***---MARES OCTUBRE '18---***

gener, febrer, març...
patmp
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dv. des. 22, 2017 1:42 am

***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: patmp » dl. feb. 05, 2018 12:10 pm

En aquest fòrum compartim experiències, dubtes, felicitats i angoixes totes les mares que esperem per l'octubre del 2018.

Llista segons DPP:

30 setembre_ NELLY2010
8 octubre_ CA NYELLA
10 octubre_ERIKA79
11 octubre_ MEIA
12 octubre_PATMP
12-15 octubre_ KRLA
16 octubre_MIYA
23 octubre_EUPATINA
28 octubre_ NEIRE
31 octubre_LAVIDA i LLEONA

I nosaltres som... :-)(-:

:-()) Nelly2010
TE+: 28 de gener
DDP: 30 setembre
Seguiment i hospital previst de part. Dexeus
N de fills: 2 , 2 nens de 6 i 3 anys
Edat papis: 35 els 2
Sexe i nom: ni idea

:-()) Ca nyella
DPP: 8 octubre 
Nº fills: 0

:-()) Erika79
TE+: 31 de gener
DDP: 10 octubre
Seguiment i hospital previst de part. Teknon però no és 100% segur encara.
N de fills: 0
Edat papis: jo 38. Papi, donant anònim i ni idea de l'edat.
Sexe i nom: encara no ho sé

:-()) Meia8
DPP: 11 octubre
nº fills: 0 (el que ve en camí) 

:-()) Patmp
TE+: 3 de febrer
DDP: 12 octubre
Seguiment i hospital previst de part: seguiment doble ss i mutua. Casa de parts, encara per concretar.
N de fills: 0
Edat papis: jo 30 i ell 29
Sexe i nom: ¿? Encara no està del tot decidit!

:-()) Krla
TE+: 3 de febrer
DDP: Entre 12 i 15 d’octubre (està per confirmar)
Seguiment i hospital previst pel part: Jo vaig per mútua a fer el seguiment a Manresa i hospital previst Clínica Sant Josep de Manresa
N de fills: 0
Edat papis: jo 32 però quan pareixi en tindré 33 i ell 42
Sexe i nom: no ho sé, encara. 

:-()) Miya
TE+: 8 de febrer
DDP: 16 octubre
Seguiment i hospital previst de part: Seguiment doble, ss i mútua. Hospital??
N de fills: 0
Edat papis: jo 32 i ell 35
Sexe i nom: ??

:-()) Eupatina
TE+: 13 de febrer
DDP: 23 d’octubre
Seguiment i hospital previst: en principi, hospital general, però tinc alguns dubtes!
N de fills: 1 
Edat papis: jo 32 (però pariré amb 33) ell 36
Sexe i nom: no ho sé i aquest cop no tinc preferències!

:-()) Neire
Ddp: 28 d'octubre
Fills. 1. 3 anys (Martí)

:-()) Lavida
TE+: 23 de febrer (després de dos dies de dubte)
DDP: 31 d’octubre
Seguiment i hospital previst: mútua privada (sóc muface)
N de fills: 0
Edat papis: jo 29 (tot i que el tindré amb 30) i ell 30 (el tindrà amb 31)
Sexe i nom: a mi m'és indiferent el sexe, tot em fa il·lusió, ell prefereix un nen. Tema noms... en tenim algun en ment, però tenim temps per decidir! Abans de fer-ho públic en vull estar molt segura  

:-()) Lleona
TE+: 21 de febrer
DDP: 31 octubre 
Seguiment i hospital previst de part: si ve de natges com la peque, Vall d'hebron, si no a casa o a SJDD d'Esplugues. 
N de fills: 1 de 17 mesos
Edat papis: 30 els dos i serem bipapis amb 31
Sexe i nom: ni idea

:-()) VLB30
DPP:
Nº fills:









____________________________________________________

I així començava el meu primer post:
Bon dia!!!
Obro nou tema, tot just comencem febrer però espero hi hagi alguna que estigui com jo, esperant per l'octubre!

