Mares desembre 2018

gener, febrer, març...
Juno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dc. abr. 13, 2016 11:33 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Juno » dt. maig 22, 2018 8:14 pm

Hola, noies!

Com aneu?

Aneris, gràcies per la info! Amb això que dius tornaré a parlar amb el metge. L'EBA sí que el farem segur.

Noies, us poseu cremes hidratants a la panxa i pits? Quines us poseu o em recomaneu? Jo de panxeta poca en tinc, de moment, però se m'estan posant uns pits enormes... No sé si la medicació també hi fa!


Petons!
Avatar de l’usuari
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Aneris » dc. maig 23, 2018 2:13 pm

Jo oli de coco per tot arreu quan hi penso (2-3 cops per setmana) però com sempre vaja!
Ara ja no se si ho vaig llegir o vaig arribar jo sola a la conclusió de que no hi ha res per evitar que apareguin estries, ja que el que es trenca és la capa interna de la pell i les cremes es queden a les externes. Crec que tot és un enganyabobos per treure'ns els calers! només depèn de la qualitat de la nostra pell i aquí poc hi podem fer.

En els altres dos embarassos em vaig anar posant oli quan em picava i la veritat és que no n'he tingut, només a un extrem de la cicatriu de l'apèndix que sí que se m'ha anat obrint més.
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)
Avatar de l’usuari
cullareta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1048
Membre des de: dc. nov. 19, 2008 11:33 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: cullareta » dc. maig 23, 2018 5:00 pm

Doncs jo fins ara no m'he posat res, però en els anteriors embarassos vaig fer servir oli de rosa mosqueta (la venen a la farmàcia) barrejada amb la nivea de la caixa de llauna blava i no he tingut cap estria :-())
Imatge

Imatge

Imatge
Juno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dc. abr. 13, 2016 11:33 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Juno » dj. maig 24, 2018 8:20 pm

Merci, noies, m'ho apunto.

Això de la rosa mosqueta + Nivea és una bona idea. Jo d'oli de rosa de mosqueta ja en tinc perquè tinc unes cicatrius de quan em van treure un quist de l'ovari i ja va sent hora que me'n posi, i així que potser aprofito i ho faig tot.

Com van les panxetes???
Avatar de l’usuari
cullareta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1048
Membre des de: dc. nov. 19, 2008 11:33 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: cullareta » dv. maig 25, 2018 11:02 am

Doncs la panxa ja va creixent :-()) però els símptomes d'embaràs no em deixen encara disfrutar-la. Estic 1 dia bé i 4 fatal, super cansada i sense poder fer res. Durant el dia vaig menjant bé però cap a mitja tarda se'm comença a girar l'estòmac i a l'hora del sopar m'és impossible menjar res.
Espero que això no duri tot l'embaràs perquè se'm farà etern....

Ah, diumenge al final els hi vam dir als nens i es van posar super contents :love:

I vosaltres com aneu??
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Aneris » dv. maig 25, 2018 1:26 pm

Bon dia!!

doncs jo em passo el dia amb nausees i molta gana a la vegada. una merda!!!

i tot el dia menjaria pizza i formatge :-:)

La Nivea no deixa de ser petroli, així que no m'agrada. Potser es podria barrejar l'oli de rosa mosqueta amb oli d'ametlles, per exemple.

Nosaltres no els hi hem dit encara, però no crec que triguem gaire. A veure si passem d'aquest capde com a minim, que dilluns torno a tenir visita. No és per elles, és perquè li diran a tota l'escola, i si després passés res no tinc ganes de donar tantes explicacions.

La resta com esteu? com van les visites? no veig gaires tiquers i així és una mica difícil situar-se.
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)
Romo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. des. 07, 2017 9:18 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Romo » dc. maig 30, 2018 8:34 am

Hola noies, jo también m,estic posant Oli de rosa mosqueta.

Bueno aquesta tarda tinc visita amb la ginecologa de la mutua a veure que em diu, pero ja he vist els resultats del screening del primer trimestre, i la veritat no Ho se interpretar.

