Escoles d'educació infantil a Sants

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: nb_30 » dt. feb. 16, 2016 10:46 am

Una experiencia fantàstica! Gràcies per comprtir-la.
bluenoreen
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dt. feb. 16, 2016 4:19 pm

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: bluenoreen » dt. feb. 16, 2016 4:31 pm

rinxolets ha escrit:Hola Ametlla ! Jo porto el nen a P5 a l' escola Magoria, som de Sants- Hostafrancs i vaig anar a jornada de portes obertes del LLoret , Barrufet, Institució Montserrat, Pelegri, Proa i Magoria esclar, i en tinc referències força bones de totes, penso que tenim sort amb les escoles concertades d' aquesta zona. .


Hola rinxolets!

Nosaltres som de Poblesec i per zona ens toca la Magoria. La vam visitar i ens va agradar molt... de fet, tot i que estem mriant altres, és possible que ens decidim per aquesta... Vas tenir molts problemes per entrar? Nosaltre stenim només els punts de zona d'influència, i molta gent del barri la considera cara i no crec que vulguin anar allà, però em preguntava com de dificil és entrar...

Gràcies! >.-<:
rinxolets
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dj. gen. 28, 2016 6:16 pm

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: rinxolets » dc. feb. 17, 2016 9:55 pm

Bona nit Bluenoreen !
Nosaltres vàrem anar a sorteig,teniem els 30 punts,i teniem molta por però qui no arrisca... I la veritat és que quasi cada any si queden 4 o 5 families fora però passa a gairebé totes les concertades del barri que estàn millor . Però també et puc dir que nosaltres n' estem molt contents, si tens algún dubte mes , ja saps...
rinxolets l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 04, 2016 7:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
bluenoreen
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dt. feb. 16, 2016 4:19 pm

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: bluenoreen » dj. feb. 18, 2016 9:15 am

Moltes gràcies rinxolet! :globus:

Doncs ja et dirè què farem al final... ;)
Avatar de l’usuari
ametlla
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. març 30, 2012 5:21 pm

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: ametlla » dj. feb. 18, 2016 8:31 pm

Damir no tinc permisos per llegir l'article. De quina escola es tracta?
Avatar de l’usuari
ametlla
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. març 30, 2012 5:21 pm

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: ametlla » dj. feb. 18, 2016 8:33 pm

Per cert, algú em pot donar referències del Joan Pelegrí i de l'escola Proa? Mètode, si surten ben preparats, preu...
rinxolets
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dj. gen. 28, 2016 6:16 pm

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: rinxolets » dv. feb. 19, 2016 2:16 pm

Hola Ametlla ! Si llegueixes mes enrrera veuràs que et vaig posar els preus mes o menys de totes les escoles concertades de la zona.
Per cert, jo tampoc tinc els famosos permisos neu:-D
rinxolets
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dj. gen. 28, 2016 6:16 pm

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: rinxolets » dv. feb. 19, 2016 2:19 pm

Ametlla, suposo que ja ho saps, demà dissabte es jornada de portes obertes del Pelegri, així en podràs esbrinar mes cosetes...
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: FloR » ds. feb. 20, 2016 2:56 pm

Jo porto al meu fill al pelegrí, si vols, passa'm un privat!
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Avatar de l’usuari
ametlla
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. març 30, 2012 5:21 pm

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: ametlla » dt. feb. 23, 2016 7:33 pm

Gràcies rinxolets! Ara he rellegit! És que porto tant embolic al cap amb tanta escola que se m'obliden coses. I gràcies per recordar-me la visita al Joan Pelegrí!
rinxolets
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dj. gen. 28, 2016 6:16 pm

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: rinxolets » dt. feb. 23, 2016 11:02 pm

De res ;) . Que et va semblar el Pelegrí? Ja vas tenint mes clar l' escola que voleu ?
Avatar de l’usuari
moixerno
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 12:08 pm

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: moixerno » dt. març 15, 2016 2:00 pm

Hola,
Nosaltres també comencem l'any que ve a P3. En principi ja tenim decidit Institució Montserrat, doncs la vam anar a visitar i ens va agradar molt, i a més, el meu home és exalumne, així que en principi (esperem!) no tindrem problemes per entrar.
D'escoles al barri, m'han parlat bé de Proa també i de Barrufet, tot i que en aquesta és casi impossible d'entrar si no tens punts extres...
Imatge
bluenoreen
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dt. feb. 16, 2016 4:19 pm

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: bluenoreen » dv. març 18, 2016 11:44 am

rinxolets ha escrit:Bona nit Bluenoreen !
Nosaltres vàrem anar a sorteig,teniem els 30 punts,i teniem molta por però qui no arrisca... I la veritat és que quasi cada any si queden 4 o 5 families fora però passa a gairebé totes les concertades del barri que estàn millor . Però també et puc dir que nosaltres n' estem molt contents, si al final et decideixes pel Magòria segur que ens coneixem perque la meva filla comença a P3 el curs vinent. Si tens algún dubte mes , ja saps...


Hola!

Ens hem decidit per la Magòria com a primera opció :) Saps quans germans i han aquest any per P-3?

