Cadiretes de cotxe portàtils per viatge - opinions?

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
Vampirets
:: gosset
:: gosset
Entrades: 403
Membre des de: dj. feb. 24, 2011 6:08 pm

Cadiretes de cotxe portàtils per viatge - opinions?

EntradaAutor: Vampirets » ds. maig 07, 2016 6:26 pm

Aquest estiu anem de vacances fora amb avió i haurem de llogar cotxe. Hem estat mirant per llogar el cotxe amb cadiretes, però cap companyia et garanteix que tindràs cadireta, sempre diu "segons disponibilitat a l'arribar a l'aeroport". I és clar, si arribem a l'aeroport i no tenen cadiretes, què fem amb el cotxe? Les nenes no poden anar sense! A més a més, pel que m'han dit normalment les cadiretes que dónen són molt dolentes i acostumen a estar bastant fetes pols.

Buscant alternatives hem trobat que la marca Trunki té unes cadiretes portàtils, que són una com motxilla (comparible amb equipatge d'avió) que es converteix en cadireta. D'entrada ja sé que segurament no són l'opció més segura del món, i evidentment no les utilitzaria pel dia a dia, però tenen molt bones opinions per internet i em plantejo si són una bona opció en comparació a les cadiretes de lloguer... Algú les coneix o les ha fet servir? Deixo l'enllaç per aquí: https://www.trunki.co.uk/about-boostapak

Us agrairia molt si em podeu donar l'opinió sobre aquestes cadiretes, o quines opcions utilitzeu per anar de viatge quan no aneu amb el vostre cotxe.

Moltes gràcies!!
maryan
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dv. feb. 20, 2015 5:55 pm

Re: Cadiretes de cotxe portàtils per viatge - opinions?

EntradaAutor: maryan » ds. maig 07, 2016 7:55 pm

Sembla molt util perque es totalment portatil...pero jo per la meva filla de 4 anys no la faria servir..pk el cinturo es perillos per la seva edaty no te proteccions pel cap pels costats...
Si ja fos mes gran i nomes li calgues una alça..llavors si
jo no aniria trankila...
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: Cadiretes de cotxe portàtils per viatge - opinions?

EntradaAutor: catalanna » dg. maig 08, 2016 6:51 am

Vampirets, saps que tens el dret de portar les teves cadiretes normals i corrents a l'avió? Diria que et cobren uns 10 euros extres. Jo no faria invents, si heu de fer servir força el cotxe sens dubte carregaria els armatostes a l'avió!
Vampirets
:: gosset
:: gosset
Entrades: 403
Membre des de: dj. feb. 24, 2011 6:08 pm

Re: Cadiretes de cotxe portàtils per viatge - opinions?

EntradaAutor: Vampirets » dg. maig 08, 2016 9:20 am

Gràcies per les vostres opinions!

Catalanna, és segur portar les cadiretes de cotxe a l'avió? No els donen cops ni res per l'estil, que les deixi en mal estat? No se m'havia ocorregut aquesta opció...
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: Cadiretes de cotxe portàtils per viatge - opinions?

EntradaAutor: FloR » dg. maig 08, 2016 11:42 am

Un apunt, jo he llogat cotxe varies vegades, també ho he venut innumerables cops (treballo al sector) i mai mai m'he trobat sense cadires i tampoc cap client.. I respecte a l'estat de les cadires, depèn molt de la companyia que escullis, només un cop a una illa vam llogar un cotxe un dia a una casa alemanya que llogava dies sueltos cotxes petits i la cadira era :o ... Vam demanar veure les que tenien i vam poder escollir una una mica millor..
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: Cadiretes de cotxe portàtils per viatge - opinions?

EntradaAutor: catalanna » dg. maig 08, 2016 12:27 pm

No tinc ni idea de com les tracten... Jo només ho he fet amb els maxicosi i bé!
alvocada
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. abr. 21, 2016 2:21 pm

Re: Cadiretes de cotxe portàtils per viatge - opinions?

EntradaAutor: alvocada » ds. maig 21, 2016 7:32 pm

Sí que pots portar la cadireta a l'avió, la factures com una maleta. Comprovat amb Ryanair, Vueling i Wizzair, sense cost extra. No cal ni posar-ho a la reserva del vol. El mateix que si portes cotxet, pero el deixes directament a facturació. Entra en el preu que pagues.
El que fem nosaltres es posarla dins una bossa de brossa de les gegants, i li fem un foradet per a que surti un cinturó i li puguin posar l'enganxina d'identificació. Suposo que sí que li donen cops com les maletes, pero sempre pots demanar que et posin l'etiqueta de fràgil.

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::