*** Mares i pares AGOST 2018! ***

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Ally83 » dl. feb. 05, 2018 12:25 pm

Sonia!! Que tal l’aquagim? Jo en feia de tant en tant abans de l’embaras, i aquesta setmana o la vinent tinc intenció de començar un altre cop, no se pas si em val el banyador, xq de pes estic igual o fins i tot més prima, xo tinc una mini panxa, que fa que no em vagi res be...
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Ncv
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dg. feb. 04, 2018 6:28 pm

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Ncv » dl. feb. 05, 2018 1:26 pm

bon dia!!
aneni28 a mi em van dir que a la próxima m'ho deien segur al 100% estaré de 16 setmanes i mitja!
A les que feu alguna activitat esportiva, abans de quedar-me embarassada feia yogilates al centre cívic, es una barreja de ioga i pilates, i ara em volia apuntar a alguna activitat semblant però que fos per embarassades , alguna recomanació per Barcelona? Millor si es per Gracia! merci!
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Ally83 » dl. feb. 05, 2018 2:00 pm

Ncv jo ho vaig mirar x l’eixample, i les que vaig trobar ioga x embarassades o pilates ho vaig trobar molt cares eren més de 50 eur al mes. Seguiré buscant, i si trobo alguna cosa més economica us dic... se que prop d’on treballo ( st gervasi) hi ha varis llocs, xo si l’eixample és car no vull ni preguntar preus allà dalt!!

Jo x ara tirare x la natació i l’aquagym, però si que m’agradaria fer alguna cosa de pilates, al meu gim no, xq és generic i ja feia abans de l’embaràs i trobo que potser es fan masses abdominals.

Quines ganes de que arribin les 16 setmanes i començar a mirar roba i cosetes!!!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Gemmam
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dl. gen. 06, 2014 10:51 pm

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Gemmam » dl. feb. 05, 2018 2:12 pm

Hola Noies,

Gantils23 M'estic plantejant la doble eco perquè estava fent el seguiment per la mútua i el meu gine m'agrada molt però l'aparell d'ecografia que té no és apte per fer la morfològica o la del 1er trimestre i ens deriva i no em va agradar gaire... I mira com que la llevadora que em porta per la SS és un sol vaig pensar de comentar-li

Sonial86 Que bé aquagym, jo vaig deixar tot l'esport per por d'un avortament, encara que no té sentit però després dels avortaments ho vaig necessitar. Nosaltres ja hem decidit segur que farem l'analítica i farem la neobona que és la que fan els laboratoris que tenim aprop.
Jo també estic molt nerviosa, estic portant l'embaràs amb moltes pors o sigui que entenc a la teva parella.

Plumbina M'alegro que t'hagi anat tan bé, però penso que depens de persones tan a pública com privada i és una loteria. El primer vam anar a barcelona a la privada perquè era més lluny i així vam decidir que estaríem mes tranquils per visites de familiars, però per mala sort en el primer avortament vam anar al hospital més proper i vam trobar una persona horrible que em va cridar perquè em movia (plorava perquè tenia pèrdues) mentres em feia la eco... . A més al final vaig perdre'l i tot i que va dir que ho enviava a anatomia morfològica no va arribar mai a enlloc i ni tan sols en va deixar rastre. Això ha fet que hagi agafat una mica de tirria a la SS de proximitat tot i que hi ha gent encantadora com la meva llevadora, em fa pànic tornar-me a trovar aquesta persona i s'ha de dir que per més greu era una dona que potser hauria d'entendre més el sentiment de manterintat.

