Dubtes amb BLW

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
Laia357
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dj. ago. 07, 2014 1:11 pm

Dubtes amb BLW

EntradaAutor: Laia357 » dc. juny 06, 2018 2:03 pm

Hola,

La petita ja té 7 mesos i des de més o menys els 6 que vam començar a introduir els sòlids fent BLW. Al principi molt bé perquè desfeia el menjar amb les mans i se les llepava, però ara ja té una dent i aleshores talla trossets. Ulltimament els menjars sempre acaben amb plors per dos motius:
- el menjar aixafat se li queda enganxat al paladar i li molesta molt
- quan talla trossets i se'ls troba a la boca es posa molt nerviosa.

Sempre acabo ficant-li el dit a la boca per treure-li el menjar i això li molesta molt i plora.

A algú li ha passat? Sabeu com gestionar-ho? no sé si seria millor deixar-la a veure a si ella pot gestionar els trossets, es posa tan nerviosa que tira el cap enrere.

Gràcies,
Laia
30/10/2017: Per fi tenim a la nostra petitona!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Dubtes amb BLW

EntradaAutor: crunchi » dj. juny 07, 2018 11:38 pm

Hola, nosaltres no hem tingut cap problema fent BLW aixi que no et sé dir, però jo crec que si jo em trobés en aquesta situació, deixaria que ella ho gestionés sola.... és a dir, deixa que la nena aprengui a mastegar, empassar.... a gestionar el menjar vaja. Jo no li posaria el dit a la boca pq crec que llavors ella mai aprendrà per ella mateixa a gestionar el menjar. No ho sé, dius que s'enfada quan li poses el dit a la boca, poder no vol q la "molestis" i vol apendre a gestionar aquesta situació ella sola. Tingues molt clar que quan algo no volen ho saben escupir ells sols, no cal q els hi treguis tu. No sé, jo crec q en general has de confiar en ella. :ok:
Imatge

Imatge
Laia357
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dj. ago. 07, 2014 1:11 pm

Re: Dubtes amb BLW

EntradaAutor: Laia357 » dl. juny 18, 2018 11:13 am

crunchi ha escrit:Hola, nosaltres no hem tingut cap problema fent BLW aixi que no et sé dir, però jo crec que si jo em trobés en aquesta situació, deixaria que ella ho gestionés sola.... és a dir, deixa que la nena aprengui a mastegar, empassar.... a gestionar el menjar vaja. Jo no li posaria el dit a la boca pq crec que llavors ella mai aprendrà per ella mateixa a gestionar el menjar. No ho sé, dius que s'enfada quan li poses el dit a la boca, poder no vol q la "molestis" i vol apendre a gestionar aquesta situació ella sola. Tingues molt clar que quan algo no volen ho saben escupir ells sols, no cal q els hi treguis tu. No sé, jo crec q en general has de confiar en ella. :ok:


Gràcies per la resposta, després de llegir-te i llegir el llibre de la Gill Ripley, la vaig deixar un dia que gestionés el tros de menjar asseient-la a sobre meu, i el va treure tossint. Des d'aleshores que no s'espanta quan li passa i intenta estovar els trossos movent-los de cantó a cantó i quan es cansa els treu amb la llengua. És increïble com ha aprés de ràpid! Crec que se sentia més segura a sobre meu. Ara ja no cal que l'agafem. S'està tota l'estona a la trona.

Estem molt contentes amb aquesta manera de donar el menjar!
30/10/2017: Per fi tenim a la nostra petitona!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Dubtes amb BLW

EntradaAutor: crunchi » dl. juny 18, 2018 11:32 pm

Laia357 ha escrit:
crunchi ha escrit:Hola, nosaltres no hem tingut cap problema fent BLW aixi que no et sé dir, però jo crec que si jo em trobés en aquesta situació, deixaria que ella ho gestionés sola.... és a dir, deixa que la nena aprengui a mastegar, empassar.... a gestionar el menjar vaja. Jo no li posaria el dit a la boca pq crec que llavors ella mai aprendrà per ella mateixa a gestionar el menjar. No ho sé, dius que s'enfada quan li poses el dit a la boca, poder no vol q la "molestis" i vol apendre a gestionar aquesta situació ella sola. Tingues molt clar que quan algo no volen ho saben escupir ells sols, no cal q els hi treguis tu. No sé, jo crec q en general has de confiar en ella. :ok:


Gràcies per la resposta, després de llegir-te i llegir el llibre de la Gill Ripley, la vaig deixar un dia que gestionés el tros de menjar asseient-la a sobre meu, i el va treure tossint. Des d'aleshores que no s'espanta quan li passa i intenta estovar els trossos movent-los de cantó a cantó i quan es cansa els treu amb la llengua. És increïble com ha aprés de ràpid! Crec que se sentia més segura a sobre meu. Ara ja no cal que l'agafem. S'està tota l'estona a la trona.

Estem molt contentes amb aquesta manera de donar el menjar!


>.-<: que be, me n'alegro moltissim!!!! >.-<: :-()-)
Imatge

Imatge
AlbaCastell
Entrades: 3
Membre des de: dc. ago. 08, 2018 3:05 pm

Re: Dubtes amb BLW

EntradaAutor: AlbaCastell » dc. ago. 08, 2018 3:08 pm

MOLT BÉ :p-)

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::