Doncs just fa tres dies estava esperant la W, a l'endemà faig un TE per descartar, estava convençuda que res de res i....DUES RATLLES! :p-) :p-) :p-) :p-) gUAUUUU quina emoció, encara no m'ho crec, contant des de l'última regla estic de 4+3, molt poquet, però són molts els dubtes.
Tinc mútua, i m'han donat hora per la setmana 8, l'1 de març, i al CAP, amb la llevadora igual, fins al 26 de febrer no tinc visita.. i mentrestant què??? falten tres setmanes i sembla (a part del dolor de pits), que al meu cos no passi res! Necessito compartir inquietuds i dubtes amb algú!
Que hi ha algú amb algun positiu de febrer??? :-())
patmp l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 27, 2018 6:42 pm, en total s’ha editat 6 vegades.
AnSa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dt. gen. 16, 2018 8:38 am

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: AnSa » dl. feb. 05, 2018 12:32 pm

Enhorabona patmp!

M'he colat en aquest post tot i que jo sóc de Setembre. És només per dir-te que no pateixis si no tens simptomes, a data d'avui estic de 10 setmanes i l'únic simptoma que he tingut és el mal dels pits (com emprenya!) i cansament; ni nausees ni res de res.
Jo em vaig fer el test el 29 de Desembre i fins el 15 de Gener no vaig tenir la primera visita amb el ginecoleg (vaig per privat) així que no pateixis que és del tot normal.

Ara per ara et toca estar tranquila i esperar :ok:
Imatge
Ca nyella
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. feb. 05, 2018 3:38 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Ca nyella » dl. feb. 05, 2018 4:02 pm

Hola Patmp i AnSa!!

Moltes felicitats a les dues!! Tot i que fa dies que vaig fent el tafaner per aquí no m’he decidit a fer-me usuari fins avui. Jo estic de 5 setmanes, és el meu primer embaràs, i els càlculs sembla que seran fàcils de portar: el primer dia de la meva ultima w va ser 1 de gener, dilluns! Jeje

No sé si ha estat la paranoia o què però una setmana abans de la falta ja vaig començar a percebre petites sensacions que se’m feien una mica estranyes i vaig pensar que podria estar embarassada... Sigui pel motiu que sigui fa una setmana em vaig fer el TE i va sortir positiu! Estem molt contents i emocionats però sembla que ens haurem de carregar de paciència, com vaig llegint a la majoria se li fa molt llarg el primer trimestre.

Patmp quina sort que et trobis bé, espero que segueixi així, a mi fa un parell de dies em van venir nàusees i marejos, i segueixo així bona part del dia... La doctora m’ha recomanat infusions de jingebre i sembla que hi noto una mica de millora.

Nosaltres també tenim mútua i la primera visita programada pel 21 de febrer, quina espera més llarga!! Jeje

Bé, a veure si apareix alguna mare més d’octubre, tot i que encara és d’hora!!
Flop
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dl. juny 22, 2015 4:55 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Flop » dl. feb. 05, 2018 4:12 pm

Hola a totes!
Jo també fa uns dies que vaig mirant si algú s’anima a crear el grup! Que bé que ja tinguem fòrum d’octubre 2018!
Jo, si no em fallen els càlculs estic de 4+5. Molt poc... És el meu tercer embaràs. El primer va acabar molt malament a la setmana 21... Era una nena. I el segon va ser fa 2 anys. També una nena, la Mireia! Que és una guapa tremenda!
Jo m’ho noto de seguida que estic embarassada... molt abans de fer la prova. Els altres dos embarassos he tingut una nàusees terribles. Ara no noto res, però em sembla recordar de les altres vegades que començaven cap a la setmana 6... seria tan guai no tenir-ne!!! Sisplau, sisplau!!!
Jo tinc visita a la llevadora el dia 16. Veig que a vosaltres també us han donat cita per d’aquí força dies. L’espera es fa llarga!!
Enhorabona i ànims! Ja ens anirem explicant cosetes!
patmp
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dv. des. 22, 2017 1:42 am

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: patmp » dl. feb. 05, 2018 4:20 pm

Gràcies Ansa!! Doncs res...paciència i a esperar, però només amb el test i prou sembla que no hagi de ser veritat, no??? hehehe. Molta sort per tu també! Enhorabona!

