Desprendiment de placenta i final feliç

Problemes durant l'embaràs.
Mum15
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

Desprendiment de placenta i final feliç

EntradaAutor: Mum15 » dv. gen. 26, 2018 5:53 pm

Hola, sols escric aquest post per trobar esperança. Estic de 20stm del meu segon fill, una nena, i des de fa dos dies ingressada. Vaig tenir una forta hemorragia sense dolor ni res...

Total avui m'ha dit que tinc la placenta baixeta i que el tros que esta mes proper al coll uns 2cm s'ha despres...ara amb la sang q no va caure sha format un coagul que ha de diluirse o desapareixer.

Estic morta de por, panic, plors, patiment..en repos absolut..amb un petit a casa de dos anys q nomes vol la mama... No la vull perdre...

Alguna amb final feliç? Ho necessito llegir d debo
Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Desprendiment de placenta i final feliç

EntradaAutor: crunchi » ds. gen. 27, 2018 1:19 pm

Ostres, no et sé dir perque no en tinc ni idea (aviam si algú et sap orientar millor), però t'envio molts ànims en aquesta delicada situació. Els meus millors desitjos per a vosaltres!!!
Una abraçada :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: Desprendiment de placenta i final feliç

EntradaAutor: Ally83 » ds. gen. 27, 2018 3:35 pm

Hola mum25;

Hi ha molts casos que ha sortit be, has de mantenir repos absolut, en els casos molt greus hi ha ingres hospitalari, i acostuma a sortir be, actitud positiva.

Una abraçada i molta força!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Avatar de l’usuari
Flor de lis
:: granota
:: granota
Entrades: 211
Membre des de: dl. jul. 07, 2014 11:17 am

Re: Desprendiment de placenta i final feliç

EntradaAutor: Flor de lis » dt. gen. 30, 2018 4:31 pm

Hola, Mum15

Primer de tot, molta molta força. No és una situació gens senzilla, ho sé de bona mà.

Estic embarassada de la meva 2a filla i, ni 48h després de veure el positiu, vaig tenir pèrdues. És a dir, pràcticament he començat l'embaràs patint des del minut 0, però com pots veure, seguim al peu del canó, amb gairebé 30 setmanes!

El meu diagnòstic: despreniment de placenta que ha generat un hematoma, el qual va arribar a medir 66mm (o 6.6cm), i que a aquestes alçades encara no s'ha reabsorbit del completament, tot i que ja no representa un gran perill. He estat amb repòs absolut fins fa 3 setmanes, que he passat a relatiu, però per sort no he hagut d'ingressar a l'hospital.

Com tu, he passat (i tinc) moltes pors i sentiments de tota mena. Però el que vull transmetre amb les meves paraules és, per damunt de tot, molts i molts ànims. Us en podeu sortir com ens en podem sortir nosaltres, aquestes petites criatures ens estan ensenyant el que és lluitar des d'abans de néixer.

Espero poder haver sigut d'ajuda. Una abraçada ben càlida i endavant!
Imatge

Imatge

"..seràs feliç, però abans la vida t'ensenyarà a ser forta.."
Avatar de l’usuari
mes
:: papallona
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dt. juny 26, 2012 7:44 pm

Re: Desprendiment de placenta i final feliç

EntradaAutor: mes » dg. feb. 04, 2018 8:58 pm

Aquí una amb desprendiment de placenta des de la setmana 16, amb final feliç. A la setmana 6 i 8 vaig tenir també dos hematomes... Em van dir que potser el desprendiment venia d'aquí. Vaig haver de fer molt de repòs, però a mesura que la panxa va engrandir se'm va tornar a enganxar, tot i que no em van deixar fer esforços i tal...

Una abraçada, molta força, ja sé que és una angoixa total, però pensa que sí pot acabar bé, jo vaig passar-ho molt malament... Però aquí tinc el meu solete.
Set 2012: 1IA ++++, un nen.
2015 No ha pogut ser
2016 A pel segon 3IA ++
Mum15
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

Re: Desprendiment de placenta i final feliç

EntradaAutor: Mum15 » dg. feb. 11, 2018 10:50 am

Noies moltíssimes gràcies per les paraules. Em van fer la eco morfologica i la nena perfecte i la placenta estava ja enganxada i ni resta de la sang acumulada que es va veure. Ara fa tres dies em van fer un control de nou, tot bé. El que no sabia es que s'havia desenganxat dels dos extrems abaix i a dalt..que no ho havia vist mai la gine i tampoc que s'enganxes tan rapid...quin respecte...

Aixi que aqui seguim,a casa sense fer cap esforç pero x sort del llit al wc i al sofa..i mes animada tot i que amb molt de respecte i por..no m'atreveixo a caminar massa ..faig 4 passos la veritat... A veure si tot va bé. Merci i anims que ja ho tens flor de lis i mes pel teu final tan desitjat.
Imatge
Mum15
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

Re: Desprendiment de placenta i final feliç

EntradaAutor: Mum15 » ds. març 24, 2018 9:02 am

Bueno ha tornat a passar..l'hemorragia de les 20 setmanes, ara que estic de 28 i porto dos mesos de repos.

He estat 4 dies a l'hospital, m'han medicat per madurar els pulmons de la nena per si de cas.. i apa tornem.. a esperar que almenys passin 8 setmanetes de nou.

Quin embaras mes llarg i de patiment constant..
Imatge
Magrana83
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dj. març 15, 2018 3:00 pm

Re: Desprendiment de placenta i final feliç

EntradaAutor: Magrana83 » dc. març 28, 2018 11:10 am

Aixxx t'he anat llegint... com estàs??
Molts ànims!!

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::