suport a la tornada a la feina

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
petipe
:: granota
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

Re: suport a la tornada a la feina

EntradaAutor: petipe » dt. març 01, 2016 9:59 am

Sherma jo diria que no els cobraràs. A mi em van dir que tant si feia reducció de jornada (sí, reducció, això no ho vaig entendre, perquè encara que fes reducció, que la vaig fer, seguia sent dona treballadora) com excedència ho havia de notificar. Així ho vaig fer. I que després, en reincorporar-me truqués per tornar a avisar que estava treballant. Vaig trucar i cap problema, vaig tornar a cobrar-los. De tota manera, si hi ha algun ball de números, en teoria, després a la declaració d'hisenda ja s'ho cobren o t'ho afegeixen, depenent del cas...

En el cas del permís aquest no sé si funcionarà diferent...
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: suport a la tornada a la feina

EntradaAutor: pucpuc » dt. març 01, 2016 7:39 pm

Els 100 euros no els cobres amb l.excedencia.
Avatar de l’usuari
boira75
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1029
Membre des de: dl. des. 28, 2009 5:13 pm

Re: suport a la tornada a la feina

EntradaAutor: boira75 » dt. març 01, 2016 8:25 pm

No es cobra els 100€, has de trucar a Hisenda, jo quan me'n vaig adonar ja m'havia passat el dia i no ho vaig fer i suposo que me'ls descomptaran a la declaraci´, jo peròo he estat només un mes i 10 dies de permís, l'únic que volia era poder arribar als 6 mesos i una mica més, i finalment he pogut arribar als 7
Boira


15/12/2010: TE positiu comença el viatge
19/08/11: neix la meva filla després d'un embaràs perfecte
13/02/14: TE positiu i avort espontani
juny 14: TE positiu i bioquímic
5/12/14: TE positiu
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: suport a la tornada a la feina

EntradaAutor: Jomateixa82 » dg. març 13, 2016 11:59 pm

Hola maques!!

Si no recordo malament totes començavem a treballar més o menys els mateixos dies. Com us ha anat?

Jo us diré que a mi m'ha anat millor del que esperava, he pogut començar amb certa tranquil·litat de manera que la tornada no ha estat un súper estrés d'anar de cul des del minut 1 i això hi ha ajudat bastant. He tingut prou feina per situar-me com per "no pensar" en la nena, però no tanta com per agobiar-me quan era allà i poder recordar quines coses m'agraden de la meva feina i els meus companys.

La nena ho ha portat regular, però ja ho esperava... ella no s'havia pogut mentalitzar i s'ha trobat amb aquesta nova situació obligatòriament... Crec que podria haver estat pitjor.

Ara només falta comprovar que la tornada a la feina no afecti a la lactància!! Aquests dies m'he anat traient la llet però a vegades tinc la sensació que ha disminuit una mica la quantitat... Potser és pels nervis i l'estrés de pensar en la tornada d'aquests últims dies.

Espero que a vosaltres us hagi anat molt bé!
Marga33
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 11:41 am

Re: suport a la tornada a la feina

EntradaAutor: Marga33 » dl. març 14, 2016 9:36 am

Ànims Jomateixa, si et vas extraient amb tirallets a la feina no disminuirà la producció. També els caps de setmana podeu tornar a pujar-la..jeje, fent molta teti...
Jo em vaig incorporar als casi 9mesos i em treia a l'hora de l'esmorzar les 2presses del dia seguent. A la q va fer l'any ja no em treia cada dia, nomes dilluns i dimarts, i ara q té casi 16 no em trec mai.
Molts ànims q podreu seguir, tu ofereix i ofereix, s'enganxarà segur!
Avatar de l’usuari
boira75
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1029
Membre des de: dl. des. 28, 2009 5:13 pm

Re: suport a la tornada a la feina

EntradaAutor: boira75 » dl. març 14, 2016 11:51 am

Jo estic com Jomateixa, l'inici no ha estat tant estressant com pensava, a part que els 4 primers dies ha estat amb el pare. Divendres i avui ja està amb la cangur. La veritat jo prou bé, i ella, doncs quan em veu plora...aix i em fa una pena... Pel que fa a la llet, no tinc opció de treure-me-la a la feina...l'únic lloc és el lavabo així que aprofito per baixar a casa un moment al migdia i treure-la...la nena menja la fruita i la verdura mentre soc fora i quan arribo a la tarda fem teta fins l'endemà al matí...
Boira


15/12/2010: TE positiu comença el viatge
19/08/11: neix la meva filla després d'un embaràs perfecte
13/02/14: TE positiu i avort espontani
juny 14: TE positiu i bioquímic
5/12/14: TE positiu
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: suport a la tornada a la feina

EntradaAutor: Jomateixa82 » dl. març 14, 2016 2:27 pm

Que bé que ens hagi anat bé la tornada a totes.

Boira75 la meva nena també plora quan em veu i no vol separar-se de mi ara, ha de jugar a la meva falda, a la nit tota l'estona enganxada al pit...

Preguntava sobre la lactància perquè amb només 4 dies he notat una disminució de la quantitat de la llet que em trec!! En comparació a quan preparava les bosses de reserva gairebé no arribo ni a la meitat de la quantitat i això que a vegades fa el doble d'estona que la nena no ha menjat (perquè sóc a la feina). He pensat que potser és perquè m'ho trec allà,... però avui he estat a casa amb ella, i me l'he tret tranquil·lament amb ella jugant al costat i res, menys que ahir, i cada dia una mica menys!! Em comença a preocupar!! Seria molta casualitat que justament ara tingui problemes amb el sacaleches.

He obert un post sobre això... A veure si a algú més li passa. De moment intento treure'm varies vegades al dia i/o posar-hi a la nena encara que no mami gairebé res... Espero recuperar la producció d'aquí pocs dies!!
Avatar de l’usuari
boira75
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1029
Membre des de: dl. des. 28, 2009 5:13 pm

Re: suport a la tornada a la feina

EntradaAutor: boira75 » dc. març 16, 2016 9:02 am

ai jomateixa, tinc la mateixa sensació. La tornada a la feina és destructiva per la lactància!!! els primers dies arribava a casa a les 14.00 amb uns pits que semblaven globus...i només fa una setmana! Ara em trec llet i me'n surt la meitat....però és que no tinc temps de treure'm llet a la feina. Així que passo per casa me'n trec i continuo treballant...i a la tarda només faig pit, no menja res més, però crec que cada vegada s'hi enganxa menys...ha focalitzat tota la llet al que mama a la nit, o sigui que és quan més mama i jo vaig destrossada perquè no descanso...
Boira


15/12/2010: TE positiu comença el viatge
19/08/11: neix la meva filla després d'un embaràs perfecte
13/02/14: TE positiu i avort espontani
juny 14: TE positiu i bioquímic
5/12/14: TE positiu

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::