Marones Juny 2017!!!!

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Marones Juny 2017!!!!

EntradaAutor: louly » dc. oct. 26, 2016 7:02 am

BENVINGUDES A TOTES LES MARONES DE JUNY!!!!
mujer-embarazada-feliz-en-la-playa-19397407.jpg


Obro el post, amb molta cautela ja que estic de molt poquet, tan sols 5 setmanetes, per poder compartir les nostres sensacions i dubtes. Me decidit perquè el meu primer cacharro tb és de juny, un mes que sembla que em porta molt bona sort, encara que aquest cop, podria ser de juliol ja que la meva DP és el 30 de juny!

O sigui que benvingudes a totes!!!! que us sembla si ens presentem:

NICK: Abelsa
DPP (dia previst pel part): 01/06
EDAT MARE I PARE: jo 35 i ell 31
NUMERO DE FILLS: 0 (aquest serà el primer) al febrer vaig tindre un abort quant estava de 8 setmanes.
EDAT DELS ALTRES FILLS QUAN NEIXI EL PETIT: -----
SEXE i NOM (que ens agradaria mentre no ho sabem): no tinc preferència per el sexe del bebe, però tinc presentiment que serà una nena! jijijij

NICK: martallc
DPP (dia previst pel part): 07/06
EDAT MARE I PARE: jo 33 i ell 36
NUMERO DE FILLS: 0 (aquest serà el primer)
EDAT DELS ALTRES FILLS QUAN NEIXI EL PETIT: -----
SEXE i NOM (que ens agradaria mentre no ho sabem): no tenim cap tipus de preferència, però tenim la sensació que serà una nena (tot i que això de les sensacions no se'ls hi pot fer cap mena de cas jeje)

NICK: Isa84
DPP: 12/06/2017
EDAD MARE I PARE: Jo 32 ell 33
NUMERO DE FILLS: 0
SEXE I NOM: No ho sabem encara em fa molta ilusió una nena pero l'estimarem igual si es un nen, que vingui sa es lo important

NICK: elis-elis
DPP (dia previst pel part): 12/06
EDAT MARE I PARE: 32/36
NUMERO DE FILLS: 1 nen
EDAT DELS ALTRES FILLS QUAN NEIXI EL PETIT: 3
SEXE i NOM: no tenim preferencia pel sexe i de moment no hem pensat noms

NICK: noe.garcia
DPP: 15/06/17
EDAT MARE I PARE: jo 32 i ell 40
NÚMERO DE FILLS: 1
EDAT DELS ALTRES FILLS QUAN NEIXI EL PETIT: 19 mesos
SEXE I NOM: desitgem una nena, i el nom, Arlet

NICK: mariag
DPP (dia previst pel part): 15/06
EDAT MARE I PARE: 32 els dos
NUMERO DE FILLS: 1 nena de 2a i mig
EDAT DELS ALTRES FILLS QUAN NEIXI EL PETIT: 3 anys i 3 mesos
SEXE i NOM (que ens agradaria mentre no ho sabem): Com que ja tenim una nena, la Jana, ens agradaria que fos un nen. Si fos així es diria Roc (sempre hem sabut que si teníem un nen es diria així!!)! Si és una nena tindrem més problemes per triar el nom, jejeje!!

NICK: BenetTallaferro
DPP: 19/06/2017
EDAT MARE I PARE: 36 i 35
NÚMERO DE FILLS: 0
SEXE I NOM: encara no ho sabem

NICK: Nena82
DPP (dia previst pel part): 28/6
EDAT MARE I PARE: 34 los dos, 35 el día del parto
NUMERO DE FILLS: 0
SEXE i NOM: aún no sabemos

NICK: louly
DPP (dia previst pel part): 30/06
EDAT MARE I PARE: jo 35 i ell 35
NUMERO DE FILLS: 1, un cacharro que adoro de 3 anys i mig
EDAT DELS ALTRES FILLS QUAN NEIXI EL PETIT: 4 anys acabats de fer
SEXE i NOM (que ens agradaria mentre no ho sabem): Tinc ganes de saber què és tenir una nena però estaria encantada tb si fos un nen.

