Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

Experiències i pors del moment més desitjat.

Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

EntradaAutor: xinxeta » dt. abr. 11, 2017 3:50 pm

Noies les que heu parit fa poc.... he vist que pel paritori pel pell amb pell demanen un "arrullo" que es de tovallola, oi?
Però el meu dubte és, no es molt aspre una tovallola? Ha de ser aixi? Millor de cotó?
Perquè com no podem rentar la roba amb suavitzant sempre queda com aspre i clar per posar directe a la pell...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
RapaNui
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dc. des. 21, 2016 8:12 am

Re: Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

EntradaAutor: RapaNui » dt. abr. 11, 2017 6:02 pm

Xinxeta, no cal que sigui de tovallola. Una manteta suau de cotó ja va bé i, com dius, el tacte és més agradable. A la llista també posa una tovallola però a mi no me la van demanar pas per res.
Avatar de l’usuari
petit_somni
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

Re: Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

EntradaAutor: petit_somni » dt. abr. 11, 2017 6:33 pm

Jo el vaig dur de coto que com dius es mes suau, la tovallola a mi tampoc me la van demanar ni la vaig utilitzar per res.
TE+ 17 de juliol 2016 : lasito :
21-03-2017 Neix el Marc :cnen: un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017 :-)(-:
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

EntradaAutor: xinxeta » dt. abr. 11, 2017 9:45 pm

Gràcies noies! Doncs buscaré algun que sigui barat pq pot embrutar se oi?

Tovallola ja ho he vist que ho posava i no ho entenia jeje però si dieu que no la demanen potser no la porto
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
RapaNui
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dc. des. 21, 2016 8:12 am

Re: Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

EntradaAutor: RapaNui » dc. abr. 12, 2017 2:13 am

Sí que s'embruta. Jo en duia un parell. Un pel moment del part i l'altre per tapar al petit al bressolet de l'habitació (va néixer al novembre).
Edar10
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dj. març 31, 2016 12:26 pm

Re: Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

EntradaAutor: Edar10 » dt. set. 12, 2017 9:27 pm

Hola mamis!! Al Gener tindre al meu nado a l'hospital general, m'agradaria saber experiències recents de parts!! També he de mirar les classes prepart, ja que m'entren per la mútua, alguna mami les ha fet al mateix hospital?
Per cert em porta la Dra. Bagán i estic molt contenta!! >.-<:
Moltes gràcies!!! :ok:
Avatar de l’usuari
RapaNui
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dc. des. 21, 2016 8:12 am

Re: Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

EntradaAutor: RapaNui » dj. set. 14, 2017 6:55 pm

Edar10, jo vaig fer les classes prepart a l'Hospital General i te les recomano al 100% Em van semblar molt interessants i profitoses. S'alternen classes teòriques (cada sessió centrada en un tema) i pràctiques (es fan a la sala de rehabilitació i cal dur roba còmoda). Es fan un dia a la setmana i tenen un parell de franges horàries diferents a la tarda. La llevadora que les fa, la Carme Reig, s'explica de meravella. Enhorabona pel teu embaràs ;)
Edar10
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dj. març 31, 2016 12:26 pm

Re: Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

EntradaAutor: Edar10 » dg. set. 17, 2017 11:26 am

Moltes gràcies RapaNui!! El dijous vaig tenir visita i la gine em va donar un número de telèfon per contactar amb la Carme Reig, demà trucaré! >.-<:
Neh
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dv. des. 08, 2017 10:08 am

Re: Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

EntradaAutor: Neh » dg. gen. 21, 2018 6:10 am

Edar10 ha escrit:Moltes gràcies RapaNui!! El dijous vaig tenir visita i la gine em va donar un número de telèfon per contactar amb la Carme Reig, demà trucaré! >.-<:


Hola Edar!
Com van anar les classes prepart i el part? Les experiències sempre van bé!
Si algú més també ha donat a llum fa poc també s'agraeix l'experiència!

