Possibilitat de noves escoles vives arrel de la demanda?

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Avatar de l’usuari
damir
:: gosset
:: gosset
Entrades: 437
Membre des de: dc. gen. 26, 2011 8:55 pm

Re: Possibilitat de noves escoles vives arrel de la demanda?

EntradaAutor: damir » dt. maig 03, 2016 8:31 pm

JuViCa ha escrit:Ja es definitiu... Nous bolets i noves linees a Barcelona

http://www.edubcn.cat/ca/transparencia/ ... _25_4_2016

Entença i la Sagrera, nova linea addicional!!!

Ep no hiha tres línies a Entença i Sagrera, obren amb dues. El text es confús però es refereix a les dues línies ja previstes inicialment
Califòrnia
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dt. juny 04, 2013 1:33 pm

Re: Possibilitat de noves escoles vives arrel de la demanda?

EntradaAutor: Califòrnia » dt. maig 03, 2016 8:44 pm

Hola,
Algú sap perquè no fan una línia nova a la Escola dels Encants?
Avatar de l’usuari
JuViCa
:: granota
:: granota
Entrades: 218
Membre des de: dg. juny 05, 2011 8:43 am
Ubicació: Barcelona

Re: Possibilitat de noves escoles vives arrel de la demanda?

EntradaAutor: JuViCa » dt. maig 03, 2016 9:01 pm

damir ha escrit:
JuViCa ha escrit:Ja es definitiu... Nous bolets i noves linees a Barcelona

http://www.edubcn.cat/ca/transparencia/ ... _25_4_2016

Entença i la Sagrera, nova linea addicional!!!

Ep no hiha tres línies a Entença i Sagrera, obren amb dues. El text es confús però es refereix a les dues línies ja previstes inicialment


Ampliació de l'oferta final de places públiques de P3
http://www.edubcn.cat/rcs_gene/extra/00 ... 160429.pdf

pàgina 9!!!

Ampliació de l’oferta final de places públiques a P3

Grups addicionals 7
 Escola Fructuós Gelabert
 Escola Tabor
 Escola Ramon Llull
 Escola Els Llorers
 Escola Barcelona
 Escola Turó del Cargol
 Escola Bogatell

Noves línies 4
 Escola Entença
 Escola La Sagrera
 Escola La Llacuna (2 línies)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
damir
:: gosset
:: gosset
Entrades: 437
Membre des de: dc. gen. 26, 2011 8:55 pm

Re: Possibilitat de noves escoles vives arrel de la demanda?

EntradaAutor: damir » dc. maig 04, 2016 7:55 am

Califòrnia ha escrit:Hola,
Algú sap perquè no fan una línia nova a la Escola dels Encants?


perquè ja tenen un bolet a P5.

Les noves línies són una putada per a l'escola, es perden aules, es descompensen els cursos... Encants barregen edats a cada classe, si es fan bolets això es descompensa.
Gaireta
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dt. abr. 09, 2013 10:16 am

Re: Possibilitat de noves escoles vives arrel de la demanda?

EntradaAutor: Gaireta » dc. maig 04, 2016 8:05 am

Però això ja no és motiu. No entenc com ho calculen. La Ramon Llull te un bolet a P3 actualment. Així que en tindrán dos anys consecutius.

I Fort Pienc també en te dos. No recordo els cursos, però la directora a les portes obertes ens ho va explicar.
Avatar de l’usuari
damir
:: gosset
:: gosset
Entrades: 437
Membre des de: dc. gen. 26, 2011 8:55 pm

Re: Possibilitat de noves escoles vives arrel de la demanda?

EntradaAutor: damir » dc. maig 04, 2016 9:51 am

Gaireta ha escrit:Però això ja no és motiu. No entenc com ho calculen. La Ramon Llull te un bolet a P3 actualment. Així que en tindrán dos anys consecutius.

I Fort Pienc també en te dos. No recordo els cursos, però la directora a les portes obertes ens ho va explicar.


fort pienc en té un a 6e, aquest any marxen.
Ramon Llull era una escola que fa anys tenia 3 línies, així que imagino que tenen aules per poder-ho assumir. Tot i així trobo una putada que els hi facin un bolet.

Un bolet no és una solució, per l'escola és una putada perquè es queden sense aula de música, o sense laboratori perquè han de muntar una classe que no estava prevista, no tenen pas més recursos només un mestre més.

