*TROBADORES DE TARDOR!*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: airuni » dl. nov. 26, 2018 1:48 pm

Layi enhorabona!!!! M'alegro molt, quin mes tant productiu, encara juliol o ja estrenes agost? Igualment t'acollim igual al de juliol :-D
Imatge
Layi
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dc. oct. 31, 2018 11:48 am

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Layi » dl. nov. 26, 2018 2:30 pm

Gràcies noies!!! La veritat es que encara no m'ho crec...

Doncs pel que he calculat la meva DPP seria 31 de juliol o sigui que encara entro a juliol pel pels jajajajaja
Bervic
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dt. nov. 04, 2014 3:58 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Bervic » dt. nov. 27, 2018 6:42 am

POSITIUUUUUUU! i em posa +3 setmanes!! Em cagu amb tots els TE del CAP!
Nenes estic q floto jijiji, avui mateix truco al gine!
Ah! I feu-me un forat a mamis de juliol q la meva DPP es el 27!
Gràcies noies!
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: airuni » dt. nov. 27, 2018 7:03 am

Enhorabona!!!! Una altra panxu!!!
Rosae has triunfat amb aquest post, faltes tu, espero que la propera setmana puguis cantar la teva panxu i la de la martona.
Sabem algo de la Eia?
Imatge
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: rosae7 » dt. nov. 27, 2018 7:36 am

Bervic, felicitats!! A gaudir molt de la teva panxeta.
Ostres nenes, quin mes de novembre, qui digui que la tardor es trista... Si nomes fem que donar bones noticies. Li explicava al maridin totes les panxus que estan havent i em va dir, que ho deixes, que no em feia bé sentir tot això, ell no entenc que tot lo contrari, que estic super contenta, i que sóc la jefa!!
Jo conec les nostres limitacions en aquest moment i ho estem intentant solucionar així quw poc a poc.
En menys d'un mes arriba l'hivern aixi que em queden unes panxus per aqui... Martonagc, eia, llunadexocolata... Metx fa temps que no sabem res de tu. I les que llegiu a l'ombra si en teniu ganes podeu passar per aqui!!
Respecte els anàlisi del maridin, les hormones tot ok, l'uroleg li farà una prova de conductes a veure si hi ha alguna cosa. Seguim!!

Molts pepos.
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Arigalma » dt. nov. 27, 2018 8:11 am

Eiii Bervic moltes felicitats!!! Ostres realment Novembre ha sigut molt productiu!! :-()) :-())

Rosae, estic segura que abans del que penses cantarem la teva panxu, així que ànims amunt i calces avall!! :p-) :p-) I t'asseguro que em farà molta ilu veure el teu positiu!

A la resta que seguin en cerca molts ànims i a per totes!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nostreta
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: nostreta » dt. nov. 27, 2018 1:30 pm

Enhorabona Bervic!!!! >.-<: :-()) ja t'ho vaig dir que això era panxa assegurada!!

Rosae, aviat tindràs las teva panxeta, estic segura :-()-)
Imatge

Imatge
Bervic
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dt. nov. 04, 2014 3:58 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Bervic » dt. nov. 27, 2018 5:54 pm

Rosae bonica estarem totes expectants per celebrar el teu positiu. Com tu dius ets la jefa i ens has donat molt bones energies a totes.
Estaré seguin-te... (jajaja sembla una amenaça)
Un petó ben fort jefa!! :-()-)
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: rosae7 » dt. nov. 27, 2018 6:50 pm

Aixx mamis, moltes gràcies per els vostres ànims però de veritat que estic molt contenta per vosaltres, i jo estic assimilant tot el què passa i estic bé, el maridin diu que és negativitat però no, en serio, estic com expectant, això ho diu perquè dissabte i diumenge no va haver pinxito però amb el refredat amb el de divendres va haver-hi prou per mi, jeje.
A part, ara a la feina porto uns diea genials i arriba els Nadals que m'agraden molt. I a part està a punt d'arribar el meu segon nebot en un any així que amb ganetes de conèixer-lo.
Muakkks
Layi
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dc. oct. 31, 2018 11:48 am

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Layi » dc. nov. 28, 2018 8:18 am

Enhorabona Bervic!!! Deu ni do aquest TE del CAP... seria per dir-lis que s'ho facin mirar jejejeje no se quantes noies deuen haver marxat a casa pensant que no estan embarasades... jejeje

Rosae, només vull donar-te anims, perquè entenc que ha vegades les situacions que vivim a la vida són dificils d'assimilar perquè havies imagina't que les coses anirien d'una altre manera, al principi es dificil sobreposar-se però si continues amb aquest caracter positiu i mirant endavant estic segura que podrem cantar el teu positiu ben aviat, i encara que acabo d'arribar aquí i no ens coneixem massa per tot el que he anat llegint em faria especial il·lusio cantar-lo, de fet tu ets la jefa i a mi m'has portat molta sort!!

