Mares desembre 2018

gener, febrer, març...
Esencia
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: ds. gen. 06, 2018 9:23 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Esencia » dl. maig 07, 2018 9:01 am

Hola a tothom,
Nosaltres tb som dues dones, que despres de moltes inse, ho hem aconseguit amb la fiv. Estem de 7 setmanes i 3 diez.
Estem molt emocionades. I data de part Cap el 21 de desembre.
Romo desitgem que et trobis millor. Una abraçada a totes
Romo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. des. 07, 2017 9:18 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Romo » dc. maig 09, 2018 10:27 am

Hola noies, al final s,ha absorvit l,hematoma, tot correcte. >.-<: >.-<:

US volia Fer una pregunta, la semana que ve faré dimecres 10 setmanes i tinc visita a la Quirón, suposo que ja em faran analítiques per mirar lo del risc perque encara no m,han fet res.

Después jo tinc 40 anys, bueno els faig aquest disabte, i he llegit que la prova del Sucre llavors tambe es fa al primer trimestre.

Es que crec que s,están adormint en ferme ja tot, o es que he d,anar a la llevadora de la seguretat social??
Endometriosis ovarica 2008. Laparoscopia quistectomia bilateral ovarica.
Endometriosis vesical 2009. Biopsia vesical. Adenomiosis.
04/11/17 primera fiv cicle natural 1 folicle buit.
25/11/17 segona fiv cicle natural 1 folicle 1 ovul fecundat i transferit de 3 dies. Resultat Negatiu.
03/2018 Primera Fiv. 6 embrións
03/04/2018 POSITIU BETA 340
Avatar de l’usuari
cullareta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1048
Membre des de: dc. nov. 19, 2008 11:33 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: cullareta » dc. maig 09, 2018 12:32 pm

Romo ha escrit:Hola noies, al final s,ha absorvit l,hematoma, tot correcte. >.-<: >.-<:

US volia Fer una pregunta, la semana que ve faré dimecres 10 setmanes i tinc visita a la Quirón, suposo que ja em faran analítiques per mirar lo del risc perque encara no m,han fet res.

Después jo tinc 40 anys, bueno els faig aquest disabte, i he llegit que la prova del Sucre llavors tambe es fa al primer trimestre.

Es que crec que s,están adormint en ferme ja tot, o es que he d,anar a la llevadora de la seguretat social??



Hola Romo,

Les analítiques del 1r trim per mirar lo del sindrome de down, etc es fan entre la 11 i la 13ª setmana si no m'equivoco. Jo tinc hora el dia 29 i estaré de 11+5.
Lo del sucre no se com va exactament. Però a mi als primers anàlisis la glicemia m'ha donat una mica per sobre del límit i ja m'han dit que m'hauré de fer la curva de la glucosa a la 16ª setmana. En els meus anteriors embarassos la vaig fer molt més tard.
Segurament la propera setmana t'ho explicarán tot i et donaran els volants per les diferents probes. I si tens dubtes truca'ls i q t'ho expliquin. : lasito :
Imatge

Imatge

Imatge
Lilyflax
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dg. set. 18, 2016 8:24 pm

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Lilyflax » dl. maig 14, 2018 7:33 am

Hola noies!
Benvingudes a les noves mamis i felicitats a totes!
Romo: m'alegro molt que l'hematoma s'hagi absorbit, ara a estar tranquila i disfrutar de l'embaràs q ja se que am totes les pors q tenim és difícil però és el q tothom em diu, jejeje
Esencia i Juno, quina ilu trobar altres parelles de mamis al desembre, aneu explicant avanços!
Modo ego: nosaltres estem de 10+3, vam fer la última eco estan de 8+5 i ja estem dels nervis per tornar-l@ a veure i sentir això és un no parar de patir...aquest dissabte tinc les analítiques pel triple screening i fins el dia 1 q tenim eco res...desesperant pq memparanoio...divendres jo molt valenta no em vaig prendre el cariban de la nit...doncs dissabte matí bé però després de dinar vaig haver danar correns al wc, descomposició i unes punxades a la panxa...mortal, després més tard el fabulós ardor...i ganes de vomitar però res...i curiosament mhe com desinflat i aprimat casi 2 kg, no crec q sigui gaire normal.... Això sí, no tinc pèrdues ni res eh...pero clar, estic dels nervis... Alguna li ha passat això?
Petons per totes
Iniciem cerca (Flax) maig 2016 (Quirón)
IA negativa juny 2016 (quiron)
Anem a Institut Marqués (IM) fem In vitro: (3 blastos)
- FIV negativa setembre 2016
- FIV negativa desembre 2016
- ROPA negativa febrer 2018
- Adopció embrió positiu març 2018
Lilyflax
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dg. set. 18, 2016 8:24 pm

