Centre de Ioga prenatal Barcelona?

Salut, dubtes i preparatius.
NUMA
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dc. nov. 14, 2007 12:24 pm

Centre de Ioga prenatal Barcelona?

EntradaAutor: NUMA » ds. gen. 14, 2017 8:07 pm

Bona tarda,
No sé si aquest tema ja està obert o no. No ho he trobat.
El fet és que sóc una persona que aquests últims anys he deixat de fer esport i m'he tornat molt sedentaria. Sé perfectament quines coses bones i necessaries té fer esport, ho sé... però em costa molt activar-me.
Ej: Caminar per Barcelona ( m'avorreix profundament )
Ara que estic embarassada doncs alguna cosa o altre tinc que fer si o si.
He pensat que potser el Yoga pre natal sería una bona opció per començar.
El que em passa es que no conec masses llocs ni tinc referencies de cap. M'agradaría saber si vosaltres sabeu de centres que pugui mirar i valorar i opinions de persones que ho practiquin.
Moltes gràcies per tot!!!
Imatge
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Centre de Ioga prenatal Barcelona?

EntradaAutor: Rossinyola » dg. gen. 15, 2017 3:48 pm

Yoga con gracia, a Gràcia. Hi vaig anar al meu primer embaràs i va ser una passada. Pel segon ja no vivia a Barcelona i com ho vaig trobar a faltar! No vaig trobar res similar. No només és l'exercici, és que la juliette, la profe , és doula també i és una passada : lasito :
Imatge

Imatge

Imatge
NUMA
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dc. nov. 14, 2007 12:24 pm

Re: Centre de Ioga prenatal Barcelona?

EntradaAutor: NUMA » dt. gen. 17, 2017 11:43 am

Ostressss he entrat a la web i la veritat es que pinta molt i molt bé.
He estat rebuscant aquests dies i ara estic entre dos ( Yoga con gracia y MamaIoga )
Ara tot dependrà dels horaris!!!

Moltes gràcies Rossinyola
NUMA l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 16, 2017 11:19 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
NUMA
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dc. nov. 14, 2007 12:24 pm

Re: Centre de Ioga prenatal Barcelona?

EntradaAutor: NUMA » dt. feb. 28, 2017 8:22 am

Bon dia!!!
Per si algú li pot fer servei saber una mica més.
Vaigi per davant que és la primera vegada que faig ioga i més ioga prenatal. ( un dia vaig intentar fer ioga amb la wii i va ser un fracas absolut )
Al Final per horaris i combinació per tornar a casa en acabar he triat el centre Mamaioga del carrer muntaner.
Ahir vaig anar per primer cop i la veritat es que vaig sortir força contenta.

Em fèia una mica de cosa anar perduda o sentir-me ridícula però res més lluny de la realitat. Des del minut 1 vaig sentir-me super bé ( ajuda entrar en aquella sala amb poca llum i musiqueta que de per si relaxa molt )

Podría dir que gairabé és una classe particular. Vàrem ser 5 noies ( Una li queden 4 setmanes, dos noies que els toca el maig, una noia de 20 setmanes i jo de 16 )
Vam començar cada una a fer presentació ( nom, setmanes de embaraç, que portes i si tens algún dolor o molestia )
La classe la vaig seguir molt bé i vaig notar en mi des del minut 1 una sensació que féia molt no sentía. Calma, relax, sensació de respirar millor, al final de la classe vaig notar tot el meu cos més lleuger... ) Vam fer vàris moviments amb la pilota per ajudar amb els dolors el dia del part, ens van donar alguns consells etc... Abans d´acabar la classe una estona amb menys llum, tapadeta amb la manta cames a sobre la pilota i a relaxar-se. Per acabar cada dia es canta una cançó de bressol versió ioga a els petitons que portem dintre ( jo no la vaig cantar... però em va semblar un moment molt bonic que fins i tot em va caure una llagrimeta )

Tota la classe Va ser una conexió amb la meva panxa i el meu fill que em va fer sentir molt i molt propera a ell. No sé com he escrit això ja que he sigut sempre força crítica amb aquestes coses rollo reiki, yoga, meditació etc... Doncs apa!!! no vols caldo?? doncs tres tasses!!!