Hola Ca nyella! Quina alegria! Jo som dues! Per mi també és el primer...d'aquí venen tants dubtes! Enhorabona per tu també, vas una mica més avançada que jo, la meva última W va ser el 5 de gener. També he llegit això del gingebre per les nàusees, ja ens dius si funciona! Jo de moment creuaré els dits!

Benvinguda Flop. Guauu, una experta doncs! ens podràs explicar moltes cosetes! Esperem que aquest sigui diferent i et trobis bé passada la sisena! Enhorabona! Tu tens visita abans, ja ens explicaràs!

Què feu de moment, abans de la visita amb el metge/llevadora? Jo, pels post que he llegit a 'trobadores' vaig començar fa una setmana (abans de saber el +) a prendre ovusitol. Suposo que amb això i bona dieta ja n'hi ha prou, això si: tinc una gana descomunal a totes hores!

Per cert, pel que he vist a d'altres temes: crec que al primer post fan un llistat amb les dades de totes les participants per tenir un resum fàcil de llegir a l'inici, no fa molt que navego per aquí, però què us sembla si ho fem també?
Crec que posen:
NOM:
DPP: (data prevista part)
Nºfills:

Però vaja, podem afegir el que volguem!
Una abraçadaaaa! :miko:
Flop
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dl. juny 22, 2015 4:55 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Flop » dl. feb. 05, 2018 6:15 pm

Hola,

bona idea. Vinga, començo:

NOM: Flop
DPP: (data prevista part) 9 octubre ( de moment són els meus càlculs, potser m’he equivocat)
Nºfills: 1

Jo fa uns mesos que prenc Acfol. Arribar a l’embaràs amb bones reserves d’àcid fòlic és important. I seguir-ne prenent durant els primers mesos, també. Ajuda a prevenir lesions del fetus d’espina bífida.
Ah, si sou primerenques potser no sabeu que no es pot menjar carn crua (inclou embotits i pernil salat) i tampoc formatge fet amb llet sense pasteuritzar.
Això de l’embotit és per evitar la malaltia de la toxoplasmosi. A la primera analítica de sang que es fa ja miren si l’has passat l no. Si l’has passat (jo l’he passat) en pots menjar. Però mentres no ho saps, s’ha d’evitar. Bé, se’n pot menjar si congeles l’embotit mínim 48 hores. Jo ho feia fins que em van fer l’analisi de sang perquè el pernil salat m’agrada molt...
Bé, no us atavalo més!
Ànims per l’espera!!
Ca nyella
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. feb. 05, 2018 3:38 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Ca nyella » dl. feb. 05, 2018 6:42 pm

Hola noies! Quina il.lusió poder-nos anar explicant coses i resolent dubtes per aquí. Jo també deixo les meves dades:

NOM: Ca nyella
DPP: 8 octubre
Nº fills: 0

Benvinguda Flop!! Sento que tinguessis aquesta experiència tan dura al teu primer embaràs. Segur que aquest anirà molt bé i esperem que no tinguis nàusees, a mi m’ha sorprès sentir-les tant d’hora...

Noies nosaltres teníem previsió de buscar l’embaràs des de fa uns mesos però fins al gener no ens hi vam posar, ha set diana total!! >.-<: Fa un parell de mesos vaig anar a la gine i ja em va receptar àcid fòlic que porto prenent des de llavors, i també ens vam fer anàlisis de sang els dos per saber que tot estava bé. Ja he passat la toxo així que puc menjar embotit! :b-)))

Patmp l’espera serà eterna. La veritat em va sorprendre que em programessin la visita tant enllà, com a embarassada en pràctiques penso que tinc molts dubtes i no sé res de res. Fa uns dies vaig anar al metge de capçalera a fer-li unes quantes preguntes i va dir-me que endavant però no sabia si me les sabria respondre. Li vaig preguntar coses típiques: si podia seguir fent esport (millor que no), si podia menjar foie o tàrtar (millor que tampoc :ufs: ), si em puc tenyir el cabell (va dir que sí), beure tè (en principi tot menys poleo menta...???). Tampoc em vaig quedar molt més tranquil.la... jeje

Flop i Patmp d’on sou? Ja teniu clar on fer seguiment de l’embaràs? Jo sóc de Barcelona, faré el seguiment a la Teknon.

