Mares pel maig de 2017

gener, febrer, març...
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: garota » dj. feb. 09, 2017 8:38 pm

Eiiii! Aquí la desapareguda! Jiji
Busy-bee, descansa i cuida't molt! Com estàs?
Em sembla q era la Noyja.. Què tal el sucre? Jo ja me la vaig fer i tot ha sortit perfecte! De l'infecció d'orina sembla que tb n'he sortit ja per fi!
La rest què tal? Em costa personalitzar... Quin cap! Xinxeta, jpd, mely..... Com esteu??? I si em deixo algú... També! Jii
Demà tinc llevadora, em vacunarà de la tos ferina i segurament de l'Rh ja que sóc O negatiu. I dilluns tenim eco, per controlar la placenta! Però "gràcies" a les visites a urgències per les infeccions, sé que està "normoinserta" jajajajaaj així qe sabrem mides i pes del petit! Que ja té nom però ja el posaré al Facebook, que no m'agrada posar-lo aquí. Jejej
Per la resta tot bé, molt esgotada ja... La veritat. Estic força K.O... Però clar ja és normal.. 28 setmanes i un peque, ja van passant factura!!! Està súper emocionat el nen! És tan bonic!

Bé guapes cuideu-vos i molt bona not!! Demà divendres!! Yupiii
Avatar de l’usuari
noyja
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: noyja » dv. feb. 10, 2017 11:16 am

Hola noies!! VInga que és divendres i tenim el finde a sobre!!

La prova del sucre ja està feta!! em van dir que si en 2-3 dies no em trucàvem per repetirme-la és que havia sortit bé i de moment no m'han trucat així que espero que no ho facin...una coseta menys! :p-)
Ara vinc de la llevadora, començo les classes prepart en dos setmanes, Julen està bé, donant un munt de patadetes! li he comentat el tema del massatge perineal per evitar futures episiotomies i tenir el muscles més entrenats (ens ho explicaran), si encara pot donar moltes voltes abans de encaixar-se (i tant!!) i si puc utilitzar qualsevol crema hidratant (m'ha dit que si, sense problemes), així que tot perfecte! ah! porto 6 kilets a sobre.... <:-)
També li he comentat que començo a notar les contraccions de Braxton, sobretot cap a final del dia. És ben normal començar a tenir-les, aixñi que he de descansar quan vinguin, relax i ja està, sempre que no siguin doloroses...
També m'he de vacunar de la tosferina de la setmana 28-32 i després del part de la Rubeola, perquè em va sortir negatiu.

Garota, jo crec que la cosa comença a fer-se dura ja. Amb la panxa, els moviments no son tabn lleugers com abans i amb un nen...buuf, esperem que no es faci etern.

Busy_Bee, relaxa't, eh? que un segon no és el primer! vindran bé aquests dies per desconectar, agafar forces...

Jpd1980, com vas? nosaltres tenim eco 4D també el dia 24!! quines ganes!!! :globus:
Imatge
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: garota » dt. feb. 14, 2017 8:17 pm

Noiess! Entro mode ego total! Ahir vam tenir eco de 28 setmanes per comprovar que la placenta hagué pujat amunt, ja que a les 20 setmanes estava parcialment oclusiva, i està súuuper amunt i ben posada! Una coseta menys jeje
El petitó ja pesa 1kg 400 aprox, ve molt gran ens han dit! Em surt q estic per mides seves de dues setmanes més jujuju a veure al final pq això dels pesos per eco... Me'n refio poc!
Tot està perfecte i ja encarem la recta final! Moltes ganes! El nostre fill està tope emocionat jiji
Un petonent a totes!
Avatar de l’usuari
jpd1980
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: jpd1980 » dc. feb. 15, 2017 10:45 am

Bon dia noies!! com aneu??

noyja com va anar la prova del sucre? no et van trucar ,oi? doncs una cosa menys!! jo faig la 5d el dia 20, quines ganes que tinc ja de veure la seva carona... ainsss!!! jo estic de 26 , a les 28 setmanes tinc ja hora per les vacunes de Rh i tos ferina... i una altre cosa menys... jo he tingut moltes Braxton, i un dia em feien mal, desprès d'un ensurt amb uns marejos... que tinc molta anèmia i ara em posarán ferro endovenós... a veure si remuntem, que aquest Raúl em te consumida...

