•FIV 2019•

Tractaments, clíniques, medicaments..
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Erika79 » dt. gen. 22, 2019 1:13 pm

El 30. Però jo penso que s’han colat i hauria de ser el 28... la transfer va ser el 18 i era un blasto d dia 5... el 28 ja tindrà 15 dies, no?
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
bbm81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: bbm81 » dt. gen. 22, 2019 1:52 pm

Ayrin moltes felicitats!!!!! que bé!!! aquesta ha de ser la bona, :-()) Realment es fan super llargues les esperes, però valen la pena t'ho asseguro. A disfrutar del moment.

Erika, esperem que tot vagi molt bé i ens puguis cantar un super ++++.

Lili, t'entenc tan bé, penses que amb la teva edat com pot ser tenir-ne tan pocs, però al final tot és possible, ànims.

Myca, vinga que ànims, sé que els dies es fan llargs però acaben passant. Esperem un altre ++++. Que sigui un gener ben afortunat. Y pels síntomes tranquila, jo vaig sentir molts sintomes al juliol i negatiu, i aquest cop casi no vaig notar res i això que anava molt medicada i positiu. Així que no hi pensis.

Xocolatin ja ho tens a tocar, i una bestaespera més a la llista. Molta sort maca!!

Nuperfu, tens el 31 a tocar, que vagi molt bé!!!

Modo ego: he anat aquest matí a revisió a fer eco, i tot correcte segons les semanes que porto, fa 1,3 cm i l'hem sentit bategar. Quina ilusió. Però ja ens ha dit que fins que no passem la barrera de les 8-10 setmanes en què normalment un 20% acaba en aborts, no posarem la mà al foc, però que tot pinta molt bé de moment. Així que seguim esperant a els eco per respirar tranquils.
També m'ha dit que la pèrdua de sang que vaig tenir ho sol provocar la progesterona... i que és normal.
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:
Nurpefu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dj. gen. 11, 2018 12:29 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Nurpefu » dt. gen. 22, 2019 2:30 pm

Erika, jo tb he fet els meus calculs i crec que podría fer la beta 2 dies abans. Crec que ho fan per asegurar....
Clar que 2 dies quan estàs desesperant…. són molts
bbm81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: bbm81 » dt. gen. 22, 2019 3:56 pm

Doncs jo al juliol vaig estar 16 dies de betaespera (embrió de 3 dies) i ara al desembre vaig estar només 9 dies (embrió de 5 dies el 18/12 i beta el 27/12) i suficient per sortir positiu. Realment ho vaig notar moltíssim estar només 9 dies, no es va fer tan pesat. No podeu canviar la data? Si us han posat un embrió de 5 dies, amb 10 dies de betaespera és suficient per l'anàlisis de sang (pel pipitest potser és just)
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Xocolatina » dc. gen. 23, 2019 2:23 pm

Ep noies!


Acabo de sortir de la eco de control i segurament haurem de deixar-ho pel següent cicle, perquè la doctora creu que ja he ovulat i si es així que el cicle es massa curt. M’han fet un analítica de l’estradiol i la progesterona i a la tarda m’ho han de confirmar.
Quin desespero! Jo que creia q em farien la transferencia fa un mes després de la punció i ara segurament fins el mes que ve. :-o00m

Si es confirma que ho deixem pel proper cicle crec que ho farem amb parxes, perquè tinc la clínica a 1,30h de casa (aquest cicle he hagut de venir 3 cops i si tires endavant 2 +) i fer tants viatges vol dir massa explicacions. :ufs:

Admiro les que fa tant temps que esteu a aquest món i encara esteu al peu del canó.

Vosaltres que tal? Alguna bona notícia?
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Erika79 » dc. gen. 23, 2019 7:11 pm

Quin greu Xocolatina. A veure quan ens surt tot rodat!

Jo aquesta tarda estic una mica xof i comencen els pensaments de que a mi no em tocarà mai, que serà un altre negatiu i pffff. És una caca el que fa el coco!

Una amiga meva que va començar tractament poc després que jo perdés el meu bichillu i es va quedar a la primera fiv, tindrà el nen dilluns que ve i m’alegro molt, moltíssim perquè me l’estimo molt, però no sé, el cap torna enrere a pensar en perquè jo no vaig poder tenir la mateixa sort o perquè ja no m’he tornat a quedar embarassada en aquest últim any i ufff fatal fatal.

Aquests bajons em recorden massa als negatius i penso que tornarà a ser-ho perquè també em passa quan m’ha de venir la regla... El primer positiu va ser amb la primera fiv i no tenia la motxilla que porto ara i vaig viure la beta súper feliç.

