Recuperació cessaria

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
Mum15
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

Recuperació cessaria

EntradaAutor: Mum15 » dj. jul. 02, 2015 8:34 am

Hola mamis, fa quasi dos dies q vaig tenir el meu petit. Vaig dilatar i tot bé però no baixava ja que van veure al final q tenia tres voltes de cordó al coll. Així q cesaria i tot bé.

Ara mhe de recuperar del dos en uno jeje.

Una pregunta, ahir ja em vaig aixecar del llit pero vaig totalment corbada..m fa por posarme dreta pq tiba... quan dura aqsta tibantor? Quan podre caminar normal? M diuen poc a poc pero vull saber mes o menys valtros quan vau trigar per ferme una idea....

I per dutxarvos amb els punts com a fa? Ara porto com una bena.

Gracies!!
Imatge
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: Recuperació cessaria

EntradaAutor: numa1982 » dj. jul. 02, 2015 8:57 am

Jo a estar dreta bé vaig trigar quatre-cinc dies. A caminar estpnes llargues, uns 20 dies. Cal dir, però, q cada dona és un món. Ánims!
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
ginko biloba
:: rateta
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 9:47 pm

Re: Recuperació cessaria

EntradaAutor: ginko biloba » dj. jul. 02, 2015 12:16 pm

Segurament quan et treguin els punts et trobaràs molt millor. Amb el temps, els punts es van assecant, i cada cop tiben més. Ànims,
Pim
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: dl. maig 13, 2013 8:45 am

Re: Recuperació cessaria

EntradaAutor: Pim » dj. jul. 02, 2015 1:50 pm

Felicitats Mum!!!
Has descrit el meu primer part!! Em va passar exactament el mateix. Jo vaig trigar bastant de temps a tornar a la normalitat. Corbada com una iaia unes dues setmanes ben bones. I amb aquesta tibantor 1 mes!!! És veritat q cada dona és diferent.
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Recuperació cessaria

EntradaAutor: martina13 » dj. jul. 02, 2015 11:18 pm

Jo vaig estar encantada amb la cessaria pero si que vaig notar una millora quan em van treure els punts.
Jo vaig patir pero perque vaig estar 2 dies a hospital amb atac de tos i clar ufff cada cop que tossia veia les estrelles i plorava jeje pero apart daixo tot perfecte
Avatar de l’usuari
Amak_Cat
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dc. març 25, 2015 10:53 am

Re: Recuperació cessaria

EntradaAutor: Amak_Cat » dv. jul. 03, 2015 10:03 am

Jo als 5 dies ja estava mes o menys be i de seguida vaig començar a sortir a passejar...quan em van treure els punts molt millor encara que tocar-ho directament vaig tardar en poder-ho fer.

Per netejarte esponjeta humida pero no xopa. Punts lo mes secs possible sense fregar amb la tovallola...petits tocs. Cabell rentat a part.

Espero haver-te ajudat!!

Recorda que cada persona es diferent!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
petitajo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

Re: Recuperació cessaria

EntradaAutor: petitajo » dv. jul. 03, 2015 1:52 pm

Cada persona es diferent, jo vaig estar bastant temps abans no em vaig recuperar del tot. Per caminar sense semblar un iaia vaig estar gairebe un mes, les primeres setmanes no em podía ni girar del llit, i aixecar-me i aseure'm a la cadira era un suplici. Pujar be les escales tb em va costar molt.
En fi, no et vull desanimar pero tot depent de com et prenguis les coses, jo soc molt peruca i suposo q aixo fa q tingui una lenta recuperacio
Imatge

Imatge
Mum15
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

Re: Recuperació cessaria

EntradaAutor: Mum15 » dv. jul. 03, 2015 4:32 pm

Gracies guapes!! Pim!!!!!

Fa tres dies i ja camino bastant recta quan porto una estona de peu... ara sem cansen els ronyons q dona gust. Avui mhe dutxat en compte. I dimarts fora grapes... te pinta a fer mal treure-les oi?? De totes formes no mho miro quina angunia sols de pensarho.