Mode ego: Ara ens plantegem a dir-ho al peque, vosaltres, els que ho heu de comunicar a germanets o germanetes quan i com ho heu fet?
Jo les nausees estic una mica millor aquests últims dies però segueixo amb l'insomni i cansament... ara que si faig com el primer embaras... empalmaré amb les nits en blanc de teta.
Jo també tinc molèsties als ronyons i a l'ingle, no recordava haver-ne tingut tants amb l'altre embaràs, però després d'haver-ne començat 4 veig que tots varien en una cosa o altre...
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Sonial86
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dt. gen. 09, 2018 8:39 am

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Sonial86 » dl. feb. 05, 2018 6:14 pm

Ally, doncs m’ho passo super be, hi han coses que les faig mes fluixetes con el trote o quan fan exercicis abdominals pero en general veig que faig exercici. I amb les dones grans em ric molt!!!!
Gemmam nosaltres li vem dir al Biel perque ens va preguntar si tenia un bebe a la panxa. Suposo que ens va escoltar, ja sigui quan estavem amb els tractaments de IA o despres del positiu, aquests nens son super llestos. Li vaig posar la ma a la panxa i li vem explicar que hi havia un bebe dintre pero que era molt petit! La veritat es que esta super emocionat, cada dia li fa petons a la panxa i a vegades li explica cosetes que ha fet al cole o que fa a casa. =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Ally83 » dj. feb. 08, 2018 11:15 am

Sonia gràcies!! La setmana vinent aniré i ja us explicaré que tal.

Avui tinc dia raro, dilluns començo a treballar despres de casi 3 messos de baixa, i tinc a muns pares massa a sobre meu, soc filla única i s’em fa molt feixuc, tants consells i tantes coses... i si contesto, després soc jo la que em sento malament... per mi és molt complicat... aiix no se...

Be us explico una cosa graciosa que va passar ahir, estava al sofa llegint un llibre, amb el meu gat a sobre de les cames, vaig notar com unes bombolles fortes per sota del melic i vaig aixecar el jersey i vaig apartar el gat una mica, el gat es va quedar mirant la panxa i va fer una mossegada molt suau... vaig flipar!!! Realment no se si les bombolles eren el bebe o els meus budells, però va ser molt curiós...

Com esteu vosaltres?
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Neh
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dv. des. 08, 2017 10:08 am

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Neh » dv. feb. 09, 2018 11:22 pm

Hola guapes!

Ally83 que xulo lo de la panxeta! Jo tb tinc gat i la seva manera de donar-me petonets és mossegar-me la punta del nas molt fluixet! Potser li donava un petonet al bebe :love: Lo que dius de les bombolletes jo tb ho he sentit en algún moment! I només des que estic embarassada...
Lo dels pares t'entenc totalment, ma mare s'ho ha pres amb molta ilusió però tb està massa a sobre... se que vol ajudar però és fa pesada i al meu xicot sembla que li comença a afectar...
Molts ànims en la tornada a la feina! No t'estressis! Encara vaig tenint pèrdues i nàusees , vòmits, fàstics, acidesa, insomni, hemorroides etc etc (jejeje el pack sencer) així que encara estaré unes setmanes més de baixa...

Avui he anat al nou ginecòleg i m'ha agradat molt! M'ha donat confiança i tot i que tenien la sala d'espera a tope no m'ha despatxat ràpid ni molt menys! Hem tornat a fer una eco pq l'altre dia semblava que un dels petitons tenia menys líquid amniòtic, però avui s'ha vist tot bé!! Ja fan quasi 8cm!!! I tot i que no és segur encara sembla que un dels dos es una nena! Jejeje o potser un nen amb la tita petita. Ens han dit que millor esperar a la setmana 16 per confirmar.

Com esteu? Us trobeu millor ja?

Molts petons!
Imatge
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Ally83 » ds. feb. 10, 2018 7:31 am

Bon dia!!

Avui estic millor!! Neh gràcies x contestar, mal de muchos consuelo de tontos, xo em fa estar més tranquila saber que els meus pares no són els únics una mica pessats... quina gràcia que et mossegui el nas!! El meu és que és una mica despegat, només esta mimosin quan estic al sofà!

8 cm!! Que guay!! Hem sembla que serà un estiu plegat de nenas!! Jajajaja!! Espero que mica en mica et marxin els tacats i el malestar. Jo estic molt millor, xo tb segueixo amb les digestions pesades i algunes nauseas molt incomodes...