NICK: nuriafm
DPP (dia previst pel part):03/07
EDAT MARE I PARE: 36/41
NUMERO DE FILLS: cap
SEXE i NOM: de moment no em tenim
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
louly l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 11, 2016 6:52 am, en total s’ha editat 6 vegades.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
pimpam
:: pantera
:: pantera
Entrades: 838
Membre des de: dj. abr. 29, 2010 12:30 pm

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: pimpam » dc. oct. 26, 2016 7:19 am

Louly bonica!!! moltes felicitats maca :-()) :-())
Molt bon mes per que neixin les criatures >.-<: >.-<: us desitjo molt bon embaràs :-()-)
PanxuPacte Positiu complert!!!! Anem per la segona ronda...Us estimo boniques!!

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: louly » dc. oct. 26, 2016 7:25 am

Moltes gràcies pimpam!!!! la veritat que sí, que el juny és molt bon mes, ja fa caloreta per sortir tranquil.la al carrer i gaudir del bon temps!!! com et trobes tu?
Imatge

Imatge
Martallc
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dc. abr. 15, 2015 2:46 pm

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: Martallc » dc. oct. 26, 2016 8:26 am

Bon dia Louly!
què bé que hagis obert el grup de marones juny! gràcies per la iniciativa!!!!
Fins ara estava al grup de maig, però m'animo a participar aquí ja que la meva data prevista de part és el 7 de juny, avui entro a les 8 setmanes d'embaràs.
Com ho estàs portant? com te trobes? jo des de fa unes 3 setmanes que estic amb mal estar estomacal i algun que altre vomit. La veritat és que se m'està fent força feixuc, bàsicament perquè ni el cariban em calma.
A la setmana 6 vaig tenir la primera visita al gine i vam poder veure'l i sentir-li el cor, va ser molt emocionant... dimecres de la setmana vinent hi hem de tornar a anar, quins nervis! Tens hora ja pel gine?
Tinc moltes ganes d'arribar a la setmana 12 per poder estar una miqueta més tranquil·la i trobar-me algo millor....
Em presento:

NICK: martallc
DPP (dia previst pel part): 07/06
EDAT MARE I PARE: jo 33 i ell 36
NUMERO DE FILLS: 0 (aquest serà el primer)
EDAT DELS ALTRES FILLS QUAN NEIXI EL PETIT: -----
SEXE i NOM (que ens agradaria mentre no ho sabem): no tenim cap tipus de preferència, però tenim la sensació que serà una nena (tot i que això de les sensacions no se'ls hi pot fer cap mena de cas jeje)
Avatar de l’usuari
lluna_lluneta
Entrades: 1
Membre des de: dc. oct. 26, 2016 1:33 pm

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: lluna_lluneta » dc. oct. 26, 2016 1:37 pm

---
lluna_lluneta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 31, 2016 1:38 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: Náyade » dc. oct. 26, 2016 2:11 pm

Hola mamis de Juny!!! Quina alegria veure aquest post!!!

Us desitjo el millor en aquesta nova etapa, i que gaudiu tot el que podeu dels embarassos (tot i que no son tan ideals com els pinten a les pelis!).

:-()-) :-()-) :-()-)
Imatge Imatge
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: Pink_flower » dc. oct. 26, 2016 8:53 pm

Hola!!!

Louly que be que t'hagis animat a obrir el post >.-<:

Nosaltres ens hem enterat aquesta setmana que tornarem a ser papis si tot va be. Ha sigut veure el positiu i entrar-me les mil pors un altre cop!! Que patidor es ser mami...

Quan pugui agafar un pc m'apunto oficialment. La meca ultima regla va ser el 7 de setembre per tant estaria de 7 setmanes pero com tinc cicles super irregulars dubto q estigui de mes de 5...bueno divendres tenim gine a veure si ens ho confirmen :love:

Bona nit!
elis-elis
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dj. set. 19, 2013 6:20 pm

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: elis-elis » dj. oct. 27, 2016 9:37 am

Bon dia!!!

