✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

gener, febrer, març...
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » dc. jul. 05, 2017 1:43 pm

Ostres redberry ja és mala sort això d'aquest noi!!!!! Si ja estem prou nervioses en general, només et faltava això!!!! Això de les hernies si, normalment son uns dos mesos de baixa, pel que jo he vist en casos propers... No sé, segurament haureu de contractar a una altre persona que aprengui rapid i sigui espavilada. Aish.... Sap greu. Un maldecap més que tens que solucionar oi?
Tu mira d'estar tranquila, que a aquestes alçades no convé que t'estressis.... a sobre fa setmanes que tens contraccions BH no? Aish nena, aviam si et dónen una mica de tranquilitat i pots acabar minimament tranquila l'embaràs...
Ben fet que fet d'aprofitar els findes :ok:

Que guay que hagis anat de rebaixes!!!! >.-<: No pateixis, que a l'agost encara trobarem cosetes... però un altre tema serà com tindrem el cos per anar de shopping, pero bueno. Tu fes tot el que et vingui de gust fer ara, aprofita ara que pots i tens ganes :ok:

Anims!!!!! :-()-)

Una abraçada per a totes!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: Vannion » dc. jul. 05, 2017 3:05 pm

Passo per aquí per donar l'enhorabona a les que ja sou mamis i molta sort a totes les que hi sereu en breu!
Encantadíssima estaré de llegir les vostres cròniques!!!

Força boniques!!!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » dc. jul. 05, 2017 7:36 pm

Merci pels ànims Vannion :-()-) veig que a tu et toca pel setembre, no? Enhorabona per l'embaràs i ànims també per a tu, que l'estiu passarà rapid ja veuràs!!!!

Actualitzo llista que tenim un nou juliolero!!! >.-<: Benvingut Pep!!!!


21 juny – Tweety.12 - :cnen: Hugo :cnen: Nascut el 10/06
8 juliol – Anna30-1402 - :cnen: Guillem :cnen: nascut 10/06
17 juny - Jair :cnen: Quim :cnen: nascut 20/06
22 juny - Ponsetia :cnen: Oriol :cnen: nascut 20/06
3 juliol – louly - :cnen: Guiu :cnen: nascut 02/07
1 juliol - Brufri - :cnen: Jofre :cnen: nascut 03/07
3 juliol – Nuriafm - :cnen: Pep :cnen: nascut 05/07

:-())
5 juliol – Pink_flower - :cnena: Ivet
5 juliol – PIRINEU - :cnen: Quim
6 juliol – capseta - :cnena: Eyra Marxes a les 31setmanes ❤
8 juliol – Moni* - :cnen: Martí
12 juliol - Patrick :cnena: Nicole
14 juliol – Xinxa - :cnen: Marc
20 juliol – Dolly - :cnena: Julia
20 juliol – crunchi - :cnen: Nil
22 juliol - floketa - :cnen: (floketa no sabem res de tu... tot bé?)
23 juliol - luciria - :cnen: Izan
23 juliol – giulietta - :cnen: Nil
25 juliol – RedBerry - :cnen: Adrián
Re: ✿ ☼ ❤ MA
Imatge

Imatge
Luciria
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dl. jul. 03, 2017 12:01 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: Luciria » dc. jul. 05, 2017 8:52 pm

Gracies a totes!! La veritat es que es una mica complicat pero nomes vull que tot surti be i que sigui com sigui pero que el peque estigui be. Havere que hem diuen la setmana vinent.