Garota bonica, que bé que la placenta ja estigui al seu lloc, me'n alegro molt!!! ara a gaudir de la recta final a tope!!! 1.400? molt bé , encara que sempre tenen un marge d'error, el meu feia 800 a les 24, a veure a les 28 com va... que jo sóc de nens grans també!!

Les altres com aneu? petons a totes!!
Imatge
Imatge
Imatge
mely
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dc. nov. 30, 2016 12:35 am

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: mely » dc. feb. 15, 2017 1:00 pm

hola guapis? K TAL TODO ...uff k barrigota grandota ,mi pekeña no para movimientos bastante bruscos. uff agotadísima,tengo diabetes gestacional ,k no me preocupe k nada mas k tenga a mi bebe desaparecerá , la placenta previa se me a movido cruzaremos los dedos me ha dicho el gine k todavía se me puede corregir en forma expontanea por lo demás todo bien ....JPD1980 tu raul va a ser grandote ,GAROTA animo ya nos keda pokito,y a las demás como vais ,con l del ajuar y el cochecito ya lo teneis >.-<:me gustaría agregaros al facebooks mandarme por privado donde estais todas ...muchos besos a todas
mely
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dc. nov. 30, 2016 12:35 am

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: mely » dc. feb. 15, 2017 1:01 pm

hola guapis? K TAL TODO ...uff k barrigota grandota ,mi pekeña no para movimientos bastante bruscos. uff agotadísima,tengo diabetes gestacional ,k no me preocupe k nada mas k tenga a mi bebe desaparecerá , la placenta previa se me a movido cruzaremos los dedos me ha dicho el gine k todavía se me puede corregir en forma expontanea por lo demás todo bien ....JPD1980 tu raul va a ser grandote ,GAROTA animo ya nos keda pokito,y a las demás como vais ,con l del ajuar y el cochecito ya lo teneis >.-<:me gustaría agregaros al facebooks mandarme por privado donde estais todas ...muchos besos a todas
Avatar de l’usuari
noyja
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: noyja » dj. feb. 16, 2017 10:07 am

Holaaa!!

Sembla que la prova va sortir bé perquè no m'han trucat!!! >.-<: >.-<:
La resta tot bé, encara que tinc una mica de ciàtica i és molest perquè amb la nena i ha coses que em costa una mica fer, però bueno, espero que marxi....sabeu què és el que va bé per remediar-lo?
Ara ja començo a fer moltes vegades pipi per la nit, un coñazo! però segueixo descansant i no patint insomni...

Mely, conozco a gente con diabetes en el embarazo que luego al dar a luz ha desaparecido. Lo malo que ahora tienes que controlarte un poco más y ya está. Qué genial lo de la placenta! aún estás a tiempo así que rezaremos para que se te acabe de corregir!!

Jpd1980, ja ens explicaràs la eco 5D!! nosaltres portarem a la Daniela que no ha anat mai a una eco a veure què diu. Que vagi bé i que es deixi veure!! Aiix què diferent és un segon embaraç al primer, eh? jo al final del dia acabo morta!

Garota, quines bones notícies!!!! a seguir així, menjant-nos setmanes que en un no res estem de part!


Jo dijous que vé la ecocardio, espero que tot surti bé!
Imatge
Nonakota
Entrades: 4
Membre des de: dg. feb. 12, 2017 7:07 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: Nonakota » dl. feb. 20, 2017 8:44 pm

Hola !!

Soc nova ... bueno porto un temps llegin alguns posts i em vaig animar a registrar-me ...

Sere mami per tercera vegada al maig del 2017 :cnena: i tinc una duda enorme !! Quina roba li compro ?

Tinc dos nenes pero son de novembre , no tenia cap dubte amb ellas ja que si o si feia fred ... pero al maig ... Quin horror ...

la gent em diu maniga llarga que es primavera i fara fresqueta ... bodi o no bodi ? :-o00m

Porto un mal de cap amb el tema robeta ... jejejeje

( ho sento si tinc moltes faltes d' ortografia soc de Barcelona pero porto 10 anys fora de Catalunya i es cert allo de si "no lo usas se pierde" ... quina vergonya jejejeje )
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: xinxeta » dt. feb. 21, 2017 10:21 am

Hola noies feia dies que no passava i és una llàstima que això estigui tan paradet!

