kit per fer joies de llet materna

Més qüestions.
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

kit per fer joies de llet materna

EntradaAutor: Jomateixa82 » dt. ago. 21, 2018 11:17 pm

Hola!!

No sabia exactament on publicar aquest tema, espero que aqui estigui ben situat.

De casualitat vaig topar amb una conversa per internet on es parlava de fer joies amb llet materna (no sé quin procés es fa amb una resina) i una noia demanava si algú n'havia fet a casa ja que va trobar que es venien kits per fer-ho. Deixo l'enllaç per si a algú li interessa, i si algú ho ha fet m'agradaria saber què tal ja que barat no és si és que ha de quedar malament (jo i manualitats no som bones amigues). Hi ha artesanes que en fan, però pel que he vist es venen caretes i digueu-me desconfiada, però com sé jo que realment seria de la la meva llet la perla que surt...

L'enllaç del kit és aquest (és un exemple perquè he vist que hi ha diferents models).

https://www.etsy.com/es/listing/6110794 ... allery-1-1

La veritat és que em va sorprendre molt i no m'ho havia plantejat mai però em pica la curiositat!
la_lluna_rodona
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dg. set. 14, 2014 9:22 am

Re: kit per fer joies de llet materna

EntradaAutor: la_lluna_rodona » dc. ago. 22, 2018 5:55 pm

Hola!!

Jo havia mirat per comprar-me una de feta.. però no acabo de decidir ja q em fa dubtat si serà la meva llet...

Segueixo el fil. Aviam si algú n'ha fet :)
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: kit per fer joies de llet materna

EntradaAutor: crunchi » dc. ago. 22, 2018 10:52 pm

Hola,
Jo crec que aquest kit que ensenyes és una mica d'estar per casa.... sense ofendre a ningú. Però això té pinta de ser un contingut on tu poses llet o adn, o sorra o arròs o.... vull dir que crec que et serveix per posar qualsevol cosa, però no tenen en compte que tant el ADN com la llet materna que fan joiers especielitzats estàn tractats o treballats o el que sigui. Vaja, que ho veig una mica timo, sincerament.

A mi em van regalar un kit per fer ADN (vaig triar un anell) i no entenc com aquesta joia te la pots fer tu a casa sincerament. Clar pq no és el mateix. Aquest anunci de etsy ho enfoca d'una manera que em sembla una estafa.

El q em va regalar la meva parella és dels de Orygen que son de Mataró i un servei de 10. Si us voleu kirar la web o el seu IG. (NO tinc cap comissió, us ho asseguro).

Em vaig posar l'adn del meu nen : lasito : I aixo de la llet també ho vull i em miraria Joyas Maternales crec.... :ok:
Imatge

Imatge
la_lluna_rodona
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dg. set. 14, 2014 9:22 am

Re: kit per fer joies de llet materna

EntradaAutor: la_lluna_rodona » dj. ago. 23, 2018 2:50 pm

Tens tota la raó crunchi. La conservació de la llet ha de ser tractada...
Jo també he mirat joyas maternales entre altres i fa bona pinta.
Per cert com es aixo de l-ADN? No ho havia sentit mai...

Merci
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: kit per fer joies de llet materna

EntradaAutor: Jomateixa82 » dj. ago. 23, 2018 10:36 pm

Hola noies,

Jo suposava que al kit aquest hi deu haver algun reactiu o alguna cosa per fer endurir la llet, i no que sigui com un contenidor, però clar, és molt suposar jejeje

I això de l'ADN de què va? Ja miraré de buscar informació!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: kit per fer joies de llet materna

EntradaAutor: crunchi » dj. ago. 23, 2018 11:13 pm

Es que pel preu que té aquest de etsy.... jo entenc que és que només pagues el penjoll de plata (el receptacle). Hi ha molta diferencia amb un collaret de Joyas Maternales per exemple, que et val ja uns 100 i pico euros. Per algo serà aquesta diferencia de preu.... a part que si no t'expliquen com ho tracten, és perque no ho fan. Que no sigui que ho venguin per aquestes empreses que es dediquen a fer joies maternals,... no sé, que no vagi per aquí.

Doncs aquests de Orygen que fan joies amb ADN a la seva web expliquen tot be el procés, però així resumint, en el kit et ve com un palet perque facis com els de CSI i el poses a la boca del qui vulguis el seu adn i raspes una mica per agafar saliva. Poses el pal dins un receptacle i els ho envies (t'ho venen a buscar a casa). I no sé com, posen aquest adn dins de la joia. Realment el que veus és com bombolletes dins una pedra.... :***:

No sé, com a regal és original i té el seu puntet de romantic ... que si, que poder és una pijada, tant el adn com lo de la llet materna, però bueno, no deixa de ser un record. Jo ho trobo molt xulo :ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: kit per fer joies de llet materna

EntradaAutor: Jomateixa82 » dv. ago. 24, 2018 2:43 pm

Hola Crunchi,

Doncs sí. És un record original, però penso que és el mateix que la llet materna, com saps que realment les bombolletes són l'ADN que has enviat i no que tot sigui una "parefernalia" per inflar preus i vendre alguna cosa que no és (digueu-me paranoica i desconfiada...)

I quin preu té això de l'ADN? SImilar al de la llet materna? Perquè si n'has de fer un per cada fill pot ser una ruina jajaja
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: kit per fer joies de llet materna

EntradaAutor: crunchi » dv. ago. 24, 2018 11:00 pm

Bueno clar, no ho saps si és la teva llet o és llet de vaca, però vaja.... jo confio en que en el moment que una persona decideix montar-se un petit negoci, amb tot els sacrificis que això comporta, farà les coses bé. Si tenen mala prensa ningú els comprarà res i tanncarien el negoci. I que si ens posem així, hi ha tantes coses que poden ser o no ser...!!!

A comentar que realment ni la llet ni l'adn de la joia la utilitzaràs per a res, es tracta de tenir una joia decorada amb algo simbòlic. I tema preus doncs com tot a la vida, és relatiu. Què entenem per car/barat?? És car o barat comparat amb què?? Quin valor li dones tu a una peça feta a mà, amb material de primera qualitat, que probablement et durarà tota la vida, que pot ser una joia per deixar en herència ala teus fills, etc.??

Que consti que ni em va ni em ve i que no en trec cap benefici en res, no tinc cap contacte en cap tipus de joieria :r)

Però simplement a la conclusió que volia arribar és que no venen duros a 4 pessetes. :ok:
Imatge

Imatge
la_lluna_rodona
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dg. set. 14, 2014 9:22 am

Re: kit per fer joies de llet materna

EntradaAutor: la_lluna_rodona » ds. ago. 25, 2018 11:30 pm

He buscat la web d'orygen i no la se trobar..

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::