*Mares Octubre 2017*

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
Autumn
:: granota
:: granota
Entrades: 218
Membre des de: dc. gen. 19, 2011 11:00 am

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Autumn » dv. juny 16, 2017 12:10 pm

Hola guapis només entro un momentet per saludar!!
No tinc temps per internet ni per res :(

Per aqui tot be!! Ja estic de 22 i cada dia noto la peque, son copets fluixets pero sempre he tingut uns bebés a la panxona bastant tímids.. mai m'han fet les grans patades i grans moviments que algunes descriuen :D

Un petonet per totes
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Arya82 » dg. juny 18, 2017 10:52 am

Bon dia noies!!!

Com esteu? Com porteu la calor?

Joyce, la meva idea també és treballar fins que no pugui més, però la veritat és que tampoc tinc massa opcions. A veure si a partir d’ara ja no et fan viatjar, perquè això sí que ha de cansar!

Xikaa, espero que la morfo i el casament hagin anat molt bé! Ja ens explicaràs!

Happymama, moltes gràcies! M’ha fet il•lusió que et passis per aquí! Me’n recordo molt de les marceres! Espero que aquest cop tot surti bé... però suposo que fins que no la tingui en braços no acabaré de gaudir-ho del tot.

Autumn, doncs a mi la Bruna deu ni do ja els cops que em fa... l’altra dia fins i tot la va notar el meu home! Per mi és la millor part, em fa feliç notar-la i sempre li parlo.

D’altra banda, totes ja heu fet la morfo? Jo no la tinc fins la setmana que ve i ja en tinc ganes. Em fa bastanta por però també tinc ganes de saber que tot està bé.

Una abraçada!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Joyce
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. maig 02, 2017 8:57 am

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Joyce » dl. juny 19, 2017 10:58 am

Hola!!

Arya82, ànims amb la morfo. Jo la vaig fer fa un parell de setmanes i quins nervis, també!! Però t'anirà bé, ha d'anar bé :)

Autumn, merci per compartir la timidesa de les cosses de la peque :) Jo fa un parell de dies que el sento més però deu ser tímid també, perquè més que cops són carícies suaus :)

Avui he fet visita amb la llevadora i quina tela amb tot el que ve. Ja m'ha programat analítiques, orina, el tema de la diabetis gestacional, l'eco del tercer trimestre, la visita pre-part a l'hospital, el curs pre-part, la vacuna de la tosferina i un parell de xerrades sobre opcions de parts... he sortit de l'ambulatori amb les mans plenes de tríptics informatius i hores concertades i informació diversa. També he pogut escoltar el cor del petit i tot molt bé.

En fi, molt bona setmana a totes i que la calorassa us sigui lleu!

Joyce
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Arya82 » dv. juny 23, 2017 2:12 pm

Hola noies! Com esteu? Això torna a estar molt mort!

Joyce, jo també he de tornar a fer analítiques, però com que ho faig per privat hi aniré un dissabte al matí a fer-ho tot i ja està. També em va donar el consentiment informat de cara al part i el més que ve que tinc hora a la llevadora ja li preguntaré per la vacuna de la tosferina, que també m’ho va comentar.

Jo ahir vaig tenir la morfo i tot està bé. La Bruna està perfecte i el coll de l’úter tancat i ben llarg. De fet el ginecòleg em va dir que podria regalar un tros de coll i tot. Així que molt més tranquil•la, i ara ja pensant que potser sí que al final aconseguirem un bebè després de tots aquests anys. I ara doncs em ve de gust pensar en totes les cosetes que li comprarem ;-))) Tot i que confesso que em fa una mica d'impressió... Vosaltres ja heu comprat coses? Hi ha alguna cosa que creieu que és important tenir?

Bona revetlla!!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
GuiRit
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. oct. 24, 2016 10:52 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: GuiRit » dg. juny 25, 2017 10:46 am

Holaaaa!!!
Feia molt que no entrava! Passo ràpid que marxo a treballar. Que bé Arya, espero que amb la morfo tan bona estiguis tranquil·la un bon temps! Les setmanes passen volant :)

Jo res, vaig anar dijous a fer-me les analítiques del segon trimestre i el temut test O'Sullivan i no em va semblar per tant, la veritat. És cert que és dolç però he tastat medicaments i xarops moooooooooolt pitjors, sense anar més lluny, algun laxant que vaig haver d'utilitzar durant el primer trimestre de l'embaràs (sort que ara tot està regulat!)