Petonarros x totes!!!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
aneni28
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: ds. des. 30, 2017 9:11 pm

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: aneni28 » ds. feb. 10, 2018 7:43 am

Bones noies!!! Jo he portat 3 mesos bé però ara em trobo pitjor q abans... ahir la gine em va dir q segurament seria puntual i q macabaria trobant millor... em va donar els resultats del triple i em va dir q havia sortit el més baix que pot sortir aixi que no farem cap prova més... crec que no cal... i em va tornar a dir q era nena xq ho havia deixat escrit.. pero bueno jo prefereixo esperar a la proxima xq a la meva family tots son nens i no vull q es facin ilusions de q apareixerà una nena ara jaja. Espero q ens anem trobant millor durant aquest mes!!! Petonets!!
GinestaU
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dg. jul. 02, 2017 2:33 pm
Contacta:

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: GinestaU » ds. feb. 10, 2018 3:55 pm

Bufa! Una setmana sense passar per aqui i hi ha una pila de comentaris! Vaig una mica tard però Gantils la visita la tenia programada, al venir d'un abort al Novembre no sabiem les setmanes, per això em van fer anar, dimecres vinent tinc la de les 12 setmanes i me'n faran a les 16 també, pel tema de la primera nena que no va acabar bé. Si ara tot està be em donaran l'alta de medicina fetal.

No se qui preguntava lo dels dolors, jo vaig a dies que no noto res i d'altres que no em puc donar la volta al llit perque em fan punxades al costat del ventre, tinc entés que son els lligaments rodons que s'estiren perquè l'uter creix. La veritat es que es bastant molest i ralla molt, els moviments bruscos també fan mal però en l'anterior embaràs em van dir que forma part de tot el procès. L'esquena com em fa mal de normal no sabria dir si son dolors deguts a l'embaràs o que, pero si que els ronyons es carreguen bastant.

Nosaltres tenim dos gats, un mascle que es mimós en extrem sempre sempre i luna femelleta que passa mes, doncs la femella va venir un dia aquesta setmana i se'm va estirar a la panxa, cosa que no fa mai a la vida perquè no li agrada pujar-se sobre. També he notat que m'ensumaven molt les primeres setmanes, com si el meu olor haguès canviat i s'estiguessin assegurant que era jo xD Potser es paranoia però em va resultar curiós.

Estem dessitjant que arribi dimecres per veure si saben dir-nos que serà, tot i que ens estem mentalitzant de que no ens diguin res perquè amb la nena no ho vam saber fins les 20 setmanes, en les anteriors o havia estat d'esquena o amb les cametes creuades.

Que bé que totes anem be, quin agost més maco! Ja anem passant les setmanes de més malestars, aviam si se'ns treuen del tot i podem gaudir una mica... una abraçada a totes!
Imatge
Imatge
Imatge
Gantils23
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dv. març 20, 2015 11:15 am

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Gantils23 » dg. feb. 11, 2018 2:40 pm

Hola, noies,

GinestaU millor que us vigilin d’aprop, doncs. A nosaltres també ens van dir el sexe a les 20 setmanes. Abans ens havien dit nena i finalment va ser nen, així que tampoc confiem aquest cop de saber res segur abans de les 20 setmsnes... jeje. Sort dimecres amb la eco, ja ens explicaràs!

Aneni28 això del malestar va com va... jo tmb em sento bastant malament últimament, i ja començo a pensar que aquest cop no desapareixan les nàusees. En fi, ens hi haurem d’acostumar.

Ally83 no t’agobiïs. La família de vegades atabala però cal aprendre a passar quan interessi. Pensa que diran la seva a partir d’ara i quan neixi ja ni t’explico. Jo em vaig agobiat força a l’hospital després del part... us aconsello que les visites no estiguin molta estona i que tampoc vingui molta gent i menys de cop. És un moment en què es necessita tranquil·litat i la gent amb la il·lusió parla molt i donen deu mil milions de consells que en aquell moment costen d’assimilar...

Neh jo menys les pèrdues estic bastant com tu... però ànims! Després val la pena! Que bé que el nou gine t’agradi. És molt important trobar algú amb qui et sentis a gust en aquests moments.

