CERCADORES MARÇ 2019

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Miri27 » dt. març 12, 2019 11:04 pm

Hola!
Doncs va, panxu a la vista! a veure si cantem.la primera! Va biol, ja ens mantens informades!
a nosaltres la setmana que ve ens toca SW! A veure si tenim més punteria Nuri00! Jo a la feina super stress i a sobre he de marxar a Madrid una nit, just quan he d'ovular! aiixxxxx que dificil!
En fi guapes, feliç dimecres!
petonets!
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: ambjdejan » dc. març 13, 2019 11:20 am

Hola!! Nosaltres aquest mes el donem per perdut... avui és l dia clau i hem pillat tots la grip... primer ell, després el nen i jo fa dos dies... buaaaaa :ufs: :ufs:
Es mortal, la grip! :) estic q no em puc ni moure... així que esperem la w per d'aquí 13 dies... a no ser que d'aquí al vespre caigui a la marmita de l'asterix ;)
martonagc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: dj. gen. 22, 2015 11:23 am

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: martonagc » dc. març 13, 2019 12:44 pm

Hola!
No havia sentit mai això de la teoria aquesta del calci, a nosaltres també ens faria gràcia nena per tenir la parelleta o sigui que si aquest mes no ens hi hem quedat, que ho dubto pq com es va posar malalt va anar força malament el tema, doncs també ho probaré en els següents cicles! Per provar-ho que no quedi jeje!
Jo els TO he deixat de comprar-los pq ho feia durant un parell de setmanes i sempre em sortia marcat i més o menys de la mateixa intensitat, total que encara em liava més i ara em fixo amb el fluxe i ja veurem què passa... El que no he provat mai és el control de la temperatura basal, potser ho provo el mes que ve també.
Purple12 aviam si aviat entres amb novetats ben bones!
Ambjdejean vaia murga això de la grip! Espero que us recupereu ben aviat! I aviam si hi ha un miracle i avui o demà podeu fer feina!
A les que esteu en SW espero que sigui ben profitosa i que ho gaudiu força!
I a les que esteu en desespero molts ànims!
Imatge
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: olotina » dc. març 13, 2019 1:19 pm

ambjdejan m'has fet riure amb la marmita de l'Asterix ;-))) pobres, quin pal. És una merda la grip. Cuideu-vos molt família

martonagc es tracta d'augmentar el consum de calci i magnesi però també evitar el sodi i potassi. Evita productes salats, preparats, caldos concentrats, embutits, tomàquet cru, olives, fregits, albergínia, plàtan, salsa de soja, crispetes. Ara te'ls he posat de memòria però si t'interessa a internet tens molta informació.
També és important menjar vitamina C, perquè ajuda a absorbir millor el calci i el magnesi. Així que després del iogurt, una mandarina :-D
També has de tenir en compte que les nenes ..::·· són més lentes però viuen més temps a dintre i els nens ..::·· són més ràpids però es moren abans. Per tant, s'han de fer els deures 1-2-3 dies abans d'ovular, i un cop has ovulat quieta parada! tens més probabilitats de tenir bitxitus nena vius a dintre esperant l'òvul.
Purple12
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dj. gen. 03, 2019 1:39 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Purple12 » dj. març 14, 2019 7:31 am

Bon dia noies!

Ostres Ambjdejean! La que ha tingut punteria aquest cop és la grip! Ara, si us heu recuperat, jo no deixaria d’intentar-ho. Qui sap, potser aquest mes has ovultat més tard! :pandi:

I ara que ho dieu, això de les dietes i dels buixitus ràpids i lents ho havia llegit per alguna banda, però no m’ho vaig creure massa! Jeje. A nosaltres ens és igual, però cercaré informació perquè m’ha intrigat molt!

Modo ego: Ahir vaig seguir tenint punxades i em vaig despertar amb molt malestar a la panxa i em sentia com atabalada, tot em molestava... és estrany d’explicar. Avui, de moment, res de punxades ni malestar, a veure com passo el dia. El que també m’estic notant és més fluxe del normal abans de la w.

Demà és el DNW però, si no arriba no sé si fer-me el TE o esperar-me uns dies (9 i 6 dies tard va arribar dos últims cicles!). Vosaltres us el farieu igualment oi? Sabeu si venen TE de tires a la farmàcia?

Que tingueu un bon dia boniques!!! :--/) :lfantrose:
Ell 33 i ella 30
2018 Comencem!
2019 Diagnòstic oligoastenozoospèrmia severa
7/ 20 FIV - 4 blastòcits x*x*x x*x*x x*x*x x*x*x
8/ 20 1a transfer x*x*x ~ bioquímic
9 /20 2a transfer x*x*x ~ bioquímic
12/20 Histeroscòpia diagnòstica + tractament
10/21 3a transfer x*x*x x*x*x POSITIU :-())
11/21 2021El veiem i li escoltem el cor :love:
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dj. març 14, 2019 8:12 pm

Hola noies!!!
Em poso una mica al dia que ara feia dies que no escrivia!