Després entro per comentar tema compres i de més... vaig tranquil·líssima... potser massa! Igual que amb el nom: mai hagués pensat que seria tan complicat!

Una abaraçada!
Xia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: ds. març 04, 2017 1:10 am

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Xia » dg. juny 25, 2017 11:47 am

Hola a totes!

Fa molt temps que no escric, fins fa poc no m'he trobat millor.

M'alegra llegir que us ha anat bé la eco morfològica. A mi també em va anar bé i em va fer saber que seria un nen! :cnen:

Jo ara també començo a pensar en les coses que hauré de comprar.. i tinc molts dubtes! Per exemple, heu mirat cadiretes pel cotxe? Que creieu que és millor, agafar una de només els primers mesos, o una que duri algun any?

De cotxets n'heu mirat? Us agrada alguna marca i/o model concrets?

Bé! I ara a seguir esperant fins les següents visites. Nosaltres estem una mica desinformats, encara no ens han dit res dels anàlisis del segon trimestre. Que sabeu entre quines setmanes tocarien?

Intentaré connectar-me més sovint a partir d'ara si em segueixo trobant bé! Que us segueixi anant molt bé a totes!
Imatge
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Arya82 » dl. juny 26, 2017 9:11 am

Bon dia!

GuiRit, oi que l’O’Sullivan no és per tant? Jo havia sentit històries de tot, i al final no el vaig trobar gens dolent. Jo hi aniré el dissabte a fer-me’l un altre cop (ja me’l van fer fer al primer trimestre).

Xia, que bé treure’s de sobre la morfo oi? I enhorabona per aquest nen! Ja teniu nom?
Sobre els anàlisi del segon trimestre, a mi em van dir que toquen ara. Tens visita aviat? Potser t’ho diuen llavors!

Sobre cadiretes de cotxe, crec que és l’únic tema que tinc clar pq m’ho vaig mirar molt amb les nenes. Nosaltres volem una cadira que duri, és a dir des del naixement fins els 18 kg, i tenim clar que la volem a contramarxa pura i que hagi passat el PlusTest (és un test de seguretat suec que poques cadiretes passen). O sigui que les úniques opcions són o la Klippan Kiss 2 o la Romer Max-Fix. Són cares (al voltant dels 450 euros) però jo prefereixo gastar-me’ls en això que en d’altres coses. La nostra idea és anar a mirar-les i acabar-nos de decidir, però no crec que tardem gaire a demanar-la pq amb l’agost pel mig no sé si tarden a portar-la...

Sobre el cotxet ni idea. Amb les nenes també ho tenia claríssim pq no hi ha gaire opcions però ara com que no he mirat res i hi ha tantíssims models... A veure si es passen les que ja han sigut mares i ens en poden recomanar algun!

Bon dilluns!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Lanana
:: papallona
:: papallona
Entrades: 139
Membre des de: dv. abr. 08, 2016 12:49 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Lanana » dl. juny 26, 2017 10:01 am

Hola noies!
Que bé aquestes ecos morfològiques que estan tant bé! És un descans.
No personalitzo que estic al mòbil i no va massa bé per escriure al fòrum.
Nosaltres ja tenim l'habitació de l'Arlet només en cal una calaixera més. També tenim la minicuna per fer collit i el cotxet que l'he d'anar a recollir. Nosaltres hemja comprar el Jané Minnum matrix que podem fer servir la cadireta pel cotxe ara no recordo fins quants kg. També ens deixen una altra cadireta (en necessitem dos perquè el meu company portarà l'Arlet a la llar de criança i jo la recolliré). Igualment en n'haurem de comprar una més endavant quan se li quedi petita la del cotxet.
De roba sí que no en tenim perquè ens en deixen i primer vull saber què tenim i què no. També ens han donat una trona, una amaca, un parque i un bressol dede viatge.
Aquest dimecres vaig a la gine i ja em va dir que em donaria les peticions per fer l'osullivan de nou i totes les analítiques. Al juliol també començarem les classes prepart ja que a l'agost es talla tot i també farem l'eco 4D.
Pel què fa als meus símptomes tema nauseas bé perquè vaig tornar al cariban i ara pateixo més de mals de panxa que heno d'anar al wc ràpidament. La calor també està sent complicada...sort que ara ha començat un break :-)
Un petonàs!!!
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Arya82 » dc. juny 28, 2017 8:40 am