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Lilyflax » dl. maig 14, 2018 7:38 am

Romo, m'oblidava! Les analítiques me les fan q estaré de 11+1 i la eco de 13, i com tinc 41 la del sucre em toca i al segon trimestre també, un rollo però bueno així q suposo q a tu també.
Per cert ho heu dit ja a la família?
Iniciem cerca (Flax) maig 2016 (Quirón)
IA negativa juny 2016 (quiron)
Anem a Institut Marqués (IM) fem In vitro: (3 blastos)
- FIV negativa setembre 2016
- FIV negativa desembre 2016
- ROPA negativa febrer 2018
- Adopció embrió positiu març 2018
Esencia
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: ds. gen. 06, 2018 9:23 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Esencia » dl. maig 14, 2018 7:50 am

Hola families!!! Com heu passat el Cap de setmana?? Nosaltres estem ARA de 8+3 i hem demanat cita a gine privada per fer seguiment la semana 10. Se me hace eterno, desde las 7 semanas que no lo vemos. Aizxxx
Com ho feu lo del seguiment?? Nosaltres ens van fer d,una mutua finalemt xq ens deixavem molts de diners en proves per reproducció assistida
Juno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dc. abr. 13, 2016 11:33 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Juno » dl. maig 14, 2018 11:01 am

Hola, noies!

Benvingudes, Esencia!! Jo ja tenia mútua i des que ens van donar l'alta de la clínica que fem el seguiment per allà. Vaig aprofitar la mútua per algunes proves, però, vaja, poca cosa. La majoria s'ha de pagar. Sí que et fan rebaixa si sou sòcies de Famílies i realment val la pena!

Romo, me n'alegro que l'hematoma s'absorbís! Oé!! Com estàs ara?

Lilyflax, que bé, 10 setmanes ja! Quin pal això de les teves nàusees! Jo no em preocuparia gaire per això que t'hagis aprimat, és el començament i si tens vòmits i descomposició, nervis... Deu ser per això. Estàs amb la medicació, encara? He sentit a dir que quan la deixes la panxa baixa una mica. Jo no l'he de deixar fins a la setmana 12. De tota manera entenc que estigueu preocupades; si no sempre podeu parlar amb el metge.

Jo ja no taco gens i ara treballo des de casa, almenys durant una temporada. Així que menys estrès, etc. Estem a la setmana 9+1. Sembla que en aquest punt ara l'embrió ja es diu fetus. Dimecres tornem a tenir eco; quina emoció!

Com esteu les altres? Idoming, cullareta, petita-rousi, tallarina, sarahb? Cuideu-vos molt!!
Avatar de l’usuari
cullareta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1048
Membre des de: dc. nov. 19, 2008 11:33 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: cullareta » dl. maig 14, 2018 11:51 am

Hola a tothom!

Doncs jo vaig fent, als matins m'aixeco bé, plena d'energia i amb gana. Però quan passen les hores em començo a sentir cada cop més cansada (però un cansament exagerat) em ve la cremor d'estomac, nausees etc i al vespre no sóc persona. Dels 3, el pitjor embaràs ssense cap mena de dubte és aquest. No sé serà l'edat....

Jo en principi tenia visita el dia 29 per fer les probes del 1r trimestre però al final he demanat hora i demà aniré a veure la gine. Vaig fer la primera a la setmana 6 i vull estar segura de que tot va bé.

Ànims a totes :)
Imatge

Imatge

Imatge
Romo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. des. 07, 2017 9:18 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Romo » dl. maig 14, 2018 12:35 pm

Cullereta jo també estic com tu, m,aixeco Molt be, pero después em paso tot el día amb náuseas i ardors. Pero lo pitjor de tot que jo no sé si es gaire normal es que tinc un mal de cap Molt bestia Tots els dies, i la temperatura cada día a 36,8 o 37. Aquest dimecres faré 10 setmanes i tinc hora amb una ginecologa de la Quirón que suposo el que tú em dius em programaran tot.


