Regla després d'avortament

Problemes durant l'embaràs.
mcg
:: rateta
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dl. set. 09, 2013 7:45 am

Regla després d'avortament

EntradaAutor: mcg » dj. ago. 27, 2015 7:28 pm

hola noies!el passat 11 de juliol vaig tenir un avortament de 8-9 setmanes amb cytotec,no vaig tenir legrat ni res. Ara fa ja mes de 6 setmanes i no m'ha vingut la regla. Volia saber quants dies us ha tardat aproximadament,els meus cicles abans eren de 5 setmanes clavades.tan la Giné com x Internet he vist q lo normal son de 4-6 setmanes post-avortament.xo clar com no hem hagut d'esperar x relacions hem fet deures i no se q pensar.....moltes gracies!!
Avatar de l’usuari
Mila.
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: dt. jul. 31, 2012 5:34 pm

Re: Regla després d'avortament

EntradaAutor: Mila. » dv. ago. 28, 2015 10:59 am

Hola mcg,
A mi em va trigar 5 setmanes clavades i els meus cicles eren de 25-27 dies. Després de l'avortament he tornat a tenir els cicles igual que abans.
Pero bé, jo vaig tenir un avortament diferit a les 18 setmanes per mort fetal a les 15 setmanes i a més em van fer un legrat, aixi que no se si es poden comparar els casos...
Imatge

Imatge
ixo
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dj. jul. 16, 2015 5:29 pm

Re: Regla després d'avortament

EntradaAutor: ixo » dg. ago. 30, 2015 1:29 pm

Jo vaig tenir un avortament natural i mi em va baixar molt aviat, 3 setmanes clavades i els meus cicles eren de 29 dies. També és veritat que després de l'avortament només vaig tenir una setmana "néta", la primera setmana i la tercera vaig estar tacant.
miri75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. maig 27, 2015 3:50 pm

Re: Regla després d'avortament

EntradaAutor: miri75 » dc. set. 02, 2015 9:12 am

Mcg,
Suposo que cada dona és un món. A mi el tema de la primera regla després de l'avortament també m'amoïnava. Jo vaig patir un avortament espontani per embaràs anembrionari estant de 9-10 setmanes el 15 de maig i la primera regla fins al 2 de juliol no em va arribar, per tant unes 7 setmanes.

Miri
mcg
:: rateta
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dl. set. 09, 2013 7:45 am

Re: Regla després d'avortament

EntradaAutor: mcg » dg. set. 06, 2015 2:05 pm

Moltes gracies!finalment a les 8 setmanes justes m'ha vingut!
ixo
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dj. jul. 16, 2015 5:29 pm

Re: Regla després d'avortament

EntradaAutor: ixo » dc. set. 09, 2015 7:10 pm

Felicitats mcg. Cada cos va al seu ritme i de vegades ens costa acostumar-nos-hi, però al final tot torna al seu lloc. Ara ja pots estar tranquil·la :ok:
martins
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dv. oct. 23, 2015 5:01 pm

Re: Regla després d'avortament

EntradaAutor: martins » dg. oct. 25, 2015 10:53 am

A mi em van fer un legrat a les 8-9 setmanes de gestació perquè vaig començar amb pèrdues (el cor havia deixat de bategar). Em va tardar 30 dies justos a venir la primera regla, i no vaig tacar ni poc ni molt mentre esperava que em vingués. A més a més, per primera vegada a la vida, la regla no em va fer gens ni mica de mal! Quina delícia!
Al cap de 4 mesos ja vaig tornar a quedar embarassada... i ara ja estic de 21 setmanes. :-())

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::