bebe 6 mesos i no agafa objectes

Plors, malalties i consultes.
kitty07_ninu08
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dc. maig 22, 2013 10:16 am

bebe 6 mesos i no agafa objectes

EntradaAutor: kitty07_ninu08 » dt. abr. 26, 2016 10:42 am

hola marones!!

estem molt preocupats ja que el nostre bebe de 6 mesos recent fets no agafa cap tipo d'obejcte ni li crida l'atenció...la resta tot sembla normal, al papi hi ha mi ens riu als de fora li costa moltissim, be, sempre que anem per el carrer tothom ja ens el bateja com que serio aquest nen....
ahir vam tenir revisio del `peditara i li vam comentar, i ens va dir que ell el veu be però es com si tingues 1 mes menys, que ens dona un mes de marge per estimular-lo a saco i sino ens derivara al cdiap, la veritat que jo estic cagada de por ja que buscant x internet nomes surt la paraula autisme i tinc panic, alguna amb la mateixa situació???
moltes gràcies
Imatge
Imatge

16/02/15 Per sorpresa et veiem, 6+2 fas 4mm i el cor et batega!
20/02/15 tot va perfecte!fas 7.42mm
03/03/15 tot va be, ja fas 16mm
18/05/15 Morfologica superada!! el biel ja pesa 260gr.
23/10/15 Neix la cosa més bonica del món, t'estimem Biel
turuleta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dv. maig 24, 2013 12:33 pm

Re: bebe 6 mesos i no agafa objectes

EntradaAutor: turuleta » dt. abr. 26, 2016 12:31 pm

Q no us agovieu...cada nene te el seu ritme...si vosaltres el veieu b estara b.nestic farta de lalarmisme dels sanitaris.jo es q ni lestimularia.pobret quina manera destressarlo.deixeulo pla a terra amb algun mobil davant la cara q sigui apte per tocar i anar fent...
Imatge
Imatge
kitty07_ninu08
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dc. maig 22, 2013 10:16 am

Re: bebe 6 mesos i no agafa objectes

EntradaAutor: kitty07_ninu08 » dt. abr. 26, 2016 12:45 pm

De veurel be si pero clar no te interes per cap cosa , i normal crec q no ho es .. dema tinc hora amb un altre pediatra ja q anem x privat i public a veure l del public q ens comenta .
Imatge
Imatge

16/02/15 Per sorpresa et veiem, 6+2 fas 4mm i el cor et batega!
20/02/15 tot va perfecte!fas 7.42mm
03/03/15 tot va be, ja fas 16mm
18/05/15 Morfologica superada!! el biel ja pesa 260gr.
23/10/15 Neix la cosa més bonica del món, t'estimem Biel
turuleta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dv. maig 24, 2013 12:33 pm

Re: bebe 6 mesos i no agafa objectes

EntradaAutor: turuleta » dt. abr. 26, 2016 1:14 pm

Anims.ja ens diras.es mou?fa croqueta o ho intenta mou cames braços?
Imatge
Imatge
kitty07_ninu08
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dc. maig 22, 2013 10:16 am

Re: bebe 6 mesos i no agafa objectes

EntradaAutor: kitty07_ninu08 » dt. abr. 26, 2016 1:22 pm

Si la croqueta o va fent ! Tampoc s intenta agafar els peus ...
Imatge
Imatge

16/02/15 Per sorpresa et veiem, 6+2 fas 4mm i el cor et batega!
20/02/15 tot va perfecte!fas 7.42mm
03/03/15 tot va be, ja fas 16mm
18/05/15 Morfologica superada!! el biel ja pesa 260gr.
23/10/15 Neix la cosa més bonica del món, t'estimem Biel
turuleta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dv. maig 24, 2013 12:33 pm

Re: bebe 6 mesos i no agafa objectes

EntradaAutor: turuleta » dt. abr. 26, 2016 1:35 pm

Demana segona opinio.nestic segura q no sera res.es mou!i aixo es imteres...en el q li interessa.cada nen te el seu temps.petons guapa
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: bebe 6 mesos i no agafa objectes

EntradaAutor: Anna Maria » dc. abr. 27, 2016 10:20 am

Bones!
Pel tema de l'autisme jo diria que no és, el fet que no rigui als de fora és totalment normal, a partir dels 6/8 mesos (n'hi ha que ho fan més tard i n'hi ha que mai) ells comencen a diferenciar els propers (mare, pare, padrins i/o persones que el cuiden) dels llunyans (familiars que veuen menys i gent del carrer). Si es mou és que té interès per explorar, al seu ritme i a la seva capacitat. Potser prefereix veure els vostres gestos i paraules que els objectes que els rodegen, això també és normal, cada nen té gustos diferents. Per exemple, l'Isaac els cotxets no li desagraden però ves, prefereix treure i posar coses dels calaixos i objectes més grans a més petits, i les peces de construcció les utilitza més per tirar que per una altra cosa, són preferències, i penseu que les preferències i gustos es van delimitant des de ben petits.
La pediatra fa bé en el sentit que l'observeu, però com ho heu d'observar tot en general, el que passa que al donar-li importància respecte a la resta de desenvolupament és normal que us preocupeu, però intenteu estar al màxim de tranquils, anar-lo estimulant però jo no l'agobiaria massa, sigui el que sigui (tant si és normal com si no) insistir molt en què faci alguna cosa no pot ser mai bo (com per exemple, si representa que és l'edat de caminar i voler que vagi fent passes tota l'estona encara que el nen remugui). Es bo estimular però no exageradament.
Molts ànims!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
kitty07_ninu08
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dc. maig 22, 2013 10:16 am

