***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

gener, febrer, març...
AiramM
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dt. ago. 02, 2016 10:39 am

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: AiramM » dj. març 09, 2017 2:48 pm

Moltes moltes felicitats Aroswi >.-<: >.-<: Ara a disfrutar del petit Einar!! I quin goig, quin part més fantàstic!!! A veure si els nostres s'asemblen una mica al teu!!
Ja ens explicaràs amb més detall quan estiguis més tranquil•la!!!
Això només ha fet que començar!! Numa, a veure si el Roc no es fa esperar gaire i la Júlia pugui exercir de germana gran aviat!! Segur que el Pau li será un bon exemple!!!
Maryla, que bé que tingueu amistats que están en el mateix moment que vosaltres, entre tots us fareu pinya i us entendreu millor!!!
Petitsomni, això de ser autònoms us farà anar a un altre ritme, pero segur que us en sortireu!!!
La veritat que no havia caigut en Setmana Santa, ara mateix no se ni en quins dies cau... I si els hi coincideix amb la baixa per paternitat, se'ls hi suma els dies o els perden???
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: numa1982 » dj. març 09, 2017 3:09 pm

Felicitats, Aroswi! Benvingut, Einar!!! Quina envej de part, de puntualitat i de tot!

AiramM: el permís de paternitat són dies naturals, així que si entremig cau algun festiu, no es pot recuperar.
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Marta&Neus&Anna
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: ds. feb. 11, 2017 3:54 pm

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: Marta&Neus&Anna » dj. març 09, 2017 4:28 pm

Hola noies!!

36

Últimament no entro gaire i em perdo una mica, pero intento seguir les vostres evolucions!! Merci per afegir-me a la llista

Moltes felicitats Aroswi!!!! I que be aquest part tant fantàstic!! Ara a disfrutar-ho al màxim.

Ja aneu estant al caure totes.... Els dies s'acosten!!

Jo vaig tenir llevadora ahir i em va dir que continuir fer a mig gas una setmana, pero que a partir de la 37 que vagi a caminar i faci el que vulgui :miko: :miko:
Estic enorme i ja en tinc ganes despres de mes de 4 setmanes de repòs.
Avatar de l’usuari
Maryla
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: dj. març 31, 2016 7:00 pm

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: Maryla » dj. març 09, 2017 6:58 pm

Actualitzo la llista!!

1/3.........Laietacell :cnen: Martí --> Nascut 14/2!! (crec) <:-<
1/3.........Adrianna
6/3.........NúriaNit :cnen: Pau
8/3.........Aroswi :cnen: Einar --> Nascut 8/3: 51,5cm i 3,430kg <:-<
9/3.........Numa1982 :cnen: Roc
10/3.......Petitajota
15/3.......AiramM :cnen: Cesc
15/3.......Macmaca :cnen: Aleix
18/3.......Geononi :cnena: Àgueda
20/3.......Maria_Gucu :cnen: Quim
20/3.......Maryla :cnena: Lucía
23/3.......Petit_somni :cnen: Marc
23/3.......Adrianafreixa :cnen:
26/3.......KaRu
29/3.......Laiaroma :cnena: :cnena: Mariona i Carlota
6/4.........Marta&Neus&Anna
ImatgeImatge
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: numa1982 » dv. març 10, 2017 10:52 am

40+1

Bon dia!!!!

Torno a passar a fitxar, segueixo sense novetats! La gent segueix fent elucubracions i porres sobre quan naixerà: ara diuen que demà, perquè hi ha canvi de lluna... en fi, paciència! Coses bones: a partir d'avui ja puc estar tranquil·la perquè a la feina no m'hi hauria de reincorporar fins el setembre i el Numo podria agafar la lactància sense problemes.

Doncs res, noietes, les següents actives són na Macmaca i n'AiramM: a veure qui explota abans!

