Algú amb 2 avorts amb expulsió natural en 6 semanas

Problemes durant l'embaràs.
Alipat
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dg. oct. 18, 2015 9:47 pm

Algú amb 2 avorts amb expulsió natural en 6 semanas

EntradaAutor: Alipat » dt. nov. 24, 2015 3:06 pm

hola , he tingut 2 avortaments en els quals han estat amb expulsió natural a la setmana 6, mai he sentit batec. El gine em va fer les proves típiques que es fan, i tot va sortir be.. M'ha dit el gine que la próxima vegada prengués Adiro i progesterona.ni ha algú como jo? jo
_ArcoIris_
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 343
Membre des de: dc. oct. 21, 2015 10:04 am

Re: Algú amb 2 avorts amb expulsió natural en 6 semanas

EntradaAutor: _ArcoIris_ » dt. nov. 24, 2015 3:32 pm

Mucho ánimo, preciosa....

Yo tampoco he sentido nunca latido, y aunque dicen que es menos duro así, no sé qué decirte......

En mi caso ha sido uno en 6+3 ....me dieron abortivas, pero yo había expulsado sola el saquito....y ahora de 6+0 .....que expulsé vete a saber (pq expulsé coágulos y tejido), pero ahora dicen que ha sido ectópico....o eso creen....

¿qué pruebas te hicieron?

A mí hasta que no 'pase' del todo el aborto, no me hacen ninguna....porque dicen que deben pasar unas 4-6 semanas tras él, para que no salgan los valores alterados...

De todos modos, tras leer foros, webs y de todo....en estos 16 días de sangrado que llevo por el momento, ya había tomado la decisión de tomar progesterona y adiro 100 desde el día 14 del ciclo o así, hasta el periodo....y si es positivo, seguir con ambas....
http://www.fertilityfriend.com/home/542781" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Imatge
Imatge
4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido
27.10.2015. TE + :) ..11.11.2015 Te fuiste :'(
29.11.2015 ¡Volvemos a estar embarazados! 6/9/16 Llegaste Emma!
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Algú amb 2 avorts amb expulsió natural en 6 semanas

EntradaAutor: Gustineta » dt. nov. 24, 2015 5:01 pm

Alipat,
Primer de tot, benvinguda a aquest raconet.
Sento les teves pèrdues. :-()-)
El meu cas és molt semblant: 2 avortaments amb expulsió natural, un de 6+4 i l'altre de 7+4. En un no vam sentir batec, en l'altre sí. Igual que tu, proves bàsiques ok, estem en cerca i quan m'hi quedi, m'he de prendre progesterona per via vaginal, de l'Adiro no em van dir res...
Ja sé que potser és molt fàcil de dir i molt difícil, però hem de mirar de pensar que no té per què tornar a passar.
Et van dir si et farien ecografies setmanals un cop tinguessis un altre positiu?

Arcoiris, las pruebas que me hicieron a mí fueron las básicas:
-Análisis hormonal el 3r día del ciclo (en mi caso fue el segundo porque el tercero era sábado) en el que miraron si tenía alguna ETS y miraron algunos parámetros hormonales.
-Cariotipo (te lo hacen con el análisis)
-Ecografía

A mi marido:
-Análisis para detectar ETS
-Cariotipo
-Seminograma (esta fue una prueba extra porque llevábamos seis meses de búsqueda sin éxito antes de las pruebas).

(Alipat, a tu et van fer aquestes proves també? O te'n va fer alguna altra també?)

Me ha llamado la atención lo que comentas del latido... en mi caso me dolió igual.

Te he leído en varios de los foros del SP, siento mucho lo que estás pasando. No saber si es ectópico, la beta que baja lenta... y esperar, siempre esperar a ver qué. Y admiro cómo lo estás llevando. ¡Eres una súperluchadora!
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Algú amb 2 avorts amb expulsió natural en 6 semanas

