Viatges en cotxe (marejos, vòmits, aborriment,...)

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
fulvia7
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: dv. gen. 08, 2016 12:46 pm

Viatges en cotxe (marejos, vòmits, aborriment,...)

EntradaAutor: fulvia7 » dj. juny 16, 2016 2:29 pm

Hola,

què feu vosaltres per entretenir els vostres fills al cotxe? La Júlia farà 3 anys ara a l'agost i no està molt acostumada ja que nosaltres no en tenim, el lloguem quan el necessitem. La pobra en quan el veu ja diu cotxe no, vull baixar... porto la tablet, però això només em serveix 30 minuts. A part, es mareja i vomita. Les polseres antimareig no li fan res. i la biodramina... doncs la última vegada tampoc, no sé si és que li vaig donar una dosi molt petita o no vaig deixar passar prou temps.

Teniu algun remei que us hagi funcionat? Aquest estiu marxem a Galicia en cotxe i... ja estic patint.

Moltes gràcies a tot@es.
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Viatges en cotxe (marejos, vòmits, aborriment,...)

EntradaAutor: kabbisa » dj. juny 16, 2016 3:53 pm

el meu és d'aburrir-se al cotxe i demanar la tablet i quedar-s'hi enxufat. Però l'altre dia vam descobrir que li va encantar jugar al VEO VEO adaptat a petits no-lectors

La cançoneta seria:
- veo veo
- qué ves?
- una cosita
- de qué color és?
- de color, de color,... elquesigui.

i tan valen coses de dins del cotxe com de fora. El que l'encerta, és qui comença la cançó següent.
Això si, el marcel va decidir "veure" coses que imaginava.

La veritat és que vam estar moooolta estona jugant-hi i es va oblidar de demanar la tablet i tot!

Podeu buscar altres jocs i cançons que la distreguin.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Viatges en cotxe (marejos, vòmits, aborriment,...)

EntradaAutor: edae » dj. juny 16, 2016 5:19 pm

El veig veig,
cantem cançons tenim un pen al cotxe(fins hi tot en ballem algunes)
Expliquem contes i també en mira. En tenim un tipus "buscar wally" però per més petits.
contem cotxes de color x, o camions, o tractors, o a veure qui veu primer un....
pintures i llibreta
la tablet.
cotxes i ninos...
Imatge
Imatge
almon
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dt. ago. 30, 2011 9:30 pm

Re: Viatges en cotxe (marejos, vòmits, aborriment,...)

EntradaAutor: almon » dj. juny 16, 2016 6:48 pm

Jo en tinc un que es mareja moltíssim.
Pobret s ho passa força malament.
Nosaltres intentem fer el viatge de nit si es possible o migdiada però amb panxa buida.
Ni tableta, ni colors, ni llibres...si es mareja es pitjor.
Biodramina algun cop però s adorm i es desperta molt girat.
Seguiré el fil per si ens donen solució al mareig.
També fem jocs com per exemple dir un color de cotxe i guanya al primer que passa, o bé endevinar personatges o cantar amb música sense lletra i endevinar la cançó.
Sort!
marcaina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. oct. 24, 2011 10:35 am

Re: Viatges en cotxe (marejos, vòmits, aborriment,...)

EntradaAutor: marcaina » dv. juny 17, 2016 6:36 am

Jo tinc un fill que es mareja molt, de fet casi cada dia quan va a l'escola vomita. Pels trajectes llargs fem servir biodramina, s'adorm i així aguanta be, quan arribes a lloc, li costa una mica pero millor això que marejat i vomitat. Pel dia a dia, cançons, jocs diari al cul, ara q es mes gran xiclet, anem trampejant. La distracció es el q millor li va. CD de contes (vaca Florinda, el petit príncep....)
Això es el que ens funciona a nosaltres
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Viatges en cotxe (marejos, vòmits, aborriment,...)

EntradaAutor: jaruma » dv. juny 17, 2016 6:46 am

Jo de petita em marejava molt al cotxe, i recordo que em donaven coses salades per anar picant, tipus patates de bossa, i m'ajudava una mica. No sé per què :-/
fulvia7
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: dv. gen. 08, 2016 12:46 pm

Re: Viatges en cotxe (marejos, vòmits, aborriment,...)

