Pensant en un segon fill...

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
_ArcoIris_
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 343
Membre des de: dc. oct. 21, 2015 10:04 am

Re: Pensant en un segon fill...

EntradaAutor: _ArcoIris_ » dj. maig 25, 2017 10:55 am

Ayyy, que me uno al hilo jejejejeje

De momento no nos hemos puesto, pero..... ¡ganas no faltan! Quiero que no se lleven mucho jejeje....y como la primera nos costó dos abortos.....por si acaso.... :-o00m

¿Alguna está ya en ello?
http://www.fertilityfriend.com/home/542781" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Imatge
Imatge
4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido
27.10.2015. TE + :) ..11.11.2015 Te fuiste :'(
29.11.2015 ¡Volvemos a estar embarazados! 6/9/16 Llegaste Emma!
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: Pensant en un segon fill...

EntradaAutor: Halia » dj. maig 25, 2017 12:23 pm

Hello!!!
Que bien Arcoiris!!!!! Seguro q irá genial! >.-<: Nos vemoa en Cercadores Juny?
Imatge
Imatge
Galey
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dj. maig 25, 2017 11:00 am

Re: Pensant en un segon fill...

EntradaAutor: Galey » dj. juny 01, 2017 2:03 pm

Hola!! nos veremos, si, pero......la primera fecha de NW caera en julio jejejeje pq estoy en plena ovulacion y no nos pusimos.... He preferido tomarme una caja de vitaminas antes....para ir preparadita jejejeje En el anterior llevaba 3 cajas...

Tu ya estas?

(disculpa la falta de tildes....problemas con tablet)

[youtube][/youtube]
Halia ha escrit:Hello!!!
Que bien Arcoiris!!!!! Seguro q irá genial! >.-<: Nos vemoa en Cercadores Juny?
Galey
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dj. maig 25, 2017 11:00 am

Re: Pensant en un segon fill...

EntradaAutor: Galey » dj. juny 01, 2017 2:03 pm

Hola!! nos veremos, si, pero......la primera fecha de NW caera en julio jejejeje pq estoy en plena ovulacion y no nos pusimos.... He preferido tomarme una caja de vitaminas antes....para ir preparadita jejejeje En el anterior llevaba 3 cajas...

Tu ya estas?

(disculpa la falta de tildes....problemas con tablet)

[youtube][/youtube]
Halia ha escrit:Hello!!!
Que bien Arcoiris!!!!! Seguro q irá genial! >.-<: Nos vemoa en Cercadores Juny?
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: Pensant en un segon fill...

EntradaAutor: rosae7 » dj. jul. 06, 2017 4:44 pm

Hola,

Jo també estic buscant el segon fill... la veritat és que al principi va ser tot molt dur, la nena no dormia gens, era una nena que es movia molt i poc carro volia, jo encadenava una mastitis sota l’altre i vaig haver de deixar de donar pit i jo reconec que em vaig agobiar molt. Des de fa un temps la cosa ha canviat, la nena ja té tres anys, dorm gairebé tota la nit, menja de tot, el bolquer ja ho té superat i la veritat és que és un moment màgic, xerra moltíssim i ja ens pot explicar el que vol o el que li passa, per tant ens comuniquem molt.
Ara hem decidit tenir un segon fill, sé que la cosa anirà diferent, almenys tinc la experiència de l’anterior i no tornaria a fer moltes coses de novatilla, l’experiència és un grau! A part la nena, encara que sé que els gelós els tindrà, diu que si li agradaria tenir un germanet així que estem il·lusionats...
A veure que tal tot!!
Avatar de l’usuari
Efèlide
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dt. gen. 26, 2016 9:36 am

Re: Pensant en un segon fill...

EntradaAutor: Efèlide » dc. gen. 30, 2019 9:24 am

Hola marones,

He vist el vostre fil, i em fa molta gràcia veure les vostres firmes i veure que moltes us heu animat pel segon o pel tercer! Ara que són més grandets, com ho valoreu?

Nosaltres teniim un petit de 2 anys i poc i estem pensant en si animar-nos a tenir un segon. Sempre hem volgut però econòmicament ens costa arribar a final de mes. Ara estem buscant escoles i sé que si escollim concertada... no hi haurà un segon si pensem amb el cap...

Com ho heu fet vosaltres?

Gràcies!
Imatge

SOP, buscant des d'agost de 2015.
9/3/2016 TE+!! 2on cicle d'Omifin
7/11/2016 Neix el nostre bombonet
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: Pensant en un segon fill...

EntradaAutor: Halia » dc. gen. 30, 2019 9:23 pm

Efèlide ha escrit:Hola marones,

He vist el vostre fil, i em fa molta gràcia veure les vostres firmes i veure que moltes us heu animat pel segon o pel tercer! Ara que són més grandets, com ho valoreu?

Nosaltres teniim un petit de 2 anys i poc i estem pensant en si animar-nos a tenir un segon. Sempre hem volgut però econòmicament ens costa arribar a final de mes. Ara estem buscant escoles i sé que si escollim concertada... no hi haurà un segon si pensem amb el cap...

Com ho heu fet vosaltres?

Gràcies!



Hola Efèlide! :-()-)
Quina il·lusió m'ha fet rebre un mail del SP! >.-<:
Ja veus que jo també dubtava d'un segon fill i al final ens vem animar! (Jo més que ell).

Intentaré ser-te sincera amb el meu post: nosaltres hem notat molt la diferència d'un a dos. Tot i que són dues nenes i l'Elna ha pogut aprofitar gairebé TOT de la seva germana, ara no ens permetem coses que fa uns mesos sí.
Es nota. La Dafne va a una escola concertada i tot i pagar més que qualsevol pública (200 i pico) no notem que ens costi arribar a final de mes, però sí que ens hem de parar a pensar molt en el que gastem.

El meu marit sempre em deia que un segon et talla ales per fer coses i és cert que no pots donar-te la vidorra que pots permetre't amb un..., però a mi em compensa molt.

Us recomano que feu valoració i decidiu si creieu que us empenedireu o no, si creieu que podeu buscar solucions...

L'Elna ja volta el primer anyet i estic molt feliç d'haver pres la decisió! :love: Tot i que és durillo amb dues nenes tant peques, cada dia que passa i cada coseta que fa nova, compensa molt més!

Espero haver-te ajudat :ok:

Un petonarro a totes!!!
Imatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::