_____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

gener, febrer, març...
CristinaGB
Entrades: 2
Membre des de: dt. feb. 06, 2018 10:44 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: CristinaGB » dt. feb. 06, 2018 11:13 pm

:b-))) Hola boniques i bonics per si tb hi han pares! Hem presento, jo sóc Cristina de Tortosa, tinc 32 anys i al juny ha de nèixer el nostre segon fill, una nena que és dirà iona (ho poso en minuscules pk en majúscules pareix una L..) tenim un Nil que al abril farà 3 anyets. La DPP es 11 de juny
He enviat un missatge privat per entrar al grup de wathsapp q hem faria il•lusió.. un petonàs!
Punxetes84
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. ago. 29, 2017 6:50 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Punxetes84 » dc. feb. 07, 2018 10:47 am

Hola Cristina! Benvinguda!!!

Ja som una més a la colla! Quin nom més bonic iona! Doncs, suposo que en breu t'afegiràn al grup.

Jo soc la Punxetes i avui mateix hem fet la eco morfológica i ens han confirma't que tindrem una nena :cnena: la nostra DPP és el 23 de juny.

Una abraçada i ens anem explicant.
31/05/2018 per fi ha arribat la nostra princeseta l'Aina :-)(-:
CristinaGB
Entrades: 2
Membre des de: dt. feb. 06, 2018 10:44 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: CristinaGB » dc. feb. 07, 2018 9:16 pm

Si a veure si veu el missatge privat i m’hi afegeixen..
Doncs iona és Joana en Grec i significa joia, si hagués sigut nen s’hagués dit Joan el nom era l’únic q ue teniem clar, jejeje que bé que hagi anat bé l’eco! I que bé una nena enhorabona!
Avatar de l’usuari
doloretes13
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dc. nov. 14, 2012 7:55 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: doloretes13 » dc. feb. 28, 2018 9:59 pm

Hola,
Aquí una que al juny serà mare per tercera vegada.
Alguna de vosaltres per casualitat ha anat al metge de capçalera a demanar la baixa per fatiga, cansament, etc...
Jo no sé si és pq tinc als altres dos petits donant guerra, però estic molt cansada i pels matins és un horror alçar-me. La cosa és q mhan fet una baixa de tres dies. I mhan dit que estic de molt poques setmanes.....I que el cansament és normal. Que no estic malalta, que estic embarassada.
Estic bastant indignada, pq al final m'ha allargat la baixa però com perdonant-me la vida. M'han fan sentir com una estafadora.
M'estic plantejant demanarem l alta voluntària i tornar més endavant quan sé suposi q tingui el embaràs prou avançat com per estar cansada...
Perdoneu la parrafada, però és que des que he parlat amb metge de capçalera que em sento fatal.
Sabeu a partir de quan et donen la baixa sense posar moltes pegues?
Gràcies
Avatar de l’usuari
elirovi
:: granota
:: granota
Entrades: 230
Membre des de: dj. set. 26, 2013 9:35 am

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: elirovi » dv. març 02, 2018 10:01 am

Hola Doloretes, ja li val al teu metge.
Jo vaig anar ahir perquè em fa molt mal l'esquena i porto així ja un mes. Estic de gairebé 24s i me la va donar sense ni demanar-la.

Espero que aconsegueixis que te la doni aviat.
22/11/13 TE+
17/2/14 Seràs una nena!!

Imatge
LauLau
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dj. març 09, 2017 11:41 am

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: LauLau » dt. març 06, 2018 1:56 pm

Hola a totes noies!

Perdoneu que he estat super desconnectada, però més o menys us he anat llegint.

Com la majoria esteu al grup de whats, aquest fil ha perdut molta activitat...

Doloretes!!!
Jo també seré trimami al Juny!! I vaig esgotada no, devastada!!!
A més porten una època que a les nit es lleven les 2 perquè volen dormir amb mi!! I llavors jo no descanso...

Una agonia.

