Dubte club super3

Temes off-bebes, parts, embarassos..
San78
:: rateta
:: rateta
Entrades: 196
Membre des de: dt. set. 27, 2011 3:13 pm

Dubte club super3

EntradaAutor: San78 » dt. oct. 06, 2015 8:00 pm

Hola! Ja sé que és una pregunta una mica rara per aquest forum, però tinc una curiositat ara que s'apropa la festa dels súpers i amb la meva nena estem veient més la família dels súpers: perquè no surt l'Àlex a la història d'Arkandú? Gràcies! ;D
Albercoca
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dl. març 19, 2012 3:13 pm

Re: Dubte club super3

EntradaAutor: Albercoca » dg. oct. 11, 2015 4:40 pm

Jo també em faig la mateixa pregunta. Pot ser que l'actriu no participi de la festa dels súpers però que segueixi en el programa. O pot ser ja no hi torni, com va passar amb el Roc. A veure si algú sap la resposta, perquè també estic intrigada.
Albercoca
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dl. març 19, 2012 3:13 pm

Re: Dubte club super3

EntradaAutor: Albercoca » dg. oct. 11, 2015 4:48 pm

Aprofitant que has obert aquest tema, tinc un dubte sobre la festa dels súpers. Mirant el programa d'espectacles que fan, voldria saber si repeteixen el mateix espectacle Arkandú de la familia dels súpers a les 12 i a les 16h? Dissabte i diumenge entenc que fan el mateix no? És perquè el meu fill està entusiasmat amb la idea de salvar a la Lila, i m'agradaria que ho pugui veure. Gràcies.
San78
:: rateta
:: rateta
Entrades: 196
Membre des de: dt. set. 27, 2011 3:13 pm

Re: Dubte club super3

EntradaAutor: San78 » dl. oct. 12, 2015 3:36 pm

Hola! Jo entenc que fan el mateix espectacle dissabte a la tarda i diumenge al matí i a la tarda. A veure què tal!
nmir
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dj. maig 24, 2012 3:23 pm

Re: Dubte club super3

EntradaAutor: nmir » dl. nov. 30, 2015 3:22 pm

Ostres, també tinc la mateixa curiositat, per què no va anar l'Alex a la festa dels Súpers?
Aviam si ho sabem destriar. De moment no sembla que passi com el Roc que marxa, doncs amb el Roc explicaven que marxava per ser cantant i per l'Alex no han dit res...
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Dubte club super3

EntradaAutor: garota » dt. maig 03, 2016 9:31 pm

Jaja que bo, ara he vist aquest tema i fa un munt de temps i potser ja ho sabreu clar,..però l'actriu que fa d'Àlex havia sigut mare!
Ja la torneu a tenir pel club!

Torna a “Off-topic”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::