**PARES NOVEMBRE 2017**

gener, febrer, març...
BiBi_2014
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dc. març 22, 2017 4:27 pm

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: BiBi_2014 » dv. març 31, 2017 12:32 pm

Nadina!Que m'oblidat de contestar el que comentavees...

Entre Echevarne i Mutua de Terrassa, jo em decantaría per la 2a opció...ja tirats...90 euros de més no són res en aquests imports tant elevats!

Jo hauré de preguntar a la meva gine quan tingui la 1a visita el dia 25 d'abril... i que inclou el preu d'aquests anàlisis...

ahh i em sap greu pel teu nou "acompanyant"...quina kk ja tant aviat tenir aquest tipus d molèsties.

Jo no em vaig tenir cap durant l'embaràs, i a l'hora d l'expulsiu (part) vaig fer 3 pujos i ja tenia el petit entre els meus braços...bé doncs, encara que tenia una dosi molt baixa d'epidural (podia moure les cames i vaig notar com es movia el petit i com va atravessar el canal de part), no vaig "calcular" la força i em van sortir morenes... com em va dir l'infermera: una bona coliflor al cul.

Quan vaig pujar a l'habitació, al cap de res ja demanava que em deixessin aixecar-me i anar al wc...realment, com si no hagués parit...em trobava de fábula...el tema va ser començar a caminar i seure i veure les estrelles amb les morenes... això em va fotre el post part.
Al cap de dues setmanes seguia fatal amb la medicació que em van donar...vaig anar a la farmàcia que em conèixen de sempre i em van donar una cosa natural i manita de santo...en un dia, una millora increible! El tema és que no m'enrecordo com és diu...sino, t'ho diria per a que anèssis a comprar-t'ho!

I a resta, per a que ho tinguessiu present si a futur us surten durant l'embaràs o post part com a mi!

Quina xerrera avui...ja em anireu coneixent...jijiji

I la resta, com us trobeu? Alguna novetat a explicar?

Una bona abraçada i que passeu bon finde! :p-)
A little star is growing up with US :anec:
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: marttape » dl. abr. 03, 2017 11:09 am

Bon dia noies!!
Us puc fer un parell de preguntes aprofitant la vostra experiència i per saber si potser vosaltres teniu més idea....??

He d'anar al dentista...hi ha problemes per l'anestèsia?? De sempre em fa pànic anar!! I ara encara estic més acollonida, però tinc un queixal que ja em molestava abans de l'embaras i ara ja no puc esperar més...crec que m'han de refer un empaste antic...ofú....estic cagada!!!

I tema cremes...us esteu posant alguna?? Jo encara no noto panxa, però els pits sí que se m'estan inflant ja....hi ha gent que diu que cal començar a prepara la pell i que m'hauria de posar de tot des del començament.....ho esteu fent? Em recomaneu algo?

Moltes gràcies!!!
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
dara.serrano
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. març 09, 2017 11:44 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: dara.serrano » dl. abr. 03, 2017 11:54 am

Hola de 9! gracies per els consells!!!

respecte a cremes, jo tenia el mateix dubte i amigues i la noia de la farmacia em van recomanar que des de el inici es el millor, així la pell després estará més àgil jejeje.
jo en anar a la farmacia em va recomanar la de tota la vida( no em recordo del nom) i la de suavinex. Finalment vaig comprar la de suavinex a part que per el preu per que en agafar una i l'altre em va agaradar molt més la olor i tacte d'aquesta.

això si que es tot un mon, cadascú et dirá una cosa! jejejej jo et dono la meva recomanació.

el que més em costa es que es al mati i a la nit i jo al matí soc un zombi!!!!

:D
BiBi_2014
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dc. març 22, 2017 4:27 pm

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: BiBi_2014 » dl. abr. 03, 2017 2:03 pm

Hola marones!!!

M'uneixo al club de les "vomiteres"... :ufs:
El tema és que no vomito res sino nausees que no se'n van... avui des de les 7 am i ara encara en tinc... quina kk...

A part, tinc fluixera de cames...m'arrossego i tinc por de caure... akests simptomes no els vaig tenir al 1er embaràs! Ara dono la raó que cada embaràs és un món sent la mateixa dona... de moment, no té res a veure...