Si perquè a una escola la demana molt gent cada any haguessin de fer un bolet, cada cop la demanarà més gent perquè donaran per suposat que faran un grup extra. amb això el projectes educatius se'n va a la merda perquè l'escola estava pensades per dues línies i no per tres.

les solucions són fer escoles noves, no carregar-se les que ja existeixen
Gaireta
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dt. abr. 09, 2013 10:16 am

Re: Possibilitat de noves escoles vives arrel de la demanda?

EntradaAutor: Gaireta » dc. maig 04, 2016 10:20 am

Totalment d'acord amb tu, damir.
Califòrnia
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dt. juny 04, 2013 1:33 pm

Re: Possibilitat de noves escoles vives arrel de la demanda?

EntradaAutor: Califòrnia » dc. maig 04, 2016 11:32 am

damir ha escrit:
Califòrnia ha escrit:Hola,
Algú sap perquè no fan una línia nova a la Escola dels Encants?


perquè ja tenen un bolet a P5.

Les noves línies són una putada per a l'escola, es perden aules, es descompensen els cursos... Encants barregen edats a cada classe, si es fan bolets això es descompensa.


Hola damir,
Gràcies per la resposta. Entenc el que dius, més o menys. Però un bolet aquest any a Els Encants no coincidiria a la mateixa planta (barregen tres anys per planta) amb l'altre bolet que existeix. A més a més, van posar bolet a Congres Indians l'any passat, llavors sembla que aquest tipus d'escola pot funcionar amb una descompensa d'edats. Estic d'acord que un bolet és una putada per l'escola, però també ho és quedar-se fora de l'escola desitjada. En fi, que hi farem...
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Possibilitat de noves escoles vives arrel de la demanda?

EntradaAutor: Essuca » dc. maig 04, 2016 11:57 am

damir ha escrit:
Gaireta ha escrit:Però això ja no és motiu. No entenc com ho calculen. La Ramon Llull te un bolet a P3 actualment. Així que en tindrán dos anys consecutius.

I Fort Pienc també en te dos. No recordo els cursos, però la directora a les portes obertes ens ho va explicar.


fort pienc en té un a 6e, aquest any marxen.
Ramon Llull era una escola que fa anys tenia 3 línies, així que imagino que tenen aules per poder-ho assumir. Tot i així trobo una putada que els hi facin un bolet.

Un bolet no és una solució, per l'escola és una putada perquè es queden sense aula de música, o sense laboratori perquè han de muntar una classe que no estava prevista, no tenen pas més recursos només un mestre més.

Si perquè a una escola la demana molt gent cada any haguessin de fer un bolet, cada cop la demanarà més gent perquè donaran per suposat que faran un grup extra. amb això el projectes educatius se'n va a la merda perquè l'escola estava pensades per dues línies i no per tres.

les solucions són fer escoles noves, no carregar-se les que ja existeixen


Totalment d'acord, fer bolets és fer pedaços d'una mala previsió. Obrir escoles publiques és la solució.

A Llacuna espero que es solucioni aviat. De cop 4 linies per despres separar-ho en dos escoles. És solució d'emergencia,peró per els docents, els aluumnes i la formació de l'ampa és un embolic i a més incert...
LanaTron
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: ds. feb. 23, 2019 4:50 pm

Re: Possibilitat de noves escoles vives arrel de la demanda?

EntradaAutor: LanaTron » ds. feb. 23, 2019 7:51 pm

Hola, jo visc al barri de Sant Martí tocant al Clot i no em toca cap Escola Viva...:-( acabo de començar a informar-me al respecte tot i que la meva filla li queda força per entrar a una escola. Sabeu com està el tema?em sembla molt injust no tenir ni opció a inscriure la meva filla amb els 30 punts per una Escola Viva, molt!
Tí83
Entrades: 1
Membre des de: dj. març 28, 2019 5:54 am

Re: Possibilitat de noves escoles vives arrel de la demanda?

EntradaAutor: Tí83 » dj. març 28, 2019 6:03 am

Mira si t'entra 30 Passos. És pública i és a la Sagrera, però molt a prop de Sant Martí. De fet només els separen les vies del tren de Sant Martí. Tot i que crec que no es defineixen com a viva i activa, a la práctica funcionen com a tal crec jo.
I si no t'entra dins de la teva zona sempre pots esperar a l'últim dia i preguntar. Pq l'any passat va quedar una plaça sense omplir de primera opció en aquesta escola, així que hauries entrat amb 0 punts igualment.
LanaTron
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: ds. feb. 23, 2019 4:50 pm

Re: Possibilitat de noves escoles vives arrel de la demanda?