Vosaltres que tal? Veig que tambe amb contraccions jejej, a mi tambe se hem fica la pancha super dura sobretot per la nit. Anims que aixo ja esta aqui.. :p-)
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: Pink_flower » dj. jul. 06, 2017 9:16 am

Bon dia!!! 40+1 :-o00m :-())

I continuem taaaaan agustito :content: Bueno divendres tinc monitors i visita no sé que em dirà la gine...
Nenes ahir em vaig fotre una santa osti! Anava pel carrer i no vaig veure que hi havia un bassal i patapam culazo!! No em vaig fer res més que el mal de cul però estant ja de 40 setmanes em feia cosa i vaig anar a urgències per si de cas....em van possar monitors i tot ok :ok:

Luciria si que ha de ser una decisió dificil! Però el més important es que estiguis convençuda de la teva decisió i els metges ho respectin. Sortirà tot genial ja veuràs! >.-<:

Pirineu som les següents de la llista quins nervissssssssss!!! :b-))) :b-))) :b-)))

Vannion com estàs?? gràcies pels anims!! que fan falta jeje

Noies després paso que no tinc temps d'actualitzar!! :-()-)
Luciria
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dl. jul. 03, 2017 12:01 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: Luciria » dj. jul. 06, 2017 9:16 pm

Mare meva hem sembla que ens hem de relaxar totes una mica jejeje. No se vosaltres pero cada dia que passa estic mes nerviosa, i aixo que es el tercer jejeje.
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » dv. jul. 07, 2017 9:38 am

Actualitzo llista que tenim un nou juliolero!!! >.-<:


21 juny – Tweety.12 - :cnen: Hugo :cnen: Nascut el 10/06
8 juliol – Anna30-1402 - :cnen: Guillem :cnen: nascut 10/06
17 juny - Jair :cnen: Quim :cnen: nascut 20/06
22 juny - Ponsetia :cnen: Oriol :cnen: nascut 20/06
3 juliol – louly - :cnen: Guiu :cnen: nascut 02/07
1 juliol - Brufri - :cnen: Jofre :cnen: nascut 03/07
3 juliol – Nuriafm - :cnen: Pep :cnen: nascut 05/07
5 juliol – PIRINEU - :cnen: Quim :cnen: Nascut 07/07

:-())

5 juliol – Pink_flower - :cnena: Ivet
6 juliol – capseta - :cnena: Eyra Marxes a les 31setmanes ❤
8 juliol – Moni* - :cnen: Martí
12 juliol - Patrick :cnena: Nicole
14 juliol – Xinxa - :cnen: Marc
20 juliol – Dolly - :cnena: Julia
20 juliol – crunchi - :cnen: Nil
22 juliol - floketa - :cnen: (floketa no sabem res de tu... tot bé?)
23 juliol - luciria - :cnen: Izan
23 juliol – giulietta - :cnen: Nil
25 juliol – RedBerry - :cnen: Adrián
Imatge

Imatge
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: Pink_flower » dl. jul. 10, 2017 10:35 am

Ja casi tenim la meitat de la llista!!! :b-))) :b-)))

Per aqui actualitzo express. No mews! Avui 40+5. La Ivet no vol sortir ni lluna plena ni res... Dijous tornem a monitors mes visita a veure que tal.

Com anem??
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » dl. jul. 10, 2017 2:25 pm

38+4 :-())

Hola noies!!! Jo tp tinc masses novetats....
Avui he anat a la visita amb l'anestesista, que finalment ha sigut una reunió entre l'anestesista i varies dones embarassades, i ens ha explicat com posen l'epidural, riscos, la walking, etc. Hem entregat un questionari sobre nosaltres i au, cap a casa. I aquesta tarda tinc llevadora, q em donarà els resultats del streptococs i ja és l'última visita que em faré amb ella.... ens veurem després del part x revisió ja. Jo, em fa peneta i tot, pq és molt maca.

Anims PinkFlower, et queda res!!!!!! :ok: un sprint final, i segur que en menys del que ens pensem, tenim a la Ivet aqui!!! anims nena!!!! :-()-) Aviam que et diuen a monitors dijous, potser no et cal ni anar!!!! :ok:

És cert que aquesta etapa final es fa llarga, dura, pesada....jo tinc estones de tot, estones que accepto que he d'esperar, estones que m'impaciento i m'agobio i vull parir ara mateix...una mica de tot, vaja. Ara hi ha gent que comença a preguntar-nos si ja he parit o no i la veritat, només fan que posar nervis. No sé, la meva vida està una mica en standby pq no vull ni puc fer plans... el meu unic pla ara mateix és anar passant els dies, que es fan lents i llargs, però bueno, paciència. Moltisssima paciencia, i intentar estar tranquiles, tot i que costa.