Mogo ego: demà tinc la primera visita amb la gine, nomes estic de 5 setmanes amb els meus calculs, es molt aviat per fer visita però amb el meu historia i com la setmana que ve la meva gine esta de vacances vol visitar-me demà, esperem que tot estigui be...
Avatar de l’usuari
clareta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2851
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 9:07 am

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: clareta » dj. nov. 29, 2018 11:54 am

Hola noies¿¿
Ostres LAYI, quina alegria, moltissimes felicitats!!!! Mira, just dimarts vaig anar jo a fer-me la primera eco, la veritat que tan sols es veia el sac i un puntet enmig, ni tan sols ens va assegurar que fora l'embriò, però em va dir que per les setmanes que estava, entrava dins de la normalitat. Ja ens contaràs!
BERVIC, quina super sorpres, el TE que et posara fins i tot de +3!!! T'has estalviat uns dies d'espera, jejeje.
ROSAE, ànim, ja ens vas diguent.
La resta, disculpeu.. no estic molt al dia.
Modo EGO: pel que fa a mí, començant a assimilar un poc, em senc molt estranya, em trobe bè.. sort que em vist algo en la eco perquè no em sembla que estigui embarassada!! A vosaltres us passa???
Per cert, la setmana passada vaig tacar marronet, va ser molt poc.. el gine em va dir que estiguera tranquila que es veia tot bè i si no era com una regla, que no em preocupara....
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
metiarc
:: pantera
:: pantera
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: metiarc » dj. nov. 29, 2018 12:04 pm

Hola noies!
Uns dies sense passar-me i quantes alegries!!! Què bé!
Jo no he pogut passar gens perquè he anat a tope amb el meu home de viatge, el peque malalt, la feina... A veure si aquest cap de setmana em puc recuperar una mica.

bervic, moltes felicitaaaaaats!!!! Tela amb els TE el CAP! Però bueno, una anècdota més a explicar, jejeje
A disfrutar d'aquest regalet! :)

Layi, moltíssimes felicitats també! Me n'alegro molt per vosaltres! Ara a disfrutar molt d'aquesta panxeta, que us la mereixeu!

clareta, moltes felicitats també! Crec que em sona haver llegit posts teus antics quan estava per aquí buscat l'embaràs del meu fill. Jo també el vaig aconseguir per FIV i ara estem provant de forma natural uns mesets abans d'anar a pels congelats.
Què bé haver-te estalviat tornar a passar per tractaments! Ara, a gaudir-ho!!!

nostreta, moltes felicitats!!! Què bé tantes panxulines! Tindreu el post de juliol ben ple!!!

rosae, molts ànims! El millor que pots fer és el que fas d'anar-t'ho prenent amb calma. Segur que aconseguiràs la teva panxu, però les esperes amb proves i a que facin efecte els medicaments, etc. es poden fer molt pesades. Molts ànims! Amb calma segur que arribareu a la vostra meta!

Ego: doncs jo, com us deia estic tenint un mes una mica atropellat, entre primer malalt el meu home, després el nen amb el meu home de viatge i que normalment ja no vaig sobrada entre la feina, la casa, les opos... Però bueno, tot i així al final vam dir que si ens anava bé entre viatge i viatge del meu home, faríem deures aquest mes. Al final, just durant la SW el meu home va estar amb un super gripazo amb febre i només vam fer pinxito el dia que vaig ovular perquè els anteriors ell estava ko total. Ara, no sé si haurem anat enlloc amb tots els bitxitos mig fregits, jejeje
Dono el mes una mica per perdut (tot i que esperança sempre n'hi ha), però com que també havíem estat dubtant si aquest mes fer un parón o no, per no estar amb tanta panxa al juliol que tinc les opos...doncs que sigui el que vulgui. Ara a esperar la data NW, que serà el 7 de desembre.

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!


02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:
Avatar de l’usuari
clareta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2851
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 9:07 am

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: clareta » dj. nov. 29, 2018 12:23 pm

Hola METIARC! Donç sí, no pergues l'esperaça... mai es sap, estes coses són així!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Eia_
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dl. ago. 18, 2014 6:26 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Eia_ » dj. nov. 29, 2018 10:48 pm

Hola boniques!!
Sento no haver entrat en tants dies...(a tope de feina!!!es el q té ser autonoma!
FELICITATS a totes ñes noves panxus!! Quin mes!! >.-<:

Airuni i les q em preguntaveu... si q em va baixar la W...però ja estic en plena sex week, es més, diria q avui estic ovulant, a veure si tenim alguna estona per fer Deures!
La bona noticia, es q els resultats de les hormones i l antimulleriana, han sortit dintre de la normalitat :ok: ja em demanat per fer un seminograma, per veure els bitxotos del maridin, i si esta ok, sera questio de temps!! Però si q amb results a la mà m he quedat més tranquila!