També tinc els insomnis típics, però em duren molt més que amb els altres embarassos... puc estar ben bé 3 hores donants voltes.

quan em llevo no tinc nàusees, però tot el que esmorzo se'm posa malament, exceote els caps de setmana que vaig amb més calma... així que dedueixo que deu ser l'estrés del dia a dia... nenes, arribar a l'hora a l'escola, dormir poc, mil coses a fer durant el dia que no et seure ni un minut..... buffff!!

el teu metge és una mica ranci no???? Normalment, quan una embarassada diu que es troba malament li fan la baixa sense fer cap més pregunta.
acaba de descansar aquesta baixa que t'han donat i si més endevant et tornes a trobar malament doncs la tornes a demanar. Exagera-ho una mica i llestos. No te la poden negar....
Mira, els mestres els hi donen super aviat les baixes, perquè traginar amb crios és esgotador... però si tu ja en tens 2 a casa i després tens tensió a la feina, tot va sumant....

tu ànims i fes el que més et convingui!
2 floretes de 2 i 4 anys i embarassada del 3r! :-D :-D :-())
miri75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. maig 27, 2015 3:50 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: miri75 » dl. març 12, 2018 12:54 pm

Noies, vam iniciar el grup amb molta empenta i veig que ara està molt paradet. Suposo que esteu totes al grup de wassap. Jo no m'uneixo perquè vaig saturada amb el mòbil.
Benvingudes a les noves incorporacions, Cristina i Doloretes.

Doloretes, ja li val al teu metge. Suposo que n'hi deu haver de tot tipus. Jo vaig anar a conèixer a la meva dra, perquè no hi havia anat mai i al presentar-me i dir-li que estava ja de 21 setmanes i el gine m'havia dit que tenia placenta prèvia, em volia fer la baixa. Vaig esperar una setmana perquè volia enllestir unes cosetes a la feina. Al cap d'una setmana, quan estava de 22 me la va fer. Veig que he tingut molta sort. Doloretes, si tu creus que la necessites, ves i demana-la. Està clar que un embaràs no és una malaltia, però ens hem de cuidar i si no s'arriba, cal baixar el ritme.

Jo dono gràcies per estar de baixa, perquè no puc amb la meva ànima, em costa caminar i he tingut algun ensurt. La darrera setmana amb pèrdues, que ja han desaparegut, però m'han fet ser conscient que m'he de cuidar més encara.

Tinc un dubte, la meva DPP és el 12 de juny, però el gine ja m'ha dit que em vagi fent a la idea de que serà una cesàrea programada perquè tinc placenta prèvia oclusiva. Possiblement s'avançarà a principis de juny. Estic començant a mirar robeta x Internet i vaig molt perduda. A principis de juny, ja fa caloreta, però què són millors els bodis de maniga curta o els de màniga llarga?? I els pijames?? I la robeta per al dia de tornar a casa??? A veure si alguna em pot donar un cop de ma.

Miri 75
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: virolai » dc. maig 02, 2018 1:52 pm

Noies, no sé si em recordareu, vaig començar amb vosaltres però a l'eco 12 estava aturat i vaig marxar.

Suposo que parleu a tope pel whats, perquè aquest xat està abandonadíssim! És una llàstima, jo per això no em poso mai en grups de whats del socpetit, perquè penso que es perd la gràcia del xat, que és que des de google ja pots trobar qualsevol dubte que tinguis anant a parar al xat. Però us entenc, és més còmode.

No sé si em llegirà algú, però… tinc notícies. Torno a estar embarassada, aquest cop una mica per descuit. És molt recent, de fet no sé ben bé de quan estic perquè el TE em va donar megafluix (només es veia a contrallum) el dia de la falta i l'endemà, quan per experiència sé que el dia de la falta i fins i tot el dia abans ja em sortia ratlleta fluixeta. Així que vaig suposar que vaig ovular tard, perquè dilluns i avui m'he repetit el TE i surt més marcada, però encara no com la de control. Així que dec estar de 4 setmanes justes. Queda molt de camí per recórrer i pot passar de tot, però almenys ho intentarem.