Anims maques, això ho tenim a tocar!!!! Espero q estigueu totes bé!!!!! :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
dolly
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: dolly » dl. jul. 10, 2017 7:13 pm

Hola maques !

-8dies per la DPP (Crunchi, no se pq pero la meva DPP es erronea, hauria de ser el 18/07)

Jo tambe estic igual.. sense novetats!

Ahir vam anar a fer una caminata ben llarga amb el meu marit aveure si baixava la panxa... i no se si es la meva imaginacio o que, pero jo avui ja em veig la panxa una mica mes baixa, tambe cal dir q vaig notar un parell d contraccions doloroses, pero res mes...
Estic una mica neguitosa, pq una d les meves amigues holandeses ha tingut al seu peque avui! si q era una Cesaria programada pq el nen venia d cul i no hi havia manera d girarlo...
Pero si hagues arribat a les 40s nomes teniem 2dies d diferencia.. i us podeu imaginar!

Jo estic una mica en plan ermitanya com diu la Crunchi i no em ve de gust quedar, a noser q sigui algo espontani, i en el moment em trobi be. Es com si em fes por q em pases la tipica escena d pelicula q estas al carrer i trenques aigues en public...
El que tambe em posa nerviosa, (que ho entenc pq al viure lluny tothom vol saber com em trobo i tal) es la quantitat d missatges q rebo en plan, com et trobes, quant et queda, arribaras al dia?
Se que tothom ho fa de bona fe, pero... carai quina pressio! a vosaltres tambe us passa? Imagino q ala Pink q ja ha passat la DPP encara sera pitjor la d gent q tágobia amb quant queda, no?

Ai noies, sento ser tan monotema, pero es ara no tinc cap altre neguit!
Anims a totes!

Petons
Luciria
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dl. jul. 03, 2017 12:01 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: Luciria » dl. jul. 10, 2017 11:12 pm

Tranquiles, estem totes igual jejeje. Jo dimecres he d'anar a l'hospital per veure que fem, el nen encara segueix de cul i la veritat que ja no tinc esperanza de que es giri a la setmana que estic ja, aixi que anire de cap a la cesaría, cada dia hem faig mes a la idea, hem sap greu per el meu home pq no ho podra viure i per mi tambe ja que esperaba un part natural i no podra ser, pero mentres el nen vingui be, es lo que importe.

Anims a totes noies
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » dt. jul. 11, 2017 5:59 am

38+5

Bon dia noies!!! Son les 6 del matí i m'he aixecat pq tenia com dolorets de regla i tenia gana, aixi que ara m'he fet un got de llet amb galetes i aprofito per conectar-me.

Luciria anims....jo hi crec fermament en que lo important és q el nen estigui bé. Pot saber greu q sigui cesarea, ho entenc, però bueno... si aquest és el camí pq el nen surti doncs ja està, per mi és el que compta. La part positiva que et veig, és que no ets mare primerenca i saps molt be a què t'enfrentes, i segur que això t'ajuda moltissim, no? Anims, segur que tot anirà bé :ok: ves-nos explicant com evoluciones!!!

Dolly maca, així et queda ben poquet a tu tambe!!! Rectificaré la teva DPP en quant neixi algun bebito mes i actualitzem la llista :ok:
Que guay que aneu a caminar, jo en tinc 0 ganes... he fet un bajón important en quant a l'activitat física, no em ve de gust, no sé. M'atabala la gent, em fan nosa pobres XD jo voldria anar sola pel carrer, sense cotxes ni gent. Pero no pot ser clar jejejje
I de monotema res, suposo que és normal, és el que toca.... estem tan aprop del final de l'embaràs, que no podem pensar en una altre cosa, clar, és normal. :ok:

Doncs si, la gent és molt pesada. A mi em passa igual. Rebem whassaps de gent preguntant-nos si ja ha nascut, que també fa com rabia pq dius, 1.- si hagués nascut t'ho haguessim dit i 2.- Algo haguessim penjat a les xarxes socials comunicant-ho, falta d'atenció també. El que més em xoca és quan ve de gent que durant l'embaràs apenes han preguntat, que dius.... hola que tal. I un cop hagueu sapigut si ha nascut o no, què??
Després estan els que ARA volen quedar sense haver-nos vist des de fa més d'un any. Fort eh? Si, ara? Ara que estem nerviosos, que estem a menos de 10 dies de la DPP, ara que estic que no tinc ganes de res ni de fer bones cares a ningú, que no estic per hosties??? Pffff a cagar home!!! NO. Hem dit que ja quedarem més endavant, quan a mi em sembli, clar. No veig mig normal pretendre presentar-te a casa d'una parella a punt de parir quan fa més d'un any que no ens veiem. Què coi volen ara? A què juguem?? Doncs dos persones diferents ens ho han proposat tu....!!!

I després està ma mare, que la tinc preguntant-me com he dormit, com estic, si va tot bé... cada 2x3 al *. Però bueno, és ma mare i ho entenc, ho dono per normal tot i que a vegades em pugui agobiar. Però almenys ella ha estat sempre amb mi, durant tot l'embaràs i sempre, i que coi, és ma mare. A una mare se li perdona tot, no? No i al dir-li lo del tap, doncs la dona deu patir més, clar. El meu pare tb no para de preguntar-me si em fa moltes patades el nen, i jo "aviam papa, a aquestes alçades ja notes bonys i moviments.... " i ell "ah si?", si.... i d'aqui 4 dies em pregunta el mateix. Homes.... :-D Està nerviós també... si es aue estem tots nerviosos. :camio:
No sé, flipes bastant amb algues reaccions o comentaris, si. Pero bueno... a aquestes alçades em dóna bastant igual. Ells s'ho perden, perque molts reculliran el que han sembrat, RES.
Jo no sento pressió pq molts comentaris venen de gent que ja veus que no aporten res, hi veig potser més xafarderisme i control per part de X gent, però bueno.... :-:)
Que bé lo de la teva amiga, es portaràn super poquet els vostres nens!!! Nervis i il.lusió a la vegada, oi? És normal, és l'ambient general que hi ha al grupet d * tb.... emoció, nervis, il.lusió, moltes ganes.... aish : lasito :

Ego ahir vaig anar a la llevadora, ultima visita abans del part.em va donar els resultats del cultiu vaginal, i bé, estreptocoocs negatiu. Em va pesar, porto 12kg en tot l'embaràs (no m'he engreixat desde la prova d la corva llarga), tensió (per fi estava bé, ole!!!!) I em va mesurar la panxa. Em va dir que tenia panxa (pel to muscular o nose que) de 40s ja. Al dir-li lo de q vaig perdre tap mucós fa 1 setmana, em va dir que això hauria d'estar al caure, pero que "en medicina 2 y 2 no son cuatro", que sempre diu ella. Em va dir que no se'm veia la cara inflada, que la tenia molt bé (gràcies senyora comadrona per les floretes jejejje) i re, van estar resolent dubtes tipics d'embarassada primerenca: que si quina diferencia hi ha entre el fluxe (que en tinc molt) amb trencar aigües (diu que les aigües et xorrejen clarament fins els genolls), el tema contraccions, quan anar al hospital... tot això. I re be, molt maca. He tingut molta sort amb ella pq és molt propera i et dóna confiança, un sol de dona.
Ah, em va dir que caminés per activar el part, cosa que faig poc realment. Però bueno, aquests dies ho faré si, aviam si s'activa ja el tema.
Ja us dic, tinc dolorets de regla, però res més. No son prou clars com per contar-los (crec jo), no sé dir cada quan em venen, no sé. Estic carregada de dubtes. Només tinc clar q aniré al hospital quan em mori de dolor....
Estic nerviosa perque m'agradaria saber quan em tocarà parir, pero un cop més en l'embaràs, és algo que no podem controlar.

