Tancar el xiringuito

Reflexions sobre criança, educació i tot els que ens aporta ser pares/mares
ELE
:: granota
:: granota
Entrades: 235
Membre des de: dj. gen. 16, 2014 12:34 pm

Tancar el xiringuito

EntradaAutor: ELE » dl. juny 05, 2017 9:31 pm

Hola noies,
Escric per veure si a algu li passa el.mateix q a mi o ha passat x aquesta etapa I em pot ajudar. En tinc 36 I dues filles precioses. Sempre haviem dit q tindriem 2. El cas es q dp d tenir la segona, vaig dir q potser voldria més endavant un tercer, cosa q la meva parella sempre s ha negat. Ho te molt clar. Com la segona era una nena molt absorbent (bebe alta demanda gairebe diria) I a sobre tenia la gran, I vas d bolid, vaig decidir no pensarhi I deixar passar el temps.
El temps ha passat, la peque ja te 3, I ara seria el moment o de llançarnos o d plegar.
El meu marit no vol ni sentirne a parlar I jo...ara he tornat a arrencar a la feina I professionalment estic amb un bon moment, començo a tenir temps x mi I vaig a dansa p.ex, I les meves nens em demanen molt....x llegir, jugr, cuinar...I m ve d gustla dedicarmhi. Ara d fet aprofitarem x fer viatges xulos en familia, tenim al cap Asia p.ex. aixo em fa molta ilusio I amb un bebe,seria mes complicat. Tb sent 4 es tot mes facil I economicament 5 es nota. Hauriem d renunciar a certes coses segurament.
Malgrat tot aixo, em fa pena pensar que no tindre mes fills, que tanco la etapa, I q s han acabat els bebes, els bracets I tenir un nen al, pit (clar q acucho les meves filles...po no son bebes, ja m enteneu el q vull dir...espero!)
M esta costant pair q mai mes sere mare (be, mare ho sere sempre, mare de nou dic...)
He parlat amb companyes i em diuen q es normal, I a algunes tb els ha passat, es com un dol m diuen.
Po em costa assumirho. Fa mesos q em volta un matxambrat pel cap...

Algun consell?.

Perdoneu q escric dsd movil

Gracies,
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Tancar el xiringuito

EntradaAutor: shyla » dl. juny 05, 2017 10:02 pm

Bones, penso que moltes de nosaltres hi passem, inclús els nostres homes eh! Jo col.laboro amb una fira d'intercanvi de material de puericultura i sempre que portem coses ens mirem amb el meu home i diem, segur que no ho necessitarem mes no?
Et deixo un post preciós sobre el tema que va llegir fa un temps i em va encantar:
http://princesasyprincesos.es/2016/05/30/adios_bebe/
Imatge Imatge
ELE
:: granota
:: granota
Entrades: 235
Membre des de: dj. gen. 16, 2014 12:34 pm

Re: Tancar el xiringuito

EntradaAutor: ELE » dt. juny 06, 2017 6:36 am

Gràcies shyla! M'ha encantat. Just el que sento.
Em guardo l'enllaç.


D nou, moltes gràcies!
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Tancar el xiringuito

EntradaAutor: noviachuky » dt. juny 06, 2017 11:30 am

ELE jo també estic com tu, a vegades em venen ganes d'anar a pel tercer (però el petit també és com la teva, mega absorvent, d'alta demanda no, el següent) i el meu home té clarissim que ni parlar-ne.
Així que també com tu m'he anat fent a la idea pensant que ara tot ho tenim fet, podem anar a un munt de llocs, anem al càmping, podem sortir a sopar tranquilament amb els nens, anem a barbacoes amb els amics dels nens i ens ho passem pipa.
Si que fa molta pena pensar que no tornaré mai més a estar embarassada, però tenim la sort de tenir dos fills meravellosos.

Ànims guapa, un petonarro
Imatge

Imatge
ELE
:: granota
:: granota
Entrades: 235
Membre des de: dj. gen. 16, 2014 12:34 pm

Re: Tancar el xiringuito

EntradaAutor: ELE » dt. juny 06, 2017 8:56 pm

Gràcies noiachucky. La veritat és q amb diverses companyes de feina ho he comentat, I moltes han passat x això. Malgrat tot em fa pena. Suposo q he d buscar el costat bo I centrarme en el q tinc, I temps.
Qui diria q costaria tant tancar aquesta etapa!

