Mares pel maig de 2017

gener, febrer, març...
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: garota » ds. gen. 07, 2017 8:49 am

Jpd molts ànims! Com
Vas? Espero que dilluns et donin una resposta de què pot aer i amb el tractament milloris!
Avatar de l’usuari
noyja
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: noyja » dg. gen. 08, 2017 7:50 pm

Jpd1980, quin greu, neni, ho sento molt. Ja t'han dit què pot ser? pensa que millor ingressada per tenir-vos més controlats. Ara que la cosa millori i no retorni per poder gaudir d'aquests trimestres. Un abraçada gran!

Busy_Bee, et creus que encara no estic 100% tranquila? però bueno, cada pas és positiu i amb bones notícies així que contents

Noies, noteu molt molt als petitons? jo encara patadetes lleus, sobretot per la nit, però encara no tant com m'agradaria.
Com s'han portat els reis? jo no em puc queixar. Ara aquesta setmana m'agradaria comprar algo de robeta. Podem posar una llista de lo imprescindible per anar ja adquirint cosetes...

Imatge
mely
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dc. nov. 30, 2016 12:35 am

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: mely » dl. gen. 09, 2017 12:02 am

JPD.............vaya guapy espero k no sea nada, ya veras k todo keda en un susto ,.,haber si tenemos pronto noticias tuyas, y nos dices k t a ocurrido , y k sigas disfrutando a tope d tu embarazo , muchos besos
Avatar de l’usuari
Mia84
:: papallona
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dc. des. 03, 2014 10:40 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: Mia84 » dl. gen. 09, 2017 1:25 pm

Bon dia noies!

Noyja enhorabona!! Ara a respirar amb més tranquil·litat!!!

Jpd ànims!! Espero que avui ja et vagis trobant millor i puguis tornar aviat a casa.

Busy_Bee com segueix la teva peque?

Xinxeta ja veuràs que passarà ràpid aquesta setmana i arribarà el dia de la eco! >.-<:

Tema reis amb la Lia s'han portat massa bé, tothom li ha regalat alguna coseta, ja comencem a estar en un segon pla nosaltres jejeje
Jo només li vaig comprar un conjunt d'un mes amb unes vambetes :love:
Però ja començarem a fer llistat de coses que necessitem per anar comprant a poc a poc.

Tema moviments: doncs jo la noto cada dia, sobre tot al matí i la nit. Ara a la feina com estic força estona asseguda i tranquil·la també la vaig notant. La majoria són copets, com bombolles, però de tant en tant, ja va fotent algun cop més fort que fins i tot m'espanta! Però encara no els nota la meva parella i a mi em sap molt greu...

La resta com aneu?

Per cert, avui tinc hora amb la doctora de capçalera pel tema de baixa laboral, a veure si puc presentar aviat els papers i agafar la baixa com a molt a finals de febrer. Al principi volia esperar més, però me n'adono que em canso més i en el fons, a casa s'està molt millor. Podré fer cosetes, endreçar, netejar...preparar el niu ;-)))
"No te rindas nunca, porque nunca sabes si el próximo intento será el que funcionará." Mary Kay Ash
Jair
Entrades: 3
Membre des de: dv. gen. 06, 2017 9:24 am

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: Jair » dl. gen. 09, 2017 7:10 pm

Hola soc jair una mare de juny pero les mares no estan gaire actives i magradaria entrar a algun grup de whatsapp podria entrar al grup de maig gracies i petonets 615394363
mely
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dc. nov. 30, 2016 12:35 am

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: mely » dt. gen. 10, 2017 12:32 pm

hola k tall mamis? me a dicho el gine k todo bien movimientos ,peso latidos ....pero estoy bastante preocupada por k m han dicho k tengo l placenta previa y es probable k me tengan k hacer la cesaría ,si en estos meses se m corrige ,..tengo k volver en 2 semanas para controlarme ...l pancheta bastante grandota pero no estoy nada pesada...uf tengo hambre todo el tiempo con deciros k m he comido el rosco d reyes relleno de nata yo solita jeje.JPD k tal como vas? NAYJA yo ya noto bastante movimientos de una semana para aca uf bastante, ya as comprado ropita? yo m he comprado 2 mantitas y un juego d sabanas para l cunita....MIA84 k tal vas i con el tema laboral todo bien? Y LAS DEMAS K TAL TODO ..besos
Avatar de l’usuari
jpd1980
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: jpd1980 » dt. gen. 10, 2017 2:02 pm

Boniques ja estic a casa!!! que malament ho he passat i més en plens reis!
no personalitzo que encara no estic al 100%, però no es pot fer res més i millor a casa i si torna el dolor fort ingrés i tractament endovenós de nou... així que creuarem dits...