Us vaig llegint i espero q el ritme no decaigui!!!! :b-)))
Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Arigalma » dv. nov. 30, 2018 8:51 am

Bon dia

Noies ànims amb la cerca!! I Eia, a tope amb la SW :: orrr:: TEnir els resultats i veure que està tot OK ajuda a estar més calmada!!

MEtiarc, no donis el mes per perdut, mai se sap!! Amb 1 vegada n'hi ha prou! Mira nosaltres, aquest mes que ens hem aconseguit la panxu vam estar fent deures divendres, diumenge i dimarts pensant que jo sempre ovulaba els dilluns, doncs quan ja donavem SW per acabada, el divendres d'aquella setmana vaig notar doloret, vaig fer TO que va sortir positiu, 1 pinxito i res més, i aquí estem :-())

Molts pepos per totes!!
Imatge

Imatge
Layi
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dc. oct. 31, 2018 11:48 am

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Layi » dg. des. 02, 2018 7:25 pm

Bona nit noies!!

Eia veig que estas en SW a topee >.-<:

I per les que a de no venir la W aquesta setmana molt anims!!
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: rosae7 » dt. des. 04, 2018 10:44 am

Hola noies!!
Com va la setmana, agafeu pont? Jo marxo dijous fora, així que la Warry arribarà allà ja us vaig dir que els TO no em van sortir molt bé i només ho vem fer un cop així que res...
Porto uns dies bé però pensant que ja no tinc tantes ganes de tenir un fill... nosé, és extrany tot plegat de com em sento però sé que estic bé, només que no tinc ganes. Ja li comento al maridin i em sap greu per ell perquè es pren tots els dies els sobres i que valen diners... però mira no ho puc evitar.
En fi, ara que ja arriba desembre, espero continuar cantant panxus a les que queden!! i jo crec que una vegada acabi la tardor, em despedeixo de jefa i potser del fòrum de forma activa perquè penso que ja no tinc les mateixes il·lusions de ser mami i això també és vital.
Anem parlant boniques!!
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: RedBerry » dc. des. 05, 2018 10:38 am

Bon dia boniques!!!

Entro rapid per donar moltes abraçades virtuals a la rosae, que t'ho mereixes!! Em sap greu llegir aixo de que no tens ganes de tornar a ser mami, pero al final es una cosa que tenim que tenir molt clara. Es una desicio que ens acompanyara tota la vida, si surt. Tambe son dates mes sensibles i aixo pot ocasionar aixo, aquesta tristor i aquest vuit. Que el maridin es continui prenent els sobres, no deixa de ser salud per ell, aixi que no et capfiquis per aixo. A lo millor en uns mesos o veieu diferent. Mai se sap, pensa que sigui el que sigui el que feu, sempre sera la opcio correcta. Ja saps que aqui tens una familia virtural per que necesitis. Moltissims pepos!!!
Avatar de l’usuari
metiarc
:: pantera
:: pantera
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: metiarc » dc. des. 05, 2018 12:18 pm

Eia, doncs a veure si hi ha sort i heu fet diana amb aquesta SW!

Arigalma, sí, esperança sempre n'hi ha però més que pel número de pinxitos, ho dic per la qualitat. Amb la cerca del meu fill li van fer un seminograma al meu home una setmana després d'una grip i els resultats van ser de pena... Però bueno, en un parell de dies sortirem de dubtes.

Rosae, és totalment normal anar perdent l'interés en certs moments del procés quan aquest s'allarga. Jo crec que inconscientment és un mecanisme d'autodefensa. A mi també em va passar amb la cerca del meu fill i vaig desconnectar una mica del SP, fins que ja ens vam posar més actius amb la FIV.

Ego: doncs jo aquest mes, al contrari del passat, estic amb zero símptomes. Divendres és la data de NW i estic bastant segura de que vindrà aquest cop. Però bueno, la següent SW tocarà pels volta de nadal suposo, així que a veure si ens porta un bon regalet :)

Que tingueu un bon pont!

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!


02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:
Avatar de l’usuari
metiarc
:: pantera
:: pantera
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: metiarc » dj. des. 06, 2018 6:26 pm

Hola noies!
Com aneu? Jo entro només per dir que he començat a tacar, així que suposo que demà ja tindré aquí la warry. A veure si aquest mes podem fer uns deures més ben fets i els nadals ens porten sort!
Bon pont a totes!

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!


02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::