Purple12 té bona pinta no??? jo pot ser m'esperaria uns dies si has tingut retards en les últimes W, però també sé que és super complicat aguantar l'emoció jajaja >.-<: >.-<: jo sí que me'l faria quan hagi passat 1 dia de la falta, perquè sóc impacient i crec que amb l'emoció encara fa que tingui més retard! ja ens aniràs informant!! :b-)))

Martonagc i Ambjdejan deunido quants virus...! és un pal... a veure si marxen aviat i podeu agafar els últims dies de SW! com ha dit alguna de vosaltres, paracetamol i avall! jajaja

Biol, benvinguda!!! amb aquest grupet es fa més distreta i emocionant la cerca!!!

Miri27 aiii siii... a veure si aquest mes tenim més punteria i tenim un cigronet ben aviat! de moment a esperar la SW encara... però de fet a mi ja em va bé perquè aquesta setmana a la feina hi ha força estrés i vaig de bòlit!

Olotina m'encanta això de la dieta que fas!!! jajaja

Jo aquest mes la veritat és que amb tanta feina que tinc no m'estic prenent la temperatura ni res! quin desastre.. pensava pot ser comprar els TO one step per amazon, a veure si fem punteria! i sinó crec que serà un mes d'anar fent sense mirar gaire.. :love: :love:

Que tingueu mooolt bon final de setmana assolellat!!! a disfrutar de les SW les que hi estigueu i les altres anem practicant! :love: :p-)
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Blue Moon » dv. març 15, 2019 10:40 am

Molts anims a totes!!! Us vaig seguint des de l'ombra perque encara no estem cercant jeje, pero m'encanta l'emocio dels positius :love:
Teniu molt aguante per fer TE, jo me'ls feia sempre el dia abans de la falta, com sortia negatiu doncs ja em relaxava, esterilizava la copa, ficava compresa al bolso per si em pillava fora... Fins al 7e mes que ens va sorprendre l'ombreta tan esperada!

Molts anims i que totes aconseguiu panxa ben aviat!!! Ens veurem en uns mesos si tot va be! :miko:
Imatge
Imatge
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: olotina » dv. març 15, 2019 4:04 pm

Blue Moon pots passar sempre que vulguis :ok: jo també sóc de fer TE el mateix dia
Purple12 com va això? punxades, més fluxe, sensacions diferents...jo no vull dir res...
a la farmàcia no venen TE de tires em sembla. Amazon i entrega urgent! ;-)))
seguirem pendents de tu!! :love:

una abraçada boniques!
Purple12
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dj. gen. 03, 2019 1:39 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Purple12 » dv. març 15, 2019 4:50 pm

Hola!
Benvinguda Blue Moon! ;-)))

Doncs jo avui m'he passat el dia badallant i dormint-me a la feina. Acabo de despertar d'una migdiada de 3 hores! Estic cansadísima! Però una part de mi ho atribueix al cansament de la setmana i l'altra... Doncs ja sabeu.

M'he despertat amb dolors més semblants als de la warry, però igual de cansada, jaja.

Ja veig que sou de fer-vos el test aviat. Jo crec que m'esperaré uns dies, ai no seeee!!

Com esteu les altres?? :-()-)
Ell 33 i ella 30
2018 Comencem!
2019 Diagnòstic oligoastenozoospèrmia severa
7/ 20 FIV - 4 blastòcits x*x*x x*x*x x*x*x x*x*x
8/ 20 1a transfer x*x*x ~ bioquímic
9 /20 2a transfer x*x*x ~ bioquímic
12/20 Histeroscòpia diagnòstica + tractament
10/21 3a transfer x*x*x x*x*x POSITIU :-())
11/21 2021El veiem i li escoltem el cor :love:
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dv. març 15, 2019 6:01 pm

benvinguda Blue moon!!!

Purple jo em vaig comprar un de molt baratet a la farmàcia que és el típic de ralletes amb el pipí i va bé. Això d'esperar o no depèn de cadascú, si et pots esperar uns dies sense pujar-te per les parets....o si en canvi necessites fer-ho aviat per quedar-te tranquila. Fes com tu ho sentis! :***:
:-()-) ja ens aniras informant!

bon cap de setmana a totes!!!
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Miri27 » dv. març 15, 2019 6:43 pm

purple12 creuem dits!!! els símptomes poden ser!