EntradaAutor: manyaga » dt. nov. 24, 2015 5:18 pm

Alipat, a mi després del segon embaràs bioquímic em van receptar adiro, ho haig de prendre tot el mes, independentment de la fase en la que estigui, i li vaig preguntar a la gine si podia prendre-la només a la fase lútia i em va dir que no. La progesterona ja la prenc des de que ovulo perquè tinc la fase lútia curta i així l'allargo. És molt habitual que receptin progesterona i adiro quan patim avortaments, la progesterona és la hormona que genera el cos després d'ovular, si no et quedes embarassada, deixa de generar-la i ve la regla, i si et quedes embarassada el cos en segueix produint. Per això la recepten per si els avortaments són deguts a que el cos no en genera suficient. I l'adiro és un anticoagulant, i es recepta per si els avortaments són deguts a un problema de la sang.
A mi les proves que em van fer són
-Proteïna C funcional
-Ac.Anti nuclears
-Ac.IgG anti cardiolipina
-Ac.IgM anti cardiolipina
-Proteïna S funcional
-Homocisteïna
-Cariotips
D'anàlisi hormonal me'n havia fet un munt perquè abans no vaig aconseguir el primer embaràs portava un any i mig de cerca, i ja me'ls havien fet. També crec que miren la tiroides, que crec que en els anàlisis hormonals previs ja m'ho havien mirat..
el meu home cariotips, els seminogrames i capacitacions espermàtiques ja els havia fet
AH! i per detectar ETS també ens en vam fer a tots dos.
Avatar de l’usuari
illeta25
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 10:36 am

Re: Algú amb 2 avorts amb expulsió natural en 6 semanas

EntradaAutor: illeta25 » dt. nov. 24, 2015 6:41 pm

Hola Noies!!!

Aquí n’hi ha una com vosaltres! Vaig passar per 2 avortaments al primer trimestre un natural i l’altre per raspat. També ens van fer les típiques proves per avortaments de repetició tot va sortir bé , em van tornar a dir que vaig ser del percentatge de la mala sort. La Gine em va dir que no estava demostrat científicament que funciones però que molta gent li anava bé, que per si les mosques el pròxim cop que veies un positiu en prengués una pastilla d’adiro i òvuls de progesterona. Dons mai sabre si el 3 embaràs va funcionar perquè tenia que anar bé o perquè necessitava aquesta medicació però ara mateix tinc una preciosa nena de 14 mesos!!!

:-()-)
Imatge
Alipat
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dg. oct. 18, 2015 9:47 pm

Re: Algú amb 2 avorts amb expulsió natural en 6 semanas

EntradaAutor: Alipat » dt. nov. 24, 2015 10:21 pm

Hello a todas!
Arcoiris Yo lo bueno que tengo es que soy bastante positiva, y pienso bueno no ha sido...Sí que es cierto que el día q abortas y expulsas el feto te quedas bastante triste. A veces pienso porque a mí? Con las ganas que tengo de ser mami .. Y cuando veo a mamis por la calle siento envidia sana (no lo voy a negar) . Tema análisis te los confirmó cuando coja la hoja pero todos de sangre, te digo los que me acuerdo: cariotipos tanto para mí como mi pareja, factor V leiden, tiroides, urea, creatina, y trombofilia ..mañana te digo exacto.
Gustineta:La veritat que van ser diferents ja que a mi no em van fer les de transmissió sexual.. Ni esperma a la meva parella.. Ni hormonal...Dins de lo dolent al estar per la mútua no he pagat res. El pitjor de tot és que sòls llegir històries ..fòrums.. opinions d'avortaments recurrents i és una bogeria!
Jo ara estic amb unes coses dels queixals (tema càries) i em posaré una vegada hagi acabat d'arreglar-me 4 cosetes de les dents ..
Alipat
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dg. oct. 18, 2015 9:47 pm

Re: Algú amb 2 avorts amb expulsió natural en 6 semanas

EntradaAutor: Alipat » dt. nov. 24, 2015 10:23 pm

Manyaga Com són les proves de transmissió sexual? Jo em vaig quedar embarassa al març i després al juny osea que sóc súper fertil, però els perdo tal com vénen.. No m'ha quedat clar si estàs embarassada o segueixes buscan.

illeta25 Moltes felicitats !! Testimonis com el teu donen molta força..
Esperem q en el proper surti bé a totes
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Algú amb 2 avorts amb expulsió natural en 6 semanas

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dj. nov. 26, 2015 9:12 pm

Alipat, jo he tingut 2 abortaments naturals, un el vaig perdre de 5+3 i l'altre a 6+2.
Entre mitges he tingut un embaràs a terme, en el nostre cas a través de RA, i vaig haver de prendre progesterona fins la setmana 14 i adiro fins la 33 per recomenació del gine.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Algú amb 2 avorts amb expulsió natural en 6 semanas

EntradaAutor: manyaga » dv. nov. 27, 2015 5:27 pm

Alipat, les proves ETS es fan amb una analítica de sang, a nosaltres ens les van demanar a la SS perquè estem en llista d'espera de FIV i sempre ho miren.
Fa 1 mes vaig patir un avortament, que es sumen a dos embarassos bioquímics...però estic segura que ho aconseguiré. No podem perdre l'esperança!

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::