Mares i pares ABRIL 2017

gener, febrer, març...
Glbb
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dc. ago. 03, 2016 7:48 am

Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: Glbb » dc. ago. 03, 2016 7:58 am

Hola, segurament moltes de vosaltres ni sabeu encara que esteu embarassades. Jo com que vinc de FIV (buscavem embaras de feia mooooolts anys) ja ho sabem . Per fi hem aconseguit un nou +++++., esperem que aquesta vegada vagi be! Quan hi hagi més quorum per aqui anirem posat les dates previstes, si es el primer embaras, primer fill o filla, i tot allò que ens preocupi i volguem compartir.
FELICITATS!

ACTUALITZO EL 1R POST (a 25 d'agost, que he copiat parcialment de les mamis de març !!)
ACTUALITZO EL 1R POST DE NOU (a 17 de setembre)

NOM: GLBB
TE+: 30 juliol (beta 104)
DUR: 1 juliol
DPP i hospital previst: 7 abril / ---- ??
1a ECO: 16 juliol (6+4). sentim el cor :)
Nª de fills: cap (7 anys de cerca, FIV)
Edat papis: jo 39, ell 44
Sexe i nom: ?? / ??
Seguiment: SS + privat (però encara no tinc ginecoleg ja que encara vaig via clinica reproduccio assistida)

NOM: 0BLANCA0
TE+: 30 de Juliol
DUR: 30 de Juny
DPP i hospital previst:7 d'Abril SJDD o MATERNITAT
1a ECO: 22 d'Agost
Nª de fills: 1
Edat papis: 35 jo y 45 ell
Sexe i nom: que sigui nena plis!!!


PIMPAM
TE + : 20/21 Juliol
DPP i Hospital: 3 d'abril i estem entre Hospital de Terrassa i HGC
nº FILLS: 1 (farà els 5 al novembre)
EDAT PARES: 35 jo i ell 39
SEGUIMENT: uff encara per determinar cap on tirarem, potser el fem doble
1º ECO : 19 D'agost

NOM: MIX99
TE+: 19/08/2016
DUR: 21 de juliol (no 27 d'abril)
DPP i hospital previst: 27 d'abril i Hospital de Barcelona
1a ECO: (encara no he trucat a la gine)
Nª de fills: 2
Edat papis: 35 els dos, 36 quan neixi
Sexe i nom: ?¿?
Seguiment: Mútua

NOM: NINA5
TE+: 26 juliol
DUR:
DPP i hospital previst: 3 abril / ??
1a ECO: 16 agost
Nª de fills: 1 (3a)
Edat papis: 37 / 38
Sexe i nom:
Seguiment: SS + privattttt

NOM: NATALIA
TE+: 28 juliol (FIV)
DUR:
DPP i hospital previst: 2 abril / Hosp Sant Pau (SS)
1a ECO:
Nª de fills: 1 (4a)
Edat papis: 37 / 35
Sexe i nom:
Seguiment: SS + privattttt

NOM: VERO
TE+: 7 agost
DUR: 4 abril /
DPP i hospital previst: 14 abril / clínica Girona
1a ECO: 16 agost
Nª de fills: cap
Edat papis: jo 31 / ell 35
Sexe i nom: encara no ho sabem
Seguiment: SS + privattttt

NOM: RAQUEL
TE+: 28 juliol
DUR: 23 juny
DPP i hospital previst: 4 abril / HGC
1a ECO: 8 agost
Nª de fills: 1 nen de 4 anys
Edat papis: jo 35 / ell 46
Sexe i nom: ni idea pero em moro de ganes de saber-ho
Seguiment: privat

NOM: CLARACM
TE+:
DUR: 27abril
DPP i hospital previst: 4 abril
1a ECO:
Nª de fills:
Edat papis: ella 27 ell 26
Sexe i nom:
Seguiment:

CARIS
TE+: 16 d'Agost
DUR: 21 de Juliol
DPP i hospital previst: (abril.. però no sé quin dia) MATERNITAT
1a ECO: 30 d'Agost, veiem el batec! (6setmanes)
Nª de fills: cap
Edat papis: Jo 34 i ell 32
Sexe i nom: no ho sabem!
Seguiment: SS