Merci!
rinxolets
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dj. gen. 28, 2016 6:16 pm

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: rinxolets » ds. març 19, 2016 2:21 pm

Hola Bluenoreen ! Doncs aquest any no ho he preguntat la veritat , però així comptant per sobre mínim 5, però segur que en seran més. Ahir van començar les vacances de Setmana Santa , si truques a partir del dia 29 a Secretaria t' ho diran sense cap problema. >.-<:
bluenoreen
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dt. feb. 16, 2016 4:19 pm

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: bluenoreen » dg. març 20, 2016 8:16 am

Moltes gràcies, rinxolets :)
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: Essuca » dg. març 20, 2016 10:57 am

Bluenoreen. Truca i segur que t'ho diuen. Són molt amables. Jo vaig trucar el divendres per saber si amb 20 punts hi havia alguna opció. Em van dir que moooolt difícil. Sniff sniff
Essuca l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 04, 2016 6:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
emorros
Entrades: 1
Membre des de: dt. abr. 05, 2016 5:48 pm

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: emorros » dt. abr. 05, 2016 6:11 pm

Hola a tothom,
Em presento, sóc l'Eva mestra d'infantil i primària a l'escola Maristes Sants-Les Corts.
M'agradaria respondre alguns dubtes que teniu de l'escola.

Últimament escolto molt això que som molt exigents i no sé ben bé quina és la pregunta, el que si que us asseguro és que ens adaptem a les necessitats de cada alumne i ens adaptem al que els nens i les nenes necessiten.

També he llegit que som tradicionals, els maristes han canviat molt, moltes vegades ens imaginem que fem el mateix que fa 20 o 30 anys. Els mestres ens formem i engeguem projectes innovadors com el de robòtica que fem des de p3, els projectes d'Erasmus, el de treball cooperatiu, l'educació emocional... I molts d'altres! Us puc assegurar que ens seguirem formant per anar incorporant coses noves.
Us animo a visitar-nos ja que no tindrem cap problema en mostrar tot el que fem.

També vull fer 5 cèntims sobre el tema religiós. Cadascú és lliure de decidir si portar al seu fill a una escola religiosa però us vull explicar el que fem en aquesta àrea a la nostra escola. Els Maristes tenim un projecte pròpi el·laborat per mestres en el qual treballem els valors humans a infantil (bones maneres, respecte, solidaritat, amistat, alegria...) i a partir de 1r treballem les 5 grans religions a partir de 5 personatges amb els que anem treballant els diferents temes (llocs sagrats, vestits...)
Us animo a entrar al web de l'escola i a visitar els blocs dels diferents cursos per veure el nostre dia a dia. També estic a la vostre disposició per si teniu qualsevol dubte.

Moltes gràcies i que tingueu sort en la tria d'escola.
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: Essuca » dv. abr. 08, 2016 6:53 am

Edito: més endavant hi ha un post amb les llistes provisionals :ok:

Bé, la preinscripció s'ha acabat. Espero que tingueu molta sort en les vostres eleccions.

Poso per aquí dades no oficials sobre nombre de sol.licituds (per saber com ha acabat la cosa, i per si l'any vinent algú busca informació com hem fet nosaltres), si algú sap de més escoles o d'algun número diferent (ja que totes són extretes via whatssapp de pares, res oficial) que avisi :ok:

Per odre de més ple a menys:

Barrufet: 77 de 50 places (37 amb més de 30 punts - 40 famílies de 30 punts a sorteig de 13 places) --> 32% de possibilitats d'entrar amb 30 punts.
Magòria: 31 sol.licituds per 25 places (10 sol.licituds amb més de 30 punts - 21 famílies a sorteig per a 15 places) --> 71% de possibilitats d'entrar amb 30 punts.
Institució Montserrat: 54 sol.licituds de 50 places --> van a sorteig els de 30 punts, tot i que rumors de ampliació ratio i que entrin tots


Pelegrí: de 65 sol.licituds de 75 places
Jaume I: 49 sol.licituds de 50 places --> 1 plaça vacant
Cal Maiol: 21 sol.licituds de 25 places --> 4 places vacants
Lluís Vives: 20 sol.licituds de 25 places --> 5 places vacants
Cavall bernat: 13 sol.licituds de 22 places --> 9 places vacants
Pràctiques: 35 sol.licituds de 50 places --> 15 places vacants
Maristes sants-les corts: 40 sol.licituds de 100 places --> 60 places vacants
Essuca l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 15, 2016 7:14 pm, en total s’ha editat 7 vegades.
bluenoreen
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dt. feb. 16, 2016 4:19 pm

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: bluenoreen » dv. abr. 08, 2016 11:21 am

Essuca ha escrit:
Poso per aquí dades no oficials sobre nombre de sol.licituds (per saber com ha acabat la cosa, i per si l'any vinent algú busca informació com hem fet nosaltres), si algú sap de més escoles o d'algun número diferent (ja que totes són extretes via whatssapp de pares, res oficial) que avisi :ok:

Per odre de més ple a menys:

Barrufet: 63 de 50 places (37 amb més de 30 punts)
Jaume I: 49 sol.licituds de 50 places
Institució Montserrat: 45 sol.licituds de 50 places
Cal Maiol: 21 sol.licituds de 25 places
Lluís Vives: 20 sol.licituds de 25 places
Pràctiques: 35 sol.licituds de 50 places
Cavall bernat: 13 sol.licituds de 25 places

Aquest any sembla que ha esta més repartit en el Barri de Sants i que casi totes les escoles podran satisfer les primeres demandes >.-<: >.-<: >.-<:


He trucat a la Magòria i em confirmen que han rebut 31 sol.licituts per 25 places... i 21 famílies a sorteig :-o00m :-o00m
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: Essuca » dv. abr. 08, 2016 11:50 am

Gràcies!

Edito el post i l'afegeixo.

Espero que tinguis sort en el sorteig :ok:

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::