Entre lectura i lectura...

Llibres, tallers..
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Anna Maria » dj. maig 17, 2018 1:23 pm

UIx, he premut a enviar sense acabar de dir... Jo crec que hi ha persones que s'obsessionen en què els llibres han de ser tots profunds, amb paraules complcades, etc. i jo crec que hi ha temps per tot. I com que em conec, veig que tinc uns dies de lectura d'aquesta mena, perquè no em concentro amb la resta, i crec que va bé variar. Ara mateix també tinc pendent que m'arribi a la biblio el llibre "Estic estupenda!" de la Raquel Gu, que em sembla que vaig marcar com a pendents quan te'l vaig veure a tu.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: ametista » dj. maig 17, 2018 2:38 pm

sí, és això mateix, a l'hora de llegir hi ha moments per tot, a vegades tens ganes de pensar, altres de riure...

Anna Maria ha escrit:Ara no sé si tinc cap llibre pendent de llegir de la Marian Keyes... quin em recomanaries??? :()()::::

just ara n'acaba de treure un que encara no he llegit (l'he reservat al eBiblio però es veu que hi ha molta demanda, estic "en espera") es diu "The break" però aquí l'han traduit com "Una pareja casi perfecta"........ :-:)

o sigui que de moment et recomanaria algun dels últims: "Mi karma y yo" (títol original "The woman who stole my life"................... ) "La estrella más brillante", "Un tipo encantador"..... (aquests dos tenen títols una mica més "ajustats" als reals :content: ) i si no també hi ha la sèrie de les germanes Walsh.... ostres va, fa dies que vull obrir el post d'autors de la Marian Keyes, aprofito i m'hi poso ara!

que per cert, ja li vaig recordar al Toni que ens fes l'apartat d'autors però és veritat que està molt desconnectat del SP.... va llegir el meu missatge, va posar una foto primaveral a la capçalera i va tornar a desaparèixer :content:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: ametista » dj. maig 17, 2018 2:41 pm

Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: ametista » dt. maig 29, 2018 10:10 am

doncs encara no he començat "El ocho" :-o00m perquè just acabar "El Ministeri...." :b-))) vaig rebre la reserva de l'ebiblio de l'últim llibre la Marian Keyes >.-<: (feu servir l'ebiblio? a veritat és que està molt bé però hi trobo a faltar molts llibres...suposo que mica en mica aniran ampliant el catàleg) i ja me l'he llegit i ja l'he tornat! :-D no era precisament curt (gairebé 600 pàgines) però com que són llibres d'aquests "agradables de llegir" que dèiem... doncs és fàcil avançar en la lectura

Anna Maria veig que estàs amb l'últim de la Donna Leon? què tal? jo encara no he començat amb la saga del Brunetti (a veure si aquest estiu :-o00m ) després de tants llibres encara manté el mateix nivell?

poso un :-o00m amb això de l'estiu.... perquè ja me n'he posat molts a la llista per aquest estiu i no sé jo :content:

de moment SÍ O SÍ llegiré el següent de la saga dels Fills de la Terra (El cinquè de la sèrie) com que és un "totxu" penso que a l'estiu tindré "més temps"........

i després SÍ O SÍ també començaré la saga de "Harry Potter"!!! :content: i és que amb els meus fills hem començat una nova afició que és llegir una estona els tres junts (el mateix llibre) normalment comencem llegint cadascú un capítol en veu alta fins que es cansen i acabo llegint tota l'estona jo :r) la veritat és que és molt xulo perquè a banda de veure com van amb la lectura serveix per comentar moltes coses dels llibres, no només paraules o situacions que no entenen sinó que també comentem situacions, què hauríem fet o ampliem idees o culturilla general (per exemple en un llibre anomenaven el Bruce Springsteen i no tenien ni idea de qui era! així que vam parar un moment i vam posar vídeos de concerts, etc) El fet de llegir junts també permet que puguin llegir llibres que potser sols seria massa aviat per ells, per exemple el meu fill petit (8 anys) per Sant Jordi va voler SÍ O SÍ el llibre de "La porta dels 3 panys" (el coneixeu? és un llibre d'aventures però hi ha molts conceptes científics, enigmes i sobretot física quàntica) i és un dels que ens estem llegint ara tots tres i molt bé perquè en sec lliguen coses amb el que els han ensenyat al cole "ah sí, la velocitat de la llum és tan! o els forats negres qual!" hehe
total, que el petit també ja feia temps que em preguntava quan es podria llegir el Harry Potter i ara que fem això de llegir junts ja li he dit que aquest estiu començarem la saga! (i després podem mirar les pelis també)
ja he investigat però, i per edats crec que ens hem de quedar només amb els dos primers o com a molt el tercer... les que ja us els heu llegit què en penseu?
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Raqueleta » dt. maig 29, 2018 1:07 pm