Tinc 40 anys i em surt pel cromosoma 21= 1/1404 i per el cromosoma 18= 1/10.000.
Pliegue nucal= 0,95 i estic de 12 setmanes.
El Sucre em surt a 147, o sigui que haure de Fer la curva llarga.

Aquesta tarda em dirán si he de Fer ámnio o no. Jo agafaré hora ja perque em vull Fer el test prenatal no invasivo el harmony.

La veritat estic una mica espantada, desitjantt arribi la visita d,aquesta tarda i en diguin el que.

Per la seguretat social que tinc pliegue nucal el 4 de juny, van mes retrasats, ja m,han trucat que em deriven a maternitat a bcna pero no m,han dit el perque, aixi que no sé si asustarme del tot ja.

Alguna Noia que estigui pasant com jo aquesta etapa??
Endometriosis ovarica 2008. Laparoscopia quistectomia bilateral ovarica.
Endometriosis vesical 2009. Biopsia vesical. Adenomiosis.
04/11/17 primera fiv cicle natural 1 folicle buit.
25/11/17 segona fiv cicle natural 1 folicle 1 ovul fecundat i transferit de 3 dies. Resultat Negatiu.
03/2018 Primera Fiv. 6 embrións
03/04/2018 POSITIU BETA 340
Avatar de l’usuari
cullareta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1048
Membre des de: dc. nov. 19, 2008 11:33 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: cullareta » dc. maig 30, 2018 9:12 am

Hola Romo,

Jo ahir vaig fer eco 1r trim + extracció x screening i extracció x harmony test.

Jo pel que he llegit, quan més gran ets més probabilitats de que et surti un fals positiu en els resultats de la TN i el screening. Jo ara visc a Itàlia i pel que veig moltes dones “grans” passen de fer-se la TN + screening i van directament a fer-se les anàlisis del ADN fetal.

A mi com m’ho va fer tot ahir la mateixa persona primer em va fer una eco súper exhaustiva i al veure q tot estava ok va dir que podíem procedir amb l’harmony I q l’screening me’l feien en el cas de que nos poguessin extreure resultats amb l’harmony. Avui em donaran resultats de l’screening pero l’harmony trigarà 10/15 dies.

No se si t’he ajudat amb algo o t’he liat encara més
Imatge

Imatge

Imatge
Romo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. des. 07, 2017 9:18 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Romo » dc. maig 30, 2018 10:13 am

Hola cullereta,
Doncs jo volia Fer directament harmony y la ginecologa em va dir esperem resultats screening perque si surt Molt malament farem amnio, que surt be doncs harmony.
Pero tens raó, jo volia Fer harmony pero ella em va dir m,esperes, doncs aquesta tarda quan vagi Li diré que em digui on puc Fer harmony, perque si m,hagues Fet cas ja tindria resultats del harmony.
Suposo que dema Mateix podré anar a ferme el harmony, no se si ha de ser amb ayunes.

Es que tens raó, el screening aquest es una tontería perque a una certa edat ja saps que et surtirá un risc alt. Suposo que segueixen un protocol.
Endometriosis ovarica 2008. Laparoscopia quistectomia bilateral ovarica.
Endometriosis vesical 2009. Biopsia vesical. Adenomiosis.
04/11/17 primera fiv cicle natural 1 folicle buit.
25/11/17 segona fiv cicle natural 1 folicle 1 ovul fecundat i transferit de 3 dies. Resultat Negatiu.
03/2018 Primera Fiv. 6 embrións
03/04/2018 POSITIU BETA 340
Avatar de l’usuari
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Aneris » dj. maig 31, 2018 12:27 pm

10 s

Bon dia!

jo també estava per fer-me el test no invasiu directament, però tant la llevadora com la gine m'han dit que millor esperar als resultats del triple screening, i com que amb això també podria ser que m'entrés per la mútua, doncs avui ja m'he fet l'analítica.
A mi el que m'han dit és que si em surt molt bé el TS no caldria (Romo, si et surt 1/1404 vol dir que amb els mateixos resultats que tu, només en 1 de cada 1.404 embarassos el nadó tindria la malaltia). És un tema de probabilitat i estadística, no una prova concreta en el teu cas. No se si m'he explicat.
Jo ho tinc força clar, em faig el TS, val, a veure si serveix perquè la mútua pagui el test no invasiu, i després farem el test. En aquest cas tot i que també et donen el resultat en percentatges sí que miren els gens, per tant, si els resultats són concluents ja et pots quedar tranquil·la. En cas que el TNI sortís malament seria quan faríem la biòpsia de còrion o l'àmnio, que personalment em fan molta por.
Diria que la mida del teu plec nucal és correcte, vull dir que el problema és quan és molt gran i el teu segur que no ho és.