M'apunto també al grup de mares de juny!! Em presento:

NICK: elis-elis
DPP (dia previst pel part): 12/06
EDAT MARE I PARE: 32/36
NUMERO DE FILLS: 1 nen
EDAT DELS ALTRES FILLS QUAN NEIXI EL PETIT: 3
SEXE i NOM: no tenim preferencia pel sexe i de moment no hem pensat noms

Com us trobeu vosaltres? Jo avui estic de 7+3 i porto uns 10 dies amb malestar a l'estomac i forces nausees a qualsevol hora del dia, encara que per sort no arribo a vomitar... Amb el primer embaràs em vaig trobar super bé i potser vaig tenir nàusees només un parell de vegades així que aquest malestar es nou per mi...

Demà tinc visita al ginecoleg, quins nervis! :p-) A veure si tot està bé i em dóna algun remei per les nàusees!
Avatar de l’usuari
Nuriafm
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. gen. 25, 2016 6:41 pm

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: Nuriafm » dj. oct. 27, 2016 8:25 pm

NICK: nuriafm
DPP (dia previst pel part):03/07
EDAT MARE I PARE: 36/41
NUMERO DE FILLS: cap
SEXE i NOM: de moment no em tenim

Hola noies, em presento en aquest post pq no he trobat el de juliol... i com que per dates tant pot ser que sigui de juny com de juliol...m'he animat aquí.
Aquest és el meu segon embaràs, el primer va anar malament a les 9 setmanes.
Ara estic de 4+3 i m'ho prenc amb molta cautela pq tinc por, tot i que intento estar positiva tot el dia.
De moment els símptomes són moooooolta son i cansament zz:-) , punxadetes als pits i mals com de regla.
Com aneu vosaltres?
He vist al post de mres de maig que han fet un grup de whats... us animeu? si us ve de gust em feu un privat amb els núm de telfs i faig el grup... per mi seria més còmode, pq miro més el telf que no pas em connecto :ok:

Una a braçada a totes!
Avatar de l’usuari
mariag
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: ds. jul. 13, 2013 8:31 am

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: mariag » dv. oct. 28, 2016 5:58 am

BRAVO LOULY!!!

Què bé que ja tinguem post de juny!!!!! Quina alegria!!! :love:

Aquí van les meves dades:

NICK: mariag
DPP (dia previst pel part): 15/06
EDAT MARE I PARE: 32 els dos
NUMERO DE FILLS: 1 nena de 2a i mig
EDAT DELS ALTRES FILLS QUAN NEIXI EL PETIT: 3 anys i 3 mesos
SEXE i NOM (que ens agradaria mentre no ho sabem): Com que ja tenim una nena, la Jana, ens agradaria que fos un nen. Si fos així es diria Roc (sempre hem sabut que si teníem un nen es diria així!!)! Si és una nena tindrem més problemes per triar el nom, jejeje!!

Estic súper contenta de tenir el grup de mares junyeres!!!! VISCA!!! I FELICITATS a totes!!!! >.-<:

Més tard entro per explicar-vos la 1a visita a la gine i els símptomes que estic tenint, que ara marxo volant a la feina!!! Petonassos!!
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: louly » dv. oct. 28, 2016 6:55 am

Benvingudes a totes!!! ja en som mitja dotzena!!
a mi encara em queden uns dies per la visita amb la llevadora, una setmaneta aproximadament i per la primera eco dos, se'm faran eternes!
estic estupendament! els primers dies vaig tenir molt dolor dels pits, segurament perquè m'estaven creixent, ara ja esta. Potser la única molestia, molt lleu, son com uns dolorets o calambres als ovaris.
Aquests dies abans de la eco son estranys, saps que seràs mare perquè t'ho ha dit una tireta de no res o un predictor... i t'ho has d creure...però falten tants dies per veure que tot és real. Amb la eco ja et fas del tot la idea i quan sents el cor ja és massa!
La noticia ja l'hem dit a la gent més propera, amb la boca ben petita pel que pugui passar, pero suposo que com que feia tan temps que ho buscàvem no ens hem sabut estar...amb el primer vam trigar 9 setmanes, just amb la eco a les mans!
Què us sembla si pengem les ecos i així podem anar fent un seguiment? us agrada la idea? tb ho podríem fer amb les panxones! poca broma que a mi ja se'm nota una micarrona!