En fins, avui m’ha tocat a mi el desfogar-me i ni sé si el que he dit té sentit jajaja

Un petonàs a les reines del desespero :p
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: myca » dc. gen. 23, 2019 8:50 pm

Xocolatina, em sap greu que t'ho hagin cancel.lat, sempre surten pedres no pas flors en aquest camí. Ànims,millor anar sobre segur.
Erika79, t'entenc taaaaaaaaaaaaaaaaaaant, a mi em passa igual. No tinc cap simptoma, és que ni de la progesterona. També penso que no té perquè anar bé, si no n'ha anat fins ara.... jo també m'he demanat la baixa fins dilluns que vé, ara mateix, l'únic al.licient que tinc és que almenys faig "vacances", que serà tot el que en trauré d'aquesta transferència...
evidentment a estones em passa pel cap que potser si que anirà, bé, perquè no! però jo crec que pensar en negatiu em farà més fàcil la patacada, i no hauria de ser així. Però em fan tanta por les males notícies... que prefereixo pensar que ho seràn. Sé que no és l'actitud, però ja no sé com fer-ho...
Nurpefu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dj. gen. 11, 2018 12:29 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Nurpefu » dc. gen. 23, 2019 9:00 pm

Ostres Xocolatina quin pal... A mi em va pasar amb el primer cicle natural de fiv... Bueno jo no vaig ovular... Po el resultat es el mateix : cancel·lació per això aquesta tansfer la he fet per substituït...
Bones Erika es difícil trobar un equilibri; se positiu sense oblidar que no pot anar bé... Es molt complicat jo intento no. Pasar d'un extrem a laltre i si trobo que estic massa negativa provo de pensar que maco seria si anes be... I si estic massa positiva "nena baixa, que potser no va be..." es una cosa fotuda de portar
Jo porto un parell de dies una mica refredada po avui al migdia m'he començat a trobar força malament, estic molt congestionada i amb un mal de cap horrible... Aixi que demà en demano la baixa a veure si descansant un parell de dies em trobo millor...
Petonets i animus
Balma
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dj. nov. 22, 2018 12:44 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Balma » dj. gen. 24, 2019 6:16 pm

Bona tarda noies!
No havia escrit res encara al forum de 2019, vaig desconnectar una mica després de la beta negativa al novembre però us he anat llegint!

Xocolatina, a agafar-s’ho amb calma! Millor que coneguin què passa i que no tirin pel dret si ja has ovulat, però fa ràbia, ho entenc. A mi em van proposar parxes d’entrada i és prou tranquil tot plegat.

Myca, Erika, Nurpefu.. com us entenc! A la primera transfer hi vaig anar super negativa i fins i tot la gine em va deixar anar un “que si no vols no la fem, eh?” En el fons només m’estava protegint del negatiu i al final, psè, què vols que et digui, segur que el podem assumir igual si toca, sense tanta negativitat.

Mode ego: avui he fet la transfer, després d’un munt de temps de parxes (gairebé un mes i mig) perquè la gine volia anar molt poquet a poquet per estalviar-se alguna pèrdua (i perdre el cicle sencer). Aquest cop no agafaré la baixa. Espero no sentir-me gaire culpable :) però m’ajudarà pensar en mil coses, segur. Ah! El motiu principal de tornar a escriure és que un cop feta la transfer la gine m’ha comentat que probablement sangraria una mica al cap d’unes hores, que no m’espantés. I efectivament, he sangrat al cap de 4 hores. Que si a algú li passa diuen que és normal, que no ens espantem!

Una abraçada boniques!
Imatge

Oct'17: avortament d'embaràs natural
Nov'18: comencem 1a FIV! 4 embrions 1 transfer -
Gen'19: 2a transfer +
Set'19 Benvinguda L!
Gen'22: comencem de nou el procés. Histeroscòpia quirúrgica per pòlip endometrial.
Jull'22: 3a trasfer -
Oct'22: 4a transfer -
Nov'22: proves trombofílies, test EMMA, ALICE, visita andròleg... :-o00m
...
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: airyn_jp » dj. gen. 24, 2019 9:09 pm

Xocolatina quin greu la cancelacio, ben aviat estaran amb tu, al final com han anat les analítiques?

Erika: es ben normal estar així, a mi també em va passar semblant a tu, vaig perdre a la meva estrelleta a l’abril i al meu voltant a partir de l’agost tots els amics embarassats que si a la primera a la segona i nosaltres allà... es per això que t’entenc tant... com tudius la meva primera desespero tb la vaig passar força be, pero aquesta m’envaien les pors, de fet encara no m’ho creci fins que no passin les 12 no crec que m’ho cregui... així que molts anims que mentre no hi hagi warry hi ha esperança! Una abraçada moolt forta!!

Myca moolts anims a tu també!! Potser no tens simptomes però es possitiu! Anims amunt!!