I volia començar amb el cariban pero a la web de http://www.e-lactancia.org/ m'indica que té un risc elevat per a les que encara estem donant el pit.
He trucat a l'hospital i em diu que la meva doctora no té lliure fins maig!!!! I li dic que si em pot trucar perquè és una simple consulta...diu que això no es fa i que vagi a urgències.

Després he trucat al CAP i m'han donat hora per demà al matí a les 8.30h... a veure que em poden donar..perquè he llegit que lo compatible per l'embaràs no és compatible per la lactància i viceversa... :ufs:
Espero que em donin alguna alternativa :-o00m

Com us trobeu vosaltres? espero que molt millor que jo!

Marttape, jo vaig usar la crema Suavinex perquè tant l'olor com el tacte era ideal per mi...i el resultat en mi: cap estria!
Jo encara no he començat perquè quan tens un 2n tens el cap en ell i 50 mil coses més pero en el meu 1er embaràs des d'inici ja em vaig posar tant al pit, abdomen, panxa i cames (cuixes fins el genoll) i part de les lumbaras i cul.
La crema suanivex no empastifa com altres i és fàcil de posar.

Dara, tu i jo coincidim amb la marca...la veritat és que jo vaig tenir bons resultats...també cal dir que cada pell és un món...aneu provant la que us agradi més.

....avui no estic gaire pletòrica... a veure si demà tinc més ganes d'escriure...

Petons a totes!!!
A little star is growing up with US :anec:
Piula84
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dg. set. 28, 2014 7:58 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: Piula84 » dt. abr. 04, 2017 3:17 pm

Hola boniques!! Què tal? Entro un moment per dir-vos que en el primer embaràs vaig començar des del principi amb el Trofolastin i després em vaig passar a la Nivea de tota la vida. Amb aquest segon encara no he començat perquè com diu la Bibi és en l'últim que hi penso, jejeje
Nucamaca2
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: ds. març 04, 2017 8:03 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: Nucamaca2 » dc. abr. 05, 2017 2:15 am

Bona nit a totes!!! Que be tots els consells que aneu donant de les cremes! Jo de moment me'n poso una d'especial per la pell i les estries, pero em van dir que no era ven be per embarassades (no en tenien) i em van dir que amb aquesta aniria tambe molt be! Ja us explicare si es aixi o no!
Jo aquesta setmana soc a Boston per temes de feina i la veritat es que un vol de 8 hores mes el trasbord estan de 10 setmanes ha set horrible! No ho recomano a ningu! Em pensava q hauria de posar un cartell al lavabo perque ningu entres i poder-lo monopolitzar jo!!!! I ara acostumant-me al jet lag que sumat al mareig i el malestar de l'embaras es una combinacio realment horrible! I quan s'ajunta amb segons quin menjar que serveixen per aqui... Es de comedia dolenta de dissabte a la tarda!!!
Jo panxeta ja en faig una mica, ara se'm comença a notar aquella panxa que veus que la gent que et coneix dubta a donar-te l'enorabona o consells per començar l'operacio bikini!
Be maques, us deixo! Espero que totes continueu be i que les ecos futures vagin sortint totes be!!!!!
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: marttape » dc. abr. 05, 2017 8:43 am

Hola guapes!

Avui estic una mica xof.....ahir al dentista em van trobar una càries!!! Vaig fer-me una revisió a l'estiu, però resulta que se m'ha trencat un queixal i ja tinc la càries on fire.
La dentista no me la va voler arreglar fins que vagi divendres al ginecòleg i em faci una autorització per la anestèsia....picarols...m'he espantat una mica, la veritat...

El dentista em fa pànic de sempre, i ara amb la panxu m'he tornat més poruga encara....alguna ha passat per algo semblant??

No sé què fer!!!