Lanana, si que tens coses!! Ara m’he estressat! ;-))) Nosaltres a part de roba realment no tenim res, però la veritat és que vaig bastant tranquil•la. Com que volem fer collit (una amiga ens deixa una minicuna per fer-ne) no crec que li muntem l’habitació. Si dorm amb nosaltres no crec que ens faci falta fins d’aquí bastant temps, així que ja ho farem llavors. I el cotxet (que ens el regalen els meus pares) tampoc em preocupa massa pq vull fer porteig. Així que realment l’únic que demanarem aviat és la cadireta del cotxe, pq d’alguna manera l’hem de portar de l’hospital fins a casa...

Totes ja teniu tantes coses? Sóc l’única feliç de la vida que no té res? :-o00m
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Lanana
:: papallona
:: papallona
Entrades: 139
Membre des de: dv. abr. 08, 2016 12:49 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Lanana » dc. juny 28, 2017 10:34 am

Arya82, no t'estressis! Nosaltres volem enllestir-ho aviat perquè amb la meva discapacitat als peus, amb el pes no estaré per anar dea botigues de fet, ja m'ho noto ara. Si no fos per això aniriíem amb la paxorra!
Xia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: ds. març 04, 2017 1:10 am

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Xia » dj. juny 29, 2017 12:35 pm

22+3

Hola!!!

Com aneu?? Sort que ha refrescat una mica.... :***: Però tot i així...

Arya82, sii quin pes de sobre ja haver fet la morfològica... :D Però ara ja em començo a estressar.... per tot el que s'ha de comprar, per buscar classes prepart, per estar preparada, perquè estic molt cansada zz:-) .... ?-)
Encara no tenim clar el nom, però ara que ja sabem que és un nen ja ens hi podem posar!!!
Pels anàlisis ja ho he anat a preguntar! M'han dit que s'han de fer entre la setm.24 i setm.26. Així que de moment vaig bé de temps, però ja he fet bé d'insistir-hi.

Jo no tinc gens clar què necessito/vull comprar.
L'únic que he mirat una mica són els cotxets... M'agrada el de bugaboo camaleon o buffalo o el Concord que inclou 3 peces. Però veig que potser no és molt útil una cadireta de només grup 0, no? O com ho veieu? Tampoc m'he informat massa....:/
He mirat les que has dit, Arya!! Moltes gràcies!!
Sabeu alguna botiga grossa que hi tinguin varis models de mostra de cotxets? El Concord no l'he vist enlloc... :/

Sobre les classes prepart, se solen fer cap a la setmana 30, no?

De minicuna o moisès o com es digui teniu alguna idea de models?

Bé, per fi dijous... un dia i cap de setmana!

:content:
Imatge
Joyce
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. maig 02, 2017 8:57 am

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Joyce » dj. juny 29, 2017 1:42 pm

Hola a totes!!

Nosaltres estem a la setmana 24 i tenim poc clar què hem de comprar. Cotxets el que més. Estem entre el yoyo-babyzen i el bugaboo bee5, tirant més cap al primer. Però a part del cotxet, la banyera plegable, el llit i el maxicosi, poc més. És aquella barreja de sentiments entre el "ui, encara falta molt" (veig toooooot l'estiu per endavant) i el "tres mesos i mig passen volant". No sabem què començar a fer i què esperar. El que sí que ens toca fer ara al juliol (començo la setmana vinent), són les classes pre-part. Més que res perquè a l'agost tot s'atura i m'ho puc muntar millor ara amb la feina que no al setembre. O sigui que, una mica massa d'hora però vaja, preparats ho estarem.

Si cap mare no primerenca té consells sobre llistes de coses necessàries, sobre què és imprescindible i què pot esperar, etc., que les comparteixi, si us plau!