Fins després!
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
petit_somni
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: petit_somni » dv. març 10, 2017 12:19 pm

Bon dia : lasito : : lasito :

38+1

Numa serà quan el petit vulgui així que paciencia que ja no queda res! La gent es pot fer pesada pero tambe en tenen ganes i fan les seves apostes. Per aquí el mati que no passis a fitxar saltaran alarmes :-D
Maryla merci per l'actualització de la llista :-()-) , aviat enllestirem Març som tan poquetes!
Marta una setmaneta mes i ja ho tindras superat, despres que neixi quan vulgui >.-<:

Jo estic amb els papers de la baixa quina llauna tot plegat però s'ha de passar. D'altra banda he anat a depilarme i vull demanar hora per la pelu per anar enllestint coses abans del dia D :cnen:
TE+ 17 de juliol 2016 : lasito :
21-03-2017 Neix el Marc :cnen: un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017 :-)(-:
Avatar de l’usuari
Maryla
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: dj. març 31, 2016 7:00 pm

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: Maryla » dv. març 10, 2017 2:13 pm

38+4 (10 dies!! compte enrere!)

Numa tu ja estàs en descompte >.-<: Estem pendents de que passis a fitxar cada matí jeje. Que bé que així ja prolonguis la baixa fins setembre, jo per aixó vull arribar al 20 de març.

Petit_somni el món de la burocràcia es un rotllo. A posar-se guapa pel rebre al petit Marc!!

Marta ja m'imagino les ganes de poder fer vida normal desprès de tant de temps. Una setmaneta i festa!!

Modo ego: jo tampoc tinc novetats de moment. Cada dia em noto més cansada i la panxa no em dona molt marge de moviments, semblo una mandonguilla amb potes :content:
La propera setmana vull trucar a la mutua per preguntar per la autorització pel part, no sé com funciona. Vosaltres com heu fet/fareu?
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Marta&Neus&Anna
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: ds. feb. 11, 2017 3:54 pm

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: Marta&Neus&Anna » dv. març 10, 2017 2:25 pm

Hola noies!!

36+1

Maryla em vas afegir i no vaig pensar a donar-te tota la info. Espero una nena i es dirà Anna.

Numa molts ànims que això esta al caure!! Que sigui quan hagi de ser i que sigui una hora curta, que diuen!!

Petit_somni anar acabant amb els preparatius eh!?

Jo gairebé ho tinc tot enllestit, maletes fetes, la meva i la de l'Anna, cotxet net i a punt, ... l'haurem de carregar ja al cotxe i així seran menys coses el dia que toqui! Altres coses aniré fent aquests dies i si arriba l'Anna no passa res.

No sé si us ho havia comentat aquí, però volia que la gran fes un regal a la peke i la peke a la gran. M'agrada que aquests regals siguin personalitzats. Ja em va arribar un conte que li regalarà l'Anna a la Neus, un conte que es diu: La màgia del teu nom. Es un conte d'aventures on introdueix definicions de cada lletra del nom a qui va dirigit, està molt be i a la primera pàgina et deixa posar una dedicatòria, així que queda clar que amb l'arribada de l'Anna li porta aquest conte a la Neus, la gran. No tenia tant clar el regal de la gran a l'Anna i al final vam fer que ella triés un peluix i té clar que li regalarà quan neixi, que ja en té ganes també.

Ara em falta algun detall per el pare. Algú ha pensat alguna cosa per regalar al futur pare??
Jo per la primera li vaig brodar un parell de pitets amb frases de l'estil : "Papa, de gran vull ser com tu" i "Papa, vull ser la nineta dels teus ulls". Però per ara no sé què fer... Alguna idea?? Busco algo simbòlic i personalitzar.

Be guapes, que m'agrada molt anar veien que els pollets ja surten!
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: numa1982 » dv. març 10, 2017 2:52 pm

MartaNeusAnna: ja s'acaba el repòs,q bé, no? D'això que dius dels regals, no et puc ajudar perquè nosaltres no en fem. M'agrada molt el.nom que heu triat, era un dels candidats si hagués estat una nena.