Nurpefu: a veure si es quedaen refredat que hi ha pasa de grip!! Jo feia igual, intentar balancejar sentiments però es ben dificil!

Balma molts anims amb la desespero i gaudeix del teu embrionet! A mi tambe em va dir que podia sagnar una mica pero res de res, ah i jo no vaig agafar la baixa, aixi estava distreta en alguns moments...

Jo no puc dir gaire cosa, estic en la desespero 2.0 , dins el dia 6 no tinc eco, i el temps passa taaan poc a poc... perdoneu el mode soso pero estic amb el mobil i es un rollo

Una abraçada a totes
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Xocolatina » dv. gen. 25, 2019 8:28 am

Bon dia!

quin munt de betes tenim a la vista! esperem que siguin positives!!! Jo no puc ajudar-vos gaire amb tema simptomes ni sensacions perquè no m'han fet cap transferència encara. Però pel que dieu, la progesterona fa ballar una mica el cap, molts anims i no desespereu!!
Balma, ben tornada!

Pel que he anat veient, les betes de +3 són al cap de 12 dies i les de +5 són al cap de 10? No ho acabo d'entendre perquè hi ha cops que us fan esperar més que això. Hi han pipitest que surten positius abans de la data de regla, i un de sang segur que ha de marcar als volts de la data de regla.

Jo últimament només quedo amb els meus amics sense fills, quan quedava amb els que en tenen, era mono tema de bebes i guarderies i anècdotes, i no en tinc ganes. Em sap greu perquè me n'estic allunyant però el meu coco ho agraeix. Tant de bo poguessim controlar una mica més les pujades i baixades anímiques...myca, jo t'entenc, tinc moments que m'il·lusiono, però la major part del temps sóc més aviat pessimista, però crec q això tampoc és bo.

Doncs em van trucar de la clínica i em van dir que "les analítiques confirmen el que ja pensàvem, que ja has ovulat". Però jo ahir vaig tenir sensacions d'ovulació. No hi entenc, però amb un anàlisi de progesterona i estradiol es veu si ja he ovulat o encara no? Em vaig fer un test d'ovulació i la ratlleta no sortia tant pujada com la de control però quasi quasi. No se que pensar.

buffff...perdoneu pel rotllo.
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Balma
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dj. nov. 22, 2018 12:44 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Balma » dv. gen. 25, 2019 10:29 am

Erika, Airyn... jo també vaig tenir un avortament diferit i va coincidir amb els embarassos de les meves millors amigues... buff! Una m’ho va dir just després que jo li expliqués l’avortament, de l’estil, “ui quin greu, doncs mira, jo estic de 3 mesos!” I ho va rematar amb un “va que si us afanyeu encara podran anar a la mateixa classe!” i va estar preguntant cada més que si ja ho estava, fins que va comptar que els nens no podrien ser ja del mareix any. Un infern. La seva criatureta va néixer al juliol i només l’he vist dos cops, fent el cor fort, però em costa molt. Altres amigues han tingut una mica més de tacte :)

La meva mare també preguntava molt i m’anava fent la llista d’embarassos del poble. Suposo que es pensava que no ens atrevíem. Ara li he explicatvla FIV, però no ho entén gaire, pensa que un cop te’l posen ja és tot segur... és ben bé que si no ho passes no ho arribes a entendre del tot, quina sort compartir-ho amb vosaltres!! :)
Imatge

Oct'17: avortament d'embaràs natural
Nov'18: comencem 1a FIV! 4 embrions 1 transfer -
Gen'19: 2a transfer +
Set'19 Benvinguda L!
Gen'22: comencem de nou el procés. Histeroscòpia quirúrgica per pòlip endometrial.
Jull'22: 3a trasfer -
Oct'22: 4a transfer -
Nov'22: proves trombofílies, test EMMA, ALICE, visita andròleg... :-o00m
...
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: airyn_jp » dg. gen. 27, 2019 3:53 pm

Noies dema hi ha betes oi?? Com porteu els nervis?? Alguna te noticies ja??

Una superabraçada!!!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Erika79 » dg. gen. 27, 2019 6:56 pm

Jo la tinc dimecres.

Però ahir i avui m'he fet un test d'aquells que compres per internet que se suposa que són més sensibles que els de farmacia i res de res. Ultra blanc nuclear sense cap dubte. Avui m'he enfonsat del tot. No em consola el "és massa d'hora". L'embrió ja tindría 9 dies de beta més els 5 que ja tenia, 14 en total... Alguna cosa hauria de sortir en una tira d'aquelles sensibles... Tinc un ClearBlue de farmacia per fer demà però sé que veuré el "No embaraza". No l'he fet avui perquè no em veia forta per veure les dues asqueroses paraules.