Abraçades!
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Arya82 » dv. juny 30, 2017 8:22 am

Bon dia!

Lanana, hehe d’acord! Es que per un moment he pensat que era l’única que s’ho prenia amb paxorra!

Xia, a mi el Bugaboo Buffalo m’agrada molt i sé que si digués als meus pares que m’agrada aquest me’l regalarien sense problemes, però es que no vull que es deixin tants diners. Així que mirarem altres opcions a veure què trobem. La veritat és que el tema cotxet és el que tinc menys clar. Sé que vull (lleuger, rodes grans, que la part tèxtil es pugui treure per rentar...) però els models encara no els tinc clars.
El Concord no el coneixia i la veritat és que l’hi he fet un cop d’ull i m’agrada. No sé molt bé on trobar-lo, però sé que al Baricentro (no sé d’on ets i on et cau) tenen una botiga gran amb molts cotxets. Potser el podries veure allà? Pel que fa al grup 0 que inclouen alguns cotxets, jo ho descarto. Pel cotxe vull una cadireta que hagi estat dissenyada exclusivament pel cotxe i no per un cotxet i tinc clar que vull que hagi passat el PlusTest (que una cadireta de cotxe estigui homologada no vol dir necessàriament que sigui molt segura...).

Pel que fa a la mini-cuna, nosaltres no teníem intenció de comprar-ne cap. Moltes de les mares amb les que he parlat coincideixen a dir que la mini-cuna és una tonteria pq dura poquíssim. Però al final una amiga ens la deixa. Sobre models, a mi m’agrada la look at me. Tenen la mini-cuna i la cuna. Totes dues són de collit i per mi això és important.

De les classes pre-part no en tinc ni idea, sé que la llevadora em va dir que en parlaríem a la propera visita (no la tinc fins el dia 18) però no sé quan hauria de començar. De totes maneres a mi tota la informació del part m’és una mica igual, l’única part que m’interessa és la de les cures del nadó. O sigui que si em salto algunes classes tampoc passa res.

Joyce, a mi m’agrada mirar coses i anar-me informant, però em costa fer el pas de comprar-ho. Per una banda, com tu, penso, però si encara queda molt! Però per l’altra a mi em fa com certa por irracional. No sé, durant 6 anys tot el tema embaràs ha anat malament i ha sigut un cop rera l’altra, i ara es com si hi hagués una veueta que em diu “portes massa temps tranquil•la, te’m toca un altre de pal”. I sé que és irracional eh, però em dona la sensació que si ara agafo i li compro el cotxet d’alguna manera ho gafaré.

Abraçades i bon cap de setmana, que ja és divendres!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Joyce
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. maig 02, 2017 8:57 am

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Joyce » dv. juny 30, 2017 9:41 am

Arya82. Res és irracional o tot ho és en l'embaràs. Això és l'única cosa que he après en aquests mesos :) I en el teu cas, amb la teva experiència, encara és més normal no voler avançar-se i, d'alguna manera, espatllar-ho. T'entenc perfectament. Així que ben fet, anar mirant però sense pressa :)

I a tota la resta: Molt bon cap de setmana!

La setmana vinent faig el test aquest de Sullivan. ja us explicaré què tal.

Per cert, 24 setmanes i el meu nen segueix sent tímid de moviments......... :( :( :(
GuiRit
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. oct. 24, 2016 10:52 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: GuiRit » ds. jul. 01, 2017 6:22 pm

Noooies!!! Que estic ocupada i us tinc abandonades! Començo a comentar el tema compres. Només dir que jo sóc del club de les "relaxades" que no tenen ni el nom de la nena triat ni res comprat pràcticament. Veureu que no he comprat res però he buscat i mirat molt! Em calma molt el fet que ma germana té dos crios petits i li puc anar demanant consell i preguntant de tot (el que li va ser útil, el que no, etc.) a banda que em pot deixar moltes coses que no hauré de comprar. Per tant, de 0 de 0 no comencem! Fotré un rotllàs però bé, qui no se'l vulgui llegir que no se'l llegeixi!

