_____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

gener, febrer, març...
miri75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. maig 27, 2015 3:50 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: miri75 » dc. des. 20, 2017 8:07 am

Moxaina, >.-<: >.-<: >.-<: qué bé llegir aquestes notícies!!!! M'alegro molt per vosaltres i per la criatura. Ara a respirar tranquil·la i a gaudir de l'embaràs. I demà sobretot no et cansis massa durant les eleccions!!!
Un petonàs ben fort!!!

Miri75
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: virolai » dc. des. 20, 2017 9:35 am

Hola guapes, no puc evitar entrar aviam com esteu, hehe!

Moxaina i MIri75, m'alegro molt per les bones notícies!!

Algú m'ho preguntava, sí, finalment va ser un avortament espontani el mateix dijous, hores després de l'ecografia. Diumenge vaig anar a l'hospital perquè em fessin eco per assegurar-nos que ho havia tret tot i sí, he fet net. El gine em va dir que tenia algun coagulet però poca cosa, tot i això em fan fer una altra eco el dia 27 per tancar el tema.

I amb tot això continuo tenint el rau-rau del tercer fill… Havíem decidit que si aquest no anava bé ho deixàvem aquí, però mai havíem pensat que realment no tiraria endavant, i ara deixar-ho així de manera tan brusca… Hi ha moltes coses en contra: la meva edat; que al juny el petit farà dos anys i ja podríem començar a fer altres activitats; la part econòmica… Però a l'altre plat de la balança hi ha les ganes d'un tercer fill, que els meus fills siguin colla quan siguin grans, i sí, tornar "enrere" durant un parell d'anys, però què són dos anys comparats amb una vida?

Quan vagi a l'eco de la setmana que ve vull preguntar coses sobre l'edat i el risc. Ja em va dir el gine de diumenge que l'edat és un factor important, ja que els òvuls a partir dels 40 són de pitjor qualitat (tot i que el nostre 2n fill va arribar ràpid i va ser un embaràs normalíssim, i en tenia 41). Em va dir que a més no es pot esbrinar si un òvul és sa o no (suposo que només ho miren si fas in vitro i tens motius genètics per mirar-ho). No sé, em sembla que obriré un fil per veure si hi ha mares de la meva edat amb històries felices.

Bé, no sé si passaré gaire més per aquí, així que us desitjo el millor i que passeu unes festes superfelices i emocionants ensenyant ja la panxeta i somiant com seran les festes de l'any que ve.

Molts petons!
Avatar de l’usuari
celiav
:: poltre
:: poltre
Entrades: 667
Membre des de: dl. juny 07, 2010 8:42 am

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: celiav » dc. des. 20, 2017 8:41 pm

Virolai, m'encanta aquest positivisme!!
Bones festes i molts petons, gaudeix dels teus!

Dilluns vam anar a fer eco, va mirar plec nucal, i tot i que no tinc la mitjana, va dir que semblava correcte. Feia uns salts el petit/a!!
La única pega és que tinc placenta prèvia, així és que cesària de risc, embaràs de risc... encara és a temps de moure's però. A més que tinc Muface Adeslas i m'ha recomanat canviar a S.Social pk les privades a Girona no estan prou preparades per casos així, el gine prefereix fer-ho a la pública, i agraeixo molt la sinceritat.

Adeu guapes!!
Avatar de l’usuari
Moxaina
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Moxaina » dv. des. 29, 2017 5:23 pm

Hola boniques!!! Que calladetes esteu!!! Totes les ecos bé? Us recordo que tenim el grup de WhatsApp que si alguna es vol afegir li ha de dir a la bubi!!
Com que tota la família i amics ja estan assabentats del que portem us ho dic a vosaltres!! Esperem.... una nena!!!
Vinga ja tenim la parelleta, despres haurem de desempatar jajaja (si convenç al maromo...)

Que tingueu bona entrada d’any!!!
Imatge
Imatge
Punxetes84
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. ago. 29, 2017 6:50 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Punxetes84 » dv. des. 29, 2017 5:59 pm

Hola wapes! Alaaa! veig que moltes ja sabeu que porteu... a nosaltres no ens han dit res, i la propera eco no la tenim fins el febrer! veig que seré de les últimes en saber-ho.

Va, jo també em vull apuntar al grup de Whats, com ho faig???? Bubi, com ho faig per dir-tho?

