.-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
neith
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: ds. oct. 01, 2016 4:58 pm

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: neith » dc. oct. 04, 2017 3:44 pm

Hola noies,
Fa una setmaneta vaig fer l'eco n, i va sortir tot be. La nena es movia un munt, no para...
Per la resta jo em trobo be, amb molta gana i a vegadas em costa dormir.
I el tema nom, encara no el tenim, no ni hi ha ningu q m'agradi molt molt...
:-()-)
mada
Entrades: 4
Membre des de: ds. set. 16, 2017 4:25 pm

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: mada » dl. oct. 09, 2017 5:30 pm

Hola,

Què bé que tot estigués bé a l'eco!!

Jo també vaig fer la de les 20 setmanes el dia 2 d'octubre . Em van dir que tot estava bé, que hauria de tornar per que era massa aviat (estava de 19 setmanes), espero que sigui veritat...I que no em faci tornar per que ha vist quelcom estrany i no em vol amoïnar, però al informe tot està correcte, així que procuro no pensar-hi. Ara haig de tornar el dia 18 d’octubre per tornar a fer l’eco. Us ha passat a alguna que heu hagut de repetir l’eco per que era massa d’hora?

De fet si que em van dir que hi havia alguna coseta...una taca al cervell, aquesta taca és un "quiste de plexo coroideo", em va explicar que aquesta taca per si sola no és res, però que va associada a una síndrome (Edwards, una trisomia en el cromosoma 18). Em vaig espantar una mica, però per sort o per desgracia, a mi em van haver de fer una biòpsia corial per descartar que la meva nena hagués heretat la meva malaltia (NF1). En aquesta biòpsia et miren altres síndromes i no només la meva malaltia, a mi em sonava que la doctora que em va fer a biòpsia em va dir que la síndrome de Down (trisomia 21), Edwards (trisomia 18) i d'altres que ara no recordo estaven descartades... Desprès l’eco ho va comprovar al meu historial i efectivament no té la síndrome de Edwards...Ufff sort d'aquea prova, m'hagués tornat boja pensant que ho hagués pogut tenir.

També estic buscant com boja un lloc per fer ioga, però no em coincideixin els horaris, he trobat un lloc per Sant Andreu (el meu barri) disposats a obrir grup si fem colla, alguna interessada??

Em sembla que ja ho vaig comentar al meu post anterior, però que us sembla si fem un grup de wats? Pot ser seria més còmode, a més així ens podem conèixer més i si estem a prop molt millor.

Salutacions,

Mada
Mimi_3
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. juny 05, 2017 12:09 pm

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: Mimi_3 » dt. oct. 10, 2017 12:13 pm

Hola!
Mada, quina casualitat! Crec que hem trucat al mateix lloc! Jo també sóc de Sant Andreu i també vaig buscar un lloc per fer Yoga i em van dir el mateix hehe. Així que si som dues, potser l'obren!
laury84
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dj. gen. 12, 2017 4:27 pm
Ubicació: Barcelona

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: laury84 » dt. oct. 10, 2017 12:42 pm

Hola noies!!

Jo visc a l'altra punta i ja m'he apuntat a ioga per aquí a prop, però si feu el grup de whatsapp m'apunto! :) Et passo el meu telèfon per privat, Mada

Ah, ja hem decidit nom per la nena i es dirà Thaïs :)

Que bé que totes les ecos de les 20 setmanes estiguin sortint bé!! I sort que lo teu va quedar en un susto, Mada!

Una abraçada a totes!
Avatar de l’usuari
neith
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: ds. oct. 01, 2016 4:58 pm

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: neith » dt. oct. 10, 2017 3:31 pm

Hola,
Jo volia apuntar-me a ioga pero els horaris que tenen on visc no em venen be...
Per mi perfecte el grup de wasap, ja direu a qui enviem el privat amb el numero.
Quina sort les q ja heu decidit el nom, jo encara res.
:-()-)
mada
Entrades: 4
Membre des de: ds. set. 16, 2017 4:25 pm

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: mada » dt. oct. 10, 2017 9:43 pm

Hola!!
M'ho pots enviar a mi!
Petons!
Avatar de l’usuari
neith
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: ds. oct. 01, 2016 4:58 pm

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: neith » dc. oct. 11, 2017 5:42 pm

Enviat mada! >.-<:
A veure si s'anima més gent!
Avatar de l’usuari
oli
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dt. feb. 25, 2014 3:01 pm

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: oli » dj. oct. 12, 2017 8:07 am

Bon dia noies!
Que bé que aquestes ecos vagin sortint bé!! Jo també hi vaig anar dimarts i també tot ok!
Per cert, ja noteu als petits?? Es tant tranquil·litzador!!!
També m'apunto al grup de wats, ara et passo un privat mada!
Avatar de l’usuari
meerut
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1348
Membre des de: ds. jul. 26, 2008 12:18 pm
Ubicació: Barcelona

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: meerut » dj. oct. 19, 2017 12:15 am

Hola noies!