EntradaAutor: LanaTron » dv. març 29, 2019 6:23 pm

Tí83 ha escrit:Mira si t'entra 30 Passos. És pública i és a la Sagrera, però molt a prop de Sant Martí. De fet només els separen les vies del tren de Sant Martí. Tot i que crec que no es defineixen com a viva i activa, a la práctica funcionen com a tal crec jo.
I si no t'entra dins de la teva zona sempre pots esperar a l'últim dia i preguntar. Pq l'any passat va quedar una plaça sense omplir de primera opció en aquesta escola, així que hauries entrat amb 0 punts igualment.


Hola!! tinc una amiga que porta el fill allà però no és de la meva àrea d'influéncia i no tinc cap bus directe, seria massa lluny per mi. Caminant no és tant però són barracons, i si en uns anys l'edifici el fan massa lluny? (coses que em plantejo :P) Però moltes gràcies!! Sí que m'entaria OCTAVIO PAZ, qué en penseu?han rebut premi d'innovació pedagògica, amb un 60% inmigració es veu que tenia molt poca demanda però no se com haurà anat el darrer any. És l'única escola amb un projecte diferent a la qual puc optar, sense ser com Encants, 30 passos, Congres Indians etc. Em dona bones vibracions però és una sola línia, ja sabem que això sempre és un risc.
Avatar de l’usuari
LyD
:: tigre
:: tigre
Entrades: 707
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 3:08 pm

Re: Possibilitat de noves escoles vives arrel de la demanda?

EntradaAutor: LyD » ds. març 30, 2019 8:34 am

Octavio Paz han fet un gran canvi, tenen un projecte nou, molt pensat, tot te un perque en els canvis i innovacions que han implantat. Idees clares i equip molt engrescat. Han renovat exterior, menjadors i part de les aules.

Una amiga el va escollir com a primera opció l’any pasat i esta contenta. Si Tens qualsevol dubte li puc preguntar, a mes, crec que el director nou es molt obert, si voleu demanar reunio o preguntar-li dubtes crec us respondra rapid.

L’any pasat van tenir 26 sol.licituds.
Avatar de l’usuari
LyD
:: tigre
:: tigre
Entrades: 707
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 3:08 pm

Re: Possibilitat de noves escoles vives arrel de la demanda?

EntradaAutor: LyD » ds. març 30, 2019 11:26 am

Ah, i sobre 30 passos, la seva ubicacio es la definitiva. Están en barracons en el seu solar (i una part de l’actual parquing que despres será escola)
LanaTron
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: ds. feb. 23, 2019 4:50 pm

Re: Possibilitat de noves escoles vives arrel de la demanda?

EntradaAutor: LanaTron » ds. març 30, 2019 6:42 pm

[album[/album]


Moltíssimes gràcies per la info!!:-) fins al 30 passos tinc per lo menys 25min a peu, ho trobo massa...si almenys tingués bus directe...va bé saber tema ubicació definitiva tb.


Octavio Paz la seguiré de prop, la tinc a 10 min a peu. Es que justament visc al barri de Sant Marti però frontera amb Clot.
Avatar de l’usuari
LyD
:: tigre
:: tigre
Entrades: 707
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 3:08 pm

Re: Possibilitat de noves escoles vives arrel de la demanda?

EntradaAutor: LyD » dc. abr. 03, 2019 2:50 pm

No t'entra cap escola viva? O que estigui en procés. La majoria d'escoles públiques ja ha adaptat infantil a models semblants a l'escola viva i moltes ja ho comencen a adaptar a primaria. Per la teva zona no has vist cap que t'hagi agradat?

25 minuts a peu jo també ho trobo bastant lluny. Has anat a veure Octavio Paz?
LanaTron
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: ds. feb. 23, 2019 4:50 pm

Re: Possibilitat de noves escoles vives arrel de la demanda?

EntradaAutor: LanaTron » dc. abr. 03, 2019 3:00 pm

:cnen: Cap ni una, la única diferent és Octavio Paz...l'aniré a veure més endavant, encara em queda perquè la nena vagi a l'escola el que passa és que volia començar a mirar-m'ho precisament perquè se que em toca un barri amb coles molt tradicionals
Avatar de l’usuari
LyD
:: tigre
:: tigre
Entrades: 707
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 3:08 pm

Re: Possibilitat de noves escoles vives arrel de la demanda?

EntradaAutor: LyD » dc. abr. 03, 2019 3:11 pm

Ànims, si tens temps mira amb calma totes les escoles que t'entrin per zona, prioritzant les que millor et vagi per logística.
I ja et dic, moltes escoles estan canviant el seu model educatiu, així que potser una que ara no t'agrada gaire l'any vinent et sorprèn.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::