Tinc la meva vida en standby total, i ara ja em dedico a pensar si serà l'ultim dia els dos sols, l'ultima dutxa sola, si demà podré fer rentadores, si demà dinaré a casa meva o estaré al hospitl.... i coses banals d'aquestes jejejeje

Tinc el nen super apretat aqui dins, i es mou molt, pobret, quin agobio ha de ser estar aqui dins, no? No poder estirar les cames.... bueno ell si que les estira, que me les clava!!!! Jejejje

Bueno nenes, aviam si aquesta és la meva ultima entrada abans de parir o no, no ho sé. Estem en contacte. Una abraçada gegant, que això és l'sprint final jejeje

Vaig a mirar de ficar-me al llit aviam si m'adormo. Crec que son els nervis tb q em fan desvelar-me....aishhhhhh

Que us expliqueu la resta? :-()-)
Imatge

Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » dt. jul. 11, 2017 10:53 am

Noies el canvi de lluna ha donat el seus fruits!!!
Donem l'enhorabona a les noves incorporacions!!! >.-<: >.-<: >.-<:
I estigueu ben atentes pq tenim a varios a punt de caramelo :cnen: :cnena: :cnen: :cnena: :cnen: :content: Actualitzaré a mida que vagin naixent!!!! :ok:


21 juny – Tweety.12 - :cnen: Hugo :cnen: Nascut el 10/06
8 juliol – Anna30-1402 - :cnen: Guillem :cnen: nascut 10/06
17 juny - Jair :cnen: Quim :cnen: nascut 20/06
22 juny - Ponsetia :cnen: Oriol :cnen: nascut 20/06
3 juliol – louly - :cnen: Guiu :cnen: nascut 02/07
1 juliol - Brufri - :cnen: Jofre :cnen: nascut 03/07
3 juliol – Nuriafm - :cnen: Pep :cnen: nascut 05/07
5 juliol – PIRINEU - :cnen: Quim :cnen: Nascut 07/07
8 juliol – Moni* - :cnen: Martí :cnen: Nascut 10/07
14 juliol – Xinxa - :cnen: Marc :cnen: nascut 11/07
25 juliol – RedBerry - :cnen: Adrián :cnen: nascut 11/07
5 juliol – Pink_flower - :cnena: Ivet :cnena: nascuda 11/07


6 juliol – capseta - :cnena: Eyra Marxes a les 31setmanes ❤
12 juliol - Patrick :cnena: Nicole
18 juliol – Dolly - :cnena: Julia
20 juliol – crunchi - :cnen: Nil
22 juliol - floketa - :cnen: (floketa no sabem res de tu... tot bé?)
23 juliol - luciria - :cnen: Izan
23 juliol – giulietta - :cnen: Nil
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
dolly
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: dolly » dc. jul. 12, 2017 11:13 am

Enhorabona a totes les mamis!!
Quina sorpresa mes alegre, Redberry & Pink!! Ja teniu als vostres peques!!
Ai Crunchi, no et poses mes nerviosa cada cop que actualitzes la llista?
Cada cop quedem menys...
a veure quan s'animen en Nil I la Julia?
Sincerament per mi ja podría sortir, ja estic mes q mentalitzada!
Anims a totes! Petons
Luciria
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dl. jul. 03, 2017 12:01 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: Luciria » dc. jul. 12, 2017 10:53 pm

Enhorabona mamis!! Ja teniu als vostres peques >.-<:.
Jo avui he tingut visita i el nen s'egueix de cul, aixi que si tot va be, dimarts 18 ja tindre amb mi al peque ja que m'han programat cesaria. Vosaltres com aneu?
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » dg. jul. 16, 2017 10:33 am

Nenes, no m'havia pogut connectar fins avui, adivineu perque!!!! :r)

Actualitzo la llista!!!