jo avui he tingut visita amb la llevadora a l'hospital, més que res per coneixe'ns. Ja m'ha dit que si tot va bé, fins a la setmana 30 no ens tornarem a veure però m'ha donat el seu mail per si necessito res o qualsevol dubte.
També he fet l'analítica del primer trimestre, m'han tret com 8 tubs O_O

Ara ja m'ha agafat el baixon de mig matí, acabo de sortir d'una reunió i la meva feina ha estat no adormir-me i enterar-me d'alguna cosa zz:-) zz:-) zz:-)

les nàusees i marejos més o menys igual, al matí estic bé (tot i que fa un parell de dies em vaig llevar ja marejada) però després a mig matí apareixen.
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)
Romo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. des. 07, 2017 9:18 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Romo » dj. maig 31, 2018 2:42 pm

Hola Aneris,

Doncs si t,entenc.
Jo vaig Fer triple screening i em va donar aquests resultats: cromosoma 21= 1/1400 i cromosoma 18= 1/10.000 i pliegue nucal=0,95.
Segons la ginecologa no Hi ha risc per Fer amniocentesis per ara ja qué per tindre 40 anys están Molt be els valors. Ara estic de 12 setmanes i 4 dies. Llavors aquesta tarda vaig a ferme el test prenatal no invasiu el panorama i en 8 dies tindre el resultat. Si em surt be doncs perfecte i si em surtis malament, ja m,entraría la amniocentesis.

A mí em van dir que el test prenatal no invasiu no entra per mutua. Pero potser si et surt un risc alt de screening si. Son uns 750 euros el complet.

I tinc que fer la curva llarga del sucre, espero que sigui no Molt asquerosa.

I les altres noies com aneu??
Endometriosis ovarica 2008. Laparoscopia quistectomia bilateral ovarica.
Endometriosis vesical 2009. Biopsia vesical. Adenomiosis.
04/11/17 primera fiv cicle natural 1 folicle buit.
25/11/17 segona fiv cicle natural 1 folicle 1 ovul fecundat i transferit de 3 dies. Resultat Negatiu.
03/2018 Primera Fiv. 6 embrións
03/04/2018 POSITIU BETA 340
Romo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. des. 07, 2017 9:18 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Romo » dj. maig 31, 2018 2:43 pm

Hola Aneris,

Doncs si t,entenc.
Jo vaig Fer triple screening i em va donar aquests resultats: cromosoma 21= 1/1400 i cromosoma 18= 1/10.000 i pliegue nucal=0,95.
Segons la ginecologa no Hi ha risc per Fer amniocentesis per ara ja qué per tindre 40 anys están Molt be els valors. Ara estic de 12 setmanes i 4 dies. Llavors aquesta tarda vaig a ferme el test prenatal no invasiu el panorama i en 8 dies tindre el resultat. Si em surt be doncs perfecte i si em surtis malament, ja m,entraría la amniocentesis.

A mí em van dir que el test prenatal no invasiu no entra per mutua. Pero potser si et surt un risc alt de screening si. Son uns 750 euros el complet.

I tinc que fer la curva llarga del sucre, espero que sigui no Molt asquerosa.

I les altres noies com aneu??
Endometriosis ovarica 2008. Laparoscopia quistectomia bilateral ovarica.
Endometriosis vesical 2009. Biopsia vesical. Adenomiosis.
04/11/17 primera fiv cicle natural 1 folicle buit.
25/11/17 segona fiv cicle natural 1 folicle 1 ovul fecundat i transferit de 3 dies. Resultat Negatiu.
03/2018 Primera Fiv. 6 embrións
03/04/2018 POSITIU BETA 340
Juno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dc. abr. 13, 2016 11:33 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Juno » dj. maig 31, 2018 4:14 pm

11 + 4


Hola, noies!