NONAKOTA benvinguda, guau la 3a! i tot nenes, no? tema roba doncs ho hem parlat al facebook i al whatsap i deiem que el 1r mes maniga llarga de cotó i tenir bodys per si fa caloreta deixar les cames lliure i a partir de llavors ja bodys i peleles maniga curta o tirants.. jo almenys ho faré així, pq em toca a finals de maig. Si et toca a ppis potser pots allargar més la màniga llarga

NOYJA jo estic igual amb la ciàtica, ja fa la murga a estones. Jo ja estic de baixa i això sembla que ajuda pq no porta l'esquena tan carregada
Aquest dijous tens l'ecocardio??

MELY ya te envié solicitud del facebook hace como 2 semanas para agregarte al grupo.

GAROTA com vas guapa??
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
noyja
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: noyja » dt. feb. 21, 2017 10:33 am

Hola noies!

Anem pitjor amb la ciàtica...he trucat a la meva masajista a veure si podem fer algo, però em da una mica de cague. Com aquesta setmana tinc metges anirè preguntant a veurè què puc fer.

Xinxeta,
segur que amb la baixa millora la cosa. Estareu ben xerraires al grup de whatsapp!! jeje. Sí, dijous ecocardio, començo a estar nerviosa...

Nonakota, Benvinguda! jo també tinc dubtes amb la roba però crec que encara al maig no fa calor sofocant, així que tinc una mica de tot, bodies de màniga llarga i samarretes de coró llargues (de la germana) i potser compri algun body de màniga curta, però encara així predomina la màniga llarga fineta, almenys és el que he llegit, que ells han d'anar una mica més tapats qe nosaltres. De tota manera jo body sempre.
Imatge
Avatar de l’usuari
jpd1980
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: jpd1980 » dt. feb. 21, 2017 10:38 am

Hola boniques!! com aneu??
jo ahir vaig fer la 5d i em vaig requeteenamorar... es molt bonic Raúl, no es amor de mare, eh?? jjejejejjee.
Per altre banda avui em posen el ferro endovenós i a veure si vaig remuntant... xq entre això i l'insomni vaig feta caldo... no tinc energia ni ànims per res... també estic amb mal de esquena... es el que va tocant...
Com us trobeu? mely como vas, guapi??
Nonakota benvinguda i moltes felicitats pel teu tercer fill!! jo no se com ho faré amb dos, uf 3... us admiro! jejejeje. no passa res amb les faltes d'ortografía, jo parlo castellà a casa i sempre i em defenso com puc... aquí no es mira això, bonica...
Noyja a veure si t'ajuden amb la ciàtica, ara amb el pes de la panxa va costant més... però a veure si la fisio t'ajuda! ànims, bonica!!
Imatge
Imatge
Imatge
Nonakota
Entrades: 4
Membre des de: dg. feb. 12, 2017 7:07 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: Nonakota » dt. feb. 21, 2017 6:53 pm

Gracies Noies per la Benvinguda !!!

Si la Tercera nena ! JEJE ! I nomes es portaran 18 mesos amb la petita (bueno sera la mitjana) .. JEJE ... El kaos assegurat a casa durant uns tres anyets ... JAJAJA

Gracies pels consells de la robeta ... faré cas i el primer mes de maniga llarga fineta ... aixi aprofitarem robeta de les germanes ...

JAJAJA


Cuideu-vos molt la ciàtica ... diuen que fot un mal de mil dimonis ... i amb aixo de las panxes no ens deixen prendre res ... jo estic amb els queixals i em donen paracetamol ¬¬ ...(lo mismo que na')
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: garota » dc. feb. 22, 2017 3:22 pm

Bones.noies!!!!!
Doncs jo molt bé, estic ja de baixala, bueno.de baixa,, a la feina on estava me l'han jugat, i estic sense feina.. però bé, ens ho muntem bé amb el meu marit, i ara aprofito x relax i descansar que.em va molt i molt bé! Fa tant de.sol amés aquests dies! M'encanta!
Ja de.30 setmanes! Que.guai!
Nonakota benvinguda! El meu serà de primers de Maig.així que màniga llarga segur, i ho hem comprat tot pq del peque q és de Juliolno.tenim res pràcticament de màniga llarga...!
Moltes ciàtiques escolto per aquí.... jolin... cuideu-vos molt!
Avatar de l’usuari
Busy_Bee
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. ago. 16, 2013 1:33 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: Busy_Bee » dj. feb. 23, 2017 4:14 pm

Holaaaaa!!