Segurament el tema es una gastritis que m'ha provocat el creixement de l'úter, això no té remei ja que seguirà creixent... la única possibilitat es que segueixi creixent sense molestar a l'estómac... o que segueixi al mateix lloc i estigui així fins que neixi el petit...
L'altre possibilitat es una gastritis provocada per un bacteri tipus helicobacter i tampoc podria fer tractament estant embarassada... així que ho tinc fotut...

Estic amb una bona anèmia, baixa de sodi, de calci,.... en fi...feta una m...

Lo més positiu es que ahir a la morfo de les 20 setmanes, tot perfecte, ronyons i tot ok. Així que almenys ja puc respirar i tractar de gaudir de l'embaràs... Aixó si... estava a 20+5 ahir i el meu "petitó" es gran com de unes 2 setmanes més i pesa ja 450 gramets... així que mare meva, quina por!!! jejejjee.

Espero que totes estigueu molt bé i donar-vos moltes gràcies pel vostre suport i pels vostres ànims.
Noyja es normal desprès de l'ensurt que tinguis por, però has de començar a gaudir, t'ho mereixes!!!
Jair benvinguda tambè encara que siguis del juny, si et podem ajudar aquí estem. Al * no se qui ho porta, quan et llegeixi ja et respondrà! felicitats per la teva panxu, bonica!

Una abraçada a totes!!
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
jpd1980
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: jpd1980 » dt. gen. 10, 2017 2:04 pm

mely ha escrit:hola k tall mamis? me a dicho el gine k todo bien movimientos ,peso latidos ....pero estoy bastante preocupada por k m han dicho k tengo l placenta previa y es probable k me tengan k hacer la cesaría ,si en estos meses se m corrige ,..tengo k volver en 2 semanas para controlarme ...l pancheta bastante grandota pero no estoy nada pesada...uf tengo hambre todo el tiempo con deciros k m he comido el rosco d reyes relleno de nata yo solita jeje.JPD k tal como vas? NAYJA yo ya noto bastante movimientos de una semana para aca uf bastante, ya as comprado ropita? yo m he comprado 2 mantitas y un juego d sabanas para l cunita....MIA84 k tal vas i con el tema laboral todo bien? Y LAS DEMAS K TAL TODO ..besos



Hola guapa!!! espero que se te corrija aún estás a tiempo, pero también hazte a la idea por si acaso que luego no se te haga un mundo que sea cesárea... que nos idealizan mucho como ha de ser un parto, y la verdad que lo prioritario es que el bebé nazca sin problemas y la mami esté bien. Así que ánimo, guapi!! yo ya le he comprado alguna cosita en rebajas... pero tengo mucha ropa de mi niño y de mi sobrino que se llevan 6 mesecitos.
Imatge
Imatge
Imatge
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: garota » dt. gen. 10, 2017 5:22 pm

Jpd! Me n'alegro de que siguis a casa ja!!! A recuperar-te! I espero que no recaiguis!
Que ja eco de 20 setmanes feta!!! Yupii!!!

Mely, puede ser que suba o que no.... Como te dicen mentalizate. La mia estaba bajita pero hoy el gine me ha dicho que ya está más para arriba y que subirá, pero yo ya me mentalizaba por si acaso,.....

La resta com esteu? Jo feta un cromo... La infecció d'orina de la setmana passada no se m'ha curat, i m'han receptat antibioòtic de 7 dies... A més tinc fongs, causats per l'antibiòtic tb.... I força xafada xo bé... Tb prenent probiòtics a veure si m'ajuden. Per la resta tot bé, dins de lo xungo lo bo és qe he tingut ecos de propina i el petit perfecte! Ja està cap per avall a veure si segueix així! Ja quasi estic de 24 setmanes! Això ja va corrent!