Me n'alegro que tot vagi avançant bé! Estic contenta que domineu tant el tema, em va bé per anar tenint informació de tot.

Jo vaig bé, la setmana que ve tindré l'EBA screening. Jo tinc nàusees cap al vespre, just abans de sopar; als matins ara gairebé mai. Però, a part d'això, estic molt bé! Fa molt temps de les pèrdues i ja no n'he tingut més. També estic contenta perquè a la setmana 12, la que ve, ja podré deixar la medicació de la clínica de reproducció assistida.

Moltes abraçades!!
Romo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. des. 07, 2017 9:18 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Romo » dj. maig 31, 2018 9:34 pm

Molt be juno,

Jo la vaig deixar la progesterona fa una 5 dies, i quina millora, ja no em fa mal el cap ni tinc náuseas. Ja veuras que es nota milloria.
Endometriosis ovarica 2008. Laparoscopia quistectomia bilateral ovarica.
Endometriosis vesical 2009. Biopsia vesical. Adenomiosis.
04/11/17 primera fiv cicle natural 1 folicle buit.
25/11/17 segona fiv cicle natural 1 folicle 1 ovul fecundat i transferit de 3 dies. Resultat Negatiu.
03/2018 Primera Fiv. 6 embrións
03/04/2018 POSITIU BETA 340
Avatar de l’usuari
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Aneris » dv. juny 01, 2018 2:18 pm

10+1

a mi els de la mútua m'han dit que els hi he d'enviar la petició de la gine i els resultats del triple screening i amb això em diran si m'entra o no. Segurament si no ens entra el farem igualment, tot i que llavors em sabrà greu haver-me esperat les 2 setmanes de més.

De la corba del sucre no us puc dir perquè tot i que per edat i protocol em tocaria fer-la aquest primer trimestre (m'ho va dir la llevadora), es veu que a la meva gine li sembla que em porto bé i ha decidit esperar al segon trimestre com sempre. Millor per mi! Realment en els altres dos embarassos quan me la vaig fer em va sortir al límit però per la part de sota, suposo (espero) que ha tingut en compte aquests antecedents.

Això de la progesterona és fotut, no? a mi ja em va prou just de prendrem l'eutirox cada matí i les vitamines al vespre, que algun dia me les he oblidat :-:)
em vaig comprar unes pastilles de gingebre pels marejos i aquí les tinc, mortes de riure.

ROMO, els resultats te'ls envien a tu o a la teva gine? és que he llegit que hi ha laboratoris que ho envien al gine en comptes de a nosaltres, i no se. Com vas triar la marca?

JUNO, jo en els altres embarassos va ser això el que vaig notar, son i que al vespre se'm posava l'estómac com si alguna cosa no m'hagués caigut bé, però aquest cop un desastre, no veig el dia en que acabi aquest mareig i salivera constants. Vinga que ja quasi estàs a les 12 s!!!

CULLARETA què et van dir del triple screening? quin test no invasiu t'has fet tu?

vinga que és divendres!!!! :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-)))
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)
Romo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. des. 07, 2017 9:18 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Romo » dv. juny 01, 2018 3:44 pm

Hola Aneris,

Doncs em vaig decidir per fer.m,Ho als laboratoris Echevarne, en concret la seu a Barcelona al Carrer provença. Jo anaba hiper convençuda de ferme el ampliat. Aquests laboratoris solament treballant amb el test panorama, Hi ha el basic i el complet.
Vaig estar parlant amb la doctora del centre d, análisis i em va dir que si em feia el ampliat Hi había mes risc de obtindre un fals positiu i llavors haber de Fer la ámnio. El ampliat miren els cromosomes básics mes un Munt de enfermetats rares. I el basic miren els tres cromosomes solament 21,18,13 i el sexe i aquest te un risc de falsos positius Molt Molt baixet.
Doncs al final em vaig Fer el panaroma basic i en 8 dies laborals el resultat el pots descarregar per internet.
El resultat t,el donen a tu.

