I després d' ectòpic.. és posible?

Problemes durant l'embaràs.
PLANETA
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. març 25, 2013 4:35 pm

I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: PLANETA » dc. abr. 15, 2015 1:50 pm

Hola noies...m'ajudaria molt saber los vostres experiències per qui ha patit un embaràs ectòpic...és dur..i tinc molta por de tornar-ho a intentar... És traumàtic que t' hagin de treure un òrgan (la trompa) o injectar-te un medicament quimioteràpic per acabar amb aquest tipus d'embaràs...Alguna de vosaltres ha passat per això i finalment heu tingut un embaràs intrauterí després? En coneixeu gent propera? Gràcies! Ha passat un any però no he aconseguit treure' m l'angoixa de sobre...
EMAMI
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 22, 2011 5:56 pm

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: EMAMI » dc. abr. 15, 2015 2:19 pm

Bones! Ma germana en va patir un, i va estar molt xunga pq li van detectar massa tard i pocs mesos després es va quedar embarassada i té un nen de 7 anys i el part va ser normal!! Així que ànims que si que es pot!
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: garota » dc. abr. 15, 2015 5:14 pm

La meva mare... Fa 32 anys imagina't!! I li van fer el tractament que ara es fa, que en aquell moment era experimental... I després d'aquest embaràs ectòpic, al cap de 2 anys vaig néixer jo, i dos germans més després i tot genial. Ànims!! Un cas més proper en el temps, germana d'una amiga meva, va patir un avortament, un ectòpic i finalment té una nena de 3 anys preciosa!! Així que ja veus que podràs tenir un embaràs que arribi a terme seguríssim!!! Ànims!
PLANETA
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. març 25, 2013 4:35 pm

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: PLANETA » dc. abr. 22, 2015 12:31 pm

Gràcies maques per dedicar una mica del vostre temps en compartir experiències que us asseguro m'ajuden a veure tot amb més optimisme! Per sort no hi gaire's casos d'ectòpics i al forum no hi han temes actuals on es parla d'això...Gràcies! !
Avatar de l’usuari
lauki
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dl. maig 11, 2015 11:46 pm

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: lauki » dl. maig 11, 2015 11:56 pm

Hola!
Desprès d un any buscant, vaig patir un ectopic de 8 setmanes el desembre de 2013. Al gener d aquest any hem van mirar la trompa que quedava i no es permeable.. Vaya que esta tapada.. Ara estem en proces d in vitro... Aquest ès el meu cas..
Tot i així sempre hem deien que la trompa que queda no té perqué estar malament.. En fi el meu consell és que tho miris el mès aviat per no perdre temps i iŀlusions...
Pero ànims que amb una trompa i un bon úter es pot fer molta feina!
Jo 30, Ell 35 amb seminograma normal.
Novembre 2012: comencem a buscar
Octubre 2013: Hem quedo embarassada! Embaràs ectòpic, a les 8+4. M'extripen trompa dreta.
Gener 2015: histerosalpingografia: trompa esquerre no permeable, a FIV
25 de Juliol: COmençem estimulació
6 d'Agost: punció
9 d'octubre: transferència
26 d'octubre: beta ++++++!
Són bessons!
Avatar de l’usuari
ametlla
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. març 30, 2012 5:21 pm

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: ametlla » dt. maig 12, 2015 9:25 am

Planeta, tinc una amiga que va patir una situació semblant. Fa dos anys va tenir un nen estupendo per in vitro després de diversos intents fallits i ara torna a estar embarassada per FIV i s'ha quedat al primer intent. De tota manera, en teoria amb una trompa que funciona perfectament no ha de caldre cap tractament i pots aconseguir un embaràs de forma natural. Per aquí al fòrum n'està ple d'exemples! Molts ànims!
PLANETA
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. març 25, 2013 4:35 pm

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: PLANETA » dt. maig 12, 2015 9:51 am

Gràcies lauki i ametlla! Tinc un fill anterior que m' omple de felicitat i posteriorment l ' ectòpic i llavors es quan no entens res...
Lauki et volía preguntar si tenint la trompa tapada et va fer molt mal la histerosalpingografia, a mi no me l' han recomanat... Ni tan sols hem començat a provar... Jo tinc les des trompes ja que em van posar el metotrexate...
Avatar de l’usuari
lauki
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dl. maig 11, 2015 11:46 pm

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: lauki » dt. maig 12, 2015 12:48 pm

Dons agradable no va ser, la veritat... si que hem va fer mal, però res que no es pugui aguantar... són 5 minuts i ja està. Però si ja has tingut un fill és que alguna trompa com a mínim has de tenir bé segur!! Segueixes buscant encara sense sort? o estàs en repòs?
Jo 30, Ell 35 amb seminograma normal.
Novembre 2012: comencem a buscar
Octubre 2013: Hem quedo embarassada! Embaràs ectòpic, a les 8+4. M'extripen trompa dreta.
Gener 2015: histerosalpingografia: trompa esquerre no permeable, a FIV
25 de Juliol: COmençem estimulació
6 d'Agost: punció
9 d'octubre: transferència
26 d'octubre: beta ++++++!
Són bessons!
PLANETA
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. març 25, 2013 4:35 pm