Petonets a totes!!!
Avatar de l’usuari
Busy_Bee
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. ago. 16, 2013 1:33 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: Busy_Bee » dt. gen. 10, 2017 8:15 pm

Holaaaa!

Entro des del mòbil i no puc personalitzar gaire!

JPD que bé que ja estiguis a casa!!! Ara a descansar i a deixar-te cuidar a tope, mimos tooot el dia!

Garota, bonica! Deu ni do quin panorama tu també! Les infeccions d'orina durant l'embaràs son una murga... i a sobre la infecció! Deus estat feta un cromo... :(

Mely vaya rotllo lo de la placenta! A ver si se coloca a sitio, y sino pues Nada, como te han dicho lo importante es que estéis sanos!

Mia84 ai nena quina enveja lo de la baixa!! De què treballes, si no es indiscreció?? A mi m encantaria! La feina en si no te res físic pq es d'oficina però tinc una hora de trajecte cada dia (dues, de fet, anar i tornar...).

Jair benvinguda!!! Ara t afegiré al grup de whatsapp :))

Modo ego ràpid: aquí ja estem millor de la grip. Ahir vaig tenir la morfo a la ss i tot perfecte! El Peque ja fa mig quilo i està tot estupendo, o sigui que seguim a tot drap i en el bon camí! :)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
noyja
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: noyja » dc. gen. 11, 2017 9:53 am

Bon dia!

Ahir vaig tenir gine, consulta privada, i segons els resultats de la morfo tot marxa perfecte, així que paset a paset. Ja hem creuat totes l'ecuador i això marxa ràpid!!
Nosaltres hem reservat ja per fer-nos la eco 4D a la setmana 28, amb la peque també ho vam fer i molt bé, així que recomenable experiència.

Busy_Bee, què bé que ja marxi aquesta grip, i que no torni!! perfecte aquesta eco morfo, genial! mare meva mig quilo ja, jeje. El meu 400gramets, jeje.

Garota, ànims amb aquests mals, es passa fatal. Cuida't molt i almenys pensa que per allà endins tot està perfecte i ajuda a tirar cap a endavant.

jpd1980, quina feina, nena, almenys que el dolor no torni. T'ho has de prendre amb calma i deixar
-te mimar. Pensa que el peque està bé i és un alivi.

Mely, no és dolent una cesàrea, a vegades la cosa va bé, la cosa es complica al part i acaba en cesàrea. Lo que la recuperació és una mica més lenta, però tot sigui pel baby. Diuen que hi ha exercicis per intentar solventar-lo però amb la placenta prèvia, nose, et pots informar, no pensis gaire.

Jair, Benvinguda!!

Mia84, sort amb la baixa! depèn on treballis ja la podries agafar. Jo la vaig agafar a la setmana 34 crec, de la Ss i casi no vaig notar la disminució de sou. Ho vaig guanyar en salut i vaig tenir tot el temps per acabar de gaudir, preparar-ho tot i demés amb tranquilitat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Mia84
:: papallona
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dc. des. 03, 2014 10:40 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: Mia84 » dj. gen. 12, 2017 8:31 am

Bon dia super marones!

Com esteu? Com ha dit la Noyja ja hem passat totes l'equador de l'embaràs i les ecos han anat sortint perfectes, així que A GAUDIR DE L'EMBARÀS!!!!

Jair Benvinguda al grup i enhorabona per la panxu!!! :panxeta:

Mely el tema placenta és una mica rollo. A mi en les primeres ecos em van dir que la tenia baixa i per això havia tingut alguna pèrdua de sang, perquè per qualsevol moviment o petit esforç es podia trencar algun capil·lar. Però a la de les 20 setmanes em van dir que estava tot bé, que estava per darrere. Així que tot pot canviar! Ànims i el més important és que estigueu bé!!! :love:

Jpd aix que bé que estiguis a casa!! Molt millor, així podràs estar més tranquil·la. Ara que no vagi a més i puguis seguir tenint un bon embaràs. Però ja sabem que ara som més vulnerables, el no poder prendre'ns res és el pitjor, perquè costa més recuperar-nos. Molts ànims bonica!! :love: Per cert, 450 grams!!!???? La Lia pesava 390 grams i ja em semblava gran!! Mare meva com segueixin creixent així!! jejejeje

