Receptes pa amb panificadora SEVERIN

Receptes de pa, bastonets, croissants, pizza...
granota2012
:: gosset
:: gosset
Entrades: 459
Membre des de: dg. maig 06, 2012 10:10 pm

Receptes pa amb panificadora SEVERIN

EntradaAutor: granota2012 » dg. set. 13, 2015 7:00 pm

Hola

Doncs que tinc aquesta panificadora i al manual apareixen poques receptes. He buscat al fòrum i no he trobat cap tema obert d.aquesta maquina.
A veure si hi ha algú que la tingui i em pot passar receptes. He buscat de poguer acoplar receptes amb altre panificadora pero no em quadra amb la meva panificadora( per exemple el programa que utilitzen amb el pes...). Gracies.
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Receptes pa amb panificadora SEVERIN

EntradaAutor: ametista » ds. oct. 17, 2015 7:16 pm

hola granota2012!

veig que ningú et contesta, jo tampoc tinc aquesta panificadora però puc intentar ajudar-te si em dónes més informació, per exemple quines són les receptes que tens i quins programes té la panificadora... pots fer una foto de les instruccions si vols i posar-la, per no haver de copiar-ho tot :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
granota2012
:: gosset
:: gosset
Entrades: 459
Membre des de: dg. maig 06, 2012 10:10 pm

Re: Receptes pa amb panificadora SEVERIN

EntradaAutor: granota2012 » dg. nov. 01, 2015 8:50 pm

Hola Ametista,

Gracies per respondre, et passo la info que tinc, encara no he trobat la recepta de pa "perfecte". Mes aviat faig pa integral de diferents tipus pero no acaben de fer.me el pes...combinant 2 tipus de farina a vegades...

Gracies anticipades!
Fitxers adjunts
IMG_0170.JPG
IMG_0171.JPG
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: Receptes pa amb panificadora SEVERIN

EntradaAutor: FloR » dt. nov. 03, 2015 8:53 am

Hola granota2012 jo la tinc fa poc, vaig comprar al setembre la que va sortir del lidl i no he tornat a comprar pa! Estic a un grup de facebook de panificadores que cada dia es penjen un munt de receptes, pel que tinc entès totes mes o menys tenen els mateixos programes.. El grup es diu Panificalocas :)) per si et vols unir!
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
granota2012
:: gosset
:: gosset
Entrades: 459
Membre des de: dg. maig 06, 2012 10:10 pm

Re: Receptes pa amb panificadora SEVERIN

EntradaAutor: granota2012 » dt. nov. 03, 2015 1:41 pm

Hola

Gracies Flor pero no tinc Facebook...
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Receptes pa amb panificadora SEVERIN

EntradaAutor: ametista » dg. nov. 08, 2015 7:11 pm

granota he estat mirant les fotos i als programes veig que n'hi ha un, el nº8, que només amassa oi? doncs amb aquest programa, que et diu que és per una massa de 900 gr aprox. pots fer pans fets amb 500 gr de farina i 300 gr d'aigua (sumen 800 gr als quals s'ha d'afegir la sal, el llevat i en el cas que siguin enriquits o amb més ingredients doncs el que toqui: oli, mantega, ous, fruits secs, herbetes...)

amb aquestes quantitats pots fer les receptes de pans bàsics:
viewtopic.php?f=103&t=23407
viewtopic.php?f=103&t=36902

i també aquesta, és la que més repetia jo quan feia el pa a la màquina, surt boníssim :ok:
viewtopic.php?f=103&t=14327#p764480

si el vols fer estil pa de motlle, també pots fer qualsevol d'aquestes receptes:
viewtopic.php?f=103&t=27906

i també les de pa integral:
viewtopic.php?t=36154


sí que tots els programes de les panificadores s'assemblen però a la vegada poden ser molt específics i sobretot.... pretenen anar molt ràpid quan el pa és una cosa que necessita temps! i fan amassats intermitjos quan la massa ja fermenta i això fa que al final puguin quedar més densos... jo deixaria els programes per pans molt concrets que t'hagin agradat de les receptes pròpies de la màquina i li trauria partit a la panificadora amb pans com els que t´he posat als enllaços i d'altres que vulguis provar sempre que es moguin amb aquestes mides més o menys ...almenys per practicar! és possible que puguis fer pans una mica més grans, ja ens diràs com ho veus quan facis pa i si és que sí ja calcularem les mides :ok:

ah, el procediment seria fer servir el programa 8 per amassar i quan acabi el programa o si veus que pot créixer una mica més el deixes més estona i llavors poses el programa 12 de cocció i ja està :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
granota2012
:: gosset
:: gosset
Entrades: 459
Membre des de: dg. maig 06, 2012 10:10 pm

Re: Receptes pa amb panificadora SEVERIN

EntradaAutor: granota2012 » ds. nov. 21, 2015 4:59 pm

Hola Ametista,

Moltes gracies! La setmana passada vaig fer la recepta que fas o feies amb panificadora i molt bona, fent servir programa amassar,despres reposar una hora aprox. I programa de cocció queda diferent el pa, molt millor. Aniré fent aquestes receptes amb aquests programes. Ah i moltes gracies per l.explicació.

Torna a “Pa i brioixeria”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::