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: PLANETA » dt. maig 12, 2015 1:24 pm

Hola Lauki,encara no he tornat a provar i ja fa un any però per la por a que es toni a repetir,la histerosalpingografia sería per quedar- me mes tranquila ja que encara que la tingues parcialment obstruida (tot i que tindria risc d' ectòpic) també es pot donar l'embaràs natural. A tú no et van veure l' altra trompa tapada quan et van operar? O va ser després que es va obstruir? Et van dir les causes?
Avatar de l’usuari
lauki
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dl. maig 11, 2015 11:46 pm

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: lauki » dt. maig 12, 2015 2:03 pm

Dons quant hem van operar hem van dir que tenia l'altre perfectament, que no tenia risc d' un atre ectòpic... vaya tot perfecte i vaig tindre d'esperar més d'un any per que hem fecin la histero! A més li vaig demenar proves a la gine de ETS.. és la clamidia que fa una infecció a les tropes i tu ni t'enteres que tens l'infecció i ella va fent. Hem van sortir tot bé, que no tenia res. En fi no m'han sabut dir el què, si per mala sort, si alguna infecció d'algun dia... mira tampoc m'hi vull rallar més, va com va i ara ja està fet.
Jo 30, Ell 35 amb seminograma normal.
Novembre 2012: comencem a buscar
Octubre 2013: Hem quedo embarassada! Embaràs ectòpic, a les 8+4. M'extripen trompa dreta.
Gener 2015: histerosalpingografia: trompa esquerre no permeable, a FIV
25 de Juliol: COmençem estimulació
6 d'Agost: punció
9 d'octubre: transferència
26 d'octubre: beta ++++++!
Són bessons!
Avatar de l’usuari
Paparra
:: poltre
:: poltre
Entrades: 658
Membre des de: ds. feb. 23, 2013 6:19 pm

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: Paparra » ds. maig 28, 2016 7:42 pm

Hola noies, avui m'han confirmat que tinc un embaras ectopic. Estic molt trista, tinc por... tinc força clar que haurem d'optar x la cirurgia, ja que encara donc pit a la nena i d'altra banda em fa molta por que es repetis...
Experiències, consells please????
La obediència no és cap virtut.
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
Avatar de l’usuari
aliena55
:: gosset
:: gosset
Entrades: 416
Membre des de: ds. abr. 18, 2015 10:57 pm

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: aliena55 » ds. maig 28, 2016 8:08 pm

Hola!
En primer lloc, em sap greu...
Jo en vaig tenir un l'any passat, i em van tractar amb metotrexate (2 dosis)... Després vaig haver de deixar passar forces mesos per fer net, i a dia d'avui estic embarassada de 7 setmanes...

Si necessites qualsevol cosa no dubtis en dir-m'ho!
Avatar de l’usuari
lauki
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dl. maig 11, 2015 11:46 pm

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: lauki » dg. maig 29, 2016 11:13 am

Hola
Paparra, hem sap molt greu, es un cop dur. A mi hem van operar d'urgència perquè hem va rebentar la trompa esta va de 8 setmanes... hem van fer laparoscopia i hem van treure la trompa.

Finalment vagi acabar fent FIV perque la trompa que hem quedava estava malament també.. però mira tinc dos nens a la panxa que han crescut forts i d'aqui 4 dies els tindre als braços!

Però no tè perquè repetir-se, i menys si t'ho agafen amb temps i poden recontruir-te la trompa, tens l'altre també!! El que t'aconsello que et facin la histerosalpingografia el mes aviat possible, aixi sabràs si les trompes les tens permeables o no..

Jo vaig estar més d'un any entre l'ectòpic i que hem fessin la prova amb d'il·lusió d'embarassar-me per res, ja que no tenia l'altre trompa bé...