Porto dies llegint les 59 pàgines d'aquest post i és interessant veure com va canviant amb el temps la pràctica habitual del centre.

Estic de 10 setmanes i 4 dies, i esperem bessons! Encara queda molt però m'agrada molt llegir experiències de parts pq em dona l'oportunitat de tenir més clar el que vull i el que no.

Una altre cosa que m'ha anat molt bé és anar a un taller de Dona Llum, us els recomano!

Fins ara la meva experiència al HGC en el tema embaràs ha sigut regular. Em vaig fer un parell de visites amb el Dr. Jordi Rabasa í una mica decepcionant... he après més aquí en dos dies compartint experiències amb una altre noia embarassada que no en vaig treure de les seves visites. El típic que sí no preguntes no et diu res, i clar que tenia preguntes, però no prous... El fet és que tinc pèrdues des de la setmana 8 i si no li pregunto no em diu de demanar la baixa, i en cap moment m'ha dit com he d'estar per demanar l'alta, ni què és perillós... total que la meva parella volia que canviéssim de centre però a mi no em semblava bé, i m'he informat i he trobat que el Dr Xiberta té molt bones valoracions, i tenim hora amb ell el dia 8 de febrer i li penso demanar que ho consideri com a primera visita d'obstetrícia i m'expliqui tot com si no hagués tingut cap altre visita anterior.

Ja us comentaré què tal m'ha semblat.

Moltíssimes gràcies a les que heu anat comentant les vostres experiències al HGC!

Petons!
Imatge
mamibear
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dg. abr. 29, 2018 2:00 pm

Re: Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

EntradaAutor: mamibear » dl. maig 07, 2018 1:36 pm

Hola a totes!

He estat llegint les entrades d'aquest fòrum i doneu tanta informació sobre l'hospital general que és d'agrair. A mi em visita el Dr. ACOSTA. Estem contents, es un home seriós però professional. Té paciència i ens a l'ara tots els dubtes. Això sí, has de preguntar i a vegades no tens prou preguntes.
Ara estic de 27 setmanes i volia mirar de començar les classes prepart. Com que sóc de Terrassa, el ginecòleg em va recomenar que busqués un lloc a la meva ciutat. Sóc funcionaris i pel concert que tenim amb Dkv només entra el centre REFI a Terrassa. És un centre de fisioteràpia i no em dóna tanta confiança com fer les classes a l'hospital. Que en penseu? D'altra banda no se quins horaris hi ha de classes prepart ni si entren per la meva mutua. Demà tinc visita amb el ginecòleg i ho preguntaré.
També he llegit a la web del hgc que hi ha una unitat de part de baix intervencionisme que porta la Dr. Laura Rodellar Merino. Coneixeu aquest servei?
Gràcies, qualsevol opinió serà ben rebuda.
MAMIBEAR :panxeta:
Avatar de l’usuari
RapaNui
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dc. des. 21, 2016 8:12 am

Re: Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

EntradaAutor: RapaNui » dl. maig 07, 2018 3:11 pm

Mamibear, amb DKV t’entren les classes al HGC. Cal autorització per fer-les. Jo tampoc sóc de St Cugat però com anava a tenir al meu fill a l’HGC doncs les classes les vaig fer allà amb la Carme Reig i en vaig quedar encantada. Et recomano també la visita a les sales de part (si al final decideixes fer les classes en un altre lloc).
Per altra banda, dir-te que per circumstàncies que ara no venen al cas vaig tenir la sort de ser atesa durant el part per la Dra. Rodellar juntament amb el meu ginecòleg (el Dr. Xiberta) i em va agradar molt el seu tracte, la seva empatia i humanitat. En tot moment van respectar les meves decisions i va fer que em sentís molt còmoda. Te la recomano al 100%.
Al Dr. Xiberta també us el recomano, una mica despistat però un encant. El problema és que al ser el cap de la unitat d’embarassos de risc moltes de les visites no les acaba de fer ell perquè ha d’atendre urgències.

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::