Vosaltres deveu estar ben a punt i potser alguna ja ha parit i tot. Quina enveja em feu! Que us vagi tot molt bé!!

Miri75, per la meva experiència, bodis de màniga curta i robeta de cotó prima, res de vellut. El meu petit va néixer el 2 de juny. Als hospitals fa calor, tot i que el dia del naixement a mi em van dir que li posés la camisola aquella que no recordo com es diu i a sobre la samarreta de màniga llarga, i l'endemà, bodi de màniga llarga i samarreta, però la segona nit el nen va suar i tot! Així que per sortir de l'hospital em sembla recordar que ja vaig posar-li bodi de màniga curta. Porta'n algun de cada, però, que no siguin supergruixuts. Pensa que els bodis de recent nascut, com que es posen tipus jaqueta (no passen pel cap), tanquen sobre la panxa amb doble capa, per tant encara els abriguen més. Jo al cap d'una setmana ja li vaig treure el bodi perquè va començar a fer molta calor, i el duia directament amb màniga curta.

Bé, no sé si et servirà de res ja llegir això ara, però és que jo tampoc us seguia gaire.
Avatar de l’usuari
Moxaina
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Moxaina » dt. maig 08, 2018 1:59 pm

virolai!!!!!! quina bona noticia!!!!!! enhorabona!!!!!! aquest copago anima molt be, ja veuràs!!!!

si que es cert que parlem bastant pel whatsapp, estem ja a la recta final.... jo ja de 34 setmanes!! encara estem totes amb la panxeta, pero d'aqui poc començarem a explotar jejeje.

besets!!!
Imatge
Imatge
miri75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. maig 27, 2015 3:50 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: miri75 » dl. maig 14, 2018 2:35 pm

Virolai, mooooooltrs felicitats!!!! Me n'alegro molt per vosaltres. >.-<:
Ara toca cuidar-se, espero de tot cor que aquest cop vagi tot bé. Ja ens aniràs informant.
Tens raó, el grup de juny està molt parat i és una llàstima, imagino que totes les noies es comuniquen per whatsapp, jo no hi sóc al grup i noto a faltar l'activitat que teníem al principi de crear el fil del mes de juny de 2018.
Sobre la robeta, gràcies per la teva resposta. En tinc de màniga llarga i curta, més val prevenir. De totes maneres, fa un mes ens van fer una visita guiada al nostre hospital i feia molta calor, així que de fred no en passarem.
La data ja s'acosta i m'entra una mica de cangueli de cara al part, que serà probablement cesàrea.

Noies, sort a totes.
Miri75
Punxetes84
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. ago. 29, 2017 6:50 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Punxetes84 » dj. maig 17, 2018 2:59 pm

Virolai! Que bé!!!!!! Quina alegria ;-))) Moltissimes felicitats guapa! :b-))) Aquest cop segur que va tot genial.

A veure si el grup es reactiva una mica, nosaltres si que anem parlant molt pel whatsapp pero és una llàstima que aquest grup s'hagi parat tant...

Jo estic de 35+1, tot va super bé, i la meva diabetis sembla que no ha afectat en res a la nena... de mida i pes esta molt bé, i els problemes que li haguessin pogut sortir doncs no n'ha sortit cap... el que si, que em provocaran el part sobre la setmana 38... em diuen que en cas de diabetis no ho allarguen més, per evitar descontrols.

Ahir vam anar a visitar l'hospital i molt be, la veritat és que ara ja comencen a haver-hi ganes de que surti! Pero be... ja estem a la recta final.

Espero que continuem parlant per aqui!