A mi ja em toca visita sense eco el divendres 27. Igualment, volem pagar una 4D per anar amb els nens i que vegin el seu germà en directe, els fliparà molt!

Sobre el grup de whats jo també m'apunto! Mada, t'envio el meu num per privat.
El post de la Marina viewtopic.php?f=50&t=12814&p=660458#p660458" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge

Imatge
Arnau: http://www.fertilityfriend.com/home/3862da

Imatge
ailaia
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. jul. 17, 2017 5:05 am

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: ailaia » dj. oct. 19, 2017 9:07 am

EI MARES!!!

ara feia temps que no escrivia! Ja tenim eco feta i ... és un NEN!!!! :cnen:
Waw després de veure les imatges on podies comptar els ditets, veure els peus...no es parava de moure!!
Va ser preciós de viure-ho.
Ara és com que cada cop que noto els moviments dins meu li poso una imatge molt més concreta.

Noies, tema de la son, anem a millor.... almenys que pugui descansar abans de que neixi zz:-)

Ohhh....ja m'apuntaria a la Colla Watts de St.Andreu, jo hi vivia abans, fins fa 4 anys. Ara visc per la Garrotxa, així que si algú vol fer un grup per la banda de Girona jo encantada! >.-<:

Ara que ja sabem que és un nen estem amb el tema noms.... ara mateix els que més identifico amb la imatge que vaig veure de la eco són: Tao o Món. Veurem cap on ens porten els vents o si de cop ens il·luminem amb un altre nom que ens encanta.

Hey, una forta abraçada a totes!!!!! :-()-)
Salut
Avatar de l’usuari
Fiona30
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dt. març 19, 2013 10:10 am

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: Fiona30 » ds. oct. 28, 2017 5:06 pm

Bona tarda!

què bé anar llegint ja nomes dels bebès per aquí i resultats de les ecos :)

Ei, mada, i la teva segona eco com va anar?

Jo també havia pensat en fer ioga, però ara mateix ho veig complicat... potser quan estigui ja de baixa. Ara mateix entre el nen, la feina, la casa... no trobo el moment per anar-hi.

Mada, jo també t'envio el meu telèfon per privat. El grup de whats de mares del meu gran (què estrany em sona això encara!) encara ara segueix actiu i em va anar molt bé quan s'acostava el part i els primers mesos del nen... de fet, hem fet un grup molt xulo i ens hem anat trobant algunes vegades >.-<: ailaia, entenc que totes podem formar part del grup, no es tracta només de les mares de Sant Andreu.

Fins aviat!
mada
Entrades: 4
Membre des de: ds. set. 16, 2017 4:25 pm

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: mada » dg. oct. 29, 2017 10:30 am

Hola Ailaia i Fiona!!
Perdoneu però estic una mica desconnectada, amb la feina i la uni....
Doncs clar que si Ailaia, el grup no només es per a Sant Andreu, de fet només som dos del barri :)
Així que si estàs interessada envia'm un privat i t'afegeixo.
Fiona, la segona eco va anar genial, les taques definitivament van desaparèixer i el seu creixement i desenvolupament era tot correcte, fins i tot ens van dir que semblava que seria llargueta , com el pare...perquè jo...sóc un tap :))

doncs ara t'afegeixo.

salutacions!!
saida.cr
Entrades: 1
Membre des de: dc. jul. 05, 2017 7:31 pm

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: saida.cr » dv. nov. 03, 2017 4:26 pm

Hola!
Et poso les meves dades:

Edat dels pares/mares: 36 (ella) + 38(ell)
Fills: No tenim i crec que serà fill únic.
DPP: 25 de febrer de 2018.
Sexe i nom: será nen i li direm Marc.

Gràcies.
Bunyolet d'estiu
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dg. ago. 14, 2016 6:18 am

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: Bunyolet d'estiu » dl. nov. 06, 2017 1:56 pm

Hola, jo tinc 41 anys i estic esperant la meva tercera filla. Ara estic de 24 setmanes, i la DPP és pel 26 de febrer. Vaig fer-me una eco el divendres passat i em van dir que tenia placenta prèvia i la nena estava assaguda. El metge ens va dir que encara és dora i que hi ha temps tant de pujar la placenta com de que la nena es posi bé, vull dir de cap per avall. Tant de bo la placenta pugi i la nena es giri. Perquè tot i que ens van dir que no ens preocupéssim, ara ja estem patint fins la propera eco.
Feia molt de temps que no visitava el forum, felicitats a totes!!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::