Lylyflax doncs anem Molt a la part, a mi tambe en van dir que em farien el Sucre el primer trimestre, tinc 40 anys.Una pregunta tú vas a la Quirón??? Perque es que no he anat mai, jo vaig Fer la FIV al Fivclinic, pero tenía clar aniria per mutua a la Quirón, pero es que solament he anat un día i com quan truques no pots parlar amb ginecología que son les administrativas, doncs no se.

Juno que be poder treballar desde casa, jo tambe tinc eco aquest dimecres, a veure que ens diuen.
Endometriosis ovarica 2008. Laparoscopia quistectomia bilateral ovarica.
Endometriosis vesical 2009. Biopsia vesical. Adenomiosis.
04/11/17 primera fiv cicle natural 1 folicle buit.
25/11/17 segona fiv cicle natural 1 folicle 1 ovul fecundat i transferit de 3 dies. Resultat Negatiu.
03/2018 Primera Fiv. 6 embrións
03/04/2018 POSITIU BETA 340
Lilyflax
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dg. set. 18, 2016 8:24 pm

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Lilyflax » dl. maig 14, 2018 1:35 pm

Hola noies! Carai quin moviment,q guay! Escric desde el móvil així q perdoneu les faltes...
No se si us passa però per mi lideal seria eco cada 15 dies,jejeje,les esperes son eternes i més quan encara no els sentim i no saps si tot va bé o no...
Jo vaig per mutua,per asistencia sanitaria i estic encantada am lhospital i l'atenció, de fet el bebé el farem dassitencia quan neixi, jo porto en aquesta mútua desde q vaig néixer també jejeje...
La medicació lhaig de deixar el dia 1 de juny q estarem de 3 mesos,us ben juro q aquest trimestre se m'està fent etern!
Un dubte noies,teniu molt fluxe? Bé bàsicament les q veniu de fiv, pq jo hi ha moments en q es super aquos i baixa com de cop, per sort porto sempre salvaslip pq am la progesterona sempre va caient...en fi dubtes i més dubtes
Veig q totes més o menys estem a la par en nàusees, ardor i cremor i molt cansanci...i lhumor que tal el teniu pq jo gasto una mala osti...a vegades q flipes...
En fi a cuidarse i doneu senyals de vida!
Petonarros
Iniciem cerca (Flax) maig 2016 (Quirón)
IA negativa juny 2016 (quiron)
Anem a Institut Marqués (IM) fem In vitro: (3 blastos)
- FIV negativa setembre 2016
- FIV negativa desembre 2016
- ROPA negativa febrer 2018
- Adopció embrió positiu març 2018
Avatar de l’usuari
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Aneris » dt. maig 15, 2018 2:13 pm

Hola!
us he anat llegint a dies però encara no havia dit res. El motiu és que fa cosa d'un any vaig tenir un embaràs anembrionari i va ser un cop molt dur (ens ha costat molt quedar-nos embarassats i tenia l'estúpida idea de que ja que et costa tant no pot ser que a més vaig malament, però sí). Total que aquest cop estic sent molt prudent i intento no fer-me il·lusions.
Ara que ja us he posat en antecedents, em presento, tinc 37 anys i dues nenes de 9 (a l'octubre farà 10) i 5 anys, i si tot va bé cap al 27 de desembre sembla que serem família nombrosa.

La veritat és que em trobo força malament, no insuportable, però em passo el dia amb marejos que van i venen. De fet quan estic millor és de bon matí. I a partir del migdia em moro de son però després a la nit em desperto cada poc.
Jo que sempre he estat de dormir de costat, ara no puc, i he de dormir panxa enlaire perquè és de la única manera que estic còmode i no em fa mal res.
I per acabar-ho d'adobar, suposo que per ser el tercer (quasi quart) embaràs, foto un panxot que fa una setmana que ja no podia amb els meus pantalons i divendres passat, quan vaig sortir de la eco i vaig escoltar el cor, vaig anar directe a comprar-me pantalons d'embarassada, quin descans!!! però total, que la feina que tinc per vestir-me cada matí perquè no volia dir-ho a la feina fins la setmana 12 però no se com m'ho faré.
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)
Avatar de l’usuari
cullareta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1048
Membre des de: dc. nov. 19, 2008 11:33 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: cullareta » dt. maig 15, 2018 6:49 pm

Hola Aneris,

sembla que m'estiguis describint a mi tal cual. Jo també 3è embaràs; nens més grans (de 7 i gairebé 9 anys); em trobo fatal i si, la panxa ja es veu, sobretot als vespres. Als meus fills encara no els hem dit res, esperem a veure que tot vagi bé, però als vespres se m'infla tant la panxa que més d'un cop els nens m'han dit que sembla que tingui un bebé....