Tinc un dubte:aquest mes per primer cop he decidit que em miraré la temperatura al matí. Cada dia estava a 35.8, fins avui, que estava a 36.4! pot significar que estigui ovulant? dubto perque és aviat, doncs la ovulacio es cap al dia 14 i avui estic al dia 8 del cicle. tot i que estic tenint cicles de 25, pero igualment és aviat no?
teniu alguna experiencia en aquest sentit?
Com prenc Seidivid, havia llegit que els cicles es feien curts...

ai no sé! ja em dieuuu! merci i bon findeeee
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: ambjdejan » dv. març 15, 2019 9:37 pm

Hola Miri
A veure, si els cicles són de 25, i la FL és aprox 12-13 dies, vol dir q ovules cap el dia 11 del cicle...
10 -11 dies Fase folicular
1 dia ovulació
12-13 dies Fase lutea
Has de veure quant dura la teva FL, per això van bé les temperatures
Pot ser q ovulessis ahir ? Vas tenir símptomes? O pot ser una nit q t'hagis despertat més, o un refredat... amb només un valor és difícil de saber...
A veure demà...
Per cert,la T puja el dia després d'ovular, és un rotllo perquè aleshores ja has fet tard, però ja et dic q només amb un dia no n'hi ha prou...
A més a vegades passen altres coses i no saps pq... A mi amb una temp de 37,5 i dia 24 de cop em va venir la regla pq sí...
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: olotina » dg. març 17, 2019 8:53 pm

Purple12 com vas?
Miri27 fa de mal dir. Tens el fluxe controlat? si ja és aquós és que estàs ovulant. Si encara és espès, és aviat. I davant del dubte, al ataque! cada 48 hores deures!
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Miri27 » dg. març 17, 2019 10:13 pm

Olotina, tu ho has dit:deures cada 2dies i punt! Ahir ja vam començar, i així ja no em lio!! jajaja!
A veure si tenim sort aquest mes!!

petonetsss : lasito :
Purple12
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dj. gen. 03, 2019 1:39 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Purple12 » dl. març 18, 2019 7:34 am

Jajajaja, Miri27 jo sóc igual! Res d’embolics i a per feina! Ànims i a pel mes!!! :ok:

Doncs olotina, de moment la warry no ha aparegut, però hem decidit amb la maeva parella que farem la prova el proper dilluns, ja que encara estic dins el ventall de dies que em duren els cicles últimament... el dilluns ja tindria un retard de 10 dies.

De moment segueixo cansada i amb petites punxades com els dolors menstruals... el que sí que em té mosca és que aquests dos últims dies he hagut d’anar al wc cada dos per tres! :ttuga: Ai! Podria ser no?? :love:

Però és que no em vull fer il.lusions, em deixen tan xof els negatius!!

En fi noies, com esteu vosaltres?? Expliqueu cosetes!

Feliç inici setmana! Remuaks! :--/)
Ell 33 i ella 30
2018 Comencem!
2019 Diagnòstic oligoastenozoospèrmia severa
7/ 20 FIV - 4 blastòcits x*x*x x*x*x x*x*x x*x*x
8/ 20 1a transfer x*x*x ~ bioquímic
9 /20 2a transfer x*x*x ~ bioquímic
12/20 Histeroscòpia diagnòstica + tractament
10/21 3a transfer x*x*x x*x*x POSITIU :-())
11/21 2021El veiem i li escoltem el cor :love:
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dl. març 18, 2019 1:31 pm

ostres Purple això té molt bona pinta no?? >.-<: quins nervis!!!! jajajaja ho feu molt bé això d'esperar, jo ja estaria atacadíssima jajajaja

jo aquest mes estic igual, anar fent la feina sovint i ja està jajaja aquest mes estic punki total! ni temperatures ni TO ni re d re jajaja imagino que si tu Miro27 ja estas ovulant jo també dec estar similar perquè anavem molt iguals.

una abraçada guapes!!!!
biol
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dg. març 10, 2019 8:31 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: biol » dl. març 18, 2019 8:47 pm

Purple12 que això pinta molt bé >.-<: !!! Jo seria incapaç d'aguantar tants dies sense fer TE.

Nuri00 jo el cicle que no vaig mirar res va ser el que em vaig quedar embarassada! De vegades va bé deixar de pensar en això i deixar que passi el que hagi de passar.


Jo encara espero, o millor dit, desespero... he començat a fer TO i supernegatius. També he començat registre de Tº.