EntradaAutor: fulvia7 » dv. juny 17, 2016 7:38 am

Gràcies noies, si algú té alguna aportació més sobre els marejos...serà benvinguda.

la pobra és que no aguanta ni 20 km que ja comença a vomitar, i clar, amb el conseqüent rebuig al cotxe. La biodramina no em fa gràcia però....

Jo també em marejava molt de petita, sobretot als matins. No recordo les tardes. Heu notat si es maregen més als matins que a les tardes o és igual?

Gràcies.
Avatar de l’usuari
Nusol
:: rateta
:: rateta
Entrades: 161
Membre des de: dj. set. 06, 2012 11:44 am

Re: Viatges en cotxe (marejos, vòmits, aborriment,...)

EntradaAutor: Nusol » dv. juny 17, 2016 8:11 am

El meu fill també es mareja força amb cotxe, però només li passa als matins.
I jo de petita també em marejava molt, i també els matins.
Em quedo per aquí a veure si hi han més remeis pels marejos...
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Viatges en cotxe (marejos, vòmits, aborriment,...)

EntradaAutor: Anna Maria » dv. juny 17, 2016 10:47 am

Bones!
aquí una altra que es marejava a tope quan era petita. A mi no em donaven llet abans de marxar, ni sòlids tampoc al final, jeje. La biodramina és com la crema solar, s'ha de prendre una bona estona abans de sortir amb el cotxe perquè faci efecte, no recordo si era una hora o més. Jo recordo que per anar a veure els meus avis hi havia 10 quilòmetres maleïts de curves, i que quan veia el poble d'abans de començar-les jo ja em marejava... Molts ànims!
Pel que fa a l'entreteniment, a mi m'encantava contar els cotxes que passaven: tots, els d'un color en especial, els camions només, etc.
Per cert, pel que fa al mareig i la tablet, a mi el que sempre m'havia passat és que no podia moure gaire el cap quan el cotxe estava en marxa, és a dir, mirar cap endavant, cap endarrere ni cap a baix. Si la tablet la té a la falda potser li propicia el mareig i el posterior vòmit... Ah, i intenta que no tingui calor, quan passes calor també és pitjor.
Ostres, ara he recordat que als peus dels seients de darrere hi teníem d'aquelles bosses dispensadores de bosses transparents (tipus fruiteria), i jo m'anava servint.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: Viatges en cotxe (marejos, vòmits, aborriment,...)

EntradaAutor: FloR » dv. juny 17, 2016 10:52 am

Un altre que es marejava!! A mi em donaven per xupar talls de llimona!!
Ara de gran al cotxe no em marejo tant, pero veig un barco i ja em ve de tot :s i d'uns anys a aqui molt molt pitjor!! Algú sap per que pot ser??
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Re: Viatges en cotxe (marejos, vòmits, aborriment,...)

EntradaAutor: tineta14 » dv. juny 17, 2016 2:57 pm

Jo evitaria làctics abans del cotxe, biodramina 1/2 hora abans com diu la companya, aire acondicionat o finestres baixades, i res de tablets siusplau! A banda que marejen com una sopa no és gens recomanable que estiguin enganxats a aquestes màquines...millor xerrar amb ells, fer jocs orals, CD's de contes, o simplement que observin el paissatge. Nosaltres de petites no teniem ni tablets, ni mòbils,... i no ens va passar res! ;)
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Viatges en cotxe (marejos, vòmits, aborriment,...)

EntradaAutor: Essuca » dv. juny 17, 2016 3:39 pm

Pel tema marejos ni idea.
Nosaltres amb el nostre fill (3 anys) posem i cantem cançons que li agraden (haurieu de veure com canta els catarres) contem cotxes, juguem el veig veig amb pistes (el problema és que se les imagina) llavors són com endevinalles. I busquem coses, per exemple "a veure qui veu primer una caravana" "un cartell blau"...
maryan
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dv. feb. 20, 2015 5:55 pm

Re: Viatges en cotxe (marejos, vòmits, aborriment,...)

EntradaAutor: maryan » dg. juny 19, 2016 6:37 pm

Jo d petita era pujar al cotxe o autocar..i començar a vomitar....el millor per mi era estar ben fresca...fins i tot em mullava amb draps el front...i anar sentada amb visio cap a la carretera....al seient del mig de darrera...i als aut i cars a davant d tot..al costat escala....mirar sempre endavant...i res d llet o poc liquids els justos per passar sed...pero no omplir la panxa

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::