Molta sort!
Jo 30, Ell 35 amb seminograma normal.
Novembre 2012: comencem a buscar
Octubre 2013: Hem quedo embarassada! Embaràs ectòpic, a les 8+4. M'extripen trompa dreta.
Gener 2015: histerosalpingografia: trompa esquerre no permeable, a FIV
25 de Juliol: COmençem estimulació
6 d'Agost: punció
9 d'octubre: transferència
26 d'octubre: beta ++++++!
Són bessons!
Avatar de l’usuari
Paparra
:: poltre
:: poltre
Entrades: 658
Membre des de: ds. feb. 23, 2013 6:19 pm

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: Paparra » dl. maig 30, 2016 6:41 am

Gracies x les vostres experiencies, aliena i lauki.
Ahir vaig trucar pq vull q m'operin quan abans millor, no suporto sentir-me embarassada sabent q no va enlloc. Avui em fan les proves.
Com va ser el post operatori lauki? Tinc una nena i se'm trenca el cor de pensar q ni podre agafar-la...
Apunto lo de la histero x quan acabi aquest malson, merci.
Una abraçada
La obediència no és cap virtut.
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
Avatar de l’usuari
aliena55
:: gosset
:: gosset
Entrades: 416
Membre des de: ds. abr. 18, 2015 10:57 pm

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: aliena55 » dl. maig 30, 2016 8:02 am

Paparra entenc perfectament aquesta situació!!!

Ànims i força!

Molts petons!
Avatar de l’usuari
lauki
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dl. maig 11, 2015 11:46 pm

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: lauki » dl. maig 30, 2016 11:45 am

EL post operatori bé, crec que vaig estar ingresada 2 o 3 dies i després una setmaneta a casa amb descans, en el meu cas perquè al reventar vaig perdre molta sang i hem va agafar anèmia molt forta.

En realitat si et fan laparoscòpia son tres tallets de 1 cm molt petits, al melic que et posen la càmara i un parell més avall per els utensilis. Et molesten una mica i prou. Desprès uns dies amb "quarentena" expulant els restes.

Com es que triguen tant a operar-te? de quan estàs?
Ànims, que l'operació es poca cosa físicament, emocional ment ja és una altre història...
Jo 30, Ell 35 amb seminograma normal.
Novembre 2012: comencem a buscar
Octubre 2013: Hem quedo embarassada! Embaràs ectòpic, a les 8+4. M'extripen trompa dreta.
Gener 2015: histerosalpingografia: trompa esquerre no permeable, a FIV
25 de Juliol: COmençem estimulació
6 d'Agost: punció
9 d'octubre: transferència
26 d'octubre: beta ++++++!
Són bessons!
Avatar de l’usuari
Paparra
:: poltre
:: poltre
Entrades: 658
Membre des de: ds. feb. 23, 2013 6:19 pm

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: Paparra » dl. maig 30, 2016 1:34 pm

Gracies de tot cor.
Ara mateix estic amb la via posada esperant habitacio. El problema que hi havia x operar abans es q no trobaven el sac (a l'uter descartadissim, nomes veien una petita anomalia a la.trompa dreta x possible hidrosalpinx) pero els valors beta no paraven de pujar. Ja estic de 6 setmanes i ara han decidit intervenir. M'operen a la tarda i en teoria dema al mati em donen l'alta. La operacio no em fa massa por, el q m'aterra es q quedi molt tocada la fertilitat (50% minim, of course).
Psicologicament, com be dieu, esta siguent durillo... :-(
La obediència no és cap virtut.
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
Avatar de l’usuari
Paparra
:: poltre
:: poltre
Entrades: 658
Membre des de: ds. feb. 23, 2013 6:19 pm

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: Paparra » dl. maig 30, 2016 2:36 pm

Per cert lauki, com es q no t'hi van detectar abans? Anaves x ss? Es q la 1a eco q les 12 setmanes...
La obediència no és cap virtut.
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
Avatar de l’usuari
lauki
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dl. maig 11, 2015 11:46 pm

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: lauki » dl. maig 30, 2016 3:02 pm

Si anava a per SS i no vagi tenir ni perdues ni dolors fins aquell moment....

Si si hages detectat abans agues acabt d'una altra manera tot plegat.!
jo soposo que vaig estar mes dies per que vaig perdre mes de 1`5 l de sang i hem van tindre de posar ferro i demés...
Que vagi tot molt bé bonica!

Si et treuen la trompa, clar es 50% menys.. be diuen que la trompa de l'altra banda tmabe pot agafar l'ovul oposat.. no se ne fi.. jo he acabat a FIV perqué l'altre tampoc estava bé.
Jo 30, Ell 35 amb seminograma normal.
Novembre 2012: comencem a buscar
Octubre 2013: Hem quedo embarassada! Embaràs ectòpic, a les 8+4. M'extripen trompa dreta.
Gener 2015: histerosalpingografia: trompa esquerre no permeable, a FIV
25 de Juliol: COmençem estimulació
6 d'Agost: punció
9 d'octubre: transferència
26 d'octubre: beta ++++++!
Són bessons!
PLANETA
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. març 25, 2013 4:35 pm

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: PLANETA » dl. maig 30, 2016 9:39 pm

Hola paparra jo no em vaig operar pero si et puc ajudar en alguna cosa sota l' experiencia d' haber patit un ectòpic doncs ja saps. Jo també tinc un fill anterior i no t' esperes que passin aquestes coses...Espero que l' operació hagi anat bé

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::