Quines preguntes més teniu?? A veure si ens podem ajudar! >.-<: >.-<:
Meia8
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dt. feb. 06, 2018 7:23 am

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Meia8 » dt. feb. 06, 2018 7:31 am

Bon dia noies!!!

Com vosaltres seré mare a l'octubre del 1r!!!! quins nervis!!!!

Jo vaig començar a tenir dolors a un cantó com una tibantó a mig mes de gener.... al no ontar dolor d'ovaris vaig pensar que ho estava però divendres el TE va donar positiu!!!!

El dolor apareix quant faig algun esforç o tinc gana i després desparareix.. ha anat a menys amb el pas dels dies i sinó ambu n sac calent està controlat... sabeu si es pot? algú més li passa?

Jo he trucat al gine i tinc hora demà se que no veuré res però vull saber si el dolor és normal, si he de seguir prenet el mateix àcid fòlic o què he de fer a partir d'ara....

Feina molt esport i se que els 3 primers mesos hauré d'afluixar.... paciència oi?

És molt xulu tenir aquests fòrums ja que necessites parlar i explicar moltes coses però encara no ho pots dir i tu et morts per explicar >.-<: >.-<: >.-<:

Jo em trobo bé, ni mareijos, ni vòmits i pit suportable... m'adormo com un sóc i em llevo molt a les nits però bé!!!!!!

Quina emoció oi? jo encara no m'ho crec!!!!
Flop
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dl. juny 22, 2015 4:55 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Flop » dt. feb. 06, 2018 8:52 am

Benvinguda!

La colla va augmentant, eh! >.-<:
Jo sóc de Reus, així que no coincidirem en el lloc de fer el seguiment de l’embaràs. D’on sou les altres?

Una abraçada!
Meia8
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dt. feb. 06, 2018 7:23 am

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Meia8 » dt. feb. 06, 2018 10:26 am

Jo em dic Mireia i sóc d'Osona....
patmp
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dv. des. 22, 2017 1:42 am

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: patmp » dt. feb. 06, 2018 12:20 pm

Que bé! Una més! Benvinguda Mireia! A veure que et diu el gine!
Jo visc prop de Piera, però vaig a la Dexeus. Si aneu omplint dades a la tarda puc actualitzar el primer post amb les dades de totes!
Ca nyella
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. feb. 05, 2018 3:38 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Ca nyella » dt. feb. 06, 2018 12:43 pm

Benvinguda meia8!! A veure què et diu demà la gine!

Gràcies per oferir-te a afegir les dades patmp, si et puc ajudar amb alguna cosa diga-m’ho!!
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Erika79 » dt. feb. 06, 2018 5:39 pm

Doncs jo no tinc clar si sóc del setembre o de l'octubre però aquí em quedo jajajajaja

Tot just vaig tenir la beta el 31 així que és tot molt recent. Falta passar la primera eco per veure que tot estigui anant bé i tal però m'he proposat gaudir de cada moment.
Vinc de tres cicles de reproducció assistida que vaig començar a l'estiu, dos IA i una FIV amb donant ja que no tinc parella.
Serà el/la meu primer/a fill/a així que estic entre feliç, nerviosa i cagada jajajaja.

El que més em noto és la panxa infladota i que pel matins vaig "lleugereta" al lavabo, per dir-ho finament. He llegit que a vegades pot passar durant les primeres setmanes.

Visc a prop de Tarragona i no tinc molt clar on fer el seguiment si per privat tirant de la mutua o per SS. De moment la primera eco me la fan el dia 20 de febrer a la clínica de Barcelona on he fet el tractament i a partir d'allà ja segueixo pel meu compte.