Sonial86 va molt bé fer exercici durant l’embaràs. Jo l’altre cop ho en vaig fer però ara com que vaig tenir amenaça de part prematur i ara amb un nen no tinc ni temps ni esma per a fer res... Nosaltres tmb li hem dit al nostre fill que la mama porta un tete a la panxa i de vegades ve i toca la panxa i diu tete jeje. Fa molta gràcia. Esperem que tot vagi bé perquè ara ja ho tè bastant assumit...

Gemmam jo crec que a la SS t’ho faran bé així que pots confiar-hi. Pensa que allà només hi fan aquestes ecos importants així que estan molt preparats i en fan moltíssimes.

Mode ego: jo tambè tinc aquestes molèsties de què parleu, sobretot quan faig moviments bruscos o tinc tos... coses així. Ara fa dies que ho noto menys. Tampoc noto que creixi massa la panxa. Alguns dies se m’infla a la tarda molt però al matí estic plana plana... i vosaltres?
Ara porto uns dies malalta el nen ens ha passat un refredat fort... així que he canviat els símptomes d’embaràs per mocs, tos, mal de cap, febre... avui estic millor i ja torno a tenir nàusees. Dimecres tenim llevadora i li preguntaré a veure si marxaran algun dia perquè entre la feina, el nen, les nàusees, ara el refredat... estic mooooolt cansada i em sento dèbil. Necessito trobar-me bé!!
I res, a mi també m’ha semblat notar el bebito alguna vegada però no n’estic segura. A veure si aviat els podem notar bé perquè et deixa més tranquil·la saber que el tens per allà donant patadetes jeje.

Que acabeu de passar un bon diumenge!
Abril 2015 --> 1a IAD
Maig 2015 --> 2a IAD
Juny 2015 --> 3a IAD
13 de juliol --> pipitest +!!!
18/03/16 --> Neix el rei de la casa!

Imatge
Sonial86
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dt. gen. 09, 2018 8:39 am

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Sonial86 » dt. feb. 13, 2018 10:17 am

Hola noies!!!!
Despres us contesto a totes, que feia molts dies que no entraba....
Estem a la sala d’espera de la gine, esperant veure el bebito!!!
L’altre dia vem anar a una eco 4D ( es un pack de ecodadys en el qual farem 3 ecos 4D, la primera es per veure el sexe del baby), i ens van dir que potser es una nena!!!! De totes maneres com que no es va veure gaire be, tornem el 19 per confirmar i estem a l’espera dels resultats de l’analitica, o d’avii mateix al el gine....
Guapes despres parlem de simptomes, familia, animals....
Imatge

Imatge
aneni28
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: ds. des. 30, 2017 9:11 pm

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: aneni28 » dt. feb. 13, 2018 10:58 am

Jo també tinc gatets a casa jiji i sobretot en tinc un que al principi abans de saber que estava embarassada... va començar a dormir damunt de la meva panxa i no ho havia fet mai!... diuen que perceben alguna olor diferent i intueixen canvis... però la veritat que es porten molt bé amb mi... no em puc queixar!

Jo també vull fer ecos 4D... estic buscant llocs per Lleida perquè he vist que amb alguns centres et fan packs.. aveure que trobaré que estigui bé de preu... jajaja

Gantils23 ja ens explicaràs que tal!!

Ally83 els meus pares també estan molt a sobre meu... soc la petita de 3 germans i això es nota moltissim! però enfi... intento prendre-mho amb calma la veritat... paciència XD
Gantils23
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dv. març 20, 2015 11:15 am

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Gantils23 » dj. feb. 15, 2018 7:41 am

Hola, noies,

Com aneu? Totes bé?

Ahir vam tenir revisió amb la llevadora i li vaig comentar que havia començat a sentir com contraccions (molt suaus, és clar, perquè l'úter és petit). Com que vaig tenir amenaça de part prematur per escurçament del coll de l'úter amb el primer embaràs va demanar a la ginecòloga si em podia revisar el coll, i em van fer passar de seguida per mirar com estava. En tres setmanes se m'ha escurçat de 54mm a 31mm i la ginecòloga em va dir que tot i que està dins els límits de la normalitat pel període gestacional (el llindar són 28mm, ara estic en un percentil 5), hi ha hagut un escurçament i com que li vaig comentar això de les contraccions em va receptar la progesterona de nou, que relaxa l'úter, i en una setmana tornar a visitar per veure com està la cosa. M'ha dit que si seguís notant contraccions tot i la progesterona que vagi a l'hospital i que allà valorin si és necessari que em facin un cerclatge... Ai noies, quin viacrucis això de l'embaràs, no es pot estar mai tranquil·la! Espero que amb la progesterona la cosa es quedi bé i que no faci falta fer el cerclatge ni res... De moment m'ha dit que vida tranquil·la i que si la cosa va a més que segur m'agafi la baixa. Quin pal...

