que feu amb els nens a l'estiu?

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
botafoc
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dv. abr. 17, 2015 8:58 pm

que feu amb els nens a l'estiu?

EntradaAutor: botafoc » dc. març 02, 2016 5:29 pm

doncs això...juny el tinc arreglat però juliol agost i setembre??? Vaig a torns matins i tarda faig mitja jornada però no tinc ningú....que feu vosaltres??.
jo estic pensant que m'hauré d'agafar un mes de permís sense sou... al juliol el vull apuntar a un casal, ara fa p3.... però no se quan valen....potser casal un mes sencer no puc!!!
com ho feu les que no teniu ajuda dels avis ni ningú?
BertaPuntí
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: ds. gen. 15, 2011 8:15 pm

Re: que feu amb els nens a l'estiu?

EntradaAutor: BertaPuntí » dc. març 02, 2016 5:36 pm

A nosaltres ens passa igual. i per ara fa casal el mes de juliol... el problema es el mes de setembre que algun any s'ha anul. i llavors o bé fem cangur!
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: que feu amb els nens a l'estiu?

EntradaAutor: kabbisa » dc. març 02, 2016 7:24 pm

Botafoc, si no pots amb el casal, podeu mirar de combinar esforços amb altres mares del cole i contractar una cangur entre vàries,... Idees...
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
botafoc
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dv. abr. 17, 2015 8:58 pm

Re: que feu amb els nens a l'estiu?

EntradaAutor: botafoc » dj. març 31, 2016 8:54 am

a vere quan surten els preus dels casals!!!
nereta1
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: ds. març 19, 2016 10:50 pm

Re: que feu amb els nens a l'estiu?

EntradaAutor: nereta1 » dv. abr. 01, 2016 9:34 pm

Nosaltres també estem mirant els casals d'estiu i hem vist alguns que estan prou bé a: https://vacances.barcelona.cat/ca/#.Vv7ZDnAxEso
No sé si ets de Barcelona... En cas afirmatiu, pots mirar els casals del pre-campu olímpia, que són a partir dels 3 anys. Tens temps fins a l'11 d'abril per "agafar número" (va per sorteig). En cas que no vulguis optar al Campus Olímpia també hi ha altres opcions, mira't el web.
Hi ha subvencions per a les activitats.
Nosaltres apuntem el nen cada any a algun casal, ja sigui esportiu i subvencionat, com sense subvenció (zoo -més de 200€ per setmana de 09 a 16h si no recordo malament- o escola de música de Barcelona -uns 50€ de 09 a 13.30h també si no recordo malament, d'aquest ja fa dos anys). Tot depèn de quina activitat busquis, de l'horari que necessites cobrir i del pressupost.
Lmas
Entrades: 1
Membre des de: dt. abr. 19, 2016 12:08 pm

Re: que feu amb els nens a l'estiu?

EntradaAutor: Lmas » dt. abr. 19, 2016 12:38 pm

Jo ja fa anys que porto les dues meves filles que ara tenen 10 i 14 anys a La Nau, taller d'arts plàstiques situat al barri d'Horta de Barcelona. Elles van encantades i nosaltres estem molt contents pel model d'aprenetatge que utilitzen on el més important és el procés creatiu que fan els nanos i no el producte final. Com diu la seva directora la Montse "aquí fem persones i no artistes"
botafoc
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dv. abr. 17, 2015 8:58 pm

Re: que feu amb els nens a l'estiu?

EntradaAutor: botafoc » dc. abr. 20, 2016 6:11 pm

doncs he trobat un casal...de 9 a 13 tot el juliol...casi 30 euros per setmNa. Ho trobo molt economic. És fins als 8 anys i van a parques del poble...juguen....jocs d'aigua....
el problema és si no em concedeixen vacances a l'agost....a vere si hi ha sort!

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::