Bon any guapes! xxkiss::
31/05/2018 per fi ha arribat la nostra princeseta l'Aina :-)(-:
Avatar de l’usuari
Moxaina
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Moxaina » ds. des. 30, 2017 8:59 am

punxetes envia-li un missatge amb el teu num i t'afegeix!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
boleta-BCN
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: boleta-BCN » dl. gen. 08, 2018 4:53 pm

Hola mamis!!!

M'apunto i em presento!

Sóc la Boleta i porto força temps pel Socpetit... encara que amb temporadetes de desconexió per agafar aire. He estat mil anys al buscadores, vaig ser jefa del grafiqueres, i deprés d'un temps vaig passar a RA (IA i després FIV). PERÒ... Després d'un llarg i feixuc trajecte, per fi el Boletu i jo serem papàs!!! M'ha costat molt apuntar-me a aquesta banda del forum xq d'alguna manera se'm feia dificil creure que tot aniria bé, i pel que sembla de moment (toquem fusta) tot està bé! >.-<: >.-<: >.-<:

Jo tinc antecedents familiars de down i ens hem fet l'anàlisis de sang famós, i ja ens van dir que el bebito estaba sa cromosòmicament parlant, i que és un nen!!! És curiós perquè tant a la meva familia com a la del Boletu tot son nens, només sabem fer pitus! jajaja.

En fi, m'apunto i ja us aniré coneixent per personalitzar més endavant:

> Data prevista part: 13 Juny
> Edats papis: 36 mare, 37 pare
> Fills: <:-< primer cigronet!!! Sóc un nen!!!

Petonarros a totes!!!
Avatar de l’usuari
celiav
:: poltre
:: poltre
Entrades: 667
Membre des de: dl. juny 07, 2010 8:42 am

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: celiav » dl. gen. 08, 2018 8:29 pm

Hola guapes!!

Benvinguda Boleta!! Per fi estàs amb les panxus! Gaudeix d'aquests mesos especials! I enhorabona pel petitó!

Jo al final també em vaig fer l'Harmony, tot correcte i és... NENA!! :cnena: Avui m'han dit que hi ha un percentatge d'error, espero que no! :-o00m Ja li diem pel nom i tot, es dirà BLANCA. Ah i ara tinc una hèrnia umbilical, avui he anat al cirurgià, diu que hem d'esperar a que passi tot, i més endavant, si cal, posar faixa.

Han anat bé les vacances? Se m'ha posat una panxa!! ufff!
Avatar de l’usuari
Moxaina
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Moxaina » dt. gen. 09, 2018 3:33 pm

Boleta!!! Benvinguda i enhorabona per la panxu!!! tranquila que jo pensava que el moxaino també nomes sabia fer nens perque a la seva familia nomes te germans, i el primer es un en pero ara porto la nena! Aixi que simplement és que el nostre ovulet les deixi entrar jejeje.

Celia m'agrada el nom! em sembla que ja t'ho vaig dir :content: nosaltres encara estem rumiant... encara que és bastant segur un jejeje.

La resta que tal?? esteu molt calladetes!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cuca1985
:: pantera
:: pantera
Entrades: 830
Membre des de: dj. jul. 28, 2011 2:16 am

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: cuca1985 » dc. gen. 10, 2018 3:28 am

Hola a totes noies!!!! Bon any nou!!!

Soc una junyera 2012, i volia desitjar-vos bon embaras part i maternitat a totes! En especial a la Bubi!! Quines ganer de ser tieta q tinc >.-<:

Tant de bo feu tanta pinya com hem fet les mamis juny 12!
que seguim fent pinya després de casi 6 anys!

Una abraçada a totes i enhorabona!!!!! :cnena: :cnen:
Imatge

Imatge

Imatge
Punxetes84
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. ago. 29, 2017 6:50 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Punxetes84 » dc. gen. 10, 2018 10:56 am

Hola punxus!!! Bon any!!!!

Benvinguda Boleta! ja som una més a la colla >.-<:
Celiav, que bé que ja sàpigues què és el cigronet, i el nom m'encanta!

Aquest Nadal ha estat molt especial, el tió i els reis ens han portat un munt de cosetes pel cigronet, i han fet una il.lusió... I la panxeta doncs, també ha crescut bastant, sobretot ho notem nosaltres, perquè la gent em diu: no es nota res! i jo ja els dic... home... aquesta panxa jo abans no la feia... jo crec que sobretot el dia dels reis, la panxa va sortir.