Gràcies!!!!
Imatge
Mum15
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

Re: Recuperació cessaria

EntradaAutor: Mum15 » dv. jul. 03, 2015 4:33 pm

Per cert us vau posar faixa per ajudar a tornar tot al lloc? I alguna pomada o algu despres de treure les grapes??
Imatge
Pim
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: dl. maig 13, 2013 8:45 am

Re: Recuperació cessaria

EntradaAutor: Pim » dv. jul. 03, 2015 4:57 pm

Hola guapa!!! :)
A mi treure les grapes no em va fer gens de mal! Només una que se'm va enganxar a la pell però no et pensis...Va ser una alliberació més aviat. Et recomano oli de rosa mosqueta per la cicatriu.
Espero que hagi anat tot molt be!!!
Pim
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: dl. maig 13, 2013 8:45 am

Re: Recuperació cessaria

EntradaAutor: Pim » dv. jul. 03, 2015 4:59 pm

Ai! Faixa no me'n vaig posar, no en tenia i em va fer mandra comprar-la
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: Recuperació cessaria

EntradaAutor: numa1982 » dv. jul. 03, 2015 6:39 pm

Hola!

Jo no portava grapes, en això no et puc ajudar. I de faixa no en vaig fer servir, segons em
Va dir la llevadora, així la musculatura treballa més.
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Amak_Cat
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dc. març 25, 2015 10:53 am

Re: Recuperació cessaria

EntradaAutor: Amak_Cat » dv. jul. 03, 2015 9:39 pm

Treure les grapes no fa mal. I sobre la faixa...la llevadora em var dir que millor no.
Imatge

Imatge
Mum15
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

Re: Recuperació cessaria

EntradaAutor: Mum15 » dt. jul. 07, 2015 9:02 am

Gracies guapes! Avui fa una setmana. De moment molt be, camino recta des dels 3 dies i fins i tot a vegades me noblido q porto grapes... he de vigilar. Alguna molestia x la tarda i quqn estic estona quieta de peu (dutxa). Dijous em treuen les grapes a veure q tal pero de moment no em puc queixar.
Imatge
Avatar de l’usuari
eli75
:: poltre
:: poltre
Entrades: 685
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 7:16 pm

Re: Recuperació cessaria

EntradaAutor: eli75 » dc. jul. 08, 2015 5:26 pm

Jo n'he tingut 2 I la segona va ser més dura per a mi. Em van posar grapes. Quan me les van treure abans de marxar de l'hospital em vaig sentir molt millor. La doctora em va dir q em fes massatges circulars sobre l'abdomen es veu q va bé.
Mum15
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

Re: Recuperació cessaria

EntradaAutor: Mum15 » dg. jul. 12, 2015 7:05 pm

Noies fa tres dies a la visita amb la gine em va treure les grapes i tot be. Lo q mha posat com unes tirites perpendiculars al tall... i no vaig preguntar si cauen soles o me les he de treure!! Son de paper blanques ho sabeu??
Imatge
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Recuperació cessaria

EntradaAutor: shyla » dg. jul. 12, 2015 7:16 pm

Tens cap visita programada? Perqué te'ls van posar els punts de paper?
Imatge Imatge
Mum15
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

Re: Recuperació cessaria

EntradaAutor: Mum15 » dg. jul. 12, 2015 8:32 pm

Daqui 15 dies i em va donar un paquet per posarme-les jo a casa.
va dir q estava molt be pero no estava de mes posarme aixo pq estava molt tendre la ferida
Imatge
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Recuperació cessaria

EntradaAutor: shyla » dg. jul. 12, 2015 9:21 pm

Doncs t'ho debien donar per si queien a la dutxa o algo. Si tu la veus bé no cal que la cobreixis tota, pero vigila. Jo portaba aquests i las 15 dies vaig passar-me i se'm va obrir de nou! Vaig hacer de fer repos si o si!
Imatge Imatge
shapty
:: granota
:: granota
Entrades: 204
Membre des de: dl. ago. 22, 2011 7:57 pm
Ubicació: Vallès Oriental

Re: Recuperació cessaria

EntradaAutor: shapty » dc. jul. 15, 2015 7:47 pm

Com et diuen cada dona és un món.
A mi em van pujar a l'habitació a les 10 de la nit (la nena va neixer a les 6 de la tarda) i al dia següent a les 12 del migdia ja estava voltant per l'habitació. Em feia mal quan m'asseia o m'aixecava de la cadira, del wc, del llit... pero el mal que em feia l'esquena del llit de l'hospital era pitjor que la cesarea. Al cap de dos dies ja voltava per la planta de l'hospital i al tercer dia vaig demanar l'alta. I vaig pujar a un quart pis el cuco del cotxet de la nena... però jo sóc molt béstia!
Aixó si, com vaig agafar pel mig les festes de reis les grapes em van reaccionar amb la pell (cosa habitual amb mi) i em mataven de dolor. Resulta que em van donar alergia.

Ara fa gairebé 19 mesos que la peque va neixer, i a vegades hi noto punxades... però tambe me les donen les altres cicatrius que tinc al cos de ser un bitxo de petita
Imatge

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::