Bon cap de setmana guapes i bona castanyada!!!! a per les castanyes, moniatos i panellets!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mariag
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: ds. jul. 13, 2013 8:31 am

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: mariag » dv. oct. 28, 2016 9:25 am

Ara que tinc una estoneta, entro per a posar-vos una mica al dia!!

Dilluns vaig fer visita amb la ginecòloga (privada, tot i que com amb l'altre, faré doble seguiment) i per sorpresa meva perquè no m'ho esperava, em va fer una ECO!!! Déu meu quina cascada d'emocions!! Hi anava sola i em va saber greu que el pare no hi fos, però és que no esperava que em fes una eco! Total, que el/la vaig veure allà ben petitó/na amb un cor que bategava i que vaig poder sentir!! Les que ja sou mares sabeu quina sensació és la 1a vegada que sentim els sentim el cor...!!! Molt heavy!! Quina emoció!!

En principi tot està correcte i hi he de tornar d'aquí 15 dies perquè no li funcionava l'ordinador i no va poder actualitzar dades a l'historial. A més em va dir que em faria una altra eco (jo encantada!!) i que comentaríem resultats de les analítiques que he de fer la setmana que ve. Per tant, sembla que tot esta en marxa correctament!!

Nosaltres de moment només ho hem dit a les àvies i a una amiga meva, però penso que la setmana que ve ja ho anirem dient al cercle més proper, més que res que se'm comença a notar panxeta i amb segons quina roba em costa molt de dissimular!!!! Jejejeje!!! :-()) Que per cert, estic flipant amb això de que se'm noti!!! Ja ho diuen que amb el 2n embaràs es nota abans, però no m'esperava que a la setmana 7 fos tant...

Louly, quina sort que et trobis bé!!!! Jo estic més aviat com la elis-elis... Molt marejada i amb nàusees durant tot el dia... Sort del Cariban, que si no... A part, també molt casament i la sensació que m'adormiria profundament a qualsevol lloc, jejeje!! I mira que amb el 1r gairebé no vaig notar res... En fi, cada embaràs és un món!

Em sembla bona idea lo de les fotos de les ecos i les panxes però igual no totes podem penjar.ne o veure-les, no? Em sembla que ve en funció del nombre d'entrades que has publicat... Jo per exemple, crec que no puc, jejeje!! :ufs:

Que passeu bona castanyada i bon cap de setmana guapes!!! >.-<:
Nena82
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. ago. 19, 2016 11:28 am

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: Nena82 » ds. oct. 29, 2016 2:07 pm

Hola!

Gracias Louly por abrir el post!

Y también por un pelo formaré párate de madres de Junio, mi fecha esperada de pRto es el 28/6/2017.

Veo que ya habéis ido al gine la mayoría, a mí lo más pronto que me han dado es el 10/11 cuando estaré ya en la semana 8. Como no se todavía donde haré el seguimiento he cogido en mi gine de siempre (Dr. Amat) que atiende los partos en la Corachan y por la otra he pedido primera cita en la Dexeus que me hará un médico que luego no me podrá atender por no entrar por mi mutua pero era la única opción para poder visitarme con ellos y en las semanas marcadas por protocolo (8-10) para primera visita. Alguna tenéis experiencias? Sobre todo tengo la duda si seguir con mi gine que no está ubicado en una clínica sino a 10min andando de la Corachan o hacer todo en Dexeus donde tendré todo, gine, pruebas, etc bajo el mismo techo y puede resultar más cómodo. Entre las dos clínicas la verdad creo que ambas son buenas.

