cuperosis

el cabell, la pell, roba, cremes, més guapes que mai!
leria-plj
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dg. nov. 30, 2014 5:08 pm

cuperosis

EntradaAutor: leria-plj » ds. des. 06, 2014 5:57 am

Hola maques! a veure si em podeu ajudar. Arrel de l.embaras m.han sortit vermellors a la pell de la cara, concretament a les galtes. Ara ja fa mes d.un any q he tingut la nena i ja no dono el pit, pero encara ho tinc i amb el fred i la calor s.accentua. A alguna li ha passat també? Algun consell? Alguna crema o producte que us hagi anat bé?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: cuperosis

EntradaAutor: Anna Maria » dg. des. 07, 2014 4:55 am

Ostres!
Doncs no coneixia aquest nom, però quan he mirat per Internet he vist que és el que tinc jo, en una fase més o menys forta. És un tema que tinc pendent ja des de fa temps per anar al dermatòleg, però clar, com sempre costa i vas establint preferències i et va passant el temps... Ara amb l'embaràs se m'ha tranquil·litzat però no marxat del tot, abans hi havia dies que em picava i tot. Jo el que notava és com diu a les informacions que he trobat, quan em toca el fred a la cara ho tinc pitjor.
També diuen que hi ha productes que ho empitjoren, utilitzes alguna crema hidratant o sabó? Jo ara em rento la cara amb un sabó de glicerina:
http://www.ciao.es/Lida_jabon_100_Natur ... ion_801932
Al Caprabo en vénen amb opció pastilla i amb dosificador
Utilitzant-lo em fa la pinta que la zona em queda més bé, però ja et dic que des de que estic embarassada se m'ha quedat quieteta la zona.
També he llegit que utilitzar pomades amb cortisona per intentar-ho disminuir produeixen l'efecte contrari. Jo alguna vegada me n'havia posat, poc perquè no se n'ha d'abusar i des de que estic embarassada cap vegada, notava un efecte a curt termini però veia que me n'havia de posar sovint i no em feia gràcia.
El que m'he posat algun dia últimament és una pomada que em va recomanar la gine quan vaig tenir fongs perquè les pomades per curar-los solen irritar la zona de la vagina, és un "bálsamo reparador", que no té parabens ni perfum, de la marca "la Roche":
http://www.farmacia-morlan.com/roche-po ... -5075.html
Doncs ja a la farmàcia em van dir que ho podíem utilitzar els adults per irritacions i també me n'he aplicat algun dia, ho he notat millor. Però tampoc ho he fet de forma constant.
Em sembla que no t'he ajudat massa, jeejejejej, perquè no hi ha hagut res que m'ho hagi eliminat o què hagi utilitzat prou dies com per veure'n un resultat bo o dolent. De totes maneres, a veure si ara que he refrescat el tema m'inspiro i em poso aquesta pomada reparadora que t'he dit uns quants dies a veure si veig algun efecte, i ja et diré.
Una abraçada,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
leria-plj
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dg. nov. 30, 2014 5:08 pm

Re: cuperosis

EntradaAutor: leria-plj » dg. des. 07, 2014 10:06 pm

Gracies guapa! provaré d.utilitzar el sabó aquest cde glicerina, a veure q tal...
I ja ens anem informant si trobem altres remeis o productes q ens vagin bé!
Una abraçada!
Avatar de l’usuari
Miules
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: ds. nov. 19, 2011 10:16 am

Re: cuperosis

EntradaAutor: Miules » dl. des. 08, 2014 10:52 am

Hola Leria i Anna Maria,

Aqui una altre marona amb el mateix problema. Tenia temporades amb moltes picors, sobretot amb el fred...

Estava a punt d demanar hora al dermatòleg quan vaig trobar la solució. No m'ha tornat a sortir mai mes, i d'això ja fa uns 4 anys...

Per mi va ser la salvació: The Natural One. Un centre d'estetica científica on fan servir tractaments i productes naturals adaptats a cada tipus d pell. Feu un cop d'ull a la pàgina web i truqueu x saber si teniu a prop un centre on ho treballin.

Espero q ho pugueu solucionar ben aviat.
Una abraçada!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: cuperosis

EntradaAutor: Anna Maria » dt. des. 09, 2014 5:16 am

Hola!
Leria, sí seguim en contacte a veure què.
Miules, no sé si a Lleida hi és aquest centre, però ho miraré. Gràcies per la informació!
Una abraçada,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Airin
:: poltre
:: poltre
Entrades: 687
Membre des de: dc. març 30, 2011 7:51 pm

Re: cuperosis

EntradaAutor: Airin » dc. des. 10, 2014 8:02 am

Jo sempre he tingut les galtes així, no és arrel de l'embaràs sinó que tinc la pell molt delicada. A mi la crema que em va bé és l'Eucerin, la del tap vermell. És densa però realment és la que més m'ajuda a tenir la pell bé. També recomanen la rosa mosqueta (100% rosa mosqueta, eh) però com que és un oli te l'hauries de posar a la nit, perquè pringa molt. Jo per la cara no l'he feta servir mai, però potser t'ajuda.
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: cuperosis

EntradaAutor: Anna Maria » dc. des. 10, 2014 9:13 am

Airin ha escrit:Jo sempre he tingut les galtes així, no és arrel de l'embaràs sinó que tinc la pell molt delicada. A mi la crema que em va bé és l'Eucerin, la del tap vermell. És densa però realment és la que més m'ajuda a tenir la pell bé. També recomanen la rosa mosqueta (100% rosa mosqueta, eh) però com que és un oli te l'hauries de posar a la nit, perquè pringa molt. Jo per la cara no l'he feta servir mai, però potser t'ajuda.


