54 pm

Hola!
Miri27 aquí també estem a mig desespero. De moment no noto res però a l'altre embaràs fins uns dies abans no vaig començar a notar coses. Tu tens els cicles molt curts? et va venir la w el 9/3 no?
Nuri00 quan s'obri el post de cercadores d'abril ja actualizarem (actualitzareu?) les dades
techary benvinguda! les trimamis sou unes valentes. Et desitjo molta sort i una estada curta al cercadores :)

Jo ja us dic, de moment res. Crec que no pot haver fallat res però no tinc la sensació d'estar-ho, He begut alcohol, he anat amb bici, he aixecat pesos... no m'estic cuidant gens.
Una setmana.
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Miri27 » dg. març 24, 2019 9:40 pm

Olotina! idem idem en tot el que dius.... cap sensació. I també bici i alcohol, però amb l"altre embaràs (el.primer) vaig anar a un comiat de soltera i tot! però clar, tampoc vaig notat res i després tot va anar bé, un embaràs perfecte! Potser aquest mes passa igual, però no sé, no tinc el feeling... aiixxxx quin rotllo. Els meus cicles son bastant exactes, de 27-28 dies pero des de que prenc el Seidovid s'has escurçat a 25, no sé si hi té a veure
Però de moment aquí estem, compartint el dia a dia de la cerca en aquest grup i ho fa més divertit!.
Ara m'he perdut: aquest mes falta algú per saber si canta panxu??
A veure !
Bé guapes, feliç setmana i bon dilluns!
Avatar de l’usuari
techary
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1967
Membre des de: dj. maig 01, 2008 1:20 pm
Ubicació: Vallés oriental
Contacta:

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: techary » dl. març 25, 2019 7:32 am

Moltes gràcies a totes >.-<: doncs si busquem embaras per tercer cop, però clar ja tinc 37 i no se si em costará mes que les altres vegades, ara hem falten 6 dies per la DNR aviam que passa, salutacions :--/)
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dl. març 25, 2019 2:11 pm

Olotina crec que només falta la techary per saber si finalment pots cantar una panxu aquest mes.

Per cert...acabo de veure que hi ha un post molt divertit al forum sobre "frases que fan ràbia", que et diu la gent quan saben qur estas buscant. N'hi ha de bonissimes i realment hi pensava i és ben cert que segur que alguna vegada hem posat la pota i no te n'adones fins que tu també estas buscant! les que més gràcia em fan són: "no us obsessioneu que serà pitjor", "no hi pensis", "segur que quan menys hi penseu serà quan us quedareu embarassats" jajajajajajaja

com si fos fàcil no pensar amb allò qur et fa més il.lusió!!! jajaja crec que a vegades des de fora costa de diferenciar quan en parlem perquè estem emocionades o il.lusionades, de quan és obsessió.... què en penseu??? a mi m'ha fet molt riure alguna de les frases que diuen jajajja
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: olotina » dl. març 25, 2019 6:28 pm

Nuri00 jo també m'he estat llegint el post de frases que fan ràbia. A mi el que em treu de polleguera és que m'apretin. Quan ens vam casar: "a veure quan venen els nens eeeeh?". L'endemà de parir: "ara a per la parelleta" Hauria matat en aquell moment. I els últims mesos: "aquest nen necessita un germà" i t'has de mossegar la llengua per no ser una borde. Però s'ho mereixerien. Em fa molta ràbia que la gent es posi a la vida personal dels altres de manera tan invasiva. I que casualment sempre sigui amb el tema de la maternitat. En fi. És un gran tema.

Crec que avui la ambjdejan tenia DNW. Com ho tens?
Jo tinc DNW crec que dilluns. I la Miri27 pel que va dir encara tornaria a entrar al març, amb els seus mini cicles de 25 dies.

Jo ahir vaig tenir un psicosímptoma. Estava jugant amb la pilota amb el nen i de cop em va venir un cansament molt exagerat i desproporcionat. Em va passar el mateix amb el primer embaràs, així que estic bastant flipada.
biol
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dg. març 10, 2019 8:31 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: biol » dl. març 25, 2019 8:39 pm

Hola noies!

Benvinguda Techary! Nosaltres també busquem família nombrosa, de vegades penso que estem bojos!

Miri27 i Olotina vaaaaa! Que fa molt bona pintaaaa! >.-<:

Això de les frases que dieu, quan buscàvem el primer embaràs, que va costar molt, la gent no parava de fer comentaris del tipus i els nens per quan? Un dia ja no vaig poder-me aguantar i a unes senyores grans del poble els vaig dir que no en podíem tenir. Es van acabar els comentaris :miko:

Molts petons maques i ànims amb el desespero :ok:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::