roba nen casament

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
botafoc
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dv. abr. 17, 2015 8:58 pm

roba nen casament

EntradaAutor: botafoc » dc. juny 08, 2016 8:13 pm

Consells per vestir un nen de 4 anys per una boda?
les nenes són fàcils..un vestit bonic...però i els nens??
bermudes i polo blanc estaria bé?
odio les camises!!!!! però no se si polo és poc formal...
la boda és a l'agost
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: roba nen casament

EntradaAutor: nb_30 » dc. juny 08, 2016 8:43 pm

Jo tinc nena pero ara estic esperant un nen i el vestiria com dius, bermudes i polo o potser una camisa amb coll mao.
botafoc
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dv. abr. 17, 2015 8:58 pm

Re: roba nen casament

EntradaAutor: botafoc » dc. juny 08, 2016 9:04 pm

i de calçat??
rundi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 460
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:04 am

Re: roba nen casament

EntradaAutor: rundi » dc. juny 08, 2016 9:47 pm

Nosaltres en tenim un a finals de mes i el nen té aproximadament la mateixa edat. El look que tinc pensat és el que tu comentes i de sabates unes nàutiques. No m'apassionen però no se m'acut alternativa.
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: roba nen casament

EntradaAutor: nb_30 » dc. juny 08, 2016 10:10 pm

De calçat? Doncs unes victoria amb velcro del mateix color que la camisa o polo.
A mi les nautiques no m'agraden.
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: roba nen casament

EntradaAutor: FloR » dc. juny 08, 2016 10:36 pm

Jo l'he tingut aquest finde i l'he portat així.. I de calçat unes pablosky de loneta amb velcros.. Cómodo i aprofitable ;-)
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: roba nen casament

EntradaAutor: nb_30 » dc. juny 08, 2016 11:02 pm

FloR ha escrit:Jo l'he tingut aquest finde i l'he portat així.. I de calçat unes pablosky de loneta amb velcros.. Cómodo i aprofitable ;-)

Aquestes sabates volia dir jo, de loneta, q tens de diferents marques: pablosky, victoria o mustang.
Avatar de l’usuari
Maroa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 8:28 am

Re: roba nen casament

EntradaAutor: Maroa » dc. juny 08, 2016 11:13 pm

No se t'ocudeixi comprar-li un calçat només per un dia!
Les "abarques" són xules i es poden reaprofitar molt.
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: roba nen casament

EntradaAutor: glorieta » dj. juny 09, 2016 6:47 am

Jo soc d'abarques!
I pantaló curt de color i camisa o polo blanc!!
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
saludoalaluna
:: papallona
:: papallona
Entrades: 134
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 10:42 am

Re: roba nen casament

EntradaAutor: saludoalaluna » dj. juny 09, 2016 7:08 am

Hola,

Jo en vaig tenir una l any passat i el duia amb bermudes d arreglar color marro beix, camisa coll mao blau claret i unes avarques beix. Estava monissim, arreglat i alhora hippi informal.

Es una opcio!!
Avatar de l’usuari
raqrodser
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1551
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 6:58 pm

Re: roba nen casament

EntradaAutor: raqrodser » dj. juny 09, 2016 11:15 am

Hola!
Nosaltres anem a la boda del meu germà demà passat. El nen té 3 anys i mig i anirà vestit com el seu pare: tratge negre de 3 peces (amb xaleco) i corbata lila, camisa blanca,... i les sabates unes pabloski que ja tenia, les he tenyit (eren blau marí i les he pintat de negre, jijiji)
És una boda molt propera i "por todo lo alto" (nosaltres que no estem ni casats, ni som creients... i el meu germà es casa en una ermita i tots de traje i vestits llargs!!! increïble!). A més, els meus fills (únics nens del bodorrio) són els encarregats de portar els anells, així que han d'anar arreglats sí o sí.
Ara, això sí, com que em negava a gastar-me el que em demanaven pel vestit del nen (només l'americana ja eren 50€!) l'he comprat de segona mà! Al wallapop vaig trobar una ganga: per 20 euros TOT!)

Fa 15 dies vam anar a una comunió i anava molt mono amb els seus texans nous, camisa de coll mao i les mateixes sabates blaves (abans de tenyir-les). A mi com més informal, més m'agraden... però clar, depèn del compromís
ONA (15 març 2010)
PAU (26 febrer 2013)
... i per l'octubre 2016... ÍRIA :cnena:
botafoc
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dv. abr. 17, 2015 8:58 pm

Re: roba nen casament

EntradaAutor: botafoc » dj. juny 09, 2016 1:44 pm

gràcies noies. la boda...és d'una cosina que ja tenen una nena d'un any i es casen pel civil al mateix restaurant...
jo vull algo aprofitable....camises no en porta mai...de coll mao poden ser xules però crec que aprofitaré més el polo...
i de calçat no havia pensat en avarques....els hi provaré a la tenda...tot l'estiu que va amb victories perquè són còmodes...es renten a rentadora....provarem a vere que queda millor..
gràcies noies.
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: roba nen casament

EntradaAutor: noviachuky » dj. juny 09, 2016 3:11 pm

nosaltres li vam comprar un conjunt de lli, pantaló blanc i una camisa molt informal blau marí. el calçat eren unes sandalies del geox blau marí, crec, ara no ho recordo.
Imatge

Imatge
iole
:: rateta
:: rateta
Entrades: 169
Membre des de: dj. set. 11, 2014 1:47 pm

Re: roba nen casament

EntradaAutor: iole » dj. juny 09, 2016 8:52 pm

El meu va anar amb una camisa blanca, xaleco blau obert, corbata llarga i prima, texans i bambes!!! Anava guapissim!!! Doncs al meu li encanten les camises per mudar, gens classiques... Trobo que els polos queden menys moderns...
Avatar de l’usuari
Cayena
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1235
Membre des de: dl. oct. 10, 2011 1:54 pm

Re: roba nen casament

EntradaAutor: Cayena » dv. jul. 01, 2016 11:40 am

El meu té casi tres anys i aquest estiu tenim la comunió dels seus cosins. Anirà amb camisa de coll mao blanca amb ratlletes blaves (de Zara), bermudes blau marí (de Vertbaudet les tenen molt mones) i avarques blaves amb el dibuix d'una sargantana (comprades a una botiga de Palma de Mallorca on sempre les comprem).
Personalment les camises coll mao em semblen millor opció per vestir per als nens que les camises de coll normal o els polos, perquè em dóna la sensació que a l'estiu el coll de camises i polos els dóna calor i molesten, però reconec que és una mania meva...
Sigui com sigui, l'important és que vagin còmodes (guapos segur que hi aniran)

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::