Garota has mirat si hi ha alguna cosa natural que t'ajudi? He estat buscant un producte que serveix per les infeccions d'orina però no el recomanen en embarassades, però n'hi ha un altre que sí: Lamberts Arándano Rojo Complex 100 g (per si ho vols buscar). El problema dels antibiòtics és que ens mata els bacteris patògens i els que no ho són :(

Busy_bee doncs treballo d'educadora ambiental en una planta potabilitzadora (faig visites guiades a escolars i estic força estona de peu i caminant), però el meu conveni no és el que correspon a l'educació, així que no em consta que em donin la baixa automàticament, sinó que he de presentar els papers a la mútua de l'empresa i que ells ho acceptin. Jo espero que diguin que sí i a finals de febrer (estaré de 28 setmanes) ja em quedi a casa.
Mig quilet!! Jo no sé quin és el pes "normal" per les setmanes però com li he dit a la Jpd, jo pensava que la meva era gran, però veig que no jejejeje

Noyja doncs la idea és agafar-la a finals de febrer. En el conveni no em posa res, així que només és qüestió que la mútua ho accepti.
A nosaltres ens han regalat la eco 4D, així que a mitjans de febrer hi anirem, encara no hem trucat perquè estan de vacances, però el que m'agrada és que poden venir més acompanyants, així que els meus pares i la meva sogra vindran a veure la petitona >.-<: :love:

La resta com aneu? Com van els pesos dels petits i de les petites?
Jo vaig mirar quina mida faria segons la longitud del fèmur i fa uns 26 cm :love:

Tema baixa: la doctora de capçalera em va omplir un informe que demanen a la mútua per tal de confirmar que no hi ha cap risc en l'embaràs (marejos, anèmia forta, amenaces d'avortament, etc.) i em va dir que si necessitava qualsevol altre informe que li demanés. Ara estic esperant els papers que m'ha d'enviar l'empresa per poder presentar-los a la mútua.
"No te rindas nunca, porque nunca sabes si el próximo intento será el que funcionará." Mary Kay Ash
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: xinxeta » dj. gen. 12, 2017 3:15 pm

Hola marones!

MIA que bé que ja puguis anar movent papers de la baixa, a veure si la mutua t'ho posa fàcil i pots agafar-la aviat. Jo crec que també per mateixes dates agafaré la baixa, he de quadrar un parell de coses però suposo que no arribaré a finals de febrer.

NOYJA com me n'alegro d'aquests resultats de les morfos!! tot bé!! >.-<:

BUSY que bé aquest mig quilet!! recuperada de la grip? i la feina la veritat és que tot i que no sigui feina física, a vegades es fa difícil aguantar i treballar amb lo cansades que anem, i més si tenim un altre fill, jo ho noto molt l'altre embaràs arribava a casa i al sofà si ho necessitava i ara, uffff

GAROTA com estas de lainfecció?

JPD com vas guapa?? encara tens dolor??

MELY lo de la placenta no te obsesiones ni te agobies al final lo que tenga que ser serà, mientras la peque este bien.. mi hija nació por cesarea programada, no era lo que yo quería pero no hubo mas remedio, venia de culo. Hice todo lo posible para que se girar pero no lo hizo, asi que pensé que sus razones tendria (no tendria espacio, no podria,...) así que al final lo importante es que ella estuviera bien.

Noies porto uns dies sense entrar perquè hem estat malaltones, jo amb grip/refredat, ja millor però els mocs no marxen i avui amb mal de gola i mooolt cansada.
La nena tb malalta amb erupció al cos que ha resultat ser (sembla) una urticària vírica però dilluns a urgències ens van dir que podria ser el virus de la "bofetada" i és contagiós i perillós per la bebé, així que dimarts (que no vaig anar a treballar pq hem trobava fatal) vaig anar al metge que em fes volant per analitica per veure si soc inmune o no...
dimecres analitica però ahir ens va dir el pedi que segurament no ho és que es només urticària així qeu una mica més tranquila, però quina setmaneta
A més dormint poc pq a la nena li donava la pujada a la nit i li picava tant que no podia dormir pobreta

Ahhhh encara falto jo per la eco de les 20, sóc la última oi?? dilluns ja la tinc!! quines ganes!!!