Nosaltres aquest divendres tenim visita amb la ginecóloga, i la propera eco fins al febrer, tenim unes ganes de fer-la i que ens diguin què portem. Així ja podrem anar decidint els noms, tot i que els tenim ja molt clars.

Vinga! una abraçada a totes!
31/05/2018 per fi ha arribat la nostra princeseta l'Aina :-)(-:
Punxetes84
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. ago. 29, 2017 6:50 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Punxetes84 » dl. gen. 15, 2018 11:56 am

Hola panxetes maques!,

el divendres vam fer visita amb la ginecòloga, i vam aprofitar que ens va fer una ecografía per escoltar el cor del bebe, per preguntar-li si es veia el que era, i ens va dir que 80% de possibilitats de una NENA! :cnena: , així que una nena més a la colla! A la semana 20 ens ho confirmarà però ens va dir que segurissim que si! >.-<: De moment ja li diem Aina.

Com esteu vosaltres?

Bubi, et vaig enviar un correu privat per posar-me al grup de WhatsApp, no sé si el vas rebre.

Una abraçada!
31/05/2018 per fi ha arribat la nostra princeseta l'Aina :-)(-:
miri75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. maig 27, 2015 3:50 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: miri75 » dl. gen. 15, 2018 12:19 pm

Hola noies,
Com van les vostres panxulines?? Imagino que creixent.

Celiav, m'encanta el nom de Blanca. És molt bonic i dolcet. I sobre el tema de la placenta prèvia, cuida't molt.

Moxaina, una altra nena al grup de juny!!! :b-)))

Punxetes, tu també una nena. I de nou, un nom que m'encanta. Què bonic que és Aina!!! :globus:

Boleta-BCN, benvinguda al fòrum del mes de juny. Una altra panxeta que creix i una altra mami amb qui compartir experiències.

Mode-ego: jo gairebé ho he comunicat a tots els meu familiars i coneguts. El Miro encara ho ha de dir al seu germà i aquest pas, em veurà la panxa i haurà poca cosa a comunicar.
Sobre noms, encara no n'hem parlat, però ja el trobarem. L'important és que la nena vagi creixent i estigui sana.
Dilluns 22 em fan l'eco de les 20 setmanes. A veure que ens diu el ginecòleg. Jo de moment, estic estupenda, ja no vaig tan cansada. La panxeta no se'm nota massa a simple vista, bé, els qui saben que estic embarassada em veuen igual, però jo al vespre me la veig una miqueta més gran, i quan me l'acarona la trobo dura. I el més divertit és que quan em vaig adormir i em poso oli d'ametlles i em faig una massatge, la nena comença a moure's que dóna gust. I m'adormo amb cara de tonteta feliç.

I vosaltres, noteu els cigronets?? Es mouen??

He començat a comprar cosetes?? Jo encara no li he comprat res i és que de moment no tinc lloc on encabir res de res. El que sí he fet és buscar informació sobre fotos de nou-nats. Les heu vist?? Són unes fotos molt tendres i sí o sí les hi farem. Crec que és un record molt bonic.

Perdoneu tota la parrafada.
Miri75
Cutxufleta
Entrades: 1
Membre des de: dc. gen. 17, 2018 7:12 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Cutxufleta » dc. gen. 17, 2018 7:22 pm

Hola!

No sabía que existía este grup i m'he alegrat molt de trobar-lo!

La meua data prevista de part és el 30 de juny. Les nostres edats son 33 la mare i 38 el pare.
Ja tenim una nena de 3 anys.

Us intentaré seguir perquè amb tants missatges em costa un poc posar-me al dia.

Molts petonets per a totes!
miri75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. maig 27, 2015 3:50 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: miri75 » dc. gen. 24, 2018 8:33 am

Hola noies!!
Com esteu???? Com van les panxetes??? Està el grup de juny molt paradet!
Cutxufleta, benvinguda.

Mode ego: jo dilluns vaig tenir l’eco de les 20 setmanes, la morfològica. Tot ok, la nena perfecta. El ginecòleg va mirar detingudament tots els òrgans i tot perfecte.

