Mares setembre 2018

gener, febrer, març...
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Blue Moon » dl. abr. 30, 2018 9:27 am

19+6

Bona setmana!

Només entro un momentet per dir-vos que ja tenim nom triat! Al final ha guanyat ell jajaja, ens hem quedat amb Valeria! Li seguien molt de prop Alexis, Erin i Nadia, i una mica més lluny Dana i Cora. Per sort els amics i la família s'han mostrat encantats amb el nom, cap cara rara i cap discussió, així que el nom està decidit, una coseta menys :ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
airenm
:: peixet
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 6:13 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: airenm » dl. abr. 30, 2018 1:19 pm

20 + 4
Bon dia! Que be que les ecos morfos vagin tan be!! Jo la tinc d'aqui dues hores i estic dels nervis....
A mes avui serà un dia intens i trist, tenim el nostre gosset que està molt malalt del ronyo i avui ja ens ha dit el veterinari que no es pot fer res, porta dos dies que no es mou i no beu res.
Quan pugui entraré per actualitzar tot

Petons!
Imatge
Imatge
Imatge
AnnaGR
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dg. feb. 11, 2018 8:15 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: AnnaGR » dl. abr. 30, 2018 6:55 pm

Hola noies!

Bluemoon que bé que ja tingueu nom!! El fet de posar-li nom ja és un passet més, veritat? Nosaltres també el tenim pensat de fa unes setmanetes pr encara no l hem compartit amb massa gent! Es dirà Guillem i, la veritat, es que tot i que teniem una llista ara ja no m' imagino el petit amb cap altre nom que no sigui aquest!

Airen, t'entenc perfectament amb lo malament que ho deus passar amb el teu gosset... A mi em va passar fa uns tres anys amb la meva gosseta, era velleta i el seus ronyons no van poder més pr igualment és dur, si ets d'animals te'ls estimes tant... Ara tenim a una altra peluda poca vergonya que té un any i mig i que espero que posi seny i acompanyi al Guillem en la seva infància! Una abraçada guapa!
Avatar de l’usuari
airenm
:: peixet
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 6:13 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: airenm » dc. maig 02, 2018 7:39 am

20 + 6
Bon dia boniques!
Abans de res, confirmat! Porto una nena :cnena: (Paula)
Dilluns va ser super intens tot... ja hem dit adeu al nostre gosset i ara estem en proces d'adaptació.
Per cert vaig treure la roba de la Laia per veure que tenia i he vist que molta esta una mica groga, sabeu amb que es pot recuperar el color?
Bon dia a totes!
Imatge
Imatge
Imatge
Triu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 8:01 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Triu » dc. maig 02, 2018 9:58 am

Bon dia guapes!


Airenm! Em sap molt greu la teva pèrdua..és dur.
I què bé que ja hagueu pogut confirmar sexe i nom!

Això del color pot ser amb bicarbonat i sabó com amb el truc de netejar les converse...?¿

Bluemoon! per fi nom! >.-<:

Què noms més bonics que esteu escollint totes!

AnnaGR jo si noto que em canso més, però suposo que porto dies que no dormo prou bé i també influeix

A veure noies, dubtes!!! No sé que hem de fer amb la roba de llit i els protectors...He llegit que no és bona idea protectors i sacs nòrdics o edredons per risc d'asfíxia....havíem pensat llençols i un sac d'aquests que són com petos....

Què vau fer o què fareu? Necessito opinions....tinc un lio al cap que pa que... :miko:
Imatge
Cristina21
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dl. des. 03, 2012 7:38 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Cristina21 » dc. maig 02, 2018 12:14 pm

airenm ha escrit:20 + 6
Bon dia boniques!
Abans de res, confirmat! Porto una nena :cnena: (Paula)
Dilluns va ser super intens tot... ja hem dit adeu al nostre gosset i ara estem en proces d'adaptació.
Per cert vaig treure la roba de la Laia per veure que tenia i he vist que molta esta una mica groga, sabeu amb que es pot recuperar el color?
Bon dia a totes!


Amb sabó de Lagarto i al sol a tope!