MOFLETES
DUR: 9 juliol
-TE+: 9 agost
-DDP i hospital previst: 15 d'abril, Hospital General de Catalunya
-Nº DE FILLS: 1 (2 anys. Va neixer el 31/7/2014)
-EDAT PARES: 39 ell i 34 jo
-SEGUIMENT: Hospital General de Catalunya


:-()) INFORMACIÓ ÚTIL: :-())

(+:-) PROVES PRIMER TRIMESTRE (+:-)
Ecografia plec nucal:entre les setmanes 10 i 14
+INFO: http://elembarazo.net/prueba/-embarazo- ... nucal.html
Anàlisi d'orina i sang:un per trimestre
+INFO: http://elembarazo.net/pruebas-durante-e ... orina.html
Control de pes:en totes les visites al ginecòleg
Exploració:a la primera visita al ginecòleg
+INFO: http://elembarazo.net/pruebas-embarazo-exploracion.html
Control de tensió:en totes les visites al ginecòleg

(+:-) PROVES SEGON TRIMESTRE (+:-)
Anàlisi d'orina i sang: un per trimestre
Control de pes:en totes les visites al ginecòleg
Control de tensió:en totes les visites al ginecòleg
Triple Screening + Alfafetoproteína:entre les setmanes 14 i 16
+INFO: http://elembarazo.net/pruebas-embarazo- ... ening.html
+INFO: http://elembarazo.net/pruebas-embarazo- ... teina.html
En cas de dubtes: Amniocentesis entre les setmanes 16 i 18
+INFO: http://elembarazo.net/pruebas-embarazo- ... tesis.html
Excepcionalment: Cordocentesis a la setmana 16
+INFO: http://elembarazo.net/pruebas-embarazo- ... tesis.html
Ecografía d’Alta resolució o Morfológica:Setmana 20
+INFO: http://elembarazo.net/pruebas-embarazo- ... ucion.html
Test O’Sullivan:entre les setmanes 24 i 28
+INFO: http://elembarazo.net/pruebas-embarazo- ... livan.html

(+:-) PROVES TERCER TRIMESTRE (+:-)
Anàlisi d'orina i sang: un per trimestre
Control de pes:en totes les visites al ginecòleg
Control de tensió:en totes les visites al ginecòleg
Ecografia:entre les setmanes 28 i 37
Cultiu vaginal i/o rectal:a partir setmana 35
+INFO: http://elembarazo.net/pruebas-embarazo- ... ginal.html
Doopler:una per trimestre si hi ha risc
+INFO: http://elembarazo.net/pruebas-embarazo- ... ppler.html
Monitorització fetal:a partir de la setmana 40
+INFO: http://elembarazo.net/pruebas-embarazo- ... fetal.html

:content: COSES QUE VA BÉ SABER :content:

Distribució per trimestres
Primer trimestre: des de la setmana 1 fins el final de la 13 (13+6)
Segon trimestre: des de la setmana 14 fins el final de la 27 (27+6)
Tercer trimestre: des de la setmana 28 fins el moment del part.

Llibres embaràs
-Que se puede esperar cuando se está esperando: Heidi Murkoff, Arlene Eisenberg y Sandee Hathaway. Ediciones Medici
- (també hi ha l'edició en català a l'Ed. Columna)
-Nueve meses de espera: Josefina Ruiz Vega. Editorial Temas de Hoy.
-Saber educar: Bernabé Tierno. Editorial Temas de Hoy.
-Aprender jugando: Jan Natanson. Editorial Paidos.
-Los cuidados del recién nacido: Editorial Mi Familia. Salvat
-Vincles: gestació, part i criança conscients Àngels Torras i Rifà.
-Serem Pares: Elisenda Roca i Dra.Carlota Basil
Glbb l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 17, 2016 9:54 am, en total s’ha editat 5 vegades.
0blanca0
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. jul. 25, 2014 10:57 pm

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: 0blanca0 » dc. ago. 03, 2016 10:47 am

Holaaaa!!!
Por fin alguien se ha animado en abrir el post de Abril!!
Enhorabuena Glbb! Aquí estoy yo también!! :content: :content: :content:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 792
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: Marta_1986 » dc. ago. 03, 2016 1:34 pm