Maryla: jo només vaig haver de demanar autorització per la cesàrea d'en Pau, però ni per na Júlia ni ara no n'he hagut de demanar. La baixa realment m'acabaria, si nasqués,avui, dia 1 de juliol, però com que som profe, ja no.hi hauria de tornar fins el setembre.
Imatge

ImatgeImatge
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: numa1982 » ds. març 11, 2017 2:32 pm

40+2

Hola!!!!

Torno a passar a fitxar, que aquest matí no he pogut. Segueixo més o menys igual, però cada dia més ansiosa. A la feina del Numo han.fet una porra i també tenen pressa perquè això de tenir-lo encara allà els desquadra la planificació (és informàtic i planifiquen molt les tasques al projecte on està).

Si no hi ha novetats, passo demà!
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
petit_somni
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: petit_somni » dg. març 12, 2017 7:10 am

Bon diumenge!
38+3

Numa el Roc es vol fer esperar una micona di avui no hi ha novetats demà tens gine no? Si el Numo no el volen a la feina segur que tu a casa trobes coses per fer :-D

Maryla tema autoritzacions no ho se si s'ha de demanar que t'han dit? Jo crec q desde l'hospital o be s'encarreguen o t'han d'avisar.

Marta ja gairabe tens el repos acabat! Tema regals m'agrada molt el que heu fet entre les petites. I pel pare doncs tampoc tinc res clar jo...

Nosaltres avui tenim calçotada portem uns caps de setmana de no parar amb dinars/sopars familiars aixi que no hem pogut fer el sopar romantic de dos encare :sopant: De moment jo sense novetats estic mes cansada pero ja deu ser el que toca i esperant que arribi el dia :love:
TE+ 17 de juliol 2016 : lasito :
21-03-2017 Neix el Marc :cnen: un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017 :-)(-:
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: crunchi » dg. març 12, 2017 9:40 am

Noies entro per felicitar a les dos mamis Laietacell i Aroswi i per desitjar-vos moltissima sort a la resta!!!! Anims que ja us queda res!!!!!!! :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Maryla
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: dj. març 31, 2016 7:00 pm

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: Maryla » dg. març 12, 2017 10:05 am

38+6

Numa en Roc es fa esperar una mica, alguna novetat avui?

Petit_somni encara tens dies pel soparet romàntic. Jo també em noto més cansada.
Demà trucaré a la mutua per preguntar lo de l'autorització.

Marta ara afegeixo les dades a la llista.

Crunchi graciés pels ànims!! La recta final és un cúmul d'emocions i nervis!!

Modo ego: avui tinc la sensació de que la panxa ha baixat una mica, la tenia molt amunt, a veure que em diuen demà que tinc monitors i gine.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Maryla
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: dj. març 31, 2016 7:00 pm

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: Maryla » dg. març 12, 2017 10:08 am

Actualitzo la llista!!

1/3.........Laietacell :cnen: Martí --> Nascut 14/2!! (crec) <:-<
1/3.........Adrianna
6/3.........NúriaNit :cnen: Pau
8/3.........Aroswi :cnen: Einar --> Nascut 8/3: 51,5cm i 3,430kg <:-<
9/3.........Numa1982 :cnen: Roc
10/3.......Petitajota
15/3.......AiramM :cnen: Cesc
15/3.......Macmaca :cnen: Aleix
18/3.......Geononi :cnena: Àgueda
20/3.......Maria_Gucu :cnen: Quim
20/3.......Maryla :cnena: Lucía
23/3.......Petit_somni :cnen: Marc
23/3.......Adrianafreixa :cnen:
26/3.......KaRu
29/3.......Laiaroma :cnena: :cnena: Mariona i Carlota
6/4.........Marta&Neus&Anna :cnena: Anna
ImatgeImatge
Macmaca
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dv. gen. 20, 2017 5:12 pm

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: Macmaca » dg. març 12, 2017 12:31 pm

Hola noies!
39+4

Moltes felicitats aroswi! M en alegro molt de que tot hagi anat bé i que hàgiu pogut disfrutar del part! Ara a disfrutar-ho!

Numa: Passar del día... Quins nervis! Espero q no tardi gaire i surti aviat, que us te a tots esperant amb aquesta incertesa que és maca però et fa estar del nervis!