19+ 4

Noies! Holaaaaaa! Abans que res: el CASAMENT VA ANAR GENIAL! Ens va fer un temps meravellós i tot va anar rodat: la gent supercontenta amb el menjar i la cerimònia (ens va casar una amiga meva que és regidora d'on visc), va ser PRECIOSA! Si no ho heu fet, us ho recomano a totes. És un dia meravellós!

Esteu escollint uns noms meravellosos pels vostres fills i filles! Jo ja em noto el Nil, em fa patadetes, però de l'Àngel Sound res de res... em va dir la ginecóloga de SJDD que potser és perquè tinc la placenta al davant i amortigua el soroll del cor... Bueno, anem fent.
Estic a l'espera del test prenatal i la setmana que ve tinc la morfològica. A veure si em confimen que tot va bé, perquè quan tot passi us explicaré alguns ensurts que estem tenint durant aquest embaràs.

Ja veieu que sóc un desastre per connectar-me a la pàgina, així que si es fa grup de whatsapp més endavant, m'apunto!

petons a les panxes!
Imatge

Imatge

Imatge
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Blue Moon » dc. maig 02, 2018 4:08 pm

20+1

Airenm, ho sento molt pel gosset, es passa fatal... jo en tinc un de 20 anys i ja tremolo quan li passi qualsevol cosa, el vaig agafar ja adult de la gossera però no m'esperava que durés tantíssim... per sort està bé (apart de l'artrosi, que se li escapa pipi/caca casi sempre a casa, que casi no veu i està mig sord...) però dins de les coses de l'edat està com una rosa! I els gats de 14 i 7 anys... Fase geriàtric.
Ningú us ha comentat lo típic de "i què fareu amb els animals quan neixi el bebè?"... em posa negre. Què pensen què són, joguines o suplents de nens? uffff...
Felicitats per la nena! M'agrada molt el nom, ara ho actualitzo.

Cristina21, felicitats pel casament!!! Jo el vaig fer l'any passat després de 18 anys jajaja, vaig pensar que ara o mai! Si tot surt bé és un dia meravellós :love:
Ostres, no sents l'Angel Sounds? Has provat de posar-lo a la línia del biquini? A mi al principi em costava molt, però a base de proves ara la trobo de seguida... volum a tope i molt gel, intenta també tenir la bufeta plena i estar ben estirada, no a mitges perquè es posen els músculs durs i costa més... ja ens diràs.
Molta sort amb l'eco i el test!

Triu, jo li compraré un parell o 3 de sacs, és el més segur. I ja per l'hivern de cara a gener sí utilitzaré cobrellits normals, que el risc d'asfíxia baixa una mica... però pels primers mesos sacs, n'hi ha alguns moníssims. Protectors de llit sí en posarem, però dels que queden fixats i no es mouen, per si hi ha escapes que no s'embruti el matalàs.

AnnaGR, sí que es fa més real, sí... apunto el nom de Guillem a la llista, m'agrada molt!

Anireu el finde a la fira de Bebes&Mamas? Jo vaig anar-hi l'any passat (encara sense panxa jiji, només a xafardejar), i hi havia la tira d'ofertes i promocions, aquest any ja sí que podrem comprar alguna coseta :love:
Imatge
Imatge
AnSa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dt. gen. 16, 2018 8:38 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: AnSa » dj. maig 03, 2018 10:03 am

Bon dia maques!!

airenm em sap molt greu! Nosaltres vam haver de passar pel mateix a l'Octubre passat amb un conill que feia més de 10 anys que teníem i el drama va ser important. Encara a dia d'avui ....

Blue Moon Enhorabona pel nom!! El tema de la fira és temptador però no crec que hi anem perquè aquest cap de setmana volem fer varies coses i sería una mica anar per anar ... encara ho hem de comprar tot però em vull organitzar, que si començo a comprar sense tenir una llista ... em conec!

cristina21 Que bé que el dia del casament sortís tot rodat!! És un dia taaaaant maco ... jo el tornaria a repetir mil vegades més!

Segur que em deixo de nombrar a algú però estic a la feina ....

Jo de moment segueixo super bé; de fet hem passat aquest pont a UK caminant tot el dia i sense parar i perfecte! Això si, després de portar tot el ponts uns texans premamá, ahir em vaig posar els meus (que encara corden) i uix quina incomoditat! Els aniré aparcant ...

