Marones Juny 2017!!!!

gener, febrer, març...
Martallc
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dc. abr. 15, 2015 2:46 pm

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: Martallc » dj. nov. 17, 2016 11:35 am

10+6
Bon dia a tothom,
primer de tot, Benet us envio molt ànims i una abraçada molt forta per a tu i la teva dona. Em sap moltíssim de greu, però no heu de perdre les esperances, segur que ho aconseguireu.
En quant a la panxa, és el meu primer embaràs i encara la puc dissimular, tot i que ja es comença a notar una miqueta.
Com porteu les nàusees? jo poc a poc una miqueta millor, durant el matí força bé, però a partir de l'hora de dinar ja començo amb el mal estar estomacal i el cariban poc m'ajuda. El cansament i la son també em maten jeje A les 9.30 del vespre ja m'adormo per tot arreu i tot i dormir un munt d'hores al matí no hi ha qui em tregui del llit, semblo una marmota!!
Us toca alguna visita al gine aquests dies? nervioses? jo tinc la eco de les 12 setmanes dijous de la setmana vinent, quines ganes ja de tornar a veure al cigronet i saber com està.
Algú s'anima amb el tema whatsapp? jo m'ofereixo a crear el grup si sou unes quantes d'interessades.
Apali! que acabi d'anar bé el dijous i ànims que ja ens queda poquet pel cap de setmana! Com teniu pensat passar-lo?
Isa84
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dj. nov. 10, 2016 3:12 pm

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: Isa84 » dj. nov. 17, 2016 12:02 pm

Moltes gracies a tótem noies, jo es que no tinc cap sintoma, tret del cansanci I el olfacte x la resta res mes, ni m'han crescut els pits (si k els tinc mes sensibles) xro els mugrons Stan igual, ni mes grans, ni mes foscos.....estic desitjant que arribi el 28 I fer-me la eco de les 12 setmanes xk com no tinc síntomes encara estic incrédula jajajajajaja. En quant a lo dl WhatsApp a mi em sembla guay.

Jo aquest finde es el cumple del meu marit I e llogat una casa rural x nosaltres 2 I la nostra gossa. Así k de relax en la montanya.
Abelsa
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dt. nov. 08, 2016 11:05 am

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: Abelsa » dj. nov. 17, 2016 3:34 pm

Bona tarda a totes! 12+1

A mi em sembla bé també de fer el grup, cap problema!
Martallc
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dc. abr. 15, 2015 2:46 pm

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: Martallc » dj. nov. 17, 2016 6:16 pm

Vinga doncs, totes les que vulgueu formar part del grup de whatsapp de marones juny passeu-me el vostre num de mòbil x privat i us afegiré ;-)
Martallc
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dc. abr. 15, 2015 2:46 pm

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: Martallc » dv. nov. 18, 2016 9:44 am

Grup de whatsapp creat, actiu i en marxa! Jeje
Qui vulgui unir-se que m'envii un privat amb el nr de mòbil i us agregaré.
Que tingueu totes un bon divendres!!
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: louly » ds. nov. 19, 2016 7:05 pm

Bona tarda a totes!!! Com esteu?
Primer de tot dir en BenetTallaferro que em sap molt greu el que esteu vivint...no hi han paraules de consol per aquests moments, estimeu-vos molt i molts ànims.

8 setmanes

Isa84 la primera eco que em van fer va ser a les sis setmanes perquè vaig tenir una petita pèrdua, i estava tot a loc i perfecte. El gine em diu que fins les 10 setmanes (perill de risc d'abort espontani) prefereix fer-ne una cada 15 dies i així anar controlant que tot vagi be. I jo contenta de veure el cigronet/a tantes vegades!
noe.garcia que be nena!!!així sí que es gaudeix l'embaràs! amb el primer estava esplèndida tb i amb aquest segon no em puc queixar gaire...només que porto dos dies que al mati no em puc posar res a la boca fins l'hora de dinar, m'aixeco amb un globus!!!!
elis-elis i Abelsa respecte les panxes, anem a la par, doncs la meva panxa a les 6 setmanes ja no la podia amagar! i ara ja és evidentíssim! els pantalons ja fa setmanes que els porto de premama!

modo ego: la veritat que estic molt feliç, m'agrada molt tenir ja panxona, això és símptoma que tot va be, en el primer, el primer trimestre em va passar molt a poc a poc i és que no vaig tenir cap símptoma de res! en canvi amb aquest, els estic vivint uns quants: marejos, fàstics, panxeta sortida ja...i benvinguts siguin! casi be ja ho sap tothom! no ens hem sabut estar, és una noticia tan bona que perquè amagar-la? a viure-la i compartir-la amb aquí més estimem!
Imatge

Imatge
Abelsa
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dt. nov. 08, 2016 11:05 am

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: Abelsa » dl. nov. 21, 2016 6:33 pm

Poder veure el cigronet cada quince dies... que guai... em comprare un ecograf per casa... jijijiji jo encara he de fer la primera i ja estic de 12+5!
Martallc
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dc. abr. 15, 2015 2:46 pm

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: Martallc » dt. nov. 22, 2016 9:49 am

Bon dia noies!
com esteu? com us trobeu? a veure si animem una miqueta el bloc que està una mica mort.
Alguna eco pendent per aquests dies?
Una abraçada i ànims en aquesta setmana plujosa.
Isa84
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dj. nov. 10, 2016 3:12 pm

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: Isa84 » dt. nov. 22, 2016 1:04 pm

Holaaaa

Jo la tinc el dilluns que ve que estaré de 12 setmanes justas
Abelsa
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dt. nov. 08, 2016 11:05 am

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: Abelsa » dt. nov. 22, 2016 4:45 pm

Com he comentat a les noies que estem al watsapp, la meva eco fantàstica!!! hem vist el cigronet i es movia molt!!! li hem vist les mans i els peus perfectes!!