Ahir vaig poder fer la classe gratuita per probar. Dimecres hi tornaré i faré la inscripció definitiva. Centre amb un preu raonable 55€ 3h setmanals o pots triar només un dia a la semana que surt encara millor de preu i horari de tarda.

Si alguna mare estava pensant en probar-ho... aconsello que ho intenti!!! 1h i 15min que et pots dedicar a tu i el teu fill exclusivament!!!

PD: Crec que l´ultim dimecres de mes pot anar la parella ( ja us comentaré el próxim mes )
Imatge
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Centre de Ioga prenatal Barcelona?

EntradaAutor: beren » dv. març 10, 2017 2:08 pm

Hola,
Durant el meu primer embaraç vaig fer ioga a Llevadonas al carrer independència. A mi em va agradar molt. Eren grups petits i la noia que feia les classes era molt amable.
En aquest segon embararaç també m'ho estava plantejant però ens hem canviat de casa i ara em queda més lluny i amb la peque no sé com organitzar-ho.

Aprofito per preguntar si coneixeu algun lloc per la zona de Sant Andreu- la Sagrera
NUMA
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dc. nov. 14, 2007 12:24 pm

Re: Centre de Ioga prenatal Barcelona?

EntradaAutor: NUMA » dl. març 13, 2017 8:50 am

beren ha escrit:Hola,
Durant el meu primer embaraç vaig fer ioga a Llevadonas al carrer independència. A mi em va agradar molt. Eren grups petits i la noia que feia les classes era molt amable.
En aquest segon embararaç també m'ho estava plantejant però ens hem canviat de casa i ara em queda més lluny i amb la peque no sé com organitzar-ho.

Aprofito per preguntar si coneixeu algun lloc per la zona de Sant Andreu- la Sagrera


Bon dia guapa!!!
JO visc a la mateixa zona que tu i vaig mirar-me Alma de Yoga http://www.almadeyoga.com/ el problema és que els horaris no quadraven massa amb els meus

Espero que et serveixi
Imatge
Avatar de l’usuari
Malibuna
:: papallona
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dl. maig 12, 2014 7:26 am

Re: Centre de Ioga prenatal Barcelona?

EntradaAutor: Malibuna » dc. abr. 26, 2017 6:43 pm

Hola noies!

Jo també sóc de Sant Andreu i he vist que al centre Yogaomnium al c/Pons i Gallarça fan clases de yoga per embarassades, però no he anat a preguntar encara. Diria que surt a la web.

Encara estic només de 10 setmanes i em volia esperar a passar el primer trimestre abans de començar una activitat nova. Sabeu quan és recomenable començar el yoga?
NUMA
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dc. nov. 14, 2007 12:24 pm

Re: Centre de Ioga prenatal Barcelona?

EntradaAutor: NUMA » dv. abr. 28, 2017 8:20 am

Malibuna ha escrit:Hola noies!

Jo també sóc de Sant Andreu i he vist que al centre Yogaomnium al c/Pons i Gallarça fan clases de yoga per embarassades, però no he anat a preguntar encara. Diria que surt a la web.

Encara estic només de 10 setmanes i em volia esperar a passar el primer trimestre abans de començar una activitat nova. Sabeu quan és recomenable començar el yoga?


Primer de tot moltes felicitas per el teu embaraç!!!
A mi van dir-me sobre la semana 13 en acabar el primer trimestre i si tot estava bé i el metge no diu el contrari!!!
He vist un centre que fa molt bona pinta on també fan Ioga per embaraç i clases de pre-part ( que és ón anirem nosaltres )
Es diu:

LLEVADONAS al carrer Independencia, 371

Espero que et serveixi!!
Bon cap de semana llarg a tothom!!!
Imatge
marcel
Entrades: 1
Membre des de: dv. maig 24, 2019 11:36 am

Re: Centre de Ioga prenatal Barcelona?

EntradaAutor: marcel » dv. maig 24, 2019 11:55 am

Bona tarda, us recomano que visiteu el portal Gimnasios Barcelona, podreu trobar les millors classes de ioga a Barcelona. Salutacions!

clases yoga barcelona

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::