Esto si, ya hice la visita a la llevadora de la SS, un sol, muy dulce, le parece estupendo que siga con mi gine de la privada y que le traiga las pruebas. Me ha dado pautas de comida, suplementos, etc Así que estoy contenta y tranquila a pesar de no haber podido ver al gine todavía.
Avatar de l’usuari
Fiona30
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dt. març 19, 2013 10:10 am

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: Fiona30 » dg. oct. 30, 2016 3:33 pm

Hola a totes! enhorabona a totes per les panxes! Jo també seré mare per segon cop al mes de juny. La data prevista de part és el dia 4 de juny :) Estic de 9+1
De moment només he fet visita amb la llevadora, però res d'ecos, fins la setmana 12. Vaig per la SS aquest cop.
La setmana que ve tinc analítiques i el dia 8 visita amb ella de nou per comentar els resultats, i fins a finals de novembre no tindrem la primera eco! també se'm farà llaaaarg.

Em trobo genial i realment no noto cap símptoma, a banda de la son, res més.

Ah! aquí algunes dades pel primer post, de presentacions: Tinc 34 anys (35 quan neixi) i el meu home en té 39 (40 quan neixi) i tenim un petit que ara té dos anys, i que farà els tres al setembre de l'any que ve.

Nosaltres, de moment, ho hem dit a familiars i amics. Tinc moltes ganes de compartir-ho!

Per cert! divendres vaig tenir un petit ensurt, un tacat marronós (que no m'havia passat durant el primer embaràs), i em vaig espantar i vaig córrer a urgències. El metge només va mirar-me la panxa i poca cosa més, va dir que tacar de color marró era molt normal i que es devia al moviment de l'úter. Ahir encara vaig tacar una mica més, però no he tornat a anar a urgències, i avui, sembla que ja res de res.

Bé, noies! estem en contacte i ens anem llegint! Potser més endavant sí que podríem obrir un grup de whats, no? serà més fàcil perquè segur que no entrem aquí tan sovint com al whats, i a més, serà pràctic per compartir imatges, si ens ve de gust.

Petons!
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: louly » dl. oct. 31, 2016 9:23 am

Bon dia futures marones!

mariag quina emoció nena!!! suposo que fins que no sents el batec del cor no et fas a la idea de tot plegat!!! encara que en el meu cas, a partir de les 16h, és quan penso que tot va be, em comença a sortir la panxa....és un flipe!!! i només estic de sis setmanes!!!! a mi tb m'està costant molt no dir-ho...aquest cop no he trigat tant...potser ve donat amb el temps de cerca que hem tingut...és com que ens ha costat tant que ara tenim la necessitat de celebrar-ho amb tothom!
Nena82 benvinguda!!!! quina il·lusió tenir-te per aquí!!! anirem molt a la part amb dates! personalment jo faré servir la mútua privada per les ecografies i prou i perquè en el moment del part tingui una habitació privada,. que la veritat que s'agraeix...la resta ho faré per la pública que estic encantada amb el primer embaràs.
Si m'omples les dades t'afegeixo a la llista de prenyis del principi!
NICK:
DPP (dia previst pel part):
EDAT MARE I PARE:
NUMERO DE FILLS:
EDAT DELS ALTRES FILLS QUAN NEIXI EL PETIT:
SEXE i NOM:

BONA CASTANYADA!!!
Imatge

Imatge
Nena82
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. ago. 19, 2016 11:28 am

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: Nena82 » dl. oct. 31, 2016 10:05 am

Ay, claro, se me había olvidado ponerlo

NICK: Nena82
DPP (dia previst pel part): 28/6
EDAT MARE I PARE: 34 los dos, 35 el día del parto
NUMERO DE FILLS: 0
SEXE i NOM: aún no sabemos
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: capseta » dl. oct. 31, 2016 5:37 pm

Hola noies!!!

Us saludo des de mamis de juliol. Mentre no hi ha post obert us consulto un dubte que tinc. Jo estic de 4+4 tot just. Empalmant infeccions d'orina i antibiotics :sogra:

El dubte: esternudo sovint, i un parell de vegades o tres he notat com una sensació rara per allà baix, com uan tibantor, doloret que em passa en el moment d'esternudar i uns segons després (menys d'un minut).
Us passa? Es normal?

Amb quantes setmanes heu anat al ginecoleg a fer eco? Jo he demanat hora per d'aquí 2 setmanes, estaré aprox de 7 setmanes. Ja és el normal, no?