En fi, i vosaltres com va? Hi ha hagut ecos o visites noves? Tot va bé?

Petons i fins aviat!
Abril 2015 --> 1a IAD
Maig 2015 --> 2a IAD
Juny 2015 --> 3a IAD
13 de juliol --> pipitest +!!!
18/03/16 --> Neix el rei de la casa!

Imatge
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Ally83 » dj. feb. 15, 2018 7:57 am

Hola maques!!

Estic al bus amb el mb així que no puc personalitzar gaire...
Gantils, quina angoixa... jo amb la propera eco li dire tb que em miri el coll, una de les meves cunyades va tenir problemes, i no entenc xq normalment no ho miren amb les ecos, si no es que hi ha algun problema previ..

Avui he vomitat, x primer cop i casi de 15 setmanes, vaig al reves...he tornat a la feina i estic contenta xo sense gaire energia, com treballo a oficina, acabo el dia amb molt mal d’esquena a les lumbars, ahir vaig anar a la piscina, que guay!! Però als 10 minuts em faltava l’alè!!

Dilluns vaig a la llevadora, ja us explicare!

Ahhh i jo tampoc tinc gaire panxa, la tinc ample i rodona, xo no sobresurt molt, diu la meva iaia que sortira de cop!! Jejejje
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
GinestaU
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dg. jul. 02, 2017 2:33 pm
Contacta:

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: GinestaU » dj. feb. 15, 2018 8:06 am

Ostres Gantils espero que amb la progesterona se't millori, i si has d'agafar la baixa mira, l'important es que tinguis un embaràs bo i que tot vagi bé! Cuida't moltisiim!
Jo vaig fer la eco del primer trimestre ahir, ja tenim les setmanes ben controlades, em van canviar la data de la regla i ara ja cuadra tot. El risc de trisomies es molt baix i la eco va sortir molt be, fa tanta cosa quan s'ho miren tot tan detingudament... jo només mirava a la doctora per veure quina cara posava, i arronsava els ulls i deprès anava asentint. Esta tot be a excepció d'una valvula del cor que no li tanca... em van tranquilitzar dient-me que no es una cardiopatia, que en la majoria de casos es per la inmaduresa del fetus i en 4 setmanes em repetiran eco (que me l'havien de fer igualment per el mielomeningocele anterior) i li miraran be el cor els cardiolegs, que segurament s'arreglarà sol. Però com una ja va sabent de que van les coses, i l'ultim cop que em van dir que hi havia una coseta vaig acavar perdent la meva filla li vaig preguntar clarament si passat aquest punt la cosa no millorava si hi havia solució. Em va mirar com dient "vaia flipada, relaxa" i després de dir-me "no, no, tancará" vaig aconseguir que em digués si hi ha alguna solució mèdica si aixó no millora sol, i n'hi ha. Així que me'n vaig anar a casa més tranquila, però nomes de pensar que la historia es pot repetir m'agafa un ofec... Despres a casa he vist que a l'informe menciona que tinc la placenta baixa, però això si que se sol arreglar sol i a més també ho controlen molt. No sabem qué es encara, es movia moltissim! Em va deixar molt satisfeta veure que movia les cametes sense parar, va haver un moment durant la eco que vaig notar com es movia, tenia el cacharro aquell super apretat a la panxa i el peque s'anava regirant super fort! Al final va semblar que s'avia enfadat i tot, estava la doctora ensenyant-nos tot el perfil i de cop es va donar la volta i ens va donar l'esquena XD

Es taaaan extrany i emocionant veure'ls com es mouen quan ni els sents... a la pantalla semblen tan grans, sobretot quan l'has vist anteriorment, i quan et diuen que només medeix 6cm... es increible.