Avui he anat al gine i tot bé. He vist al peque que estava panxa avall tot arronsat :love:
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Aneris » dj. maig 17, 2018 2:51 pm

Si és que són la pera, no se'ls escapa res! ahir al vespre no se perquè van començar a tocar-se els melics i a comparar com eren, i no van parar fins que jo també vaig ensenyar el meu, i clar, amb la panxa q faig al vespre i que ja se'm posa el melic pla, la gran des seguida va dir: "quina panxa que fas mama, sembla d'embarassada, que estàs embarassada???" amb una cara així -_-
i jo em vaig fer la boja com vaig poder i vam canviar de tema. Sort que estàvem amb l'assecador i va ser fàcil.

Avui hem anat a la visita i tot Ok, fa la mida exacta pel temps que estic i li hem vist el cor saltironar.

Està una mica ensopit això, no??
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)
Lilyflax
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dg. set. 18, 2016 8:24 pm

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Lilyflax » dj. maig 17, 2018 5:01 pm

Hola panxulines!
Com esteu? Com us trobeu? Avenços?
Nosaltres ahir vam anar a la llevadora de la ss i molt maca, farem doble seguiment però sense q em facin proves per ss, simplement li portarem els resultats del privat.
Vaig sortir molt contenta la veritat!
I demà ja 11 setmanes, q lent va tot! Per sort dissabte faig lanalítica del 1Er trimestre a veure q!
Perdoneu si hi ha faltes escric desde els ferrocarrils i amb mobl!
Expliqueu cosetes!
Iniciem cerca (Flax) maig 2016 (Quirón)
IA negativa juny 2016 (quiron)
Anem a Institut Marqués (IM) fem In vitro: (3 blastos)
- FIV negativa setembre 2016
- FIV negativa desembre 2016
- ROPA negativa febrer 2018
- Adopció embrió positiu març 2018
Romo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. des. 07, 2017 9:18 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Romo » dj. maig 17, 2018 6:14 pm

Hola lylyflax, jo segons ecografía demá també faig 11 semanas, i demá em fan el primer análisis i proba Sucre perque tinc 40 anys. El 1 de juny tambe deixo de posarme ja la progesterona.

Estic de baixa desde que vaig tindre el hematoma subcorial que ja no el tinc , es va absorvir. I el dimarts s,hem acaba la Baixa i no se qué Fer, jo treballo a 80km en un supermercat, estaría a la Caixa que això está be pero els 80km no me,ls treu ningú.

La doctora de capçelera diu que no es un embaraç de risc i em donará l,alta, llavors jo Li he dit bueno doncs quan tingui ganes de vomitar em paro a la cuneta de lAP7 i ja está, es que inclus quan estigui de 7 mesos depen la panchota jo no sé si podré conduir tants km.

Bueno noies i vosaltres com esteu, com US trobeu.
Endometriosis ovarica 2008. Laparoscopia quistectomia bilateral ovarica.
Endometriosis vesical 2009. Biopsia vesical. Adenomiosis.
04/11/17 primera fiv cicle natural 1 folicle buit.
25/11/17 segona fiv cicle natural 1 folicle 1 ovul fecundat i transferit de 3 dies. Resultat Negatiu.
03/2018 Primera Fiv. 6 embrións
03/04/2018 POSITIU BETA 340
Avatar de l’usuari
cullareta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1048
Membre des de: dc. nov. 19, 2008 11:33 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: cullareta » dj. maig 17, 2018 6:54 pm

Si noies..... tot va molt lent. Jo avui just 10 setmanes. Se'm farà etern...

Aneris quan/com els hi ho diràs als grans?

La nostra gine ens va recomanar q esperessim a saber que tot va bé, però jo fins el 29/5 no faig probes 1r trim i els resultats encara trigaran més. I la "cosa" cada cop és més evident. A part el dia 2 de juny tenim un casament on seran tots els amics del meu home i als adults no serà tan fàcil enganyar-los.... i em sabria molt greu que ho sapiguès abans gent "estranya" que els meus fills o que s'assabentessin a travès d'altres persones.... Aix quants dilemes....

Com veieu, és igual si és el primer embaràs o el 3r, sempre hi ha algo pel que ens preocupem....
Imatge

Imatge

Imatge
Juno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dc. abr. 13, 2016 11:33 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Juno » dj. maig 17, 2018 7:40 pm

Hola, maques!