I res, aquest cap de setmana volem anar a mirar a un parell de botigues de mobles i a veure ... i la setmana que ve també anirem a mirar un cotxe nou! que pobret el nostre té anys i ja aprofitarem per un 5 portes :p-)

I dilluns l'analítica del sucre!!

Petonets!
Imatge
Avatar de l’usuari
airenm
:: peixet
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 6:13 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: airenm » dj. maig 03, 2018 3:39 pm

21+1
Hola a totes! i moltes gràcies pels anims :-()-) :-()-)
lo que comentaveu de que possar-lis per tapar-los, la meva experiencia es que era impossible tapar-la, tant a l'estiu com a l'hivern (fins i tot ara), per lo que els sacs van ser la solucio. Hi ha uns finets tipus muselina que son molt monos

Blue Moon jo si que anire a la fira, dissabte >.-<:

cristina21 que be el casament! es un record fantastic. Jo tambe tinc la placenta per davant i lo que hem passa es que no la noto massa (tambe tinc molta panxa de serie)

AnSa sort amb la proba!

Petons a totes!
airenm l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 04, 2018 9:42 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
Imatge
AnSa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dt. gen. 16, 2018 8:38 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: AnSa » dv. maig 04, 2018 7:22 am

Bon divendres!!

Entro un moment per dir que finalment nosaltres també anirem a la fira jajaja! li vaig comentar així per sobre al meu marit i el vaig veure força engrescat així que mira ... : lasito : Segurament hi anirem demà al matí!
Imatge
Cristina21
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dl. des. 03, 2012 7:38 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Cristina21 » dv. maig 04, 2018 11:15 am

Blue Moon ha escrit:20+1

Airenm, ho sento molt pel gosset, es passa fatal... jo en tinc un de 20 anys i ja tremolo quan li passi qualsevol cosa, el vaig agafar ja adult de la gossera però no m'esperava que durés tantíssim... per sort està bé (apart de l'artrosi, que se li escapa pipi/caca casi sempre a casa, que casi no veu i està mig sord...) però dins de les coses de l'edat està com una rosa! I els gats de 14 i 7 anys... Fase geriàtric.
Ningú us ha comentat lo típic de "i què fareu amb els animals quan neixi el bebè?"... em posa negre. Què pensen què són, joguines o suplents de nens? uffff...
Felicitats per la nena! M'agrada molt el nom, ara ho actualitzo.

Cristina21, felicitats pel casament!!! Jo el vaig fer l'any passat després de 18 anys jajaja, vaig pensar que ara o mai! Si tot surt bé és un dia meravellós :love:
Ostres, no sents l'Angel Sounds? Has provat de posar-lo a la línia del biquini? A mi al principi em costava molt, però a base de proves ara la trobo de seguida... volum a tope i molt gel, intenta també tenir la bufeta plena i estar ben estirada, no a mitges perquè es posen els músculs durs i costa més... ja ens diràs.
Molta sort amb l'eco i el test!

Triu, jo li compraré un parell o 3 de sacs, és el més segur. I ja per l'hivern de cara a gener sí utilitzaré cobrellits normals, que el risc d'asfíxia baixa una mica... però pels primers mesos sacs, n'hi ha alguns moníssims. Protectors de llit sí en posarem, però dels que queden fixats i no es mouen, per si hi ha escapes que no s'embruti el matalàs.

AnnaGR, sí que es fa més real, sí... apunto el nom de Guillem a la llista, m'agrada molt!

Anireu el finde a la fira de Bebes&Mamas? Jo vaig anar-hi l'any passat (encara sense panxa jiji, només a xafardejar), i hi havia la tira d'ofertes i promocions, aquest any ja sí que podrem comprar alguna coseta :love:


BlueMoon; ho he provat tot! Fins i tot a la llevadora, amb el doppler, li costa de trobar-ho! Menys mal que ara ja me'l sento i em va fent patadetes rollo "Ei, que estic aquí"!!!

Avui m'han trucat per dir-me que hem de tornar a fer el test perquè la mostra no ha donat prou de sí. :S
A alguna li ha passat?
Imatge

Imatge

Imatge
AnnaGR
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dg. feb. 11, 2018 8:15 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: AnnaGR » ds. maig 05, 2018 1:50 pm

Bones noies!