Aviam les demes com aneu! Espero que estigueu tenint embarassos molt tranquils i que tot vagi sobre rodes. Un petó!
Imatge
Imatge
Imatge
aneni28
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: ds. des. 30, 2017 9:11 pm

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: aneni28 » dj. feb. 15, 2018 8:54 am

Bones!

Ally83 jo també vaig al reves... he vomitat dos cops dsd q stic al segon trimestre...

A mes no se si us passa.. pero jo no dormo bé i estic esgotada per la falta de son... buff em va dir q era insomni i em va receptar unes capsules naturals pero no em fan res xq clar son molt fluixetes.. enfi.. haure de tenir paciencia... pero la veritat q desespera..

Jo ara fins al 6 de març no tinc gine.. aixi q em toca esperar!

Gantils23! A una amiga tb li van dir aixo del cor i al final se li va arreglar sol! Esperem q no sigui res! I si has dagafar la baixa doncs a descansar a casa :)
Ncv
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dg. feb. 04, 2018 6:28 pm

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Ncv » dj. feb. 15, 2018 11:36 am

Bon dia!!!

Gantils23 Espero que les petites contraccions es frenin i no vagi a mes fins que sigui l'hora!! i lo del cor ja veuras com es soluciona sol!

Jo tinc visita divendres de la semana que ve!! quins nervis i quines ganes!! a veure si es deixa veure que es!! Ara ja si que em noto una mica de paxa rodoneta al mati i al vespre sembla que m'hagi empassat una sindria! m'ha semblat notar el petit en dos ocasions pero com es el primer i no puc comparar no acabo de saber si es o no es...

aneni28 jo estic igual que tu...dormo bastant malament, em desperto mil cops i m'en enrecordo de practimament tots els somnis, vaja que despres el dia seguent estic morta....i em fa molta rabia perque era de caure rodona al llit i dormir tota la nit sencera.... será que estic agafant practica per quan plori a la nit i no dormi....
Gemmam
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dl. gen. 06, 2014 10:51 pm

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Gemmam » dl. feb. 19, 2018 10:04 am

Hola Noies!
Porto molts dies desapareguda i segur que em deixaré coses per comentar!

Gantils23 Com estas? espero que amb la progesterona t'hagis pogut estabilitzar! i la resta segur que va tornant a lloc!

Ncv Ja ens diras com va la teva visita.

Ally83 quina murga vomitar! Jo no he vomitat cap cop per l'embaràs però segueixo tinguent fàstics o sigui que suposo que encara ens falta una mica per superar aquesta fase inicial.

Mode ego:

Tota la setmana passada vam estar amb grip a casa, va començar el peque, després jo i finalment el meu company... total un festival però ara ja començo a veure la llum tot i que encara tinc molta tos i mal de coll.

També em van trucar del laboratori on vam fer l'anàlisi, la meva mostra no va arribar al destí a temps per poder fer l'anàlisi i avui l'he hagut de repetir, a esperar 10 dies mes, creuem els dits que ara arribi :D

Dijous vaig anar a la llevadora i vaig sentir el cor, i vaig poder confirmar del que feia uns dies que m'havia semblat notar-lo/la és realment el cigronet moguent-se em va fer il.lusió.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Ally83 » dl. feb. 19, 2018 5:23 pm

Hola maques!

Ginesta segur que el cor no és res, xo cada coseta és un mal trangul, t’entenc... ja veuras com a la propera tot esta perfecta!!

Aneni jo tampoc acabo de dormir be, no puc fer siestas, i a les 6 del matí ja estic desperta...

Jo avui he anat a la llevadora, i molt be, li hem sentir el cor!! I m’ha resolt tots els dubtes. Que els dolors i els tirons a les ingles son normals, que el mal d’esquena faci esport x reforçar una mica, que les descarregues de fluxe tb son normals. I com ja sabia em toca la maternitat x donar a llum! Divendres vaig el gine de la mutua i farem eco, tinc unes ganes!!!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::