Per cert, m'he posat el contador aquest de les setmanes i va flipat. Si la punció me la van fer el 17 i me'l van transferir el 19 a dia +2 no estic de 4 setmanes i pico jajaja. Però no hi havia opció de posar dades de la FIV, només del primer dia de l'última regla. Però benu.
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Ca nyella
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. feb. 05, 2018 3:38 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Ca nyella » dc. feb. 07, 2018 11:39 am

Hola Erika79!! Benvinguda tu també!!

Com us trobeu noies? Alguna novetat?

Meia8 has anat al gine? Què t’ha dit dels dolors? T’ha fet eco? Espero que tot estigui bé!! :-())
Krla
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dv. gen. 05, 2018 10:49 am

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Krla » dc. feb. 07, 2018 6:47 pm

Hola a totes!
Igual que vosaltreS, si tot va bé i espero que si, seré mare a mitjans d’octubre. :love:

NOM: Krla
DDP: 3ra-4ta Octubre (encara no ho sé segur)
N.FILLS: 0

Avui he anat al gine però encara estic de massa poc per veure’s res. Pero m’ha tret d’alguns dubtes i m’ha fet fer una analítica!! He de tornar-hi d’aquí a 3 setmanes! :anec:

Jo visc al Bages però soc d’Osona. Vaig al gine a Manresa.
Avatar de l’usuari
Nelly2010
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1055
Membre des de: dj. jul. 01, 2010 6:40 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Nelly2010 » dj. feb. 08, 2018 2:32 pm

Hola! no sabia si apareixer per aquí, és el meu tercer fill, però els altre dos he estat a socpetit i he fet grans amigues reals així que aquí estic, per tercer cop. Tinc un nen de 6 anys i un de 3 anys, així que serà la joguina de casa. Estic de 6+4 setmanes i no tinc hora per la primera eco fins el 23 de febrer, se m'estàfent etern!!!! Espero anar-vos coneixent poc a poc i ajudar-nos mutuament.

NOM: Nelly2010
DPP: 1 octubre
Nº fills: 2

Serem familia nombrosa!!!!
Flop
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dl. juny 22, 2015 4:55 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Flop » dj. feb. 08, 2018 3:33 pm

Benvingudes a totes les noves! I enhorabona pels embarassos!!
Algú ja ha tingut visita a gine o llevadora? Com ha anat?
Com us trobeu? Jo, de moment, bé. Em noto la panxa molt inflada als vespres, però ja està.
Petonets!!
Avatar de l’usuari
Nelly2010
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1055
Membre des de: dj. jul. 01, 2010 6:40 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Nelly2010 » dj. feb. 08, 2018 5:31 pm

Jo perfecte, com si res, a vegades ni m'enrecordo ficada dintre de la rutina diària
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Erika79 » dj. feb. 08, 2018 6:47 pm

Ara potser em mateu però quan dieu això de 6+4 a què us referiu? Setmanes i dies?
I un altre dubte, pel que tinc entès una cosa són les setmanes d'embaràs i una altra les de gestació, vaig bé?
Embaràs es compta des del primer dia de l'última regla i gestació seria des que l'òvul va ser fecundat. Així quan dieu 6+4 ho compteu des de la regla?
Perquè en un embaràs natural no, però en el meu cas sé exactament el temps que té l'embrió, he de comptar també des del primer dia de la última regla per dir les setmanes d'embaràs que porto o des que es va fecundar l'òvul?
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Flop
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dl. juny 22, 2015 4:55 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Flop » dj. feb. 08, 2018 7:11 pm

Erika79,

es compta des del 1r dia de l’última regla. Per calcular la data del part comptaran 40 setmanes des d’aquest dia. Si vols, posa “calcular fecha del parto” a Google i veuràs que hi ha un munt de pàgines on t’ho calcula. De totes maneres, la llevadora t’ho comptarà.
Jo ara, per exemple, estic de 5+1. És a dir, 5 setmanes i 1 dia. És a dir, en realitat, fa 1 setmana i 1 dia que m’havia de venir la regla i no ho va fer.
Ja et dic, es compta així, no des del dia de fecundació.
Espero haver-te ajudat. Crec que m’he enrotllat molt :love:

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::