Gràcies noies...
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 792
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: Marta_1986 » dc. abr. 05, 2017 10:39 am

Bon dia!
bé doncs finalment ja em veig amb cor d'apuntar-me! Hola, sóc la Marta i estic embarassada de 7 +3 ( segons ecografia de 8).

ahir vaig anar a fer la primera eco , i tot està bé, així que ja em puc atrevir a escriure.

deixo les meves dades ( que per cert d'hauria d'actualitzar el primer post amb les dades de totes)

NOM: Marta
DPP: 19/11/2017 ???
Hospital: o Dexeus o per la SS no sabem
Nª de fills: un nen de 3 anys ( sóc de les mamis de Gener 2014 i volia repetir experiencia hehe)
Edat pares: Mare 30 Pare 36
Sexe i nom: Encara no ho sabem!

ara no tinc temps per res més, a veure si després entro i us explico una mica la meva historia i com vaig heheheeh

ps: per cert us he anat llegint des de l'inci eh! hehe estic totalment al dia però no m'atrevia a escriure.
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + :love:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! :love:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
Imatge
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 792
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: Marta_1986 » dc. abr. 05, 2017 6:19 pm

7+3

hooola torno a ser aquí i amb més temps.
primer de tot enhorabona a totes pels positius >.-<: :-()) :love:

em dic Marta i tinc un nen de tres anys que es diu Roc. Al Juny de 2015 vam començar a buscar el segon però hem tingut mala sort un parell de vegades ( primer avortament per ou buit, el segon va ser un embaràs ectopic) aquest cop estava una mica cagada com es pot entendre... el mateix dia del positiu vaig sagnar i ja em vaig cagar en tot.... després va resultar que seria implantació per com va anar tot.

I res... que em trobo fatal fataaaaaal, marejada, cansada, tinc son i mooooltes nàusees... porto ja un dies prenent el Cariban abans d'anar a dormir i semla que els matins els passo millor.

tema cremes antiestries amb el primer embaràs em vaig nar a comprar una a l'endemà de saber-ho hehehe i no em va sortir cap... però aquest cop como que com heu dit algunes, és en la ultima cosa que penso heheheh

doncs res, encantada de formar part d'aquest grup! espero que poguem compartir molt! jo encara amb por, fins que no passi el primer trimestre hehe
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + :love:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! :love:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
Imatge
dara.serrano
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. març 09, 2017 11:44 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: dara.serrano » dj. abr. 06, 2017 9:06 am

Benvingudes totes dues i felictats per el positiu!!!! :D

l'actualització del primer post, es posar el nom de totes oi? en quant tingui un moment ho faig.

voldría comentar una cosa, porto un parell de dies que els mogrons em piquen moltissim, us ha passat? a part com estan tan sensibles els pits, rascar-se es un suplici!!!!!

i una altra cosa, teniu somnis extranys? he somiat coses molt extranyes aquests dies... i no se si es la preocupació o el fet de portar el cacahuet dins!!! jejejej

i la ultima, avui he acabat les pastilles del àcid i el iodo, recomanacions de marques? a mi a la privada em van donar unes m'han dit que no estan malament, vosaltres que preneu¿?

;-) bueno, faig la actualizació ok?

benvingudes boniques!!!!
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 792
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: Marta_1986 » dj. abr. 06, 2017 10:13 am

uolaaa!
moltes gràcies dara.serrano! i si necessites ajuda amb les actualitzacions ja saps! pots agafar i copiar la primer pagina d'altres mesos, on surt informació i tal, i després vas afegint les mamis :love:

tema mogrons pot ser que et piquin perquè creixen... més endevant també ens picarà la panxa, això és pq es va tivant, aneu hidratant molt.

tema vitamines, ara estic prenenet el Natalben Supra però és caríssim... avui he tingut llevadora al CAP i m'ha dit que compri el FESMASVIT que és més barat i venen més pastilles.

tema somnis.... mmm no sé, si que somio coses rares, però potser és normal heheeh

com aneu de simptomes???? jo sembla que porto dos dies una mica millor... però les nàusees no marxen, així que cariban pal cuerpo.

apa us deixo que tinc feina i he d'anar a pel peque a la llar!
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + :love:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! :love:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
Imatge
Orijuli
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: ds. des. 10, 2016 12:19 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: Orijuli » dj. abr. 06, 2017 12:30 pm

Hola! Doncs ara ja m'ho começo a creure i me animat a escriure.
Vinc de una in-vitro, el febrer vaig patir un abort bioquimic i com que teniem mes embrions congeladets o varem tornar a intentar desseguida i aqui estic! Embaraçada de 6+4!! :-())
Si tot va bé el tindria el 26 de Novembre!
Ja li hem pogut veure el cor bategar,per aixo ens ho comencem a creure,pero no us puc negar que encara tenim una mica de por.
Estaré per aqui per llegir consells i parlar amb totes vosaltres!

