CL juliol'18 - Leer "Lolita" en Teherán (Azar Nafisi)

Llibres, tallers..

què ens ha semblat?

m'ha encantat!!!!!
0
No hi ha cap vot
m'ha agradat molt
0
No hi ha cap vot
m'ha agradat, està bé
3
100%
ni fu ni fa
0
No hi ha cap vot
no m'ha agradat gens
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals: 3
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: CL juliol'18 - Leer "Lolita" en Teherán (Azar Nafisi)

EntradaAutor: Raqueleta » dt. jul. 03, 2018 1:07 pm

Jo estic a punt d'acabar el llibre que tinc entre mans i m'hi poso, jo crec que aquesta setmana començaré ja, a veure si ens agrada més que l'anterior del Club!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: CL juliol'18 - Leer "Lolita" en Teherán (Azar Nafisi)

EntradaAutor: Anna Maria » dt. jul. 03, 2018 1:24 pm

Bones,
encara no, estic acabant un altre llibre, jo també en tinc ganes.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: CL juliol'18 - Leer "Lolita" en Teherán (Azar Nafisi)

EntradaAutor: ametista » dt. jul. 03, 2018 1:29 pm

jo també espero que aquest ens agradi a totes!

Raqueleta ha escrit:estic a punt d'acabar el llibre que tinc entre mans

i què estàs llegint ara? .............no et convenceré mai de posar-te al goodreads? :love:

Anna Maria tu sí que sé què estàs llegint i que et falta poquet per acabar :content:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: CL juliol'18 - Leer "Lolita" en Teherán (Azar Nafisi)

EntradaAutor: Raqueleta » dj. jul. 05, 2018 8:01 am

ametista ha escrit:
Raqueleta ha escrit:estic a punt d'acabar el llibre que tinc entre mans

i què estàs llegint ara? .............no et convenceré mai de posar-te al goodreads? :love:

Sí, quan tingui dies de 30 hores m'apunto, ho prometo. Demano els dies de 30 hores cada any als Reis, però encara no me'ls han regalat... La feina, els nens, la casa, les fotos, els llibres i les manualitats... too much!

Estic acabant "Inés y la alegría". Almudena Grandes és una de les meves escriptores preferides i ara fa poc he rellegit alguns llibres. I vull llegir tots els Episodios de una guerra interminable. L'únic que havia llegit era "Inés y la alegría" i m'havia agradat molt, molt, molt i el volia rellegir abans de llegir tots els Episodios. Que trigaré la vida perquè aniré intercalant altres llibres, ja que llegir-los tots de cop em sembla que seria una mica empatx...
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: CL juliol'18 - Leer "Lolita" en Teherán (Azar Nafisi)

EntradaAutor: Anna Maria » dj. jul. 05, 2018 10:35 am

Ja he començat :ok:
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: CL juliol'18 - Leer "Lolita" en Teherán (Azar Nafisi)

EntradaAutor: jaruma » dj. jul. 05, 2018 4:47 pm

Jo estic acabant Harry Potter, ja tinc ganes de començar-lo.
Avatar de l’usuari
Martina20
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 565
Membre des de: ds. març 15, 2014 9:25 am

Re: CL juliol'18 - Leer "Lolita" en Teherán (Azar Nafisi)

EntradaAutor: Martina20 » dj. jul. 05, 2018 8:17 pm

Doncs jo estic esperant el meu torn a la biblio. Sóc ell número 2 la cua. Estic a punt :-D

Oh Raqueleta a mi l’Almudena Grandes també m’agrada molt i els seus, són dels pocs llibres que m’he rellegit més d’una vegada. M’encanta!

Jajajaj, ja m’agradaria que el dia tingués 30 hores però tot i així amb 24 hores trobo que ens en sortim prou bé :love:
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: CL juliol'18 - Leer "Lolita" en Teherán (Azar Nafisi)

EntradaAutor: ametista » dv. jul. 06, 2018 2:26 pm

Raqueleta ha escrit:Sí, quan tingui dies de 30 hores m'apunto, ho prometo

:-D :-D estaria bé això de les 30 hores!

ja sé que vas liada però mira, tinc una amiga que tampoc té massa temps i el que fa amb el goodreads és posar-hi només els llibres que va llegint en el moment (i quan els acaba ja se li van acumulant sols com a llegits) penso que el que et pren més temps del goodreads és quan el descobreixes i comences a omplir llistes i a posar tot l'històric de llibres que has llegit però després ja només vas actualitzant amb el que llegeixes... i això és el que ha fet aquesta amiga, saltar-se la primera part (i deixar-la pel dia que tingui temps) i fer només el dia a dia, que realment t'ocupa un temps mínim............................................................. així tampoc et convenço? :love:

jaruma i tu tampoc t'animes amb el goodreads?????? vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa >.-<:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: CL juliol'18 - Leer "Lolita" en Teherán (Azar Nafisi)