Us explico:

- de la canastreta bàsica (bodys, primera muda, bossa hospital, cremes o muselines, etc.) podríem dir que encara no tinc res comprat, però sí una llista feta a partir d'un altre fil del sócpetit bastant útil, contrastat diversos comentaris de noies. Ara hauré de mirar què no tinc d'entre el que em deixa ma germana i completar-la.

- de les coses grosses de l'habitació o per dormir: tindré mini-bressol o moisés perquè és heretat i si l'utilitzo poc no em sabrà greu i a part tinc ja el llitet de baranes (bressol) també de ma germana. Per tant no us recomano models ni res. Tinc un moble preciós que és una taula de rellotger tipus calaixera que convertiré en canviador. I per tant, de l'habitació em falta poc... tipus calaixera o armari petit perquè penso com l'Arya, que els primers mesos l'usaré poc perquè dormirà més a la meva.

- del cotxet: tema recomplicat on els hi hagi. Ja hem mirat molt però no ens hem decidit del tot. Us dic la meva opinió, MOLT basada en els comentaris de la meva germana, la seva experiència i la d'altres pares de l'escola bressol i l'escola però és un tema súper personal. Us començo per dir que jo NO m'he de comprar grup0 ni cadireta més gran pel cotxe perquè me'ls deixen, per tant només necessito el "cuco" i la cadireta del cotxet normals, i el grup 0 no vull que s'acopli al cotxet, només el vull pel cotxe.
Els criteris que considera importants en un cotxet:
- manillar d'una sola peça.
- molt manejable, lleuger.
- que es pugui rentar
- que les rodes no siguin dobles (sabeu què vull dir?) una sola roda, no aquelles que van dues enganxades.
- i sobretot sobretot sobretot m'insisteix en l'amplada. Diu que ara es fan cotxets molt amples i dificulten la vida (com a mínim a la gent de ciutat): no pots passar per les portes normals del metro, per les caixes del súper, no hi caps bé a l'ascensor de casa, i plegats queden tan grans quan són cadireta que a moltes llars d'infants no te'l deixen guardar allà i l'has de passejar 4 cops al dia. Per això molta gent s'acaba comprant un 2n cotxet "de paraigües" tipus dels McClaren aquests que es veuen tant.

El que ella va tenir és el Bugaboo Bee (model de 2010) i n'està encantada.
Jo m'havia estat mirant el Minnum i el Muum de Jané i, a part, el Bugaboo Bee5. Els dos primers m'agraden però no compleixen el tema de pes i amplada que us deia... per tant, gairebé segur que em quedo amb el Bugaboo Bee5. És un cotxet que no és barato, però crec que la diferència no és tanta (cuco + cadiereta dels Jané, 525 euros aprox.) i el Bugaboo (sense cuco perquè en els bugaboo no cal, sinó que és convertible), 649€. Sobre el Yoyo que deia la Joyce jo el vaig mirar però el vam descartar perquè sembla una "imitació" per la forma, etc. del Bugaboo i, per ser-ho, també arriba als 600 euros, a banda que em sembla un pèl baixet quan és cuco, i vaig pensar que per 50 més em comprava l'original. Crec que no és barat però tampoc és aquestes coses de 1000 euros o més que es veuen... Per tant crec que ens decidirem pel Bugaboo Bee per la mida, manejabilitat (a part que és bonic, els colors... a banda que venen totes les peces a la web per si se n'ha de canviar alguna, ma germana em pot deixar algun accessori tipus paraigües, protector de pluja i sac perquè encaixen... i què carai, perquè els avis ens ajuden i és pràcticament l'únic que hem de comprar!) Tot i amb això, abans de comprar anirem a mirar a alguna botiga tipus El Corté Inglés on en tinguin molts i puguem comparar. A banda, cal dir que també intentarem fer porteig, però no sempre, i per tant veig important tenir un bon cotxet que t'aguanti un nen, dos si cal... fort!

En fi, perdó però en aquest punt m'he estès però era per si podia ajudar a algú...!