I segueixo amb la mala ratxa... Ja sabeu que vaig tenir uns dies en que em notava petites contraccions d'úter a les quals el ginecóleg no hi donava massa importància si no eren molt seguides ni acompanyades de dolor o sangrat. Doncs bé, dijous la nit les contraccions van tornar més seguides aixi que divendres matí vaig anar al gine. El meu no hi era pr vaig anar a l'hospital, resultat, pendent resultats analitica d'orina que ja m havia tractat prèviament pr em van dir que d entrada no sortia infecció. El coll
de l'úter està bé tot i que fa uns milímetres menys que el metge va atribuir a canvis en la medició i la mateixa màquina però tot i així esta per sobre de la llargada que es considera de risc. De tota manera les Les contraccions s han de frenar pq si són seguides si que poden escurçar el coll de l'úter aixi que m han obligat a agafar la baixa laboral i m'han receptat unes pastilles per 4 dies, a veure si l'úter es relaxa. El per què de les contraccions no es pot saber em van dir... La veritat es que tot i que em va dir que no m'alarmes pq no era greu estic molt amoinada... Suposo que vosaltres millor que ningú m'enteneu, només estic de 22 setmanes i si això no frena?? El meu ginecóleg no li donava tanta importància pr clar, aquest cop les contraccions van ser més seguides ... Aquest embaràs m'esta fent patir moltíssim i si almenys sapigues que valdrà la pena pq tot acabarà bé...per la incertesa es terrible!!

Celebro que de moment vosaltres aneu bé! Disfruteu!!! Una abraçada!
Mimibitxo
Entrades: 1
Membre des de: dg. maig 06, 2018 3:10 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Mimibitxo » dg. maig 06, 2018 3:18 pm

Hola!!!!!
Sóc nova per aquí >.-<:
Em dic Míriam, estic de 20.3, primera filla si tot va bé (1 abort l'any passat de primer trimestre)...les primeres setmanes han estat duretes però ara tot més al seu lloc. La setmana que ve em fan la morfològica i ja pateixo!! Encantada d'haver trobat un lloc on comentar noltes coses!!!
AnSa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dt. gen. 16, 2018 8:38 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: AnSa » dl. maig 07, 2018 9:30 am

Bon dia maques!!

Com va aquest dilluns? Jo acabo de tornar de fer-me el test de glucosa i tot perfecte! (a falta de saber resultats clar però l'he tolerat perfectament).

Dissabte al matí vam anar a la fira i va ser entretinguda; ens van donar mil mostres i revistes i vam estar fent el xafarder :content: I la tarda vam anar a comprar amb els meus pares les dues primeres mudes ... per favor, necessito una galleda de les babes que ens cauen a tots plegats jajajajaja

Ah!! Ja tenim nom!!!! Es dirà Berta :love: M'encanta tant .. i ara que té nom és taaaaaan :love: :love:

AnnaGR ais molts ànims bonica! és inevitable patir però ja veuràs com tot va bé. Clar que valdrà la pena!! Ni ho dubtis això!

Mimibitxo Benvinguda!!!

Com aneu la resta????

Petonets!!!
Imatge
aritrost
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dv. feb. 02, 2018 10:13 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: aritrost » dl. maig 07, 2018 10:30 am

Hola a totes!
Perdoneu que no hagi escrit abans, amb les vacances m'han anat passant els dies volant...una s'acostuma a això de no treballar jaja

AnnaGR espero que tot vagi molt bé, pensem en tu! Segur que frenarà :ok:

Cristina21 felicitats pel casament! Nosaltres ens vam casar a Anglaterra a l'Agost de l'any passat i patiem tant pel temps...i al final ens va fer un clima espectacular de mediterrani que vam flipar, mai se sap...però estic segura que encara que hagués plogut haguessim passat un dia inoblidable. Encara en parlem de tant en tant i flipem de com va anar tot de rodat. Me n'alegro molt que ho disfrutessiu i anés tot bé >.-<:

Nosaltres tenim visita dijous i no puc esperar!! Ens van donar un DVD amb les dues ultimes ecos gravades i quan vam anar de vacances vam voler ensenyar-ho a la familia i no hi havia res gravat! quina ràbia... aviam si aquest cop ens ho fan bé..! Fa un mes que no hi anem i ja tenim ganes de veure-la.
La panxona va creixent però encara no la noto (faig les 21 setmanes demà) i m'emparanoio tant..! Em dic a mi mateixa que tot estarà bé però ja sabeu com és això...