Merci bonica
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: Tancar el xiringuito

EntradaAutor: numa1982 » dg. set. 17, 2017 9:31 pm

Aquí una altra a qui li costa assumir-ho. Nosaltres tenim tres criatures, el petit ahir va fer mig any i el gran, quatre anyets.

Tinc sentiments contradictoris: estic saturadíssima, cansada,.estressada,.superada peeeeerò no em sé fer a la idea que mai més tindré un nadó. Encara ara, sis mesos després que acabés l'embaràs, trobo a faltar els moviments dintre meu.cada nit. Ho superaré, però fa mal pensar-hi. Aleshores recordo que tenim molta sort: tres criatures sanes, vives, despertes, alegres i, amb 35 anys.i.una hipoteca, millor deixar el tema.
Imatge

ImatgeImatge
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: Tancar el xiringuito

EntradaAutor: numa1982 » dg. gen. 07, 2018 8:53 pm

Recupero el post allà on el vaig deixar. El nostre tercer fill aviat farà 10 mesos i dijous em poso un diu. Per mi, és com tancar una etapa de la meva vida. Em costa. I segueixo molt cansada amb un nadó lapa que em xucla les energies que em queden i dos fills estimadíssims que no em mereixo. Ho superaré, segur, però estic trista. Jo, abans de renunciar a la maternitat, renunciaria a mooooltes altres coses materials, però el Numo no ho veu així i també és veritat que el meu sentiment no és gaire racional que diguem.
Imatge

ImatgeImatge
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Tancar el xiringuito

EntradaAutor: noviachuky » dl. gen. 08, 2018 10:31 am

Ànims noies!!!!!!!!

Jo ara si que estic resignada del tot després de passar 4 nits horribles, una d'elles a l'hospital, pq el peque tenia un restrenyiment que es revolcava de dolor al llit, ho hem passat tan malament (ell molt més) però nosaltres de no poder fer res per alleujar-lo que se m'han tret les ganes... potser a l'estiu torno amb les ganes eh... hehehehehe
Imatge

Imatge
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: Tancar el xiringuito

EntradaAutor: numa1982 » dl. gen. 08, 2018 2:10 pm

Segur que recuperes les ganes! Sort i ànims,
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Cayena
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1235
Membre des de: dl. oct. 10, 2011 1:54 pm

Re: Tancar el xiringuito

EntradaAutor: Cayena » dc. gen. 10, 2018 11:31 am

Hola
Tenim un nen de 4 anys i mig i no en tindrem més.
No per voluntat pròpia, les coses han anat així. Ens va costar molt tenir el nostre fill. Molts anys i tractaments, 3 avortaments... I malgrat ens hagués encantat dona-li un germanet o germaneta, no ha pogut ser (més tractaments, 2 avortaments més...). En total, amb 5 avortaments i el desgast psicològic, econòmic i físic de IA's, FIV i OVO, hem dit prou.
I no us negaré que tinc un gan buit. Tenir el meu fill ha estat i és el millor de la meva vida, i saber que ja no en tindré més em posa molt trista, molt. El meu peque sempre em pregunta perquè no té germans, Abans em demanava un, ara ja no el demana perquè sap que no podrà ser, però no ho enten.
Se que visto lo visto, sóc molt afortunada de tenir el meu fill, però dol molt no tenir-ne més. Pensava que ja ho tenia superat, però just aquest Nadal hem sabut de dues amigues que esperen el segon i tercer fill respectivament i m'ha tornat a sortir aquell sentiment de enveja, ràbia, impotència, amargor...
Realment, penso que per sempre portaré aquesta espineta clavada al cor...
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: Tancar el xiringuito

EntradaAutor: numa1982 » dj. gen. 11, 2018 9:45 pm

Cayena, ets una marassa pel teu fill, i ets una súpermegavalenta! He seguit la,teva història i no és just que us hsgueu hagut de plantar! Molts ànims i a gaudir de la família!

Jo finalment avui m'he posat el diu mirena. Abans, m'han fet un TE per si de cas i desitjava qie sortís positiu (havíem tingut un acciident amb un preservatiu fa unes setmanes). La col.locació ha estat accidentada,però alfinal tot bé. Quanhe sortit del centre estava molt trista, m'he sentit molt sola. Ara tinc molèsties però estic més serena. Objectivament, després de tenir tres criatures en 3,5 anys necessito parar, recuperar-ñ ame, veure com s'apropa unanit sencera de son... i.si mai el diu falla, tornaré a il.lusionar-me amb una nova vida.
Imatge

ImatgeImatge

Torna a “La maternitat/paternitat”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::