I bueno el 12/06 ja tindre els resultats.
M,he fet el panorama, perque segons la doctora de mutua no em sortia un risc al screening per Fer la ámnio.

I bueno de moment esperant, que es lo pitjor esperar una resultats.
Endometriosis ovarica 2008. Laparoscopia quistectomia bilateral ovarica.
Endometriosis vesical 2009. Biopsia vesical. Adenomiosis.
04/11/17 primera fiv cicle natural 1 folicle buit.
25/11/17 segona fiv cicle natural 1 folicle 1 ovul fecundat i transferit de 3 dies. Resultat Negatiu.
03/2018 Primera Fiv. 6 embrións
03/04/2018 POSITIU BETA 340
ldoming7
Entrades: 3
Membre des de: dc. gen. 03, 2018 9:02 pm

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: ldoming7 » ds. juny 02, 2018 4:16 pm

Hola xiquetes!! feia dies que no em connectava. m'alegra saber que ja som un bon grupet. Ja tenim totes unes setmanetes i la panxa ja comença a notar-se. Us he de dir que en la segona ecografia que em van fer va resultar ser que hi havia dos en comptes d'un! pensava que aquestes coses ja no passaven. Ens vam quedar molt sorpresos, però benvinguts siguin!! També he passat per un ensurt, i és que a la setmana 12 vaig tenir pèrdues, i em vaig espantar molt. Pensava que tot s'havia acabat, però resultà ser un hematoma a l'úter que en comptes de absorbir- se va baixar. Però els dos petits bé. Ara he de posar-me cada nit òvuls de progesterona.
Ja m'he fet la triple screening, tot normal. I ara estic a la espera dels resultats del test no invasiu.
Molts ànims a les que teniu nàusees. Jo en tinc pels matins i a vegades dura tot el dia, però sense arribar al vòmit. Molt desagradable, però si menjo poc i més sovint em trobo millor. Ara fa una setmaneta que molt millor, tot i que quan volen tornen.
Un saludet a totes i endavant!!
Avatar de l’usuari
cullareta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1048
Membre des de: dc. nov. 19, 2008 11:33 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: cullareta » dl. juny 04, 2018 1:28 pm

Hola noies, com aneu?

Us escric en modo EGO total perquè estic una mica amoïnada...

Dimecres la meva filla va anar d'excursió i al dia següent la meitat dels nens del seu curs (inclosa ella) van començar a vomitar. Fins i tot dos nens els han hagut d'ingressar per deshidratació... Es creu que va ser degut al que els hi van donar de menjar a l'excursió.
El meu problema es que dissabte vaig començar jo també a vomitar i a tenir els mateixos símptomes que la meva filla i estic preocupada que pugui haver afectat al bebé. Ara que ja començava a sentir-me millor i que els resultats de la TN i el triple screening havien sortit bé.
He escrit a la meva gine, però encara no m'ha respost. Estic força preocupada la veritat.
Imatge

Imatge

Imatge
Lluna85
Entrades: 2
Membre des de: dt. juny 05, 2018 10:01 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Lluna85 » dt. juny 05, 2018 11:04 am

Hola!
Sóc nova per aquí, em presento, estic de 13+6 en principi l'esperem cap al 6 de desembre, és el primer i ara que he fet la primera eco l'he vist i m'han donat els resultats del triple screening estic més tranquila, però els primers mesos han sigut... físicament fantàstic ni una nàusea ni un mareig, però mentalment no sé que m'ha passat tot em preocupava.
Cullereta pel q dius no pot ser una passa de gastroenteritis? Tinc entès que això no afecta al bebé però demanat hora pel metge, més que re pels vòmits per no deshidratar-te.
Avatar de l’usuari
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Aneris » dt. juny 05, 2018 12:58 pm

Cullareta això té tota la pinta de gastroenteritis, potser el que han agafat a l'excursió és una passa i no una intoxicació, perquè aquestes no s'encomanen, o simplement ha coincidit en el temps.

Segur que no afecta al bb però ves al metge perquè a tu sí que t'afecta.
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::