La pink ja m'ha parlat del tema analitiques de sang (beta), a alguna altra li han fet? Per mútua o SS? En realitat tampoc dona gaires més dades que saber si estas o no, no?
La veritat és que al principi volai fer-me la beta però avui que he fet un altre TE i surt més marcat estic molt mes tranquila i prefereixo no avançar proves ni res (per exemple eco), no sigui cas que no es vegi el que s'ha de veure per massa aviat i després estigui dies neguitosa.

Bé, ens anem llegint. :-()-) :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Nena82
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. ago. 19, 2016 11:28 am

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: Nena82 » dt. nov. 01, 2016 5:11 pm

Hola,

Capseta qué alegría verte por aquí! Al final octubre ha sido fructífero!
Pues yo tendré la primera visita al gine cuando estaré ya en la semana 8 aunque no ha sido por voluntad propia sino por no conseguir cita antes. La beta no me la he hecho, confió en el CB y la matrona de la SS tampoco me lo ha sugerido.
Avatar de l’usuari
BenetTallaferro
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. set. 26, 2016 10:13 am

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: BenetTallaferro » dt. nov. 01, 2016 5:35 pm

Hola,

És el meu primer post així que començo presentant-me.

Primer de tot, pel meu nick deduireu que sóc un home, que veig que no en som gaires per aquí. Fa temps que segueixo els fòrums de socpetit i en particular aquest fil i el de "IAs 2016".

En el nostre cas aconseguir l'embaràs no ha estat cosa fàcil, com tants altres aquí ens vam endinsar en el món de la reproducció assistida, i vam aconseguir l'embaràs amb la segona inseminació artificial (així que no tan traumàtic després de tot).

La meva dona està de 7+1. La setmana passada (per tant setmana 6) vam fer la primera ecografia. Sé que normalment no se sol fer tan aviat, però com veníem d'un tractament de reproducció assistida, el primer control se sol fer abans.

És el nostre primer embaràs i per tant us podeu imaginar que veure aquelles primeres imatges del nostre embrió va ser impactant i emotiu. Allà estava, un embrionet de 4mm, amb el cor bategant. Després d'intentar-ho tant de temps sense èxit, gairebé no ens ho podíem creure.

Tenim la següent visita d'aquí a dues setmanes (ara ja amb l'equip d'obstetrícia normal, ens han "donat l'alta" de reproducció assistida) i estem amb una barreja de nervis, impaciència i emoció.

Dels símptomes lamentablement no us puc parlar en primera persona, però té nàusees, més ganes del normal d'anar al bany, més cansament (i ganes de dormir) i algun dia ha tingut dolors que descriu com "d'estirament".

Aprofito per felicitar-vos a tots els que seguiu aquest fil :)

I ara la fitxa tècnica:

NICK: BenetTallaferro
DPP: 19/06/2017
EDAT MARE I PARE: 36 i 35
NÚMERO DE FILLS: 0
SEXE I NOM: encara no ho sabem
Avatar de l’usuari
Fiona30
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dt. març 19, 2013 10:10 am

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: Fiona30 » dt. nov. 01, 2016 6:38 pm

Hola a totes!
Entro per acomiadar-me del grup... com us vaig comentar en el meu primer missatge vaig començar a tenir pèrdues divendres; primer marronoses i en poca quantitat, que van seguir durant tot el cap de setmana. Ahir a la tarda vaig tacar de color vermell i em vaig alarmar. Vam anar a urgències per la nit, i ens van fer una eco per veure com estava tot. L'embrió era molt més petit del que corresponien a les 9 setmanes d'embaràs que jo calculava segons la DUR. El metge va dir que corresponia a un embrió molt més petit, com a molt de 5 setmanes. Fins aquí tot més o menys bé, però llavors va dir que el batec era lent i dèbil, i això indicava que en breu deixaria de bategar i el perdria... Realment ha estat així, el sagnat ha anat a més durant tot el dia d'avui i demà aniré a urgències per a que em tornin a veure.
Desitjo que tingueu molt bons embarassos totes! Ja passaré a saludar.
petons!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::