Ja noto bastant la nena sobretot a les nits al sofa, el papi i la germaneta gran encara no, però ahir ja em va semblar sentir una patadeta, aixxx que bé!!!

I gairebé tenim nom!! ho hem d'acabar de rumiar però la nena ho té bastant clar i la deixarem que acabi de prendre ella la decisió, està taaaaan emocionada que a mi em cau la baba jiji
Imatge

Imatge
mely
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dc. nov. 30, 2016 12:35 am

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: mely » ds. gen. 14, 2017 5:35 pm

hola guapísimas......k tal el fin ...he ido a particular estaba muy intrankila y me dijo k tenia l placenta bastante abajo k cre k no se me vaya a corregir ,y le comente l de los ejercicios y me dijo k de momento k no y k este trankila por k no he tenido sangrado y k es buena señal...me recomendó k tena cuidado no coger peso caminar lento cositas asi de lo demás todo bien .empiezo a sentirla muchísimo , estefania será bailarina jejej....JPD..k bien guapy ya estas mejor y en casita con los tuyoa a disfrutar de ellos y del embarazo aunque tu raul y mi estefania nos dan algunos sustos...ERIZO D MAR...esos hongos curatelos bien k mi cuñada los tuvo en el embarazo y le kedo crónico ,de otra manera veo k todo bien me alegro muchoBRUSY_BEE......me alegro k todo bien y k estes disfrutando del embarazo al maximoNOYJA.igual te digo a ti k bien perfecto todo y a disfrutarrr MIA84.gracias por animarme ..lo bueno k no tengo manchado...eso me dijo el paricular tu to bien? CHINCHETA uf k ilu sentir cada vez mas los movimientos uff se nos cae l baba ,tu niña estará como loca ,esperando ver l carita de su hermanita............GRACIAS A TODAS POR ANIMARME AUNKE SE K ESTOY BIEN LO DE L PLACENTA PREBIA ME TRAE AL MAL VIVIR .....A TODAS GRACIAS DE CORAZON
Avatar de l’usuari
Mia84
:: papallona
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dc. des. 03, 2014 10:40 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: Mia84 » dl. gen. 16, 2017 9:16 am

Bon dia marones!

Començo en modo ego perquè dissabte la meva parella va notar per primera vegada un cop de la Lia!!! :love: :love: :love: :love:
Però ja està...només una vegada, tot i que ella està cada vegada més "juerguista", la noto sobre tot al matí i al vespre.

Mely doncs ja saps, a relaxar-te i no pensar-hi. Si no has tingut pèrdues és molt important. Pensa que si estigués molt baixa et podrien obligar a fer repòs absolut. Així que a mirar endavant!!! :-()-)

Xinxeta perdonaaaa, pensava que totes ja teníem la eco!! Però ja ha arribat el gran dia!!! Ja ens informaràs de com ha anat, però segur que molt bé!! Com aneu del refredat i l'erupció? Espero que la teva filla estigui molt millor.

I les altres panxus com van?

Molts petons!!!
"No te rindas nunca, porque nunca sabes si el próximo intento será el que funcionará." Mary Kay Ash
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: xinxeta » dc. gen. 18, 2017 9:28 am

Hola noies!!

No havia dit res per aquí perquè ja ho vaig posar al facebook i se'm va passar jiji. La eco de les 20 setmanes perfecte!! tot i això encara tinc la visita amb la gine per comentar-la la setmana vinent, però l'ecògrafa va dir que tot bé!!

Ens va confirmar que és una nena i ja tenim el nom decidit, es dirà Naia!!

La meva filla gran ja està millor de l'erupció però jo no em trec els mocs de sobre noies... ara estic amb mals de cap per la mucositat i amb mal de gola... si no milloro hauré d'acabar anant al metge pq em recepti algo, però no m'agrada gens....

Ara la propera eco la tenim el 9 de febrer, que serà la de les 24 setmanes.