Holaàa! Jo tb sere futura mami d'Abril! Amb una mica de por , però amb ganes de que aquest cop surti bé! Ara encara és molt aviat....jo em vaig enterar dilluns. :love:

Bé, moltíssimes felicitats a totes, espero que poguem compartir molts moments, i us desitjo un embaràs super xaxi! :***: :love: :ok: :-()) >.-<:
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + :love:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! :love:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
Imatge
Glbb
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dc. ago. 03, 2016 7:48 am

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: Glbb » dc. ago. 03, 2016 7:07 pm

Quina alegria. Jo ho vaig saber dissabte despres de 11 dies de llarga betaespera. Dilluns dia 1 vam repetir analitica i tot be, quin patir! Quin dia teniu la 1a eco? Simptomes? Jo dia 16 eco i una mica mareig a la tarda, algun dia em despreto de matinada i panxa bastant inflada i dura.
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 792
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: Marta_1986 » dc. ago. 03, 2016 7:20 pm

Doncs jo de símptomes sobretot cansament...especialment a la tarda,.. al matí faig cosetes amb el nen i a la tarda estic destrossada... també estic tenint nàusees. .. ja abans de saber-ho en tenia. El dia de la meva data de no warry vaig vomitar i tot...avui res de nàusees però ha estat el dia que més cansada he estat.

Jo tinc visita amb la gine el dia 25 just abans de marxar de viatge... espero que em fagi una eco vaja... he demanat hora per internet, vull dir que no saben que es per embaràs....però esque a on vull que em portin fins el 12 de setembre no em podien donar hora!!!! I vaig pensar mira, ves a aquesta gine que t'ha estat visitant els últims mesos i així lidkc que finalment torno a estar embarassada.

Ia la SS tinc hora pel 9 de setembre per fer primera visita amb la llevadora. Segurament faré doble visita.

Apa vaig a fer el sopar del peque!
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + :love:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! :love:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
Imatge
Avatar de l’usuari
pimpam
:: pantera
:: pantera
Entrades: 838
Membre des de: dj. abr. 29, 2010 12:30 pm

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: pimpam » dj. ago. 04, 2016 7:09 am

Hola Abrileres !!!

Jo paso tb de puntetes perque encara no m'ho crec :content: :content:

Gibb gràcies per obrir el post :-()-) feia dies que desitjava que algú s'animés !! Moltes felicitats pel positiu >.-<:

Marta i Blanca el mateix us dic , Felicitats boniques!!!

Jo dilluns vaig anar a la llevadora i em penso que tb faré doble seguiment, si més no fins que em senti cómode del tot amb l'elecció, ja que canvio de gine pq tot i que va anar bé amb el primer, no em vaig sentir gaire informada en general.
I per privat tinc la primera visita el dia 19, tot i que fins el 1 de setembre no em visita la gine que penso que em pot agradar, així que falten 15 dies eterns per la primera eco :-o00m :-o00m

Jo crec que estic a 5+2 pq vaig ovular cap el CD16.. em vaig enterar el 20 de juliol i ja em sembla que fà una eternitat :miko:
Simptomes? doncs no sé, van i venen..pits inflats que ara fan mal i després no, algun mareig i alguna nausea, algo mes de son i gana, que dit així sembla molt però és tot força suau , que ja m'està bé pq amb el meu fill vaig passar un primer trimestre que tela , sort que després surt una cosa molt bonica que ho compensa tot :love:

Vinga, comença l'aventura abrileres!!!
PanxuPacte Positiu complert!!!! Anem per la segona ronda...Us estimo boniques!!