Només dues cosetes, un mioma que tinc que fa una mica la guitza, va creixent i com que el meu embaràs no pot ser tranquil·let, ni senzill, doncs, apa, sembla ser que tinc placenta prèvia. De moment, vol esperar una mica a veure si es desplaça cap amunt i si no d’aquí 6 setmanes em farà un informe per tal que visiti al metge de capçalera i em faci la baixa. Ufff, pel que fa a la cesària no em suposa cap trauma, per sort el meu mioma està per sota d’on fan la incisió, però el tema de futures complicacions, em té una mica amoïnada. Però bé, aquest embaràs meu és una carrera de fons i hem d’anar superant els obstacles a mesura que es presentin. Vull gaudir al màxim de l’embaràs i si he de fer repòs, doncs a reposar, no em queda altra cosa.

El proper dilluns aniré a veure la meva metge de capçalera, a donar-me a conèixer, perquè no m’ha visitat mai i així de pas temptejaré el terreny.

Cuideu-vos molt!
Miri75
Llumeta7
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 3:31 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Llumeta7 » dc. gen. 24, 2018 4:01 pm

Hola boniques!!

Entro després de moltíssim temps!! El post de Juny està molt aturat, a veure si l'animem noies, que tinc moltes ganes de compartir i d'altres a preguntar :b-))) :b-))) Em colo desde el post de Juliol, que també està molt aturat z2:-) z2:-)

Demà arribem a la setmana 15, i ja m'ha sortit una mica de panxa, que a la nit es veu molt més gran. Penso que si ara la veig gran, com serà al mes de maig i juny :love: :love:

Al triplescreening va donar molt baix risc, així que no hem fet l'anàlisis invasiu :-()) La pròxima eco, per el privat la tinc el dia 31 que estaré de 16 setmanes, tenim unes ganes de saber el sexe >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: tan de bo es deixi veure!!

Noies, heu començat a mirar ja cosetes com el carro, la cadireta del cotxe... dic mirar, eh, no comprar xx:-D xxo.0.o Em faríeu un favor si em donguèssiu recomanacions.

Alguna ha començat a fer ioga per embarassades o altres activitats? sóc autònoma i treballo desde casa, i això de passar tantes hores al davant de l'ordinador es.... <:-) <:-) <:-)

Una fortíssima abraçada!!
Avatar de l’usuari
Moxaina
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Moxaina » dl. gen. 29, 2018 3:05 pm

Hola boniques! Perdoneu però amb el grup de whatsapp ja no entro tant per aqui : lasito : si alguna vol entrar que em faci un privat amb el num.

Jo segueixo igual, demà eco de les 20s, espero que la nena estigui bé... en un altre grup on soc a una li han trobat espina bifida i uffff després de tot el que hem passat amb el TS nomes em faltaria aixó. Ja se que es poc problable però el run run està. Ja us explicare!
Imatge
Imatge
Punxetes84
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. ago. 29, 2017 6:50 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Punxetes84 » dt. gen. 30, 2018 9:56 am

Hola mamis!,

com va tot? nosaltres estem esperant la propera setmana per anar a fer la eco de les 20 setmanes, i esperem que ens confirmin que és una nena :love: , sinó... haurem de canviar de nom, però ara ja ho tenim coll avall. També anirem a fer la Ecocardio per segona vegada, o sigui que serà una setmana ben ocupada de metges.

Moxaina: T'he enviat un missatge privat per poder entrar al grup de Whassapp, a veure si l'has rebut, sinó és així diga'm alguna coseta per aquí....

Una abraçadeta!
31/05/2018 per fi ha arribat la nostra princeseta l'Aina :-)(-:
judit-torner.corrons
Entrades: 1
Membre des de: dj. ago. 03, 2017 9:40 am

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: judit-torner.corrons » dv. feb. 02, 2018 8:07 pm

Hola,

Em presento,
Novella en el fòrum i en la futura maternitat. Acabo d'aterrar aquí i em faria gràcia d'estar al grup de WhatsApp que m'ha semblat que hi ha (no se qui el du, per a poder enviar-li un privat).
A banda d'això, dubtes i pors m'envolten, encara que medicament tot està bé!

Data prevista part: 10 Juny
> Edats papis: 34mare, 32 pare
> Fills: primera cigroneta!!! Sóc una nena (Arlet)!!!
Punxetes84
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. ago. 29, 2017 6:50 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Punxetes84 » dv. feb. 02, 2018 8:42 pm

Benvinguda al grup Judit!

Una altra nena a la colla :oset: , Arlet nosaltres també el teniem a la llista, m'encanta!

Envia-li un privat a la Moxaina i que et posi al grup de whasapp!

Una abraçada.
31/05/2018 per fi ha arribat la nostra princeseta l'Aina :-)(-:

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::