EntradaAutor: jaruma » dv. jul. 06, 2018 4:46 pm

M'animo, va!! Avui m'ho miro! >.-<:

Crec que ho vaig fer servir fa uns anys, quan encara tenia temps lliure! :-D
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: CL juliol'18 - Leer "Lolita" en Teherán (Azar Nafisi)

EntradaAutor: ametista » dv. jul. 06, 2018 5:21 pm

>.-<: que bé jaruma! ens hi farem amigues? :content: :love:

jaruma ha escrit:Crec que ho vaig fer servir fa uns anys, quan encara tenia temps lliure! :-D

:-D :-D :-D
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: CL juliol'18 - Leer "Lolita" en Teherán (Azar Nafisi)

EntradaAutor: Anna Maria » dv. jul. 06, 2018 6:49 pm

jaruma ha escrit:M'animo, va!! Avui m'ho miro! >.-<:

Crec que ho vaig fer servir fa uns anys, quan encara tenia temps lliure! :-D


:p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)

Quan t'hi hagis instal·lat ja ens diràs alguna cosa, ens passes el nick per privat i et fem una proposició molt honesta d'amistat, ok?
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: CL juliol'18 - Leer "Lolita" en Teherán (Azar Nafisi)

EntradaAutor: jaruma » dv. jul. 06, 2018 10:40 pm

Noies! Acabo de passar per Goodreads i resulta que fins que va nèixer el meu fill vaig estar per allä ficant llibres, etc! No recordava res!! Ja és ben bé que he canviat de vida, però tant que ni recordo l'anterior! :-D

Doncs ara us passo el nick per afegir-me :content:
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: CL juliol'18 - Leer "Lolita" en Teherán (Azar Nafisi)

EntradaAutor: ametista » ds. jul. 07, 2018 3:10 pm

:-D :-D :-D
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: CL juliol'18 - Leer "Lolita" en Teherán (Azar Nafisi)

EntradaAutor: Anna Maria » ds. jul. 07, 2018 7:16 pm

Com diria l'Arare... oyó! :-D :-D :-D
No ets la primera ni l'última a qui li passen coses rares, no et preocupis!
A mi em passa amb els despistes, en un altre post ja vaig comentar el dia que vaig rentar-me el cap només amb aigua o el dia que vaig fer rentadora de tovalloles... sense tovalloles!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: CL juliol'18 - Leer "Lolita" en Teherán (Azar Nafisi)

EntradaAutor: Raqueleta » dl. jul. 09, 2018 8:35 am

ametista ha escrit:ja sé que vas liada però mira, tinc una amiga que tampoc té massa temps i el que fa amb el goodreads és posar-hi només els llibres que va llegint en el moment (i quan els acaba ja se li van acumulant sols com a llegits) penso que el que et pren més temps del goodreads és quan el descobreixes i comences a omplir llistes i a posar tot l'històric de llibres que has llegit però després ja només vas actualitzant amb el que llegeixes... i això és el que ha fet aquesta amiga, saltar-se la primera part (i deixar-la pel dia que tingui temps) i fer només el dia a dia, que realment t'ocupa un temps mínim............................................................. així tampoc et convenço? :love:


Si és que a sobre no sé dir que no... perquè tot ho vull provar i fer... Ja estic en un grup a FB de llibres i és una merda perquè et ve de gust llegir mil llibres i les llistes són eternes, només em falta el Goodreads aquest!
Va, explica, és una app? Què he de fer? (sospir, sospir, sospir)

Jaruma, Harry Potter!!! T'està agradant?

Martina20, és que l'Almudena Grandes és molt "grande"!
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: CL juliol'18 - Leer "Lolita" en Teherán (Azar Nafisi)

EntradaAutor: ametista » dl. jul. 09, 2018 12:02 pm

Raqueleta ha escrit:Si és que a sobre no sé dir que no... perquè tot ho vull provar i fer... Ja estic en un grup a FB de llibres i és una merda perquè et ve de gust llegir mil llibres i les llistes són eternes, només em falta el Goodreads aquest!
Va, explica, és una app? Què he de fer? (sospir, sospir, sospir)