Jo he llegit tots els de Harry Potter (i més d'un cop!) i ara amb la meva filla (8 anys) estem llegint el primer de tots.
Els tres primers els veig bé per a la seva edat, cada cop van sent més tenebrosos però no hi ha morts. En el quart, al final, ja hi ha una mort i, per ara, la pel.li ella no l'ha vista (un cop vam jugar al Cluedo i després va tenir malsons, així que ara ja vaig a compte per si de cas). Conforme anem avançant la lectura (llegim poc cada dia), ella s'anirà fent gran, així que pressumeixo que quan toqui llegir el quart ja serà prou gran.
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: ametista » dt. maig 29, 2018 1:38 pm

8 anys com el meu, doncs així perfecte! >.-<: m'apunto que fins el tercer llibre ok doncs! :ok:
ah i jo també penso que com que no llegirem tota la saga seguida quan arribem al quart ells ja seran més grans perquè no els afectin tant segons quines coses... ei, doncs ja anirem comentant què els sembla, no? >.-<:
de moment la teva és digna filla de la seva mare? (li està agradant?)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Raqueleta » dt. maig 29, 2018 2:22 pm

ametista ha escrit:de moment la teva és digna filla de la seva mare? (li està agradant?)


Sí, però encara no té el nivell de frikisme que vull aconseguir!!
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: ametista » dt. maig 29, 2018 3:52 pm

Raqueleta ha escrit:Sí, però encara no té el nivell de frikisme que vull aconseguir!!


:-D :-D :-D
tot arribarà!
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: nienna » dg. juny 24, 2018 5:30 pm

Raqueleta ha escrit:
ametista ha escrit:de moment la teva és digna filla de la seva mare? (li està agradant?)


Sí, però encara no té el nivell de frikisme que vull aconseguir!!


:-D :-D :-D :-D :-D :-D que bona!

Nosaltres hem llegit junts el primer, i jo m'he llegit només el primer i el segon de la saga. Però els tinc tot i voldria avançar amb la saga. Potser aquest estiu seguim amb el segon.. Estaria bé recomanar o fer un llistat (ametista, com veus un llistat més? : lasito : ) amb llibres d'aquest tipus per iniciar-se amb ells a una lectura que no sigui tan infantil?

Jo ara estic amb els dos de El dia que se perdió la cordura i El dia que se perdió el amor. El primer em va agradar bastant perquè hi havia coses que no m'esperava pas, però el segon molt més fluix i predictiu. Vaig pel 75% i a veure si l'acabo aviat, perquè m'han deixat el de La mujer en la ventana i li tinc moltes ganes també.

També m'he llegit El silencio de la ciudad blanca aquest mes i em va encantar! Tinc el segon de la bilbio, a veure quan m'hi poso...
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Raqueleta » dl. juny 25, 2018 7:59 am

Jo he llegit "El silencio de la ciudad blanca" i el segon, "Los ritos del agua", i em van agradar moltíssim. Ara d'aquí poc surt l'últim de la trilogia!!
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: ametista » dl. juny 25, 2018 6:36 pm

nienna ha escrit:Estaria bé recomanar o fer un llistat (ametista, com veus un llistat més? : lasito : ) amb llibres d'aquest tipus per iniciar-se amb ells a una lectura que no sigui tan infantil?


no m'ho diguis dues vegades que m'hi poso, eh?
(ja estic pensant on el posaré :-D )

Raqueleta ha escrit:Jo he llegit "El silencio de la ciudad blanca" i el segon, "Los ritos del agua", i em van agradar moltíssim. Ara d'aquí poc surt l'últim de la trilogia!!

ostres doncs me'ls apunto que veig que a totes us estan agradant molt! >.-<:


jo ja he començat "El ocho" i m'està agradant força però ostres, porto uns dies que em costa trobar el temps i ja veig que se m'ajuntarà amb la lectura de juliol del club :-o00m
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Anna Maria » dt. juny 26, 2018 9:28 pm

M'apunto la trilogia! Per cert, no tindrá res a veure l'autora amb l'ex vice-presidenta del govern espanyol?