Sembla mentida la ilu que em va fer la primera vegada que em vaig comprar un pipitest i ara és tenir-ne un a les mans i se'm regira la panxa i tot :(

M'agradaria ser un d'aquells casos que les tires venen defectuoses o que no detecten i després resulta que en sang si que surt i oh tot és meravellós. Però no, a mi aquestes coses no em passen. Ho sé, estic molt negativa però és que ja no em queden reserves de positivisme, ho sento noies.
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: myca » dg. gen. 27, 2019 7:51 pm

Ei noies, jo estic com lErika79, tmb mhe fet una prova i blanc. Em fare la beta dma, nomès em van dir qe fes prova dembaras pro no puc esperar 18-20 dies com em van dir... Em tornaria boja!
La sensació tmb és qe serà un altre negatiu, però clar, sempre hi ha aquella esperança.
Demà informo...
Nurpefu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dj. gen. 11, 2018 12:29 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Nurpefu » dg. gen. 27, 2019 8:36 pm

Jo avui mhe comprat un clearblue .... I no se que fer....
Això és molt estressant!!!
Noies molts ànims i una abraçada forta.
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Dalilala » dg. gen. 27, 2019 9:53 pm

Noies... us entenc tant bé... després de tant de temps. Espero que demà tingueu una bona notícia.

I sinó molta força per continuar lluitant. No sé si us servirà però jo després de cada negatiu he pensat i organitzat un viatge ben bonic a un lloc que amb un nen no hi aniria. He estat a lloc preciosos i espectaculars.

Ja sé que no és el mateix, però si no pot ser gaudim d'allò que si poguem fer... Perquè el que és segur és que totes fem tot el que podem i més. I ningú mai ens podrà dir que no ho haguem intentat amb totes les nostres forces. Sou i som unes lluitadores impressionants.

Un aplaudiment per totes! >.-<: >.-<:

Una abraçada, ànims i endavant! Passi el que passi.
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Mir DB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dt. abr. 04, 2017 11:19 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Mir DB » dg. gen. 27, 2019 11:13 pm

Hola!
Feia temps que no escrivia però us vaig llegint. Avui m'han transferit un embrió de tipus B a dia 5. Hi havia 10 òvuls però només n'ha quedat un de bo, ela altres esperaran 2 dies més per si creixen i sinó res. He agafat una setmana de baixa empesa pels de la feina (he faltat molts dies pels controls i volia faltar el dia d la transfer i l'endemà...) i pels meus pares i company. No fa ni 24 hores i ja ploro i m'enfilo per les parets. Diuen q no hi pensi i q sigui positiva (però sense passar-me, per si no surt bé). Algú sap fer-ho? Jo no. Suposo q no hauria d'entrar en aquest fòrum per no pensar-hi... però aquí em sento compresa i veig que us passrn coses semblants a.les meves. Per cert: gràcies a les que ja sou mares i passeu per aquí per comentar, a mi m'animeu molt!!! Diuen que al final ho aconseguirem, però fins que no ens toqui es fa molt llarg. Espero llegir resultats positius!!! Només podem creuar els dits i esperar que passi la màgia (sempre m'ha semblat màgic això de crear vida, hi ha alguna cosa més que ciència...). Tinc l'analítica el dia 5, ja cal que em busqui feina o es farà llarg. Ànims a les que esteu amb betaespera!!! Erika, nurpefu, ayrin, balma... segur que me'n deixo pq no em quedo amb els noms...
1/17: Comencem
5/18: Embaràs natural sense embrió. Legrat.
7,8,9/18: 3 IA -
1/19: 1a FIV. Transfer 1 blasto 5B -
4/19: Transfer 2 blastos 6C. Beta+108. Embaràs sense embrió. Avort espontani, histeroscòpia
Ell 70% alteració doble cadena
11/19: 2a FIV 3 blastos
12/19: 3a FIV 2 blastos. DGP: 3 aptes
1/20: Transfer 5B: -
6/20: Transfer 5B: +!!!
Nurpefu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dj. gen. 11, 2018 12:29 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Nurpefu » dl. gen. 28, 2019 5:54 am

Bones Mir el desespero és lo pitjor... Intenta ocuparte... Quedar amb amics pasejar i descarregat al fòrum que va molt bé.
Aquest matí no m'he aguantat i m'he fet un clear blue tot i que tinc la beta dijous.. HA SORTIT POSITIU!! Encara em costa de creure pq es el primer... Po vull ser pudrent a veure que diuen dijous!!!
Animus i petonets
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Erika79 » dl. gen. 28, 2019 6:13 am

Felicitats Nurpefu.

ClearBlue negatiu.

No sé quin camí seguir. Tenia tantes esperances en els 4 blastocits de tan bona qualitat de l’estiu que ara, després de gastar-los tots sense èxit em sento buida.
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::