AiramM: ja et queda poquet! Anem.les dues per al dia 15! A veure si voleu sortir a temps! ;-)

Jo estic amb rampes per allà sota i no dormo gaire bé, però no tinc ni fluxe, ni pèrdua del tap, ni res de tot això... Camino molt això sí! Espero que no tardi gaire!
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: numa1982 » dg. març 12, 2017 2:59 pm

40+3

Segueixo sencera!!!! Es veu que en Roc vol posar intriga a,la seva arribada! Ara hem arribat a casa de fer una excursioneta en família, probablement la darrera sense el.petit. hem caminat unes 3,5hores, espero que serveixi d'alguna cosa!

Petitsomni: a mi em fan pal els compromisos familiars, però si en tingués, preferiria que fossin ara i no amb un nadó. Ah! I feu el.sopar romàntic ja, que mai se sap quan decidiran sortir!

Macmaca: a veure si a tu et funcionen les caminades!

Demà gine+monitors, ja us explicaré!
Imatge

ImatgeImatge
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: numa1982 » dl. març 13, 2017 10:53 am

40+4

Bon dia!!!!!

Segueixo sencera però amb notícies! Vaig tenint contraccions, coll tou i ja de gairebé 3cm!!!! La gine m'ha donat l'opció de quedar-me i induir però he preferit anar a casa i esperar. M'ha programat la inducció per divendres dia 17, però m'ho puc repensar i em dona fins dillunsxdia 20 de marge.

Us vaig llegint i explicant!
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Maryla
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: dj. març 31, 2016 7:00 pm

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: Maryla » dt. març 14, 2017 10:17 am

39+1

Bon dia mamis!!

Numa a veure si en Roc es decideix abans de divendres. Ja ens diràs.

Macmaca a veure si les rampes van a més i les caminades són efectives. Demà DPP!!!

Modo ego: ahir vaig anar a monitors i la gine. La nena va tenir singlot durant el registre, va ser molt divertit. Tot correcte, 0 contraccions. Aquest diumenge vaig notar la panxa més baixa que abans, ara no em comprimeix les costelles i estic més còmoda. La gine em va fer tacte i tinc el coll més curt y 2 cm. Aquesta vegada no em va molestar res així que supuso que sí estava més dilatat.
Des d'ahir a la tarda tinc al nen amb febre, quin moment més oportú!! Si es posa pitjor vindrà la meu mare per donarme un cop de má. Tinc por d'agafar els virus just ara. :-:)

Bon dimarts!! :content:
ImatgeImatge
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: numa1982 » dt. març 14, 2017 11:39 am

40+5

Bon dia!

En Roc segueix dins!

Maryla: a veure si el petit es recupera ràpid, que sembla,que no trigarà massa!
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
petit_somni
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: petit_somni » dt. març 14, 2017 1:20 pm

Bon dia noies

38+5 i per fi de baixa, avui ja he tramitat tots els papers quin mati :-o00m

Numa et vaig llegint cada dia tot i que no sempre he pogut escriure, en Roc vol fer-se esperar pero ja no li queda molt marge, com a tard divendres o dilluns el teniu amb voslatres sino la Julia haura de treure'l com deia :content:

Maryla Que be que ja estiguis de 2cm :miko: el moment s'acosta! El Marc tambe te molt singlot, vaig llegir que e suna manera de madurar els pulmons així que vagin fent si es aixi.
Que es recuperi aviat el petit :-()-)

Macmaca demà DPP com vas? Esperem que les caminades facin efecte.

AiramM i tu que tal tambe? demà DPP! Estem pendents.

Nosaltres ara marxem a monitors, jo avui m'he despertat a les 4:30 amb dolor de ronyons i ja no m'he tornat a adormir, començo la baixa bé. Viam que surt als monitors, la meva gine no fa tactes a no ser que li demanis i no ho farem així que no tindrem molta informacio més. Despres us explico ;-)))
TE+ 17 de juliol 2016 : lasito :
21-03-2017 Neix el Marc :cnen: un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017 :-)(-:

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::