Ànims a totes! :-()-)
martonagc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: dj. gen. 22, 2015 11:23 am

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: martonagc » dt. març 19, 2019 12:44 pm

Bondia noies!
Purple12 jo no podria aguantar tants dies, però també entenc perfectament que t'esperis per si és un negatiu, et deixen feta una caca...
biol vosaltres comenceu ja a atacar per si de cas jeje!
Nuri00 i Miri27 també esteu en SW no? Espero que pugueu fer molts pinxitus aquests dies i veieu aviat els vostres positius! :love:

Mode ego: jo estic començant a mirar això de les temperatures però no sé si anirà massa bé pq he llegit que has d'haver dormit no sé quantes hores i que te l'has d prendre només despertar-te, és una mica complicat per mi, ja que amb el peque em desperto bastantes vegades i cap allà les 6 normalment m'aixeco a fer pipi, i la tempe me la prenc cap a les 7 q és quan em sona el despertador, o sigui que no sé si valdrà però wenu, ho faig més q res per curiositat.
I res, que estic esperant aviam si baixa la W, jo crec q si, avui ja he començat a notar dolorets. Per cert, dissabte veig tenir moltes ganes de vomitar i em vaig emocionar pensant aviam si ens hi haviem quedat, em vaig fer un TE i evidentment va sortir negatiu, ja sé que quedaven molts dies per la W (m'ha de venir cap el 22) però després pensant-ho fredament aquest mes crec que no és gaire problable que m'hi hagi quedat, ja que el maromo va estar amb febre i tot plegat :ufs:

Vaia rollo us he fotut! ;-)))
Imatge
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: olotina » dt. març 19, 2019 1:27 pm

Hola maques!
Miri27 aquest mes és el nostre!
Nuri00 realment, mirant el fluxe n'hi ha prou. Ni tempes ni merdes. El cos t'ho diu tot! a més, quan esteu ovulant no en teniu més ganes :love: ? jeje
biol no pots fer gaire més. Anar fent TO i fixan-te si veus canvis en el fluxe. Calma. :-o00m
martonagc això de prendre la tempe a la mateixa hora i condicions jo també pensava que era una xorrada i dos dies que me l'he pres més tard i havent-me aixecat m'ha pujat fins a 1 grau! sort que van ser dies que tenia la w i no altera els registres. Ara que estic en sw ho estic fent bé i he vist clarament l'ovulació. I sobre el teu mes, no cal fer gaires deures, amb un dia n'hi ha prou. Així que mentre no hi ha w hi ha esperança.

Jo estic en sw i us en riureu però estic a topíssim de psicosímptomes, i això que encara que fos el mes bo és impossible que a hores d'ara estigui prenyi encara xD em moro de son, em fa mal la panxa i avui m'ha fet fàstic el dinar i només pensava en fer-me un sopinstant (com amb el primer embaràs xDD). Em pixo de riure sola. Quins 15 dies més llargs que m'esperen...

Petons boniques

Purple12 no et dic res perquè tinc claríssim que esteu perdent el temps esperant fins a dilluns ;-))) sou uns cracks de la paciència
Purple12
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dj. gen. 03, 2019 1:39 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Purple12 » dt. març 19, 2019 3:06 pm

Hola maques i macos!

Biol, he pensat el mateix que la martonagc, vosaltres feu la feina, sense desesperar-se! Mai se sap! Jeje

I a les que esteu en SW el mateix! A passar-ho bé! Jo no sé si m’atabalaria més o menys amb els TO i les temperatures... si aquest mes no hi ha panxu, segurament començaré! Us deixaré fregides a dubtes, ja ho estic veient. Així que martonagc, no et puc ajudar, perquè no en tinc ni idea! El que sí que et dic que per molt malaltó que estigués el teu maromo, alguna possibilitat hi ha. Així que de moment amb il.lusió! :lfantrose:

Olotina! Jajaja els psicosímptomes son el pitjor! Qui sap? Hi ha ovuls despistats que no surten quan toca. Suposo que amb els temps de primavera que estem tenint i les ganes de :panxeta: que tenim totes, és normal que tinguem el cos una mica boig. :-eh_::

Modo ego: Aix, totes us haurieu fet ja el test! No sé, no sé... per una banda el faria, per l’altra... aquest cap de setmana marxem a visitar a la familia de la meva parella... i si és +, no els hi voldriem dir encara i ho passaria malament “enganyant-los”, si és - jo estaré insuportable, quin embolic! D’altra banda... he començat amb insomni i les ganes d’anar al wc augmenten cada dia; però avui he tacat marró, poquet, però ja m’ha deixat preocupada! En fi, ja us aniré dient.

Gràcies noies per estar aquí, opinar i respectar les decisions! Tenir aquest espai per compartir l’experiència fa passar millor l’espera! (Això també ho tinc aquests dies, estic sentimental, sentimental :love: ).

Mare meva quina bíblia! Ja callo. Petonets boniques :--/)
Ell 33 i ella 30
2018 Comencem!
2019 Diagnòstic oligoastenozoospèrmia severa
7/ 20 FIV - 4 blastòcits x*x*x x*x*x x*x*x x*x*x
8/ 20 1a transfer x*x*x ~ bioquímic
9 /20 2a transfer x*x*x ~ bioquímic
12/20 Histeroscòpia diagnòstica + tractament
10/21 3a transfer x*x*x x*x*x POSITIU :-())
11/21 2021El veiem i li escoltem el cor :love:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::