Aneris, benvinguda! Jo també intento ser prudent, però també penso que hem de gaudir d'aquest moment. I jo a hores d'ara, que l'embaràs ja està més avançat també em faig moltes il·lusions...! Molts ànims i sort!

A les trimamis (Aneris i Cullareta), jo crec que ho haureu de dir aviat als vostres nens... De fet ja s'ho imaginen, no? ;) Però entenc que vulgueu ser prudents!

Romo, jo potser demanaria hora amb la ginecòloga i li explicaria el teu cas. Potser et pot fer un informe per a la baixa... I més amb l'antecedent de l'hematoma, no? Ai, que complicat...

Lilyflax, 11 setmanes ja! Que bé que feu el doble seguiment; nosaltres ens ho vam plantejar però al final no ho farem, anirem només per la mútua. Però és bona idea!

Jo encara estic amb nàusees, buff! I he de menjar sovint perquè l'estómac buit se'm posa molt malament. :/ Nosaltres ahir vam tornar a tenir eco i vam veure el bebè perfectament, tan mono! Hiperampliat, és clar! Ara ja no tenim visita fins a la setmana 12, que em faran l'EBA screening. Algú més se la farà? No entra per la mútua però hem decidit fer la prova per les recomanacions del metge.

Doncs res, noies, crec que m'he posat al dia. Me n'alegro que tot vagi rutllant i us envio moltes abraçades!! Expliqueu cosetes!
Lilyflax
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dg. set. 18, 2016 8:24 pm

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Lilyflax » dj. maig 17, 2018 8:28 pm

Bona nit!
Perdoneu la ignorància però que es el EBA screening?
Sha de fer un màster! Jajaja
Demà personalitzo q ja estic ko al sofà....
Iniciem cerca (Flax) maig 2016 (Quirón)
IA negativa juny 2016 (quiron)
Anem a Institut Marqués (IM) fem In vitro: (3 blastos)
- FIV negativa setembre 2016
- FIV negativa desembre 2016
- ROPA negativa febrer 2018
- Adopció embrió positiu març 2018
Juno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dc. abr. 13, 2016 11:33 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Juno » dv. maig 18, 2018 4:18 pm

Hola, Lilyflax!

L'EBA screening és una prova que et fan per veure les possibilitats que té el bebè de tenir determinades malalties. Et fan una analítica i una eco en què mesuren parts del fetus i miren altres paràmetres. És com el triple screening (sí que entra per la mútua), però tenen en compte més paràmetres.

Sí, realment s'han de fer molts màsters. L'altre dia a l'eco el metge ens va explicar totes les possibilitats que hi ha. També hi ha l'amniocentesi (que la recomanen si et surt l'EBA alterat, hi ha risc d'algun tipus o ets més gran; jo tinc 32 anys). I encara hi ha un altre test en sang (sense risc per al bebè) on et miren una sèrie de coses; crec que és més concret, no ho sé gaire (aquest val bastants diners). Nosaltres havíem decidit fer l'EBA però ara m'estic pensant de fer aquest últim test a més a més, no ho sé.

Apa, bon capde a totes!
Avatar de l’usuari
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Aneris » dt. maig 22, 2018 9:35 am

La principal diferència entre l'EBA (o el triple screening) i el test prenatal no invasiu (analítica en la sang de la mare) és que el primer és una prova purament estadística, et diuen en funció de les mides del plec nucal i els resultats de l'analítica la probabilitat de que pateixi determinades malalties genètiques, però sense entrar en cap comprovació real en el teu cas concret. Et pot sortir un resultat de 1/9999999999 (perquè mai és zero) però que resulti que el teu sí que ho té. O el que passa més cops, que et donen una probabilitat alta de que pugui patir la malaltia, et fas una amnio o una biòpsia de còrion, amb els riscos i el patiment que comporten, i després el teu fill està perfectament sa.
Amb el test prenatal no invasiu el que fan és treure sang de la mare i buscar l'adn del fetus. Després l'analitzen. Tot i que també et donen el resultat amb probabilitats, ja que l'analítica no és directe, però el resultat pràcticament és equiparable a l'amnio, amb l'avantatge afegit que es pot fer a partir de les 9-10 setmanes.
Això és el que tinc jo entès.

La putada és que cal pagar, uns 500 € el bàsic. Jo ara em vull intentar barallar amb la meva mútua (Adeslas) perquè tot i que diu que t'entra em dóna la sensació que faran tot el possible per no pagar.
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::