Felicitats a totes!!! >.-<:
Avatar de l’usuari
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: Aneris » dj. abr. 06, 2017 1:55 pm

Hola!!

bé, sembla que formaré part del vostre fantàstic club!

Tinc 2 nenes, una de 8 i una de 4 anys, així que aquest@ serà el meu tercer@ bebit@. Tot i això, estic quasi com vosaltres, amb mil dubtes i pors, només tinc l'experiència que cada cop és el mateix i que al final tot passa ;-)))

Demà tinc la primera visita amb la ginecòloga i ara mateix (bé, i des que em vaig fer el test) estic dels nervis fins que em digui que tot està OK.

En el nostre cas, cada cop ens ha costat encertar però quan ho hem fet ha anat bé. toco fusta! Aquest cop, com amb la meva segona filla, vam estar quasi 4 anys sense fer servir mètodes anticonceptius i res. La veritat és que ja m'havia fet a la idea que no en tindria més, però el mes que menys m'ho vaig pensar, en que només ho havíem fet una vegada, diana! si fins i tot li vaig haver de preguntar al meu home si ho haviem fet o no perquè estava pràcticament segura que no... total que em vaig fer el test 10 dies després de que m'havia de venir la warry, perquè ja no portava ni el compte, i... sorpresa! ho vaig haver de mirar dos cops perquè el primer el vaig agafar i vaig pensar: "veus com no és positiu i t'està a punt de baixar?, seran nervis..." i llavors m'ho miro bé i veig la segona ratlleta.

Bé, ara que ja us he fotut el rotllo us passo les meves dades:
NOM: Aneris
DPP: 26/11/2017
Hospital: Hospital General de Catalunya
Nª de fills: 2
Edat pares: Mare 36 Pare 40
Sexe i nom: ni idea
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)
Piula84
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dg. set. 28, 2014 7:58 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: Piula84 » dj. abr. 06, 2017 2:58 pm

Ostres quantes incorporacions noves!! Quina ilusió!! Benvingudes a totes!! >.-<: >.-<:
No sé qui ho demanava, però jo prenc el natalben Supra i sí, és caríssim!

Avui he anat a fer-me l'analítica, però demà he de tornar per portar la mostra d'orina (que el gine no em va dir res). La infermera m'ha recordat que a totes les analítiques me la demanaran, així que si encara hi heu d'anar, penseu a portar-la!! ;-)))
BiBi_2014
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dc. març 22, 2017 4:27 pm

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: BiBi_2014 » dv. abr. 07, 2017 11:05 am

Wooooww!!! Deu ni do quants post al grup!!! Això s'està animant cada dia més!!! :miko: :miko:

I sobretot, benvingudes a les noves incorporacions: Aneris, Orijuli i Marta_1986!!! >.-<:
Aquí ja som una petita familia totes!

Jo avui m'he fet eco però no a la Dexeus (és on en van portar el meu 1er embaràs) ja que fins el dia 25 d'abril la meva gine no tenia cap hora!
He anat a una clínica prop de casa que m'entra per la mutua perquè no podiem esperar a saber que tot està bé i a més, per semana santa coincidirem amb mons pares i veuran que estic feta un nyap i clar no cola altres excuses...