Jo estic llegint "el noi del Maravillas" del Lluís Llach. Ja me n'havia llegit "les dones de la principal", que em va sorprendre molt gratament, i aquest està anant pel mateix camí.
A veure si me l'acabo i començo puntual el llibre del club!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Raqueleta » dc. juny 27, 2018 7:49 am

Anna Maria ha escrit:M'apunto la trilogia! Per cert, no tindrá res a veure l'autora amb l'ex vice-presidenta del govern espanyol?


No, per què? Una és Sáenz de Santamaría i l'altra Sáenz de Urturi, tot és un sol cognom. La Soraya de segon cognom es diu (font Wikipedia) Antón i l'autora de primer cognom es diu García.
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Anna Maria » dc. juny 27, 2018 8:44 am

Ahhhhhh, això dels noms compostos m'emboliquen una mica, gràcies Raqueleta!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: ametista » dt. jul. 17, 2018 6:39 pm

nienna ha escrit:Estaria bé recomanar o fer un llistat (ametista, com veus un llistat més? : lasito : ) amb llibres d'aquest tipus per iniciar-se amb ells a una lectura que no sigui tan infantil?


doncs ja ho he fet :-:) :-:) o-o:) viewtopic.php?f=176&t=55542
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Anna Maria » dc. jul. 18, 2018 6:13 am

ametista ha escrit:
nienna ha escrit:Estaria bé recomanar o fer un llistat (ametista, com veus un llistat més? : lasito : ) amb llibres d'aquest tipus per iniciar-se amb ells a una lectura que no sigui tan infantil?


doncs ja ho he fet :-:) :-:) o-o:) viewtopic.php?f=176&t=55542


jajajajaj molt bé, gràcies per la part que em toca!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Anna Maria » dv. abr. 19, 2019 11:49 am

Bones!
Dir que he llegit un dels llibres de la llista de l'Ellie del maig, un dels que no van triar. Bé, ja fa dies, però no ho havia comentat. Es tracta d'Argelagues, de la Gemma Ruiz, que us recomano perquè el vaig trobar molt bonic. I d'aquesta llista tinc també apuntat Patria, de l'Aramburu. Estaré un temps en demanar-lo a la biblioteca, perquè és un llibre molt demanat i em poso nerviosa quan agafo llibres molt demanats i tardo a llegir-los. Però pendent està, tothom que l'ha llegit me n'ha parlat bé.
Ara, per compensar la Karenina, estic llegint un llibre interessant sobre educació "Generació Google: de l'educació permisiva a una escola serena". El trobo interessant perquè tot i que el llibre és del 2011 i no té en compte el boom dels mòbils intel·ligents, si que té en compte el boom d'Internet i de com això ens ha afectat a nivell educatiu i informatiu.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: ametista » dg. maig 05, 2019 1:09 pm

m'ha fet gràcia això de "compensar la karenina" jo al principi també ho feia! sobretot quan era el llibre físic i de traducció feixuga que em feia mandra... llavors al bus prenia el kindle i llegia altres llibres fins que vaig arribar al 6è del Dave Gurney ("Arderás en la tormenta", del John Verdon) i em vaig encallar... llavors no avançava ni per una banda ni per l'altra!! :content:
així que quan vaig canviar a l'Anna Karenina d'edició més llegible al kindle m'hi vaig centrar més... una mica també perquè el del Verdon em feia mandra! :content: i ara m'hi torno a posar, suposo que en algun moment m'enganxarà, em vaig quedar molt al principi... a veure!

que per cert, quan vaig acabar l'Anna Karenina vaig començar amb el llibre de maig per si a cas, no anar tard...i ostres, que ja me l'he acabat! deu ser que després de la Karenina tota lectura es fa curta :r)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Raqueleta » dl. maig 06, 2019 11:54 am

Jo abans ho feia molt això de llegir dos o més llibres a la vegada, ara ja no, però la Karenina és un llibre massa llarg i a vegades massa pesat (no físicament, que el tinc en versió digital) i he fet el mateix que vosaltres i justament amb "Arderás en la tormenta" de John Verdon. He de dir que no m'està enganxant com els altres llibres del Verdon que he llegit, però per anar alternant entre tots dos em va bé...
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: ametista » dl. maig 06, 2019 12:08 pm

Raqueleta ha escrit:justament amb "Arderás en la tormenta" de John Verdon. He de dir que no m'està enganxant com els altres llibres del Verdon que he llegit

veig que coincidim amb això que aquest no enganxa tant! i és llàstima perquè sobretot els primers em van agradar molt! però em dóna la sensació que en general la sèrie ha anat decaient (l'últim, el de l'hotel a la neu, també em va entusiasmar menys que els anteriors)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?

Torna a “Club de Lectura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::