- altres:
em deixen l'hamaca Babyjörn i com que està prou bruta li compraré una funda d'aquí https://www.fundasbcn.com/es/, per les que recicleu i hereteu coses us pot ser interessant.
sobre banyera segurament demanarem a algú que ens vulgui fer algun regal la FlexiBath d'Stokke perquè es plega (no tenim gaire espai) i aguanta fins que són grans.
trona: bé, com que és l'única cosa que haurem de comprar sí o sí nosaltres, ens permetrem una "pijada" per tot el que ens estalviem de la resta: volem la Stokke Steps. No surt barata (entre 200 i pico i 300 i pico segons els accessoris que necessitis) però igual que el Bugaboo... crec que s'aprofita bé. És evolutiva (nosaltres la compraríem a partir de l'accessori dels +6 mesos perquè abans no trobo sentit l'acople de nadó que tenen) i s'acaba convertint en cadira, té un disseny preciós, és robusta, fàcil de netejar pel que he llegit i no aquestes amb tants racons i nosaltres intentarem fer el moment de menjar a taula un moment familiar de compartir, d'ensenyar i d'aprenentatge. Això és molt personal però no puc amb els nens que mengen tots sols davant la tele!!!


Apa, adéu noies i ho sento, però com que a mi em va bé llegir opinions de tot tipus per contrastar-les doncs jo deixo la meva parrafada!!! :b-))) :ok: >.-<:
GuiRit
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. oct. 24, 2016 10:52 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: GuiRit » ds. jul. 01, 2017 6:36 pm

Per cert, per les que preguntàveu per les anàlisis del segon trimestre, jo ara estic de 25+4 i les anàlisis (O'Sullivan més sang) me les van fer la setmana passada, és a dir de 24. Ara fins l'11 no tinc llevadora on em donaran resultats i li comentaré també el tema de les classes pre-part, que veig que algunes ja comenceu. De debò que l'agost al mig ho complica tot una mica, sí!
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Arya82 » dl. jul. 03, 2017 3:32 pm

Hola noies!

Joyce, depèn de com estigui posat el teu nen crec que el notes més o menys. A més, per casos d’altres mares sé que hi ha nens més moguts que d’altres dins la panxa. Potser el teu serà tranquil! Jo a la Bruna la noto molt més que a les nenes (i això que elles eren 2!) però curiosament la noto molt més en la zona on hi té el cap i els braços... la zona on hi ha els peus noto moviments molt més tímids. Així que deu dependre molt de com estiguin posats!

GuiRit, jo estic buscant un cotxet també basat en els comentaris de la teva germana, crec que té molta raó. L’únic que per mi no és important és l’amplada. Jo sóc de poble i no vaig mai per llocs entrets. A més, al ser de poble, les poques coses que hi ha són totes a prop, com la guarderia. Per tant, hi anirem caminant sense cotxet (la nostra intenció és que no vagi a la guarderia fins els 2 anys). Així que com a mínim amb l’amplada puc ser més flexible. Per clar, per mi és vital que les rodes siguin grans i puguin anar fàcilment per zones sense asfaltar. Així que he estat mirant el Easywalker Mosey... alguna l’ha vist o l’ha provat? De moment només sé el que he pogut trobar per internet. A veure si un dia d’aquests trobem temps i anem a alguna botiga.

De la canestreta bàsica tinc bàsicament roba... molta roba. Dels 0 als 3 mesos tinc de tot!

Pel que fa a la trona, m’encanta l’Stokke. Però jo tinc la sort que el meu tiet és fuster i ell a la família sempre regala la trona... que la fa com l’Stokke ;-)))

Sobre l’O’Sullivan jo me’l vaig fer el dissabte (de 23+1) però no crec que les setmanes siguin tan importants pq a mi també me’l van fer fer a les 12 setmanes...

La resta com aneu? Alguna marxa de vacances?

Petons!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Xia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: ds. març 04, 2017 1:10 am

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Xia » dl. jul. 03, 2017 7:53 pm

23

Hola!!!

Cotxets Vam estar mirant més models, i ara un dels models que ens agrada és el Muum de Jané. Està molt bé de preu, tot i que hauré de mirar més opinions sobre la qualitat... El buffalo ens agrada també però la veritat és que és molt car... Hem de valorar-ho.
Nosaltres també volem que tingui les rodes una mica grans, i l'amplada no és problema ja que tampoc ens mourem massa per ciutat.
El Easywalker Mosey no l'he vist enlloc. Em sembla que faré un viatget cap al baricentro, ja que m'agradaria veure en persona més models.