Imatge
Imatge
0blanca0
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. jul. 25, 2014 10:57 pm

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: 0blanca0 » dj. ago. 04, 2016 10:15 am

Bondia boniques!!!
Enhorabona a tu també Pimpam!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Jo avui estic de 5 exactes, m'he adonat el 30 de Juliol!
No tinc quasi símptomes, només una mica de cansament però és difícil saber si és per l'embaràs o perquè tinc un nen de 16 mesos que encara fa teta i estem passant unes nits terribles, potser per la calor...no ho sé!
Aquest matí he anat a la llevadora i m'ha demanat la primera analítica/eco que serà a les 12 setmanes, és a dir amb el 3e screening. La gine la veuré a la setmana 13...es a dir a final de setembre!!!
Amb el primer fill només he fet seguiment amb la SS amb alguna eco extra per la privada però no tinc Mutua.
Ara no sé què fer. Estic dubtant si apuntar-me a una mútua per poder aprofitar i fer seguiment per la privada, amb totes les ecos que em doni la gana.
El tema és que tampoc tinc una gine de confiança i això m'agovia una mica, sobretot perquè el part previ va ser per cesària i doncs vull una professional que em sàpiga aconsellar bé...
Us puc demanar vosaltres com ho fareu ben be? Quina mútua teniu? Quina gine us porta (Això si us fa cosa en privat també!)?

Que tingueu molt bon día amb les vostres panxulines!!

Petonets!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
pimpam
:: pantera
:: pantera
Entrades: 838
Membre des de: dj. abr. 29, 2010 12:30 pm

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: pimpam » dj. ago. 04, 2016 11:25 am

Blanca quant va se rla teva darrera regla? anem a la par casi , pq jo vaig ovular el 16 així que dec estar de dos dies menys que els que surten a les calculadores

Doncs lo de la mutua, hauràs de buscar alguna que no tingui caréncies, aviam que trobes !! has mirat cap?
jo tinc DKV i he demanat hora per la Laura Rodellar que visita al HGC, ja t'explicaré pq amb ella no m'he visitat mai

Jo tb vinc d'una cesarea, però va ser pq el nen tot just començar la dilatació feia bradicardies molt xungues degut a un parell de voltes cenyides del cordó, així que no s'ho van pensar, però evidentment amb el segon m'agradaria poder tenir un part diferent, creuarem dits per tot plegat :ok:
PanxuPacte Positiu complert!!!! Anem per la segona ronda...Us estimo boniques!!

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 792
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: Marta_1986 » dj. ago. 04, 2016 11:53 am

Booon i caluros dia!!! :***: :***: :***: :***:

Com esteu?

Tema gine, jo tampoc en ti c cap de comfiança... així que vaig demanar a les mamis del grup dequan va néixer el Roc si em podien recomaanr alguna. Em van recomanar la Milagros Martinez de l'HGC que també té consulta externa. Però la mateixa noia em va dir que l'equip del'HGC esta molt bé. No sé, jo hedemanat hora per la Mila perquè em va dir que és molt respectuosa amb el part. Jo vinc de part vaginal a l'Hospital Sant Camil de Ribes.

Jo de mútua tinc DKV. Vigila amb el tema de carències. ..perquè a algunes mútues no entra el seguiment d'embaràs si fa menys de X mesos que hi ets. La meva no en té per exemple, oseaque no importa els mesos que hi porti.

:***: :love:
Apa, vaig a posar el dinar al peque
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + :love:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! :love:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
Imatge
0blanca0
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. jul. 25, 2014 10:57 pm

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: 0blanca0 » dj. ago. 04, 2016 12:03 pm

Hola!!
Pinpam si si anem a la par casi! el meu DUR es el 30/06 pero no sé quan he ovulat! El que puc dirte es que crec que el pinxito guanyador ha sigut el del 14/06 jejeje!!

Pel que fa a les carències jo totes les mutues que he mirat no en tenem pel seguiment de l'ambaras pero sí pel part i obviament l'hospitalització!
Moltissimes gràcies per les vostres sugerencies! Ara miraré aixó del HGC a veure que tal! :ok: :ok:

Petonets!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
pimpam
:: pantera
:: pantera
Entrades: 838
Membre des de: dj. abr. 29, 2010 12:30 pm

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: pimpam » dj. ago. 04, 2016 12:15 pm

d'on sou guapes? aviam si resultarà que estem totes aprop si tb us va bé el HGC >.-<:
Jo volia anar al Hospital de Terrassa pel tema de que es l'hopital amb menos tassa de cesareas, però no em toca per zona i m'hi hauria de presentar de part, i si va com el primer m'el haurien de provocar i suposo que ells no m'ho farien..aixó o canviar de CAP , però llavors em va força malament pq m'agafen més lluny i haig de ser pràctica.
Igualment estic a l'espera de veure si em convenç la gine i els canvis que suposadament han fet desde que vaig parir al 2011.
PanxuPacte Positiu complert!!!! Anem per la segona ronda...Us estimo boniques!!