Re: bebe 6 mesos i no agafa objectes

EntradaAutor: kitty07_ninu08 » dc. abr. 27, 2016 10:38 am

hola...
avui hem anat a l'altre pediatra (s.social) ja q tocaven vacunes, primer ens agafat la infermera i ell tenia una juerga anava rient i xerrant i la infermera a dit q no li veía res "extrany" q te equilibri i be, i clar la punxat i ja a plorat, llavors ens agafat la pediatra i ell estaba plorant (punxada +son) i li hem comentat i li a començat a donar objectes i ni cas ...i ens a derivat preferent al cdiap.
la infermera m'alegrat i la pediatra m'ha destrossat...
e trucat al cdiap per demanar hora i m'han dit q primer els mira un neuroleg i aixo ja m'ha espantat tambe...soc una persona molt negativa i sempre pensó el pitjor....estic morta de por.
Imatge
Imatge

16/02/15 Per sorpresa et veiem, 6+2 fas 4mm i el cor et batega!
20/02/15 tot va perfecte!fas 7.42mm
03/03/15 tot va be, ja fas 16mm
18/05/15 Morfologica superada!! el biel ja pesa 260gr.
23/10/15 Neix la cosa més bonica del món, t'estimem Biel
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: bebe 6 mesos i no agafa objectes

EntradaAutor: Essuca » dc. abr. 27, 2016 10:48 am

Ja sé que fa por i espanta. Peró pensa que en el millor dels casos us diuen que no és res ( i així us quedeu tranquils i ja no compares més amb altres nens) i si hi veuen alguna cosa lleu amb alguna estimulació ara es pot solventar i que no arribi més enllà.
El terme cdiap espanta, pero potser al final et donen algunes cosignes que us ajudaran.
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: bebe 6 mesos i no agafa objectes

EntradaAutor: Anna Maria » dc. abr. 27, 2016 10:52 am

És cer el que diu l'Essuca, el CDIAP també és un equip per prevenir. Ens espanta perquè no ho coneixem, però ells el veuran i et diran el què.
A mi el que em fot és que la infermera i el pediatra no vagin a l'una, això ho haurien de revisar, no pot ser que un digui blanc i l'altre negre.
Ja ens aniràs informant guapa!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
camdem
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dt. gen. 14, 2014 8:50 pm

Re: bebe 6 mesos i no agafa objectes

EntradaAutor: camdem » dc. abr. 27, 2016 12:34 pm

Hola!
No t'espantis..es el procedimient habitual que el vegi un neuropediatre, no implica que pensin res en concret.
Jo Crec que feu be d'anar, el CDIAP us ajudaran , si no te res t'ho diran, si cal estimulación us ajudaran...
Ara jo no soc imparcial
Si necessites res que et pugui ajudar M'ho dius...anims
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: bebe 6 mesos i no agafa objectes

EntradaAutor: Essuca » dt. juny 07, 2016 5:27 pm

Kitty ja has anat al cdiap? Que tal esteu?
kitty07_ninu08
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dc. maig 22, 2013 10:16 am

Re: bebe 6 mesos i no agafa objectes

EntradaAutor: kitty07_ninu08 » dv. set. 09, 2016 10:39 am

bones!
perdoneu la tardança en tornar per aquí!
doncs be el nen ja te 10 mesets, agafa tot el q pilla (EXCEPTE EL MENJAR) amb aixo si q te 0 interés!
l 'hem portat a neurolegs i tots el veuen be q si una mica de retard pero que be.
La veritat q a fet un canvi important, encara no gateja si que es fica en posicio de gateig però no arrenca i tampoc s'aixeca solet, si jo li dono les mans s'aixeca en un no res i fa passets petits.
Ara ja veig mes clar q te un simple retard però tot i aixi doncs encara no estic 100% tranquila.
Imatge
Imatge

16/02/15 Per sorpresa et veiem, 6+2 fas 4mm i el cor et batega!
20/02/15 tot va perfecte!fas 7.42mm
03/03/15 tot va be, ja fas 16mm
18/05/15 Morfologica superada!! el biel ja pesa 260gr.
23/10/15 Neix la cosa més bonica del món, t'estimem Biel
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: bebe 6 mesos i no agafa objectes

EntradaAutor: Anna Maria » ds. set. 10, 2016 9:46 pm

Bones kitty!
doncs me n'alegro que els neuròlegs el veiessin bé.
Respecte al gatejar... hi ha nens que no arriben a fer-ho mai. El meu fill ho va fer, però fins als crec 14 mesos no ho va fer, fins llavors reptava com una serp. I als 12 mesos es posava d'empeus però tornava a baixar, i poc a poc va anar fent, ha caminat als 16 mesos. Jo no vaig gatejar mai i vaig caminar als 20 mesos (tot i que ma mare diu que als 16 ho vaig provar i vaig caure i que vaig agafar por, però ves), tinc una diplomatura universitària, i ara estic criant un fill i portant una casa i ajudo el meu home que és autònom amb quatre papers, i quan pugui penso tornar a treballar. No em considero "retrassada" de cap mena, sinó que cada nen té el seu ritme i la societat marca un i apa, els altres sembla que siguem uns "retrassats". HI ha molta mania amb caminar als 12 mesos. i altres coses també, com que als 2 anys ja han de parlar i se'ls hi ha de treure els bolquers aquell estiu mateix, jeje.
Molts ànims guapa!
abraçades,
anna maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::