Pors / Terrors nocturns

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
Avatar de l’usuari
sarapia
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 5:36 pm

Pors / Terrors nocturns

EntradaAutor: sarapia » dt. des. 15, 2015 10:32 am

Hola noies !!!

Quant de temps sense entrar.... la meva peque ja té 3 anys, com passen els dies!!!

Des de fa potser mitg any que la petita de la casa té pors. Li fan por les ombres, la foscor, les coses noves, els nens disfressats... no sé, motles coses.
A més a més algunes nits es "desperta" (ho poso entre cometes prequè ella diu que em veu i em xerra però no és així) i només em vol a mi, al seu pare ni sentir-li la olor, que no el vol, que només la mama i s'agafa tant fort a mi que la podria deixar sense agafar-la i no cauria a terra.

La pediatre m'ha dit d'anar al psicòleg però primer m'agradaria provar la homeopatia o de fer petites coses perquè li facin més portable.

Que tampoc sé si és una etapa, si és que serà sempre així (de molt petita una mica poruga sempre ha sigut però pensava que era lo normal)

Ai no se noies, vaig perduda i volia saber si vosaltres us hi heu trobat i què heu fet i si hi ha final o si haig de canviar coses, etc etc etc...

Motles gràcies anticipades!! la veritat és que va bé poder entrar aquí i parlar d'aquestes coses amb vosaltres.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
annatp
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dc. maig 23, 2012 7:48 am

Re: Pors / Terrors nocturns

EntradaAutor: annatp » dt. des. 15, 2015 10:57 am

hola bonica!!!!

nomes dir-te que podria haver escrit aquest post jo mateixa. Tinc una situació practicament idèntica. També m'he plantejat psicolegs, terapeutes, etc etc . De moment la pediatra no li dnoa importància i ens diu que "assimila" les emocions de nit....molts dels despertars diria que no esta ben be desperta....
m'he quedat mes tranquila sabent que no "te cap problema" i que com tot son etapes. Tenim setmanes mes bones i setmanes mes dolentes,
em sap reu no ajudar-te.....pero t'entenc i que sàpigues que no ets l'unica
petonets
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
sarapia
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 5:36 pm

Re: Pors / Terrors nocturns

EntradaAutor: sarapia » dt. des. 15, 2015 11:48 am

GRÀCIES annatp, veig que no sóc sola, en fi, doncs a carregar-nos de paciència i mirar d'ajudar.la perquè li sigui lleu.
De moment ja tinc hora a l'homeopata, ja us ho explicaré.
Imatge

Imatge
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Pors / Terrors nocturns

EntradaAutor: noviachuky » dt. des. 15, 2015 12:16 pm

Hola noies!

Aquí una mama amb experiencia amb els terrors nocturns, primer amb el fill gran i ara amb el peque, nosaltres a tots dos els hi donem stramonium i gelsemium, 3 anissets de cada matí i vespre.

Espero haver-te ajudat, ah i molt important, moooooooooolta paciencia!

Petons
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
sarapia
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 5:36 pm

Re: Pors / Terrors nocturns

EntradaAutor: sarapia » dt. des. 15, 2015 12:30 pm

gràcies noviachuky tot ajuda és bona!!
Imatge

Imatge
maryan
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dv. feb. 20, 2015 5:55 pm

Re: Pors / Terrors nocturns

EntradaAutor: maryan » dt. des. 15, 2015 12:56 pm

A nosaltres ens ha anat molt be veure un capitol de La vida es asi, el cuerpo humano...on parla del cervell i com es barregen les idees als somnis...ara al despertar.se es tranquilitza molt abans
marions12
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 90
Membre des de: dc. oct. 07, 2015 4:12 pm

Re: Pors / Terrors nocturns

EntradaAutor: marions12 » dj. des. 17, 2015 7:29 am

hola! per un costat segurament ens trobem que és aquella etapa on la imaginació agafa poder, on comencen preguntes més o menys existencials, observa si hi ha hagut algun canvi a casa, escola,família.. a vegades s'expressa de la manera més inverosímil.
D'altre banda també com ens hi posicionem..ens fan patir i per tant, ens surt protegir-los, però potser cal demostrar que no cal que els protegim de res pq no hi ha res: si ella posa paraules a les pors, per exemple: sota el llit hi ha un monstre, doncs comprovar-ho que se n'adoni que no, que li quedi clar, i també verbalitzar, si cal, que tu no estaries tan traqnuila si sabéssis que pot passar-li algo. Jo recordo, per exemple entre mils, que ma filla quan tenia dos anys i ens vam separar el seu pare i jo, em deia a la nit que tenia por que algú entrés a casa, i jo li deia "però tu que saps l'ho valenta que sóc jo creus que algú s'atreviria??vinga vinga cap al llit, que jo no deixaria que et passés res dona!" i li treia ferro. a vegades funcionava i a vegades no. però si que ella mica mica va anar confiant amb el que deia. per molt bàsic que ens sembli, a vegades, per ells, no tot és tan clarivident..

de totes maneres, si les pors van en augment, si no la conté la teva reacció, si l aveus patir et recomano que puguis portar-la al psicòleg, pots anar al teu CDIAP de zona i allà podran orientar-te. A vegades son pors, ansietats ,..difícils d'expressar amb paraules i ens poden ajudar a esbrinar "quines paraules son". i quan hi ha paraula la por disminueix. en fi, vaya rotllo perdona!
Avatar de l’usuari
sarapia
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 5:36 pm

Re: Pors / Terrors nocturns

EntradaAutor: sarapia » dj. des. 17, 2015 9:05 am

gràcies, em va molt bé poder-ne parlar aquí amb totes vosaltres.

Tenim hora a l'homeòpata i també tinc psicòleg anotat per si veig que no funciona res més.

de nou gràcies.
Imatge

Imatge

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::