Imatge
Imatge
Glbb
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dc. ago. 03, 2016 7:48 am

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: Glbb » dj. ago. 04, 2016 8:11 pm

Hola guapes! Quina alegria que el grup estigui creixent, i aviat ls panxes!
Pim pam i marta, suposo que jo estic igual que vosaltres! Ulitma regla 1 juliol. Jo si que se el dia exacte pel q us vaig dir de FIV :(( :)) ( trista i contenta alhora, moltes contradiccions! Contenta porque ho hem aconseguit despres de 7 anys i trista porque ha estat molt dur i llarg). Però ara anirà be i mes si ho vaig compartint amb vosaltres, les meves amigues ja fa anys que van tenir fills! Jo en tinc 39. De Barcelona
Vosaltres que ja teniu fills, ens anireu molt be al grup de les novates...

Jo diria que de vosaotres tindre la 1a la eco. Jo ara vaig x privat porque encara em porten a la clinica infertilitat. Me la fan dia 16 que si calculo i entenc be aixo de les setmanes estare de 6+3. Molt justete pero la idea es sentir el cor... Creuo dits.

Quan em donin "alta" de la clinica no se que fare, tinc mutua pero part prefereixo Ss pel que he sentit... Potser la maternitat. Pero fare doble seguiment segur.... Per aixo fa 7 anys que pago mutua! I per mi es un embaras de risc...

Les mares feu un petit resumet del 1r trimestre, quines proves entren i si us heu fet als anteriors embarassos l'amnio. Que llarg! Perdo!
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 792
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: Marta_1986 » dj. ago. 04, 2016 11:01 pm

Holaaaaa!
Doncs jo sóc de sant pere de ribes hehehe no em queda molt a prop l'HGC ...Però bueno....el primer embaràs el duia a Dexeus però em vaig rallar i vaig acabar parint a l'hospital que tinc al costat de casa hahaha imagineu que mentre jo estava dilatant el marto va marxar a aparcar el cotxe a casa i va tornar haahahah molt pràctic, però em van fer la maniobra kristeller i no em mola això. ..i un cop a planta poca informació sobre la lactància.

Tema primer trimestre....doncs el mes important és la visita amb la llevadora o gine i que us programin la primera eco...si és per la SS fins la setmana 12 no la fan. I el carnet d'embaràs no te'l fan fins que no estàs de 8 setmanes x si de cas.

Com us aneu trobant? Jo ahir i avui prou bé! Em rallo i tot, i esque estic cagada per si torna a acabar malament...fins que no hi vegi el cigronet no m'ho crec heehehe

GLBB que bé que per fi hagueu pogut veure el vostre positiu! >.-<: :love: Deu haver estat dur. :-()-)

Bé, vaig a descansar, avui el peque ha estat donant guerra fins fa res... i ja són les 00:01 zz:-)
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + :love:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! :love:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
Imatge
Avatar de l’usuari
pimpam
:: pantera
:: pantera
Entrades: 838
Membre des de: dj. abr. 29, 2010 12:30 pm

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: pimpam » dv. ago. 05, 2016 7:13 am

Bon dia Abrileres!

GIbb, tens dret a tenir sentiments contradictoris, però ara ja és hora de donar-te el gust d'abandonar la tristor i il.lusionar-te.
Mira, la meva millor amiga, porten tb 6 anys, la setmana pasada li van fer la tercera ICSI i està en Betaespera, s'ho han passat molt malament, però els lluitadors al final tenen el seu merescut positiu i tot el dret del món a viure-ho amb felicitat, amb tot el que us ho heu currat. :-()-)

Les que repetim si que potser ja ho hem viscut, però t'asseguro que les pors son les mateixes, a més, cada embaras és un món i potser ens trobem amb coses diferents, però farem el que poguem per donar un cop de mà jeje

Ara hi ha proves no invasives, com el cribat de ADN fetal que és com una analítica rutinaria, mira si a la teva mutua entra, a la meva sí, tot i que suposo que només te la autoritzen en cas que el TS surti algo malament o just...sino es afluixar la mosca uns 500-800€ ( si no vols fer la amnio clar).