Una abraçada guapes!
31/05/2018 per fi ha arribat la nostra princeseta l'Aina :-)(-:
miri75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. maig 27, 2015 3:50 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: miri75 » dt. maig 22, 2018 7:08 am

Noies, avui a les 9h ingresso a l'hospital per a que em practiquin una cesàrea programada just a les 37 setmanes. Tinc una sensació molt estranyada, una barreja de por i il.lusió. Coneixeré la meva petita i se m'omplen el ulls de llàgrimes només de pensar-hi.
Un petó a totes i sort en el que us queda d'embaràs.

Miri75
Punxetes84
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. ago. 29, 2017 6:50 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Punxetes84 » dt. maig 22, 2018 9:30 am

Miri75 guapa!!!!

Segur que tot va genial!!!! Ja se que no fa gaire gràcia que vingui abans d'hora, però si ha de ser per bé... doncs endavant! Avui será un dia genial!!!! >.-<:

Ja ens explicaràs com ha anat tot!

Un petonàs guapi!!
31/05/2018 per fi ha arribat la nostra princeseta l'Aina :-)(-:
Avatar de l’usuari
Moxaina
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Moxaina » dj. maig 24, 2018 5:24 pm

Miri com ha anat???? segur que esteu perfectes les dos!!! :love: :love: :love: :love:
Imatge
Imatge
miri75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. maig 27, 2015 3:50 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: miri75 » dc. maig 30, 2018 11:35 am

Hola noies!!
Al final he sigut una mami de maig i no de juny. Ja tinc a la meva petita,i mai millor dit, perquè va pesar només 2,5kg.

ufff han estat uns dies molt caòtics, de molt daltabaix i descontrol. Em van programar la cesàrea per a la setmana 37 i jo no estava encara preparada per acomiadar-me de la meva panxeta. Aquestes tres setmanes m'eren necessàries per mentalitzar-me i fer-li el comiat. Tot i que he tingut un embaràs d'alt risc, el meu positivisme i la tranquil·litat i el repós del que he pogut gaudir quan tot ho veia encarrilat, m'han fet que hagi estat molt eufòrica. Ja us dic, em faltaven aquestes setmanes per acomiadar-me de la panxa. Però és clar, quan hi ha un risc molt alt de què hi hagi un cataclisme (paraules literals del meu metge), doncs, s'ha d'actuar.

La cesàrea en si només va durar una hora. I durant aquell dia vaig estar bastant bé i animada, suposo que per l'efecte de tots els calmants. L'endemà tot em va caure a sobre. A l'hospital hi feia una calor insuportable, el personal cada dos per tres entrava a l'habitació per controlar-me a mi o a la nena, les visites esgotadores, la nena no s'agafava al pit, la llet no em pujava. Uffff em vaig ensorrar i a sobre la meva petita va perdre 200 grams en dos dies. El pitjor és que em sentia que no podia alimentar-la i la pediatra ni tan sols va empatitzar amb mi. Em podia haver dit que és normal la pèrdua de pes durant les primeres hores. Sort del meu ginecòleg, que ha estat un sol i al quart dia m'enviava a casa.

A casa portem un altre ritme, ens estem adaptant, però com a mínim, dormo a estonetes, aprofito quan ella ho fa. A més, ja m'ha pujat la llet i tot i que costa que mami, perquè se m'adorm ràpid, a poc a poc ho aconseguirem.

Suposo que he viscut el tan famós 'baby blues'. Ara toca agafar forces i tirar endavant, perquè després del llarg periple per tenir un fill, ara toca fer-la feliç.

Perdoneu el rotllo.
A totes les mamis de juny espero que tingueu un bon part.

Miri75
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: virolai » dc. maig 30, 2018 1:23 pm

Miri75, moltes felicitats! Ja ets mare! M'alegro molt per tu.

El meu embaràs al final tampoc ha anat bé, d'entrada el test sortia massa fluixet i això va durar massa dies… Al final vaig començar a tacar sobre la setmana 6 i després de fer-me eco (en què no es veia res) i de fer beta en sang van veure que era un bioquímic. Aquest cop com que va venir de sorpresa i amb tants antecedents (és el sisè avortament…) encara no havíem començat a il·lusionar-nos, així que tampoc ens vam endur una patacada. En principi hem tancat la paradeta, però la veritat és que tampoc posem gaires impediments, fins a la visita per posar-me el DIU que tindré al juliol.