Tot ha anat genial! Hem sentit el batec del/a nostre/a cigronet/a!!! I clar...m'ha entrat plorera de l'emoció!
M'ha dit que per les mesures en comptes d'estar de 6+6, estic de 7+1...per tant, la data prevista canvia al 23/11/2017!!! :-())
I sobretot, confirmar que només hi havia un embrió... la meva familia materna és de tenir "mellizos i trillizos" i clar...tenia moltes papeletes...per sort, hem respirat tranquils! jejeje

Pel que fa a les nàuseas..estic moribunda total...pq entre nàuseas, acidesa, dolor horrós d'estòmag, inflor...
I clar...no puc pendre el Cariban encara que vaig posar un post i hi ha mares que s'ho han pres fent lactància... potser, si ja no puc més... me'l pendre pq no és vida i pq no puc estar disfrutant del meu petit.

... Tema àcid fòlic i vitamines, jo prenc el Gestagyn embarazo, el mateix que em vaig pendre al 1er embaràs.
I quan vaig fer lactància: Fesmavit Lactància.

Piula, com ha anat l'anàlitica? Suposo que quan tinguis visita, et diràn resultats.Segur que tot genial! :ok:

Aneris, a tu t'ha passat com a mi...aquest més només vam fer-ho un dia perquè entre que va coincidir que el meu marit estava de viatge i l'anterior més vaig tenir un abort just a les 4 setmanes ... doncs entre una cosa i l'altra doncs no ens ho vàrem creure.... jo també vaig esperar forçes dies per fer-me test però ja tenia simptomes de que podría haver embaràs i bingo! :b-)))

Orijuli, tu i les altres mares que sou de IA o FIV sou unes lliutadores! I després d'aquest camí tant llarg...per fi ha lluit el sol! Moltes felicitats! >.-<:

Marta_1986, a tu també felicitar-te! També ha sigut un camí no gaire fàcil fins aquest últim positiu... ara en Roc tindrà un/a germa/na ben aviat! :***:

Marttape, has pogut parlar amb la gine per saber si pots anar al dentista per arreglar-te la càries? Jo no recordo d'haver anat durant l'embaràs pero si a posterior donant el pit i em feia por...però la quantitat d'anestèsia que passa al pit és molt poca i em vaig arreglar unes quantes que se'm van espatllar durant l'embaràs....

Nucamaca, ja has tornat de Boston? Com t'has trobat allà? El teu gine et va dir ok per fer viatges tant llargs? T'ho comento perquè just quan estava del meu 1er embaràs de unes 8-9 setmanes, tenia un viatge de plaer al paisos nòrdics i li vaig preguntar a la gine...em va donar la seva autorització perquè no era un embaràs amb cap complicació.

Bé....espero no haver-me deixat a ningú per comentar...

Estic molt contenta de tenir-vos com a nova tribu en aquest nou embaràs! >.-<:

Una abraçada molt forta i per les que teniu ja festa a partir d'avui, aprofiteu-les...jo nomès els dies que toquen i llestos.
Bona Pascua a totes!!!!!
A little star is growing up with US :anec:
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: marttape » dv. abr. 07, 2017 11:55 am

Hola noies,
Entro súper ràpid només per dir que m'han fet eco a l'hospital com a control post-inseminació i es veu que hi ha UN saquet!!! Encara és molt aviat i només es veu un puntet que brilla..... :love:
M'ha dit que estic entre la setmana 5 i 6, he de tornar el dia 21 que se suposa que ja es veurà algo més....així que molt contents tot i la cautela d'haver d'esperar una mica més.
No us ho creureu però amb l'emoció (i que a la visita ni m'he assegut, ni m'han preguntat res ... :( ) se m'ha oblitat preguntar lo del dentista!!!! quin desastre!!! El dia 21 ho preguntaré.
De tota manera el dia 12 tinc visita a la Quiron i espero tenir el cap millor i preguntar tot allà.... Estic prenent Yodocefol i encara segueixo amb la progesterona cada nit.

Petons guapes, aviat em poso al dia amb totes, però agafo avui vacances de setmana santa i la feina és una bogeria!!!
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Orijuli
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: ds. des. 10, 2016 12:19 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: Orijuli » dv. abr. 07, 2017 7:04 pm

Bibi bonica!! Gràcies per les felicitacions!! :-()-)
M'ha encantat això de "nova tribu" >.-<: jijijiji

Que passis una bona pascua tu tambe! Encara que jo igual que tu nomes tinc festa els dies festius....

