Mames del SP a la UOC

Universitat, oposicions...
Avatar de l’usuari
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: Sumsi » dv. gen. 26, 2018 7:53 pm

Pujo post!!

Aquí una altra mami que estudia a l'UOC, fent un màster jeje i de moment molt bé, fent matinades espectaculars i llegit apunts al tren i bus jeje
Imatge
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: Pink_flower » dv. gen. 26, 2018 8:16 pm

Sumsi ha escrit:Pujo post!!

Aquí una altra mami que estudia a l'UOC, fent un màster jeje i de moment molt bé, fent matinades espectaculars i llegit apunts al tren i bus jeje


Que be, ja som unes quantes! :) quin master estas fent??
Jo de moment continuo fent i faig mig curs per any, aquest any faré la meitat de segon. Ja queda menys jeje i amb els tres nens.

Anims que es pot!!
Avatar de l’usuari
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: Sumsi » ds. gen. 27, 2018 4:08 pm

Estic fent el de Prevenció de Riscos Laborals, faig poques assignatures per semestre, bé aquest semestre passat he anat amb 3 i he tingut que matinar molt jajaja però totes superades.

Aquest any ja no fan exàmen, tot són PACS.

És una passada realment, treballant tot el dia, la casa i el peque demandant al 100% i l'energia que treus.

Tu amb 3 ja deus ser lo más.

Però quan ho vas superant et sents tan bé jeje.

La gent que diu que no té temps és perquè no vol jajajaja o-o:) :r)
Imatge
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: Pink_flower » ds. gen. 27, 2018 4:19 pm

Sumsi ha escrit:Estic fent el de Prevenció de Riscos Laborals, faig poques assignatures per semestre, bé aquest semestre passat he anat amb 3 i he tingut que matinar molt jajaja però totes superades.

Aquest any ja no fan exàmen, tot són PACS.

És una passada realment, treballant tot el dia, la casa i el peque demandant al 100% i l'energia que treus.

Tu amb 3 ja deus ser lo más.

Però quan ho vas superant et sents tan bé jeje.

La gent que diu que no té temps és perquè no vol jajajaja o-o:) :r)


Apa mira! Jo estic fent el GRau de Relacions Laborals. Que tal aquest Master??

Aixo penso jo quan la gent sense fills diu uf no tinc temps de res penso...ayyyy si jo t’explico jajaja. Pero bueno penso que tot es organitzacio i ganes.

A mi ara amb la petita de 6 mesos es quan mes m’esta costant i sobretot fer els examens amb el mega panxot va ser durillo pero poc a poc. Tinc plantejat fer-la en 8 anys aixi que...ja falta menys jeje
Avatar de l’usuari
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: Sumsi » ds. gen. 27, 2018 4:45 pm

Poc a poc.

El màster és de 1 any i me'l trauré pot ser entre 3 i 4 anys jajaja, aquest és el 3r semestre que vaig (1 any i mig).

Com ja estic posada en aquest mundillo és molt interessant realment per coneixements en general, això sí és caríssim però bueno per no estar oxidada.

Hi ha assignatures que si no ets de ciències ho passes malament, no el meu cas que sóc de ciències 100% jeje però es superen. He coincidit amb un noi de dret que s'ho està traient però només farà una especialitat, jo si tot va bé vull fer les 3, al completo quasi.
Imatge
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: Pink_flower » dg. feb. 04, 2018 12:48 am

Sumsi ha escrit:Poc a poc.

El màster és de 1 any i me'l trauré pot ser entre 3 i 4 anys jajaja, aquest és el 3r semestre que vaig (1 any i mig).

Com ja estic posada en aquest mundillo és molt interessant realment per coneixements en general, això sí és caríssim però bueno per no estar oxidada.

Hi ha assignatures que si no ets de ciències ho passes malament, no el meu cas que sóc de ciències 100% jeje però es superen. He coincidit amb un noi de dret que s'ho està traient però només farà una especialitat, jo si tot va bé vull fer les 3, al completo quasi.


Uf doncs ja m’has desanimat amb aixo que dius perque jo soc de lletres total! Veia molt interesant fer aquest master, trobo que te molta sortida professional ara mateix. Les 3 especialitats deu ser una pasta si uf...
Jo de moment a veure si acabo el grau i despres ja veurem. Perque al ritme que vaig em queden 4/5 anys i no se si podre aguantar tants anys aquest ritme. Aquest semestre vull fer esprint i agafo 4. Espero no morir en l’intent jeje.
Avatar de l’usuari
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: Sumsi » dg. feb. 04, 2018 5:35 pm

No et desanimis, no és tan complicat i si no jo et puc ajudar jeje.

Ànims!!

Jo aquest semestre agafo 1 que aquest útltim he agafat 3 i he matinat massa però ja estan superades jeje i 2 amb nota >.-<: >.-<:
Imatge

Torna a “Estudis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::