Dubte compactació i reducció segon fill

Educadors, mestres, interins..
Avatar de l’usuari
Hawi
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dl. feb. 21, 2011 9:08 am

Dubte compactació i reducció segon fill

EntradaAutor: Hawi » dt. març 01, 2016 6:02 pm

Hola noies!!!

Us explico els meus dubtes a veure si algú em pot ajudar, ja que al departament no s'aclareixen...

Sóc mare d'una nena de 4 anys (2012). En el seu moment vaig fer compactació i vaig continuar fent reducció d'1/3 de jornada. Em van dir que el dia que em reincorporés a jornada sencera, hauria de retornar els diners corresponents a la compactació. El cas és que encara no faig sencera i ara estic embarassada de nou.

He de tenir el meu segon fill/a a principis d'octubre. Amb ell/a també m'agradaria fer compactació i reducció d'un terç. El meu dubte és: els diners que dec de la primera filla, me'ls faran tornar de cop abans de parir al segon? (al departament m'han insinuat això, però no estaven segurs...). O potser se m'acumularà el "deute" amb el del segon fill/a i el dia que ja em reincorpori a jornada sencera definitivament em faran tornar els diners dels dos fills? Aix... no ho sé! Estic feta un embolic... Sé que si els tornes un cop et reincorpores a jornada sencera són uns 8 mesos cobrant 80% i treballant 100%. Però de cop... algú ho sap?

També dubto si de cara al setembre renunciar a la reducció d'un terç que estic fent de la primera filla i fer sencera, ja que tinc previst agafar la baixa l'1 de setembre. Així cobraria 100% el mes de setembre, no?

Que algú m'ajudiiiiiii!!!!!!!!! Gràcies mamis :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

22 de juliol: TE +
26 de juliol: 1a visita LLEVADORA
3 d'agost: ECO D'URGÈNCIES de vacances
4 d'agost: 4 mm, ja batega el cor!!!
18 d'agost:16 mm, quin canvi!!!
22 d'agost: analítiques primer trimestre
12 de setembre: 2a visita GINECÒLEG
10 d'octubre: 3a visita GINECÒLEG (si es deixa veure sabrem si és NEN o NENA)
edoimaeti
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dt. jul. 19, 2011 12:48 pm

Re: DUBTE COMPACTACIÓ I REDUCCIÓ SEGON FILL

EntradaAutor: edoimaeti » dt. març 01, 2016 8:42 pm

Estic en una situació molt molt semblant i amb els mateixos dubtes. Tinc un nen de 4 anys, vaig fer compactació, faig reducció 1/3 i estic embarassada de 4 mesos. Em sap greu però no tinc respostes, seguiré el fil a veure si algú en sap alguna cosa, pensava també agafar la jornara sencera abans d'acabar però quan, al juny? Jo també estic feta un bon embolic però si en sé alguna cosa nova ja ho faré saber.
ImatgeImatge
edoimaeti
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dt. jul. 19, 2011 12:48 pm

Re: DUBTE COMPACTACIÓ I REDUCCIÓ SEGON FILL

EntradaAutor: edoimaeti » dt. març 01, 2016 8:58 pm

Per cert, d'això de retornar els diners corresponents a la compactació no en sabia res, pot ser perquè el meu fill va nèixer al 2011 ???
ImatgeImatge
sunshine
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dj. nov. 13, 2014 8:59 pm

Re: DUBTE COMPACTACIÓ I REDUCCIÓ SEGON FILL

EntradaAutor: sunshine » dt. març 01, 2016 10:17 pm

Jo els diners de la compactació els vaig tornar tot i fer reducció, en comptes de cobrar el 80, cobrava el 60 durant 8 mesos. A tu no tho van treure? (La meva gran és del 2013).
Pots renunciar a la reduccio cada final de trimestre! Si renuncies a l'estiu té efectes a partir de l 1 de setembre, jo crec que és bona idea.
sunshine
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dj. nov. 13, 2014 8:59 pm

Re: DUBTE COMPACTACIÓ I REDUCCIÓ SEGON FILL

EntradaAutor: sunshine » dt. març 01, 2016 10:17 pm

Jo els diners de la compactació els vaig tornar tot i fer reducció, en comptes de cobrar el 80, cobrava el 60 durant 8 mesos. A tu no tho van treure? (La meva gran és del 2013).
Pots renunciar a la reduccio cada final de trimestre! Si renuncies a l'estiu té efectes a partir de l 1 de setembre, jo crec que és bona idea.
Avatar de l’usuari
Hawi
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dl. feb. 21, 2011 9:08 am

Re: Dubte compactació i reducció segon fill

EntradaAutor: Hawi » dc. març 02, 2016 10:18 am

Hola de nou!!! La meva filla és del 2012 (vaig ser de les primeres q vaig enxampar la nova llei!!!). I vaig mirar nomines i sempre he cobrat 80% (durant la compactació i durant la reducció). No ho entenc... Estic provant de trucar al departament altre vegada...

Gràcies a totes!!!
Imatge

22 de juliol: TE +
26 de juliol: 1a visita LLEVADORA
3 d'agost: ECO D'URGÈNCIES de vacances
4 d'agost: 4 mm, ja batega el cor!!!
18 d'agost:16 mm, quin canvi!!!
22 d'agost: analítiques primer trimestre
12 de setembre: 2a visita GINECÒLEG
10 d'octubre: 3a visita GINECÒLEG (si es deixa veure sabrem si és NEN o NENA)
sunshine
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dj. nov. 13, 2014 8:59 pm

Re: Dubte compactació i reducció segon fill

EntradaAutor: sunshine » dc. març 02, 2016 10:35 am

Es deurien colar ells,...ara ja no t'ho haurien de fer tornar (des del 2012).

Torna a “Sóc mestre!”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::