Tema baixa, jo segurament el mes vinent l'agafaré també, encara nosé exactament quan pq ho he d'acabar de gestionar amb l'escola per deixar-ho tot lligat, però més enllà de febrer ja no m'hi veig pq ja vaig molt cansada

Ahh jo sóc de mutua, dkv muface (pq sóc funcionària) i vaig preguntar lo del part al general de catalunya. La meva gine sí que fa parts allà em van dir (igualment la setmana vinent confirmaré) però la noia de recepció em va dir que ella creia que sent de muface no podia parir al general... així que vaig trucar a dkv i em van dir que si, que cap problema... igualment enviaré un mail per tenir-ho per escrit... tinc amigues que l'any passat van parir allà amb muface però ves a saber sino ha canviat

En fi noies modo ego total que estic a la feina, com esteu totes???
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
noyja
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: noyja » dj. gen. 19, 2017 10:49 am

Bon dia noies!! i quin fred x*x*x x*x*x

Porto una galipandia a sobre...mocs, nas entaponat, mal de cap, horrible! em prenc paracetamol, a veure si marxa ja!
L'altre dia vaig recollir els resultats físics del test fetal i...tot perfecte! risc baix de qualsevol de les trisomies (1/100.000), així que ja em va dir la gine privada que estigués tranquila :p-)
També noto molt els moviments, a qualsevol hora del dia i el meu home també els nota a vegades quan posa la mà, aiiix, quina emoció!
Avui ja 23 setmanetes!!! ens anem apropant al 3....
La propera eco la tindré a la setmana 28, una altra ecocardio per tenir-me controlada.

Xinxeta, Enhorabona per aquesta eco perfecta i per la nena en camí, el nom m'encanta, és tan dolç...m'agradaria formar part del grup de facebook, com ho puc fer? em podeu afegir? sóc Noe Gimeno

Jpd1980, com vas???
Imatge
Mamenoka80
Entrades: 1
Membre des de: dv. gen. 20, 2017 2:31 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: Mamenoka80 » dv. gen. 20, 2017 2:37 pm

Hola a todas!
por fin después de cinco meses me he animado a apuntarme a uno de esos foros del que todo el mundo habla.
La verdad es que ahora comienzo a hacerme a la idea de lo que vendrá en unos meses, algo muy esperado pero a la vez aterrador :cnena: "madre primeriza" :love:
Os saludo a todas y espero poder estar activa en vuestro foro al igual que estoy interesada en formar parte del grupo de whassap si es que lo teneis, mi num de movil es 674517744.
Muchos saludos
Mamen
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: garota » dg. gen. 22, 2017 7:52 am

Bones noies!!! Com anem!? Jo ja 25 setmanes! Cada cop n'anem sumant més, quina ilu! I com es mou ja! Jo ja tincnuna mica el síndrome del niu hahahaha tinc ganes d'anar rentant roba, tornar a muntar el cotxet...... Jijiji El meu gran tb està molt emocionat i em demana posar la mà a la panxa molt sovint!
Dimarts vinent tinc la prova del sucre ja! Ecs! Juju
Com esteu?

Bienvenida Mamen! De cuanto estas? No temas por el momento qur viene que no es aterrador ni mucho menos!! Será nuevo y diferente pero maravilloso ya verás! Vamos hablando!


Un petonet a totes!
Avatar de l’usuari
Busy_Bee
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. ago. 16, 2013 1:33 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: Busy_Bee » dl. gen. 23, 2017 10:31 am

Holaaaa!!

Us he tingut ben abandonades aquests dies, reines! Però estic més a tope que mai :-( Entre el màster, la feina (que he començat una de nova) i tot plegat, no tinc temps d'entrar mai! :ufs:

A més des de fa uns dies estic amb nausees cada matí... l'esmorzar se'm posa fatal i divendres casi vomito al mig del carrer, una marejada... i amb el sopar em passa molts dies també. Algú que estigui com jo? No és gastro pq tinc gana i pq ja fa dies que dura, però començo a estar rallada pq no sé si és normal que em comencin les nausees ara que estic de casi 23 setmanes!

Com esteu vosaltres?

Ara si Noyja? ja pots respirar tranquila??? hahahaha vingaaaa a gaudir de l'embaras a tope!!!

Mamen benvinguda! Després t'afegeixo al grup de whatsapp :-)
Imatge

Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::