Diferencies entre llar d'infants i escola bressol?

Canvia el seu entorn: professores i amics.

a_tiffbo
Entrades: 1
Membre des de: dc. nov. 29, 2017 9:46 pm

Diferencies entre llar d'infants i escola bressol?

EntradaAutor: a_tiffbo » dc. nov. 29, 2017 9:59 pm

Bones, volia saber si hi ha diferencia entre les llars d'infants i una escola bressol. algú sap quines diferencies tenen? Perque jo he estat en llar d'infants i no son guarderies, sino que tambe ensenyen als nens.
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Diferencies entre llar d'infants i escola bressol?

EntradaAutor: Anna Maria » dc. nov. 29, 2017 10:36 pm

Bones,
Llar d'Infants i Escola Bressol són sinònims, i engloben aquells centres que compleixen uns requisits de seguretat, de sanitat i de titulació de les persones que hi treballen. A més, han d'estar certificades pel Departament d'Ensenyament, ja siguin públiques o privades. Han de tenir una metodologia, un projecte educatiu i curricular a disposició dels pares, etc.
Per costum o per falta d'informació, molts pares i familiars utilitzen la paraula "guarderia" de forma genèrica.
La idea doncs d'una Llar d'Infants o Escola Bressol, a més de cuidar els nostres fills, és la d'ensenyar.
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Diferencies entre llar d'infants i escola bressol?

EntradaAutor: beren » dt. des. 05, 2017 1:56 pm

Fins on jo sé l'única diferència és la titularitat. Les escoles bressol són de titularitat pública i les llars d'infants de titularitat privada acreditades pel departament d'ensenyament.
Em van explicar que si no estan acreditades, no es poden dir llar d'infants. Tenen altres noms com centre infantil ...

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::