Aquí la desapareguda number 1! PErò no només d'aquí eh, que no tinc temps ni pel whatsapp...

Benvinguda Nonakota!!Que valenta el tercer amb només 18 mesos de diferència!! ETs la meva ídol >.-<: >.-<:

Garota! Què ha passat?? T'han fotut al carrer? Però ja ho poden fer, això?! Osti que fort nena!! Com ho portes? Intenta que això no t'alteri massa...

JPD anims amb els xutes de ferro...deu ni do quin embaràs estás passant!!

NEnes jo segueixo a tope amb la feina i amb la vida en general. Tot està bé, només m'han trobat anèmia i ja estic prenent el ferro dels col**** que val un ronyó i mig. Ara des de fa uns dies el que noto, i no m'havia passat amb el primer embaras, és que em costa respirar. Primer em passava a la nit, em llevava de cop fent com una bocanada d'aire, com si m'estigués ofegant, i ara ja em passa durant tot el dia, potser més quan estic asseguda. La gine recordo que m'ho va mencionar relacionat amb l'anèmia, us sona? us passa a vosaltres??
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
noyja
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: noyja » dj. feb. 23, 2017 5:12 pm

Bona tarda!!

Aquest matí hem tingut ecocardio! tot perfecte! cor ben fort i sa així que ja no farem més ecocardios!! :p-)
Seguim perfectes, encara que la ciàtica cada dia va a més i el cansanci igual...no se com m'ho faré en unes setmanes.

En 10 dies m'he de posar la vacuna de la tos ferina, he de tornar en un mes i mig a fer-me una altra eco de seguiment per la SS i després els últims anàlisis, però com vaig pel privat també crec que farem alguna eco més pel mig, així que contenta!! He decidit que en aquestes setmanes he de començar a preparar tot i fer llistat del necessari.

Ah! i demà 4D, quines ganes!! Jpd1980, mola molt, oi? és com un chuete d'energia per menjar-nos ja les setmanes que ens queden! :love:


Busy_Bee,
just això de la respiració he llegit aquest matí que és perque el petit deu estar en una posició on oprimeix l'organ que fa que respiris. De tota manera ara ja crec que qualsevol mal que tinguem és normal...
Ànims amb lo de l'anèmia i a veure si baixem ritme del treball, que segur que una vegada de baixa gaudeixes molt més de la recta final!

Garota, ja ens explicaràs bé això de la feina perquè a estes alçades un 'despido' no se jo, eh? però estàs bé? de tota manera, 'no hay mal que por bien no venga', mira el costat positiu de les coses :***:
Imatge
mely
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dc. nov. 30, 2016 12:35 am

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: mely » ds. març 04, 2017 1:43 pm

hola chicas k tall todas........ya veo k bien con cosillas lo normal estamos ya llegando a la recta final >.-<: k ganas de tener a estefania conmigo ..mi marido super nervioso ,bueno los dos ...me noto con algo de ansiedad en las mañanas al despertarme no se será normal al ser primeriza ....por lo demás todo bien ,estefania es pekeñita aunque me han dicho k en el ultimo mes desarrollan mucho ....seguramente me tendrán k provocar el parto la placenta sigue muy baja ya me han dicho k lo vaya asimilando.....JPD..animo ya nos keda pokito aunque el embarazo nos da unos disgustillos ...k tall sigues? ya veo k estas feliz con tu precioso raul y no es mal de madre seguro k es guapísimo a seguir bien guapaNONAKOTA...bienvenida a nuesrto grupillo >.-<: eres una autentica campeona adelante con l tercera niña felicidades BUSYY_BEE..ya veo k todo bien sigues trabajando ...lo de k te cuesta respirar también me pasa yo pienso k es del sitema nervioso aunque nos veamos trankilas no lo estamosNYJA...k tall l 4D seguro k ilusionadísima ya nos contaras k bien todo perfecto,,con la ciática k horror dimelo ami ..noto k me hinchan las manos será cosas del embarazo ......chicasss a disfrutar k ya nos keda pokito k pasa rápido un cerrar d ojos y los tenemos con nosotros..........feliz fin :p-) :ok:
Avatar de l’usuari
jpd1980
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: jpd1980 » dt. març 07, 2017 3:01 pm