Ostres Airin, és cert! Recordo una vegada que em va sortir grans i fins i tot sang als "nudillos" de les mans perquè vaig estar treballant uns dies en una perruqueria i al tenir les mans sempre humides em va sortir, em van recomanar eucerin i em va anar la mar de bé. M'ho apunto a la llista de coses pendents de comprar.
Una abraçada,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
la_lluna_rodona
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dg. set. 14, 2014 9:22 am

Re: cuperosis

EntradaAutor: la_lluna_rodona » dc. des. 10, 2014 1:22 pm

Miules, quin tipus de tractament et van fer??

Jo tinc la pell molt greixosa i propensa a patir acne i m'agradaria fer algun tractament....

Gràcies
leria-plj
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dg. nov. 30, 2014 5:08 pm

Re: cuperosis

EntradaAutor: leria-plj » dj. des. 11, 2014 7:13 pm

Gracies Miules per la informació.
Airin, l.eucerin no deixa la pell molt greixosa? jo tinc la pell mixta no seca.. L.oli de rosa mosqueta tambe em fa por que em deixi la pell molt grassa.
Anna Maria, es cirios q a mi em sortis amb l.embaras i a tu t.hagi millorat amb l.embaras!
Jo de productes no se.., el q si m.han dit q cal evitar ambients molt freds o molt calents i utilitzar sempre crema pel sol.
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: cuperosis

EntradaAutor: Anna Maria » dv. des. 12, 2014 9:02 am

Doncs sí Leria, però no hi ha cap embaràs únic i igual, fins i tot per la mateixa dona que té més d'un fill, hi ha mil exemples, un d'ells és que la major part d'embarassades patim restrenyiment, doncs una companya de feina mentre va estar embarassada se li va regular moltíssim el tema... Bé, cada una tenim uns símptomes diferents, així els podem anar compartint i informant-nos, veiem la part positiva, jeje
Una abraçada,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
GuiRit
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. oct. 24, 2016 10:52 pm

Re: cuperosis

EntradaAutor: GuiRit » dj. des. 01, 2016 11:31 am

Miules ha escrit:Hola Leria i Anna Maria,

Aqui una altre marona amb el mateix problema. Tenia temporades amb moltes picors, sobretot amb el fred...

Estava a punt d demanar hora al dermatòleg quan vaig trobar la solució. No m'ha tornat a sortir mai mes, i d'això ja fa uns 4 anys...

Per mi va ser la salvació: The Natural One. Un centre d'estetica científica on fan servir tractaments i productes naturals adaptats a cada tipus d pell. Feu un cop d'ull a la pàgina web i truqueu x saber si teniu a prop un centre on ho treballin.

Espero q ho pugueu solucionar ben aviat.
Una abraçada!



Veig que aquest fil és antic però a veure si encara em podeu ajudar! Jo tinc algunes patologies diagnosticades a la cara, entre elles la dermatitis i la rosàcea (que en molts casos s'assembla a al cuperosis i hi ha gent que sense diagnòstic les sol confondre).
El meu dermatòleg, quan tinc un brot bastant fort, em va un tractament d'una pomada forta a la nit (Finacea), una crema hidratant d'ADerma al matí que es diu Sensiphase (rojeces fuerte o algo així, perquè en tenen una de més fluixa) i fins i tot m'ha receptat pastilles en algun cas. I és cert que seguint el tractament noto moltíssssima diferència, menys rubor, menys calor a la cara, etcètera. Però igualment és una patologia crònica i mai marxarà del tot i crec que podria millorar més encara de com ho tinc amb aquest tractament... per això m'aniria bé saber exactament què et van fer en aquest centre que dius. Et diagnostica un dermatòleg? et fan un tractament puntual? de quina mena? o et donen cremes que ja t'has anat posant per rutina sempre més?

Gràcies!!

PS: Per cert, per si li pot servir a algú més que llegeixi més avall... no us recomano, en el cas d'aquestes malalties, que aneu provant cremes sense revisió mèdica perquè la podeu cagar més... en el cas de les nostres pells sensibles, els alcohols i components de moltes cremes no ens van bé i ens poden fer anar a pitjor, derivant a vegades en un diagnòstic una mica pitjor com un rinofima... que és molt desagradable. Aneu al dermatòleg i que us ho miri!!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: cuperosis

EntradaAutor: Anna Maria » dj. des. 01, 2016 9:46 pm

Bones guapa,
doncs jo no vaig arribar a consultar el tema en cap centre, després de l'embaràs no m'he notat res més, com si el batibull hormonal m'hagués fet canviar de pell a la cara... també t'haig de dir que ara no surto tant en moments de fred.
És cert el que tu dius que aplicar-se coses sense recepta o consell mèdic s'ha d'evitar, com qualsevol automedicació que puguem fer.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?

Torna a “Cura personal”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::