Activitats nen d'un any a l'hivern

Gatejar, caminar, correr i saltar.

Avatar de l’usuari
Ir26
:: poltre
:: poltre
Entrades: 696
Membre des de: dc. març 05, 2014 9:42 am

Activitats nen d'un any a l'hivern

EntradaAutor: Ir26 » dl. nov. 23, 2015 5:48 pm

Bona tarda,

Tinc un nen d'un anyet recent fet. A l'estiu anàvem molt al parc ja que el gronxador el tornava boig, a part el sorral i veure altres nens li encanta. Ara amb el fred em fa una micona de cosa estar tant de temps al carrer, així que no se'm acudeix que podem fer per entretenir-nos junts a casa.

Li agrada molt ballar, tot i que no s'aguanta gairebé dret li agrada moure les mans, cap i peus quan escolta la cançó del Gagnam Style de Pocoyó. A part és un nen força autònom. Li agrada jugar solet tot i que si tu estàs al costat no et dirà res i de tant en tant ofereix coses (per exemple, fen un puzle de formes ell ho intenta (no ho aconsegueix gairebé mai, lògic) però si li agafes la peça i li ensenyes on va s'emprenya... Igual a vegades juga ell solet amb un nino (jugar per dir alguna cosa, perquè més bé l'estomaca) i si intentes fer-li carícies al nino de seguida s'emprenya també...

En fi, alguna suggerència? La majoria d'activitats que se m'acudeixen són per nens més grandets.
Imatge
25-05-15: La nostra estrella fugaç. Mai t'oblidarem...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: Activitats nen d'un any a l'hivern

EntradaAutor: Terrallum » dl. nov. 23, 2015 6:25 pm

Hola Ir26!!

Doncs se m'acudeix que pots fer alguna coseta de pintura, hi ha unes pintures que son fetes amb aliments i no són toxiques, pots posar paper de diari al terra un paper per dibuixar i pintures, i podeu pintar junts és una bona activitat.

També pots fer ampolles sensorials, agafes ampolles de plasti petites i les emplenes de diferents coses (sorra, caniques, teles, etc) poses pegamento al tap perquè no ho pugui obrir i els hi dones, segur que li agrada molt.

A veure si alguna de les ues idees et serveix.
Imatge

Imatge
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Activitats nen d'un any a l'hivern

EntradaAutor: shyla » dl. nov. 23, 2015 7:36 pm

La panera dels tresors!
Imatge Imatge
banyolina
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dv. gen. 18, 2013 9:38 am

Re: Activitats nen d'un any a l'hivern

EntradaAutor: banyolina » dt. nov. 24, 2015 3:20 pm

Nosaltres a les ampolles buides ficabem boles de pin pong i dresprés les treiem.

Als pots de llet per nens vaig posar taps i feiem que era un tambor. El vam decorar amb cartulina i gumets

I amb el cartro del rotlle de vter vam ficar arros i als extrems la goma del globus perque no surtis. Va quedar com una maraca.

I per nadal vam pintar una cartolina amb pintura i vam fer formes un arbre i un estel jaj i un cop retallades les vam enganchar en una cartolina mes petita i vam fer nadales
Avatar de l’usuari
Ir26
:: poltre
:: poltre
Entrades: 696
Membre des de: dc. març 05, 2014 9:42 am

Re: Activitats nen d'un any a l'hivern

EntradaAutor: Ir26 » dc. nov. 25, 2015 7:17 pm

Ohhhh quantes idees xules :love:

Moltes gràcies a totes. De moment avui hem estat pintant, a veure què toca fer demà jejej
Imatge
25-05-15: La nostra estrella fugaç. Mai t'oblidarem...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ir26
:: poltre
:: poltre
Entrades: 696
Membre des de: dc. març 05, 2014 9:42 am

Re: Activitats nen d'un any a l'hivern

EntradaAutor: Ir26 » dc. nov. 25, 2015 7:18 pm

shyla ha escrit:La panera dels tresors!


Ja en té una, li vam acabar fent jejeje però això d'haver d'anar renovant... no trobo el moment per acostar-me a les botigues i mirar cosetes que li puguin interessar. Aixxxx... m'haig de ficar les piles jejejej :anec:
Imatge
25-05-15: La nostra estrella fugaç. Mai t'oblidarem...
Imatge

Imatge
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Activitats nen d'un any a l'hivern

EntradaAutor: shyla » dj. nov. 26, 2015 8:20 am

Tampoc cal que compris res, amb cosetes que tinguis per casa o del bosc o parc: taps de pots de vidre, tapes de plástic, pinyes, castanyes, un fregall, un colador, una pedra, oueres, embut, llaunes de conserva, pots de iogurt, motlles de silicona, un mocador de roba...
shyla l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 26, 2015 11:06 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge Imatge
petipe
:: granota
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

Re: Activitats nen d'un any a l'hivern

EntradaAutor: petipe » dj. nov. 26, 2015 9:18 am

Sí, no t'aconsello que carreguis massa de les botigues. La meva, com tots, té joguines i llevat d'algunes concretes i dels contes, acaba jugant amb el que troba per casa. Li encanten els embuts, els túpers, l'escombra, qualsevol paper, estris de cuina de fusta...

Torna a “El desenvolupament psico-motriu”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::