Molts ànims que tot anirà bé :ok: :ok:

Marta Abans era una práctica força habitual..a mi tampoc m'hauria agradat.
I en quan a la lactancia, es cert que es molt important el suport pq els inicis poden ser molt durillus ..jo al final despres de tres dies horribles que el nen no s'enganxava bé sol vaig sortir amb les mugroneres del hospital i mano de santo...cap a les tres setmanes les vaig anar treient amb calma conforme agafavem més seguretat i dos anys i mig de teta :-)(-:
Per cert, vols dir que més a prop no tens res que et convenci? tens l'HGC força lluny


Ara em penso que el carnet de :-()) com a tal a la SS no el donen, vaja jo el dilluns vaig anar i em va dir que ara eren pobres i donaven uns fulls, una mica cutre si.

Jo porto un parell de dies que cap a la tarda-vespre estic amb alguna basca i molt cansada, que ja és bona senyal però ostres, em ve al cap el primer trimestre amb el meu nen i quina peressa m'agafa jeje

El que tinc a part es un bon refredat amb tants aires acondicionats..i una tos de gos que penso que en alguna d'aquestes el pobre cigronet surtirà disparat , i clar, no saps que pendre..en fi..paciencia suposo
PanxuPacte Positiu complert!!!! Anem per la segona ronda...Us estimo boniques!!

Imatge
Imatge
0blanca0
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. jul. 25, 2014 10:57 pm

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: 0blanca0 » dv. ago. 05, 2016 8:43 am

Bondia boniques!!!

Glbb, com ja t'han dit, crec que és el més normal del món tenir sentiments contradictoris i només tu saps que vol dir buscar durant tant de temps invertint esperances, energies, calers...passant per pors i decepcions! L'únic que et desitjo és que gaudeixis tot el que puguis d'aquesta aventura!

Al primer trimestre hi ha la visita amb la llevadora i cap a la setmana 12 la primera analítica + ecografia que inclou el famós triple screening (marcadors bioquímics + plec nucal). A mi sí que m'han fet ja la cartilla del embaràs!! >;.-<:
M'he adonat que encara que hagin passat només dos anys hi ha cosetes que ja han canviat, per ejemple ara ja no fan el Test de Sullivan a totes sinó que només miren com tens glucosa i Hb glucosilata a l'analítica. Sort perquè el O'Sullivan era horrorós!!

Amb el primer el TS em va sortir bé i doncs no vaig fer res més ni m'ho he plantejat. Amb aquest m'estic plantejant el Harmony o el Panorama, però són molts calers! Ahir vaig trucar a Barna Clinic per demanar informacions i deu n'hi do com es passen amb els preus....A més me'l faria a la setmana 10, és a dir abans del triple screening.
Jo encara no he decidit si fer-me amb una mútua o pagar les visites puntuals que m'aniré fent extra però una cosa la tinc super clara i és que pariré a la publica. El primer el vaig tenir a la maternitat, (pagant un extra de 70 euro/nit per tenir habitació individual) i amb aquest, si tot va bé, tornaré a la maternitat o potser al San Joan de Deu.
Jo sóc de Barcelona, estic a prop de la vila olímpica!

Per les primerençes només tinc un consell: gaudiu d'aquest embaràs tot el que pugueu! Només hi ha un PRIMER embaràs, un embaràs en el que pots pensar a tu i a la teva cigroneta creixent. Feu joga, natació, aneu al cine, a fer un sopar romàntic i si us podeu agafar la baixa aviat no us penseu! No es tracta d'idealitzar res, perquè l'embaràs tampoc és només màgia i flors, hi ha moments durs i moments d'angoixa. Però us enrecordareu sempre, perquè és una època molt intensa i plena d'emocions.

El segon embaràs no té res a veure... sobretot si tens el primer que és un terratremol i que només té 16 mesos! :trona: :motu:: :: orrr::

Jo cada día em noto més cansadeta, sobretot per la tarda, zz:-) zz:-) zz:-) !!