Airenm Ho sento pel gosset, no vull ni imaginar-me pel que esteu passant. Tinc un gat de 14 anys i ja pateixo...Intento disfrutar els moments amb ell a tope però no puc evitar pensar que un dia passarà l'inevitable...quin rotllo. Espero que estigueu millor aviat.

No sé qui ho va comentar, però a nosaltres la gent també ens diu que què farem amb el gat quan la nena arribi...com si ens l'haguessim de treure de sobre. Però si seran com germans! És més tendre el pobre...
Suposo que ho diuen per malalties, però vamos, que és un gat de pis sense contacte amb l'exterior...en fi. Jo escolto i callo.
Ja ni pregunto opinions a segons quines amigues, perquè amb algunes la veritat és que no tenim res en comú i les nostress idees de l'educació i com pujar els fills són totalment contràries. Hi ha gent que ni t'escolta i el "quan siguis mare ho entendràs" encara val, es veu... És igual cuanta experiencia tinguis amb nens o en l'àmbit de l'educació. Quina ràbia!

Pel que fa a l'embaràs...vaig aconseguir 3 dies seguits sense vòmits! :b-))) de moment és el meu récord. M'han donat unes gotes noves per la rinitis gestacional i els "mocs" em molesten menys, tot i que encara hi son permanentment a la gola. De veritat espero que sigui cert que després del part se'n va com per art de màgia, perquè sinó me da algo..!

Ara no trobo el post però algú va dir que li passava el mateix amb els mocs/saliva? Com va?

Us escric quan hagi passat la eco del dijous (setmana 21) i us dic què tal! Quines ganes de veure-la!! :love:

petons a tots i totes!! :***:
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Blue Moon » dl. maig 07, 2018 5:16 pm

20+6

Benvinguda Mimibitxo! Omple el formulari de la primera pàgina i t'afegeixo a la llista!

AnSa, felicitats pel nom! És molt maco i no és gaire sentit.

Nosaltres a la fira vam comprar 5 bodis, 5 muselines i 2 arrullos... com costa controlar-se jajaja... vam agafar també propaganda i mostres de cosetes vàries, ens interessava veure el tema cotxets però hi ha tants i són tan hiper cars que al final ens vam agobiar una mica :P
Imatge
Imatge
Triu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 8:01 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Triu » dt. maig 08, 2018 8:36 am

Bon dia!

Benvinguda Mimibitxo!

Anna segur que això també passarà sense més complicació! Una abraçada moooooolt gran! i molta energia positiva! :-()-)

Cristina 21 quin rollo això de la mostra...però bueno millor que t'ho facin bé i no quedi cap dubte. I Felicitats pel casament!!! >.-<:

Aritrost Quina paciència tens amb això dels mocs...a veure si no has d'esperar fins després del part i marxen abans!

Bluemoon jajaja jo tinc la casa plena de trastos, crec que tinc pràcticament tot....mare meva..quin poc control....Però és que tot és taaaan cuqui jajajajajaja

Ansa! quin nom més bonic! :love:

Ahir per fi vaig tenir la eco de les 20. Tot bé! La nena és grandeta, ja que segons la mida (23) i pes (430g) el percentil és 95 i correspondria a la setmana 21+3. Per fi ahir em van modificar la data de part tenint present la meva ovulació, ja que segons DUR seria pel 22 de setembre i jo sempre comptava pel 20 (ja que sé quan vaig ovular).
La data definitiva seria 19 setembre i estic de 20+6 avui.

Bona setmana!
Imatge
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Blue Moon » dt. maig 08, 2018 5:08 pm

21+0

Triu, ja t'he modificat la data!