Un petuniku a totes!!
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 792
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: Marta_1986 » dt. abr. 11, 2017 6:40 pm

8+2 (segons ecografia 9.... se suposa que a la eco de les12 ja et diuen millor la setmana,no? Heheeh)

Iepa! Vinga que s'anima la cosa!!! Com us aneu trobant? Jo encara també com el cul.... maleïdes nàusees i vomits em tenen fregida :ufs: estic a més com una mica depre...del pal que em trobo gant malament que òbviament no estic gaudint el moment .

Amb ganes ja de que passin els dies per entrar al segon trimestre i poder-ho dir tranquilament. A sobre se'm nota ja la panxa i a veure com ho faré per ocultar als alumnes...
Valtros ho heu anat dient? Com ho fareu?
Tema dentista, jo no vaig anar amb el primer embaràs. ...però amb aquest si que intentaré cuidarme més. Tinc una amiga que és odontologa i ja hem quedat per fer una neteja al segon trimestre. També em va donar un paper informatiu i em sona haver llegit que l'anestesia no és problema al ser local. I que els tractaments es solen fer al segon trimestre.
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + :love:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! :love:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
Imatge
dara.serrano
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. març 09, 2017 11:44 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: dara.serrano » dc. abr. 12, 2017 4:06 pm

Hola hola!

jo aquesta setmana 11!!! yuhuuu!!
em vaig fer el analisis del primer trimestre dilluns i la setmana que bé em donen algun resultat (no tot, ja m'ho van dir). He de dir que després del analisis tenia una floixera que no vegis...

Marta_1986
jo que estic una mica mes avançada, i que ens han dit que tot va bé, i que començo a tenir més panxa.... ja ho anat dient a gent fora de pares mares i germans. De moment a les meves millors amigues i algun familiar, pero la setmana que ve, farem ronda... el pare de la meva parella no aguanta no poder compartir-ho amb les seves germanes! jajaja

boniques! bona setmana santa i a tope d'energia per els cacahuets!!!!!!
Avatar de l’usuari
iplaymyjuliet
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dj. abr. 03, 2014 9:29 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: iplaymyjuliet » dc. abr. 19, 2017 12:47 pm

Bones noies!!

Aquí una de 9 setmanes... Amb el primer (primera, en aquest cas) no ho vaig dir fins la setmana 12 tret dels pares-germans. Però aquesta vegada m'ha sortit una panxa!!! Es nota que és el segon embaràs xq deu estar tot donat donat!! Total, que ja ho hem anat dient.

Jo he arribat a la conclusió que si passés algo dolent, doncs mira... al final, no és cap secret. I de moment tot va bé amb la eco que ens hem fet ja, o sigui que mentre hi hagi coses bones a celebrar, les compartirem!

De cremes... jo a l'anterior no vaig fer gaire bondat i em van sortir MOLTES estries. Moltes moltes moltes, tipo zebra vamos. A última hora feia servir Trofolastin, i tal... però era massa tard. Quan vaig parir, feia servir un preparat especial que em va fer el dermatòleg. BUeno... algo vam millorar.

La meva filla té la pell especialment seca, i li fico Eucerin, que és la única que li va bé de tot el món mundial. Total, que com en comprem tanta, i va tan bé, em poso aquesta. Aquesta vegada m'he proposat fer les coses bé.

El dilluns aniré a fer-me l'analisis. Ara mateix prenc Natalben Supra.

A la setmana 12 tinc eco un altre cop, i agafaré hora a echevarne per fer el test no invasiu. El bàsic val 550 euros. Ara li diuen bàsic, però fa 3 anys a l'altre embaràs, era el que hi havia i el q em vaig fer. Per tant, és el que em faré ara amb el nou embaràs. Val una pasta, però per algo ens vam quedar aquí per Setmana Santa jajajajajaja

En fi, estem en contacte!!

PD: Hi ha noies que fan grups de whatsapp. Jo fa tres anys estava en un, i ens vam fer molt amigues i ens teniem molt de carinyo. Ens va anar especialment bé pel postpart. :) Ho deixo com idea... jejejeje
Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::