:-D :-D :-D

és una web https://www.goodreads.com
però evidentment també et pots descarregar l'app i des del mòbil, tablet... anar actualizant les lectures i el que vulguis :ok:

només t'has d'inscriure amb email i contrasenya i ja estàs dins, per defecte tens tres llistes (en realitat són shelves=prestatges) la de llibres llegits (Read) els que vols llegir (Want to Read) i els que estiguis llegint al moment (Currently Reading) o sigui que si afegeixes el llibre que estàs llegint ara, t'apareixerà a Currently Reading i quan l'acabis ja t'apareixerà a Read :ok: i tots aquests llibres de les llistes eternes els pots anar posant a Want to Read :content:

quan llegeixes un llibre pots indicar que l'has acabat i prou (és el que fa aquella amiga meva que no té temps) o pots anar actualitzant l'estat de la lectura conforme avances (pàgina per la que vas o % si és ebook) Quan l'acabes el pots valorar posant-li estrelles (de 1 a 5) i opcionalment escriure una ressenya, comentari...

això seria "lo bàsic" :content: a partir d'aquí es poden fer més coses (quan tinguis temps) com ara crear més prestatges amb les categories que vulguis (jo per exemple tinc TANTS llibres a la llista de Want to Read que me n'he fet una altra de To Read Next, per anar prioritzant) també pots afegir llibres que has llegit en el passat, seguir autors per veure què llegeixen o si publiquen un nou llibre... (jo per exemple segueixo el teu amic, el Marc Pastor, i fa uns comentaris que són la canya) et pots posar un Reading Challenge (quants llibres vols llegir aquest any).......... i més coses, però no et vull atabalar :-D

el que sí pots fer és fer-te amiga de les que estem per aquí (Anna Maria, nienna, Martina20, jaruma i jo) :content: així veiem què llegim, comentem cosetes, recomanem lectures.... per cert, jo tinc un prestatge que es diu CLSP que és el del Club de Lectura del Socpetit, jejeje hi ha tots els llibres que hem llegit, per si els vols xafardejar (un dia que tinguis una estona) i d'aquí podràs afegir-te'n molts com a llegits i amb data i tot!

au, a veure si t'animes doncs! t'he fotut molt de rotllo però la veritat és que és molt fàcil (i tu sola ja hi hauries arribat) però és que aprofitaré per fer un "copiar i enganxar" al post del goodreads, per si algú més s'hi vol apuntar o-o:)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: CL juliol'18 - Leer "Lolita" en Teherán (Azar Nafisi)

EntradaAutor: Raqueleta » dt. jul. 10, 2018 11:49 am

Ja tinc perfil a Goodreads, com us busco?
Jo estic com a RGR. I només tinc un llibre, que és el currently reading... fa peneta de veure, ara m'hi passaré hores afegint llibres llegits.
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: CL juliol'18 - Leer "Lolita" en Teherán (Azar Nafisi)

EntradaAutor: ametista » dt. jul. 10, 2018 12:04 pm

>.-<: >.-<: >.-<:

ja t'he buscat! i t'he demanat amistat :love:
hi havia més d'un RGR però entenc que amb un "Leer Lolita en Teherán" a Currently Reading i uns quants Harry Potter amb 5 estrelles deus ser tu :content:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: CL juliol'18 - Leer "Lolita" en Teherán (Azar Nafisi)

EntradaAutor: Anna Maria » dt. jul. 10, 2018 1:27 pm

Raqueleta ha escrit:Ja tinc perfil a Goodreads, com us busco?
Jo estic com a RGR. I només tinc un llibre, que és el currently reading... fa peneta de veure, ara m'hi passaré hores afegint llibres llegits.


Com t'he dit en un missatge al Goodreads, benvinguda al club!
Això d'afegir llibres és com posar-se a menjar avellanes (o cireres, o...) que comences i és "addictiu", i a més és xul·lo perquè et fa recompte de tot: número de pàgines llegides, de llibres, per any,... Però poc a poc, no t'atabalis!
Si algun dia vols introduir algun llibre, o edició, o etc i tens algun dubte pregunta-ho que t'explicaré.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: CL juliol'18 - Leer "Lolita" en Teherán (Azar Nafisi)

EntradaAutor: ametista » dt. jul. 10, 2018 1:50 pm

Anna Maria ha escrit:Això d'afegir llibres és com posar-se a menjar avellanes (o cireres, o...) que comences i és "addictiu", i a més és xul·lo perquè et fa recompte de tot: número de pàgines llegides, de llibres, per any...

i els autors més llegits, el resum anual de tot el que has llegit, les gràfiques de formatgets... moltes coses xules >.-<:
que bona la comparació Anna Maria :r) és ben bé així això d'anar afegint llibres, addicitiu!
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?

Torna a “Club de Lectura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::