Hola boniques!! com aneu??

mely perdona que haya tardado, es que como estamos en el grupo de whatsapp pues no entramos igual xq por allí nos comentamos todo. Pero siempre busco el huequito para entrar para las que no estáis por alli o por Fb.
La placenta sigue baja? bueno, tu tranquila... ellos saben lo que hacen y el caso es que Estefania y tu estéis bien y nazca sana. Así que ánimo guapa!!
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
noyja
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: noyja » dc. març 08, 2017 10:12 am

Bon dia!!

Nosaltres ja demà setmana 30!! això ja és serio!! ja heu començát a preparar cosetes? jo tinc tota la roba seleccionada i crec que començaré la setmana vinent a rentar i organitzar i fer repàs del que necessito pero comprar-lo.

Respecte a la panxu, ja és bestial, però em trobo bastant bé, es mou moltíssim i al final del dia estic morta, nose com m'ho faré la recta final amb la Daniela, buuf. També he començat les classes prepart i hem fet la eco 4D però no va sortir molt bé, es beññugava molt i tenia les manetes a la cara així que poca idea ens vam fer, però bueno.

La setmana vinent em poso ja la vacuna de la tosferina i crec que em citaran a la SS per fer-me una última eco (per que les ecocardios ja van sortir totes bé i no em faran més) i uns últims anàlisis i ja crec que em decantaré per donar a llum al privat.

Ala, ja us he actualitzat!! Ara expliqueu-me a mi també, que vull saber!!

Per cert, les que teniu el cotxet de la Bugaboo ja sabeu quins textils posar?? al néixer de cara al bon temps nose quines fundes posar-li...he pensat a la capota ventilada.
Imatge
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: garota » dc. març 08, 2017 1:12 pm

Hola holaaaaaa! Aquí la súper desapareguda!! Tot perfecte, però! Avui llevadora i tot genial. De 32 setmanes ja que.fort!!!! Quines.ganes! J tinc la roba rentadetadel i.organitzada i dissabte farem bossetes ja i portarem el bressolet i el cotxette. Noyja, nosaltres tb tenim el bugaboo i crec qq posarem la capota ventilada.... i dins el cucoq alguna manteta x si un cas...
Mely animo con la placenta!!!!
I la resta q talno esteu?
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: xinxeta » dj. març 09, 2017 9:27 am

Hola marones!!

La veritat és que amb el grup de whatsap ja no passo tant per aqui però es una pena que quedi el post perdut

GAROTA que fort 32 ja!! però ja veig que ho tens tot bastant organitzat! com ho porta el germanet?

NOYJA ja veig que tu també organitzant tot!! jo també vaig moooolt cansada però tenint un altre és normal, no tenim temps de descansar! jeje. Nosaltres tb vam fer la eco, la 5D i es va deixar veure poquet, però alguna imatge vam poder treure

Jo bé, ja porto 3 setmanes de baixa i ho he notat moltíssim... he començat les classes prepart i super bé, una llevadora molt maca.

TEma habitació encara no tenim res, som un cas.. però com que compartiran habitació anem més a poc a poc.. en 10 dies pintem l'habitació i aprofitem tb per pintar el menjador i dp anirem a comprar armari i calaixera al ikea i llavors ja a rentar robeta... la tinc mig classificada però encara em queda la feina grossa

La nena està molt bé, de moment embaràs perfecte i anàlisis tots bé... fa 15 dies estava en cefàlica però ara diria que la tinc atravessada, espero que es giri i no faci com la seva germana que es va quedar de cul i no es va girar
Imatge

Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::