Que tingueu un molt bon dia!! Anem xarrant!! Petonets!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
pimpam
:: pantera
:: pantera
Entrades: 838
Membre des de: dj. abr. 29, 2010 12:30 pm

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: pimpam » dv. ago. 05, 2016 9:10 am

Blanca reina quina raó tens !!! jo penso que el primer és especial per aixó mateix, pots dedicar-te a tu i a la teva panxa i tota la resta passa a ser secundari, cosa que amb el segon no pasa..jo ara mateix a part de ganes de que tot surti bé, estic com una mica incredula, m'explico: seré capaç de multipilar el meu amor per dos? les meves amigues em diuen que si, que el cor s'et fa més gran per multiplicar l'amor per dos, però es que no sóc capaç d'imaginar-me sentir tant amor per algú altre ..tinc unes ganes boges de tornar a enamorar-me de nou tant intensament :love: :love: :love:
PanxuPacte Positiu complert!!!! Anem per la segona ronda...Us estimo boniques!!

Imatge
Imatge
0blanca0
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. jul. 25, 2014 10:57 pm

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: 0blanca0 » dv. ago. 05, 2016 9:46 am

Pimpam bonica, estic igual igual que tu. De fet, potser no queda molt bonic dir això, però jo he començat a buscar el segon més per far-li un/a germanet/a al primer que no perquè hi hagis un real desitj per part nostra. És a dir, estem il·lusionats evidentment però el nostre món gira totalment al voltant del primer i ara com ara em costa pensar que podré provar el mateix per un altre nen. És molt rar i molt difícil d'explicar...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Nina5
:: rateta
:: rateta
Entrades: 165
Membre des de: dj. oct. 02, 2014 8:17 am

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: Nina5 » dv. ago. 05, 2016 1:11 pm

Hola boniques,
amb peus de plom perque encara no m'ho crec...però m'afegeixo a vosaltres!

Vaig estar a Cercadores durant molt temps però després vaig intentar desconectar i només us llegia a l'ombra i de tant en tant. Sempre pensava: hi haurà algun dia que pugui entrar al post d' "estic embarassada" com a embarassada?? i mira, sembla que ha arribat el dia!

Vam començara buscar el segon a l'octubre 2014. Totes les analítiques sortien bé. Em deien que potser no venia perque encara donava molt pit i a contracor , vaig deixar de donar-lo al setembre de 2015. I veient que ni amb això, vaig convèncer al meu home de fer una FIV (ell era anti-total) i ara al juliol l'hem fet i sembla que ha funcionat! T'han de bon ho hauguéssim fet abans!
En fi, la beta va sortir + el 26/7 i avui han vist saquet i embrió. El cor és massa d'hora per escoltar-lo, la propera vistiat el 17/8! i segons la calculadora d'internet, la DDP és el 3 d'abril.

Em poso al dia amb vosaltres i anem parlant!!! Que xuloooo!!
Avatar de l’usuari
Rubinat
:: tigre
:: tigre
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: Rubinat » dv. ago. 05, 2016 2:29 pm

Eiiii!!!! Aquí una mama d'abril 2016! Fa un any q ho vam donar tot x perdut i ens van encarar cap a RA i resulta q esperava el nostre cigru! Mha fet molta il·lusió veure aquest post obert. Us desitjo un placid embaras, en especial a la marta i la nina q en algun moment hem compartit post.

Us anire llegint! Petonets!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 792
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: Marta_1986 » dv. ago. 05, 2016 4:38 pm

Holaaaaaaa!
Benvinguda Nina5!!!!! Enhorabona per aquest super positiu! Ara comencem totesun super viatge :love:

Rubinat quina ilu veuret per aquí! !! Com et va tooot? Com va la maternitat? Cue ta cuenta que tal això de parir a l'Abril. Jo quan era joveneta sempre havia dit que si tenia un fill/a voliaque neixes a l'Abril :love:

Com us trobeu??? Jo només cansament. I una mica de dolorets, però res més. ...

Naltros marxem una setmana a caaa els meus paresqueno hi són i així aprofitem la casa i la piscina amb el peque heehehe a veure si em distrec allà.

Apa ja després us escric
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + :love:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! :love:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::