Jo demà tinc l'eco de les 20 setmanes de la SS, vaig tranquil·la perquè ja em vaig fer la de la mútua jeje, a aquesta aniré amb el Moono que només pot agafar-se alguna hora durant l'any, he anat sola a totes les altres (excepte a la de les 12 setmanes de la SS que també va venir ell).
Novetat! Des de dissabte tarda noto els moviments tocant-me la panxa! El Moono també els va notar, és molt xulo!
De moment és molt puntual, només ho noto quan estic estirada i si dóna la casualitat que es mou cap a la panxa, continua estant molt baixa però ara ja anirà pujant i la notarem més a mida que vagi creixent :love:
Avui hem afegit a la compra un sac en forma de tauró moníssim jejeje, el volíem comprar des de fa temps i la botiga està amb el 20% de descompte, així que hem aprofitat i ja el tenim. També m'he comprat el coixí xurro que diuen que va molt bé per dormir, de moment no l'he fet servir, suposo que aviat... però no se molt bé com l'he de posar.

Per cert, sabeu alguna cosa de la Dolçmoment i el Jordi A.? Encara no sabem el sexe del futur bebè... Si esteu per aquí doneu notícies jeje... i falten també un parell de noms per posar, però això encara teniu temps per pensar-lo </;-) .
Imatge
Imatge
zarigüeya
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. març 19, 2018 12:07 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: zarigüeya » dc. maig 09, 2018 1:37 pm

Hola chicas! voy tan liada con el trabajo que me resulta imposible conectarme. Como me he encontrado tan mal con las nauseas y los vómitos se me he ido acumulando el trabajo y ahora tengo montañas de proyectos por hacer.

Qué nombres tan bonitos habéis elegido!

Mimibitxo, bienvenida!!!
Airenm lamento lo del perrito. :-(
AnnaGR menudos sustos, entiendo perfectamente que estés preocupada. Antes de leer el mensaje de las contracciones había leído que te habías ido de colonias y la verdad es que te admiro. Con lo mal que me encuentro yo no hubiera sido capaz. De hecho te quería comentar que si trabajas en una guardería creo que es a partir de la semana 18 que puedes pedir la baja por riesgo laboral. Te lo comento pq porque si tienes la baja por riesgo laboral cobrarás el 100% y si la coges por enfermedad común, a no se que tu convenio o contrato estipulen lo contrario, te descontaran parte del sueldo. Siguiendo el tema de las contracciones si el médico no le da excesiva importancia será que no la tiene aunque si yo estuviera en tu lugar estaría como tú. Es muy fácil ver el problema en los demás pero cuando te toca a ti se vive de diferente manera. Ánimos!!!

Hace unas semanas nos llegó el resultado del test prenatal y todo bien. Es una niña y se llamará Alma. El nombre lo ha elegido el padre, de siempre le había gustado este nombre y le hacía mucha ilusión. a mi me hacía mucha ilusión que fuera niña y a él le hacía mucha ilusión este nombre, así que todos contentos.

Respecto a lo que le comentaba a AnnaGR de la baja si alguna tiene dudas sobre esto que me pregunte, estoy a poquitas asignaturas de graduarme como graduado social y os puedo orientar un poco. A veces las empresas se pasan de listas y no explican todas las opciones que tienen las trabajadoras.

Ah! el lunes vamos a la Eco de las 20 semanas. Como cumplo a finales de septiembre creo que soy la más rezagada del grupo.
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Blue Moon » dc. maig 09, 2018 3:01 pm

21+1

Hola Zarigüeya! Omple'n això i t'afegeixo al llistat!

TE+:
DDP:
Seguiment i hospital previst de part:
N de fills:
Edat papis:
Sexe i nom:

A l'eco d'avui tot bé, tot correcte per mida i simetria, però m'han fet mal! Clavaven l'ecògraf com si fos una banderilla tota l'estona, molt brutes les 2 que hi havia (una en pràctiques i l'altra professional), la nena és veritat que no parava de moure's però mare meva, fins ara totes les ecos havien estat suaus i aquesta ha sigut molt molesta! Suposo que elles ja controlen que no facin fisura a la bossa ni apretar en excés però no se... a més m'anaven donant copets a la panxa per veure si obria les mans (havien de comprovar que tots els dits fossin a lloc?) i la pobra anava fent tombarelles tota l'estona per allunyar-se de la pressió ufff... no m'ha agradat.
Imatge
Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::