MiniCuna De mini cuna estem mirant la Baby Side de Jané. I quan es quedi petita intentarem que ja dormi a un llit de mida estandard... De moment aquesta és la idea.

Banyera & Canviadors Teniu alguna idea? Encara no hem mirat massa...

No estic segura de que tingui clar tot el que em cal comprar....hehe.....


Arya82 Que bé poder tenir una trona feta per un fuster particular!!! :b-)))

Guirit Em podries passar el Link del Socpetit on surt aquesta llista de canastreta?? :***:

Bona setmana!!! I les que tingueu el test / anàlisis que vagin molt bé!!! :ok:
Imatge
Lanana
:: papallona
:: papallona
Entrades: 139
Membre des de: dv. abr. 08, 2016 12:49 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Lanana » dl. jul. 03, 2017 9:02 pm

Hola noies!!!!
Crec que estem totes igual! ;-)
Us explico el què tenim nosaltres:
- Cotxet minnum de jané matrix 2peces
- Mini cuna Next too me de Chicco
-Trona, banyera i dutxa que ens han donat i no sé la marca
- Mobles i bressol de 1,20 tot d'ikea i ens falta una calaixera que ara hem vist que ens cal i el canviador que estava esgotat
- Moltes joguines
- Roba molta xò poca cosa de 0-3mesos
- 1camisola per mi
-Bossa per la canastreta i vatge
-Bressol de viatge, un parc per jugar (també ens ho han donat)
- Xumets, alguna crema, biberó, tetines,...(tot donat)
- Ens han dit que ensno donen una cadireta pel cotxe però el cotxet ja val i la que ens donen es fixa amb el cinturó i com que en necessitem dis, potser comprem una d'aquestes que dura fins els 4anys aprox.

La canastreta de l'hospital de Barcelona està penjada a la seva web així que me l'he baixat i tinc un conflicte amb les camisoles pequè jo sóc de pijama i més a la tardor-hivern.

Avui m'he fet x segon cop la prova del sucre (setmana 25) i demà comecem les classes prepart. Ja us explicaré!
Dir-vos que cada dia tinca les contraccions d'aquestes que la panxa es posa dura.
La setmana passada vam tenir eco i l'Arlet està de natges i així s'explica perquè visito al bany cada 2x3 ja que dóna patades a la bufeta i a part que em pot fer mal, és que em noto que m'estic pixant mooolt! Jo la noto molt abaix just perquè noto les seves extremitats, ara sí que ja són cops.
Ah i dir-vos que finalment aquest últim més he agafat dos kg i que la gine una mica més em fa una festa al veure que eren kg i ko gr.
El dia 20tenim l'eco 4D i per fi la veurem millor. En tinc moltíssimes ganes.
I crec que no em deixo res...bé, que no axconsegueixo dormir més de 2hores seguides i que em canso ràpidament, descanso i tornem'hi. Normalment, les contraccions m'obliguen a parar i descansar i així marxen.
Com porteu la calor? Jo he millorat molt amb aquesta baixada de temperatures però diuen que tornaran a pujar :-(
Perdoneu que vagi tant a sac. Escric amb el mòbil. Em.costa molt posar-me a l' ordinador.
Com ho fareu lo de les camisoles? Màniga llarga, curta o fareu pijama????

Petonàs!!!!!
GuiRit
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. oct. 24, 2016 10:52 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: GuiRit » dt. jul. 04, 2017 12:19 pm

Entro ràpid:

Per a qui m'ho va demanar, us deixo l'enllaç del fil on es parlava dels bàsics per a nadó i mare en els que m'he basat una mica, llegint totes les opinions. Òbviament, també és una mica personal, però com que hi ha diverses opinions jo he fet una barreja per fer la meva llista, diguem:
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=11&t=51886&p=1837954&hilit=llista+canastreta#p1837954

Per altra banda: com aneu de kg? El tema és que jo com que vaig per SS i només tinc visita un cop al mes amb la comadrona, entremig no sé si vaig bé o no! A l'última visita només havia agafat en total 1,800kg així que crec que tinc molt de marge. Ara l'11 em tornaran a pesar a veure!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::