Però ara és el vostre moment, ja deveu estar moltes ben a puntet! Quina il·lusió! Us desitjo uns parts tan bons com sigui possible i que tot vagi la mar de bé.

Aniré passant per aquí aviam si aneu explicant cosetes.
miri75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. maig 27, 2015 3:50 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: miri75 » dj. maig 31, 2018 11:31 am

Virolai, em sap greu que l’embrió no s’hagi quedat amb tu. Hi ha coses que són inexplicables.
Espero que et trobis bé.
Una abraçada

Miri75
Avatar de l’usuari
Moxaina
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Moxaina » dv. juny 01, 2018 9:23 am

Ostres tu, quines dos noticies tan diferents... virolai molts anims, passa per aqui sempre que vulguis!!!! sempre seràs una marona de cor.
Miri enhorabona per la peque!! Elis primers dies son heavys eh... men alegro que ja estigueu millor, mica en mica i sense presses, anar adaptant-vos les dos a la nova situació.

Jo ahir vaig tenir eco de 37+3, la nena pesa aprox 2600 i tot bé, sembla petitona pero pel seu germà em deien en mateix i va nèixer amb 3350 i 52cm a la 40 justes... aixi que bueno, em faig a la idea que no em costarà parir-la i ja esta jajaja
Imatge
Imatge
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: virolai » dv. juny 01, 2018 2:46 pm

Noies, ja teniu el juny aquí! Ara començareu a caure com mosques :-D
Que tingueu uns parts fantàstics i unes criatures precioses i meravelloses.

Aix, quina enveja em feu… Ja estaria a punt de petar jo també… L'avortament últim la veritat és que no m'ha afectat gens, era molt recent i ja no anava bé d'entrada, però el d'abans sí que tinc molt present la data, em tocava per Sant Joan, així que era fàcil de recordar.
Però bé, demà el meu petit fa dos anyets, així que estem ben distrets i tenim un nen encara petitó per casa que ens fa petar de riure (i déu n'hi do com es baralla amb son germà!)

Aniré passant per aquí aviam què dieu!
Punxetes84
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. ago. 29, 2017 6:50 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Punxetes84 » ds. juny 02, 2018 6:18 pm

Hola noies! Primer de tot, dir que em sap molt greu Virolai la teva noticia, ens haviem alegrat molt que tornessis a estar embarassada, pero com dius, a disfrutar del teu peque i qui sap si més endavant es pot tornar a provar.

Miri75 moltes felicitats per la petita! Quina il.lusió. A mi m'ha passat una mica com a tu, havia de ser una mami de juny, del 23 de juny i al final també he estat una mami de maig, el dilluns passat vaig tenir visita a ARO (alt risc obstetric) i em van dir que el proper dimecres em provocarien el part, just el dia de començar les 37 setmanes d'embaras, també em vaig quedar una mica sorpresa i em sabia greu per la nena, que hagues de sortir sense tenir-ne ganes, pero com que era perque ella no patis, doncs endavant. Ja portaven tot l'embaras dient-me que la tindria a les 38, aixi que ja ho tenia coll avall que seria abans pero no esperava que fos tant abans.
El part va ser provocat, pero per via vaginal, tot i que al principi de començar amb la medicació em van deixar caure que podia acabar en cessaria... pero al final res, tot super bé, vaig tenir moltes contraccions i vaig dilatar rapid aixi que el que en un principi em van dir que estaria 2 dies es va acabar en 16h.

A la meva nena també li ha costat molt mamar, però entre ahir i avui ja hem aconseguit que s'agafi bé, i res... ara hem arribat a casa super cansats però molt feliços!

Molts ànims a les futures mamis, és una experiència genial </;-)
31/05/2018 per fi ha arribat la nostra princeseta l'Aina :-)(-:

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::