21 juny – Tweety.12 - :cnen: Hugo :cnen: Nascut el 10/06
8 juliol – Anna30-1402 - :cnen: Guillem :cnen: nascut 10/06
17 juny - Jair :cnen: Quim :cnen: nascut 20/06
22 juny - Ponsetia :cnen: Oriol :cnen: nascut 20/06
3 juliol – louly - :cnen: Guiu :cnen: nascut 02/07
1 juliol - Brufri - :cnen: Jofre :cnen: nascut 03/07
3 juliol – Nuriafm - :cnen: Pep :cnen: nascut 05/07
5 juliol – PIRINEU - :cnen: Quim :cnen: Nascut 07/07
8 juliol – Moni* - :cnen: Martí :cnen: Nascut 10/07
14 juliol – Xinxa - :cnen: Marc :cnen: nascut 11/07
25 juliol – RedBerry - :cnen: Adrián :cnen: nascut 11/07
5 juliol – Pink_flower - :cnena: Ivet :cnena: nascuda 11/07
20 juliol – crunchi - :cnen: Nil :cnen: nascut 13/07


❤6 juliol – capseta - :cnena: Eyra Marxes a les 31setmanes ❤
12 juliol - Patrick :cnena: Nicole
18 juliol – Dolly - :cnena: Julia
22 juliol - floketa - :cnen: (floketa no sabem res de tu... tot bé?)
23 juliol - luciria - :cnen: Izan
23 juliol – giulietta - :cnen: Nil


Com esteu vosaltres???? NOVETATS?!?!?! Molts anims que ja us queda poquisssim!!!
Luciria et desitjo que vagi molt be la cesarea, segur que si!!!! Passa't quan puguis a explicar com ha anat!!!! :-()-)
Dolly t-entenc perfectament, el final se'm va fer tan llarg!!!!! Pero val molt la pena, ja veuràs!!!!


EGO TOTaL
Noies, prometo passar després o un dia d'aquests per explicar la crònica, a posar-vos al dia!!!! Resumint molt tot va anar molt be, mes be del que em pensava!!! Aixi que us animo a totes les que falteu per parir o si em llegeix algú que encara està al ppi de l'embaràs.... el regal que reps a canvi és increíble!!!! Aixi que anims i amunt!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
dolly
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: dolly » dg. jul. 16, 2017 1:50 pm

Crunchi! Enhorabona maca!!
Ja ens explicaràs quan puguis com a anat tot!
Luciria, ja esta programat per dimarts?! Quins nervis i quines ganes, no?
Segur que tot anirà molt be!!

EGO: jo continuo igual... alguna contracció pero res... sembla q no hi ha gaire avenços i a mes llegint q ja casi totes teniu als babys amb vosaltres tinc mes nervis i ganes de tenir la meva peque amb mi!!
Aii, quin neguit!


Petons a totes!
Lanana
:: papallona
:: papallona
Entrades: 139
Membre des de: dv. abr. 08, 2016 12:49 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: Lanana » dg. jul. 16, 2017 2:33 pm

Hola!
M'infiltro un momentet, des el grup d'octubreres, per donar l'enhorabona a la Crunchi i molts ànims a totes les que esteu modo espera.
Una abraçada ben forta!!!
Luciria
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dl. jul. 03, 2017 12:01 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: Luciria » dg. jul. 16, 2017 6:47 pm

Crunchi, moltes felicitats guapa!!! Ara a disfrutar de la nova etapa.
Jo tambe estic nerviosa, conto els dies per veure la cara del petit, en quant tingui un moment hem passo per explicar que tal ha anat tot. A les que van quedant molts anims que ja s'acabe >.-<:
June87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dv. juny 26, 2015 3:01 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: June87 » dl. jul. 17, 2017 5:21 pm

Hola boniques!!

Com aneu? M infiltro desde gener per donar vos l enhorabona per aquests preciosos bebes i en especial a la Crunchi!

Luciria anims per dema! El teu petit i jo compartirem aniversari :love:

Ánims a les marones que us falta poquet per veure els vostres petits!

Petons!!
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::