Llàstima que a la que m'ha donat impresa es veu fatal fatal...:(
Ja em direu si la vostra es veu bé!
Isa84
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dj. nov. 10, 2016 3:12 pm

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: Isa84 » dj. nov. 24, 2016 4:16 pm

Jo tinc unes ganes d k arribi dilluns que ve x fer-me-la.....xro a la vegada estic molt nerviosa....espero k tot vagi be
Isa84
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dj. nov. 10, 2016 3:12 pm

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: Isa84 » dv. des. 02, 2016 5:19 pm

Aixo sta una mica mort no?? K us pasa nenes????
Abelsa
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dt. nov. 08, 2016 11:05 am

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: Abelsa » dc. des. 07, 2016 7:58 pm

Bones!!! 15s
No hi ha mames al juny!!!
Jo dilluns vaig a la gine, a veure si em fan una altra eco... Ho dubto pk es visita només... I fins la de les 20 setmanes re d re...
Abelsa
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dt. nov. 08, 2016 11:05 am

Re: Marones Juny 2017!!!!

EntradaAutor: Abelsa » dt. des. 20, 2016 9:13 pm

Hola guapes!
Què us sembla si les k ja sabem el sexe ho anem posant al forum??
A veure si lanimem una mica!!! :p-)

Jo en principi porto un nen!!!!
Martallc
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dc. abr. 15, 2015 2:46 pm

Re: Marones Juny 2017!!!!

EntradaAutor: Martallc » dt. des. 20, 2016 9:38 pm

Hola noies!!! Em sembla genial Abelsa! A veure si així això s'activa de nou jeje
Jo porto una nena :-) i es dirà Arlet </;-)
Isa84
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dj. nov. 10, 2016 3:12 pm

Re: Marones Juny 2017!!!!

EntradaAutor: Isa84 » dt. des. 20, 2016 9:51 pm

Jo Fins la setmana 20....ara estic a la 15 aixi k em toca esperar una mica....
croco
Entrades: 1
Membre des de: dl. gen. 02, 2017 9:33 pm

Re: Marones Juny 2017!!!!

EntradaAutor: croco » dl. gen. 02, 2017 9:43 pm

Hola, noies!!
Os he ido leyendo, pero hasta hoy no me he animado a escribir...
Me presento: soy de Bcn, estoy embarazada de 15+5 y tengo una peque de 4 años. En teoría, mi fpp es el 21 de junio y es una nena (Berta).
El embarazo lo estoy llevando en la Dexeus. Alguien más?? Alguna experiencia??
Saludos!!!
Jair
Entrades: 3
Membre des de: dv. gen. 06, 2017 9:24 am

Re: Marones Juny 2017!!!!

EntradaAutor: Jair » ds. gen. 07, 2017 10:43 am

:-)(-: hola soc nova per la pagina web i magradaria saber si teniu un grup de whatsapp per les mares de juny del 2017 deixo el meu numero 615394363 gracies i petons
Jair
Entrades: 3
Membre des de: dv. gen. 06, 2017 9:24 am

Re: Marones Juny 2017!!!!

EntradaAutor: Jair » ds. gen. 07, 2017 11:27 am

:-)(-: hola a totes soc nova a la web pero amb moltes ganes de seguir xarrant amb vosaltres. Tambe magradaria entrar al grup del whatsapp deixo les meves dades. Demoment tot perfecte, ja sabem k portem un nen k el mes segur es que es digui quim. Tenim moltes ganes de veureli la careta y disfrutar de tenirlo entre nosaltres.
Dpp: 17 juny del 2017
Edat mare i pare: 28 tots dos
Sexe: chiket
Posible nom: quim
Numero de telefon: 615394363

Moltes gracies i molts petons y forses per totes
Martallc
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dc. abr. 15, 2015 2:46 pm

Re: Marones Juny 2017!!!!

EntradaAutor: Martallc » dj. gen. 12, 2017 11:43 am

18+6
Bon dia noies,
com esteu? és una pena que aquest grup de juny no funcioni per la poca participació :-( algú s'anima a ajudar-me a activar-lo una miqueta? jeje
Benvinguda Jair, tant al foro com al grup de whatsapp! :-)
Com van les panxolines? hi ha més noies de juny per aquí i que no estiguin al grup de whats? com esteu?
Jo com vaig escriure fa dies espero una nena que es dirà Arlet. Estem molt feliços i ara ja per sort em trobo estupendament (després d'haver estat 2 mesos i mig amb nàusees i vòmits). D'aquí una setmana i mitja tenim la eco de les 20 setmanes, quins nervis i quines ganes d'assegurar-me que tot va bé! a partir d'aquí podré començar a gaudir del embaràs al 100%.
Heu rebut molts regalets pels vostres petits/es aquestes festes? a nosaltres ens han regalat un munt de bodies i vestidets... també uns llençols de cuna i una capa de bany moníssima. Aquesta nena aviat tindrà més coses que nosaltres jejeje
Teniu ja cotxet triat? i cadiretes de cotxe? i habitació? mare meva! és tot un món! s'ha de fer un màster per entendre-ho tot i acabar prenent una decisió jeje
Doncs res, a veure si poc a poquet activem aquest grup.
Una abraçada a totes

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::